Neeeeeheeee Rob, je wordt genomineerd omdat je niet leuk bent. Ziekzijn is een bonus.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:42 schreef ledn81 het volgende:
Ias : "Hoe meer dat je zegt, hoe meer dat je fout kunt doen"![]()
Komt ie nu mee, ouwe babbelaar.
Is zijn excuus waarom ie wat stiller is.
Rob begint te mopperen "Hoe zieker je bent, hoe eerder je genomineerd bent"![]()
"Heb dr ook nie om gevraagd"
Rob vond het keihard gister
serieus? denk je echt dat hij weer erin mag blijven?quote:Op zondag 5 februari 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Rob weet wel wat hij doet. Hij weet dat hij er toch niet uit gaat a.s. zaterdag, dus dat gokje neemt hij.
Afhankelijk van tegen wie hij staat geef ik hem wel een kansquote:Op zondag 5 februari 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieus? denk je echt dat hij weer erin mag blijven?
quote:Op zondag 5 februari 2023 10:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Afhankelijk van tegen wie hij staat geef ik hem wel een kans
Ik weet het, het is
stuur bart dan ook even mee naar een logopedie.. dat korte binnenmondsgepraat is lastig te volgend als nederlanderquote:
Als hij tegenover Chayron komt te staan is die kans er zeker denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
serieus? denk je echt dat hij weer erin mag blijven?
met weinig make up!! dat heeft hij ook al meerdere keren aangegeven.. zo ziet hij ze het liefst.. en in schooluniform.. hij had een voorkeur voor studentjes rememberquote:Op zondag 5 februari 2023 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob wil de een thaise masseuse van een jaar of 25 die hem de hele dag masseert
Wil het net typen erg héquote:Op zondag 5 februari 2023 11:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob wil de een thaise masseuse van een jaar of 25 die hem de hele dag masseert
mag toch hopen dat meer mensen het gezeik van rob beu zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:00 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Als hij tegenover Chayron komt te staan is die kans er zeker denk ik.
Klopt niet Charon is boos omdat hij gezegd zou hebben dat ze Mich zouden GEBRUIKEN om de b kamer een voor een weg te stemmen en dat heeft Danny gezegd niet hijquote:
Ik moet om 13.00 uur op mijn werk zijn en voor die tijd nog douchen en aankledenquote:Op zondag 5 februari 2023 10:41 schreef rinardo het volgende:
Hier alle filmpjes van vannacht in goede volgorde
rinardo in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Chayron ben ik net wat meer beu op dit moment als ik eerlijk benquote:Op zondag 5 februari 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mag toch hopen dat meer mensen het gezeik van rob beu zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:02 schreef rinardo het volgende:
Rob:
‘Het zou lekker zijn als nou een mooie Thaise van een jaar of 25 de hele dag m’n ruggetje doet.’
keuzestress! of onderweg in de auto op de achtergrond afspelenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet om 13.00 uur op mijn werk zijn en voor die tijd nog douchen en aankledengaak nooit redden om alles te kijken
doe vanavond wel een poging en anders wacht ik wel op een compilatie in de uitzending
Chayron nu eerst!!!quote:Op zondag 5 februari 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mag toch hopen dat meer mensen het gezeik van rob beu zijn.
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chayron ben ik net wat meer beu op dit moment als ik eerlijk ben
Moet 3 minuten met de treinquote:Op zondag 5 februari 2023 11:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
keuzestress! of onderweg in de auto op de achtergrond afspelen
Tuurlijk dat verwachten ze, dus daarom word Rob tegen Chay gezet. Moeten we nog langer tegen de zuurpuim aankijkenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
foei!
![]()
chay komt er vanzelf ook wel op
goeie instelling hij is daar voor spelletjes te spelenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:05 schreef engine het volgende:
Jason wil geen vrijstelling. Dan mag hij de hele week nergens aan meedoen.
Als hij "populair" is om dezelfde reden als ik hem erin wil houden is dat niet positief hoor😏quote:Op zondag 5 februari 2023 11:03 schreef ben34567 het volgende:
Rob wint van Chayron of Chiara bij een publieksstemming geloof mij. Op facebook blijft hij populair.
ow haha mijn aanname dat je met de auto zou moetnquote:
Ja het moet niet te saai wordenquote:Op zondag 5 februari 2023 11:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goeie instelling hij is daar voor spelletjes te spelen
Kijk toch liever tegen zuurpruim aan, dan een ruggengraat missende loze woorden pratende chayron.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:06 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Tuurlijk dat verwachten ze, dus daarom word Rob tegen Chay gezet. Moeten we nog langer tegen de zuurpuim aankijken
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kijk toch liever tegen zuurpruim aan, dan een ruggengraat missende loze woorden pratende chayron.
vreet ze maar een extra vita pilquote:Op zondag 5 februari 2023 11:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft het koud, doordat ze te weinig voedingstoffen binnen krijgt
Jason wil het uitleggen, maar staakt zijn uitleg
quote:Op zondag 5 februari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
time out voor kodi
ik vind het niet leuk om te zien hoe naar rob doet tegen oa jason/ ali/ soms ias, van mij mag hij wieberen.
zie net in de filmpjes terug dat idd rob pas heeft gezegd dat hij wel zichzelf wilde nomineren nadat hij al wist dat hij genomineerd was.. dat is idd makkelijk praten als je toch al weet hoe het zit..
Week 1, toen was jolien er nog nietquote:Op zondag 5 februari 2023 11:10 schreef Monique___ het volgende:
chichi tegen jason , ik ga nu weer een vuurtje opstoken maar:
toen chayron moest nomineren he, toen zei hij tegen jolien dat hij charlotte nog niet ging nomineren want met haar heeft hij het nog gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |