Precies datquote:Op zondag 5 februari 2023 09:32 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Als Rob weg gaat wordt het wel een erg saai zooitje daar. Vind dat klagen juist prachtig zorgt een beetje voor reuring.
Die laatste zinquote:Op zondag 5 februari 2023 08:56 schreef marky het volgende:
Chayron was keihard bezig zijn ass te safen. Tijdens het spel konden ze kiezen een nominatie of 3 vrijstellingen. Daarbij heeft Bart Chayron proberen te nomineren en heeft daarbij gezegd als reden dat hij samen met Danny heeft geprobeerd via Mimi de blauwe kamer weg te spelen. Chayron werd daar heel kwaad over zo kwaad dat hij een brainfreze kreeg en daardoor met Lindsey is meegegaan in de nominatie van Rob dat wilde hij eigenlijk niet maar dat was natuurlijk de schuld van Bart want die had hem boos gemaakt. Charlotte was boos omdat zij eigenlijk de vrijstellingen wilde geven maar ook voor Rob koos omdat die ook ineens de druk voelden omdat ze anders bang was dat Chayron erop kwam. Daar was Jolien weer boos over omdat die vreest voor een nominatie deze week want Rob is mega populair en dan ligt ze eruit. Mimi is boos omdat het voor hem nu duidelijk werd maar daar heeft Chayron geprobeerd heel erg op in te praten dat het allemaal niet waar was. Chiara is boos dat Chayron liegt.
Lindsey en Ali waren duidelijk waarom ze Rob hebben genomineerd... een negatieve zeurpiet.
Rob had aan het eind gezegd dat ze er niet zo'n ruzie over hadden hoeven maken want hij had zichzelf toch wel genomineerd. Dat vond Charlotte niet leuk want dat had hij van te voren moeten zeggen. Ze voelde zich al zo bezwaard.
En Jason ging lekker slapen wetende dat hij de nominatie heeft overleefd.
My god, een babyface!quote:Op zondag 5 februari 2023 09:01 schreef ledn81 het volgende:
Blijft even wennen. Alsof Mies zijn kleine broertje is komen logeren[ afbeelding ]
Chocolade reep met zachte melkvulling = Kinder chocola voor Charlottequote:
quote:
Ze heeft even in de spiegel gekeken!quote:Op zondag 5 februari 2023 09:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Lindsey is alweer klaar voor de dag? Heb der niet eens in de badkamer gezien geloof ik haha
goeiemorgen! werd nog laat vannacht.quote:Op zondag 5 februari 2023 03:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jol had ook blijkbaar nog t eea gezegd wat niet in goede aarde was gevallen
en het ging er oa om dat 1 van de latere in het huiskomers iets had gezegd wat op tv was te zien geweest
dat zou totaal niet kloppen volgens sharon. hij liegt nooit NOOIT. wil zo niet gezien worden, is nml loyaal en wil niet anders op tv zijn dan zoals hij in real is
had oa te maken met de eerste nomies van mich. hoe hij gebruikt zou zijn
nu weet sharon natuurlijk niet wat wij amal hebben gezien, en ook jason heeft gezien wat zijn personage betreft.
alle andere dingen heb ik hier eerder al geschreven van wat ik ze hoorde zeggen
xx
Kut, mijn vinger kwam per ongeluk op Chayron, die mag van mij het eerst weg. Om Rob zijn gezeik kan ik tenminste nog lachenquote:Op zondag 5 februari 2023 09:30 schreef BBERTJE het volgende:
Als Chayron ook genomineerd is gaat worden laat ik Rob erin[poll=5094]
quote:Op zondag 5 februari 2023 09:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het goed begrepen met terug lezen, rob is genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()