quote:Op zondag 5 februari 2023 10:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoop dat de deur zo stuk is en de onderdelen uit China moeten komen
quote:Op zondag 5 februari 2023 10:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zo is het dus niet gegaan
Ze wilde hem jolien en..... vrijstelling geven..
Maar is geswitched naar nomineren ipv vrijstellen
Ja hebt voedselbank/kledingbank/speelgoedbank en volgens mij ook een afdeling voor zwangeren zodat je badis pakketten kan krijgenquote:Op zondag 5 februari 2023 10:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee dat is ook raar.. maar hij heeft dat blijkbaar gezegd lees ik hier? normaal geven die alleen eten en hier volgens mij ook kleding.
Ik zou het ook niet willen, maar ja……quote:Op zondag 5 februari 2023 10:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh sorry, ik ga maar niet meer reageren op wat ik niet live hoor , reageerde op wat hier stond![]()
![]()
Ik ga verder met streams van vannacht![]()
edit: hier krijg je geen fooi als je wat gaat brengen, ook raar dat je wat krijgt als je eten brengt.
Zou ik niet eens willen dat ze het maar gebruiken voor degenen die het nodig hebben.
Wel een beetje off-topic maar goed, hier delen ze geen voedsel meer uit, maar Jumbo of Appie bonnenquote:Op zondag 5 februari 2023 10:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja hebt voedselbank/kledingbank/speelgoedbank en volgens mij ook een afdeling voor zwangeren zodat je badis pakketten kan krijgen
Heel soms zit er een kerkelijke organisatie verbonden aan de voedselbank en kan je waardecheques krijgen om bijvoorbeeld kleding te kopen ofzo
Bij de gemeente hsng van iedere gemeente af heb je potjes..
In den haag heet dat bijvoorbeeld ooievaarspas waar je dingen kan kopen voor school voor kinderen en/of sportactiviteiten
Ja ik hoorde het ook. Leuk om te horen, hij had het nog niet over zijn masseuse gehad eerder 🤮quote:Op zondag 5 februari 2023 10:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob die masseuse van mij gaat ook zo met haar handen door je haar.
Lekker man
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2023 10:24 schreef Kayro het volgende:
Chayron lult poep
Neemt geld aan van de voedselbank!!!!!
Rijdt vrachtwagen hello fresh..
Hij moest het echt aannemen en anders in de spaarpot van de kinderen doen...
Fooi bij de voedselbank!! Gerund door vrijwilligers ??quote:Op zondag 5 februari 2023 10:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij bracht er de overgebleven Hello Fresh goederen en kreeg fooi
Ik vind het ook een sterk verhaal maar was er niet bij dusquote:Op zondag 5 februari 2023 10:39 schreef Kayro het volgende:
[..]
Fooi bij de voedselbank!! Gerund door vrijwilligers ??
Geloof jij dat daar überhaupt geld aanwezig is.
En dat dan een willekeurige chauffeur dit krijgt?
Naast die vrachtwagen van Helli fresh rijden daar nog vele andere chauffeurs van andere bedrijven
Poep verhaal
he fijn! zat hier al wat te posten op volgorde maar versnipperdquote:Op zondag 5 februari 2023 10:41 schreef rinardo het volgende:
Hier alle filmpjes van vannacht in goede volgorde
rinardo in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
Ik heb bij de concurrent gewerktquote:Op zondag 5 februari 2023 10:39 schreef Kayro het volgende:
[..]
Fooi bij de voedselbank!! Gerund door vrijwilligers ??
Geloof jij dat daar überhaupt geld aanwezig is.
En dat dan een willekeurige chauffeur dit krijgt?
Naast die vrachtwagen van Helli fresh rijden daar nog vele andere chauffeurs van andere bedrijven
Poep verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |