dat dacht ik ook te horen, jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
hundretjue-nogiets.Dus 120-nogiets.
Of die gast op Twitter hèquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ai, dan hebben Sableheart en ik het allebei verkeerd gehoord
Ja, het breekt zo lekker een reeks van jonge mannen met een treurige ballad.quote:
Feestje bij EiC johquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:04 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt zo’n intense hekel aan dit nummer, niet normaal.
En dan als 21e in de finale? Nou, dan gaat Matt nog gelijk krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:03 schreef NailQueen het volgende:
Ik presenteer u: De opener van de eerste halve finale!
Ik weet niet of dat goed samengaat met wat ze al op heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:04 schreef Momo het volgende:
Alessandra gaat zo een hele fles wijn leeg drinken
In mei allemaal mensen: Hey dit is dat nummer van TikTok!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kijken of het nummer nu verder viral gaat op TikTok
Ja, dat maakt voor mij best een hoop goed.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze is wel een leuk figuur, dat kan hysterische beelden uit Liverpool gaan opleveren
Beetje Brooke achtigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Ze is wel een leuk figuur, dat kan hysterische beelden uit Liverpool gaan opleveren
Vorig jaar had Lights Off van We Are Domi ook hitpotentie. Als het door David Guetta was gemaakt, was het een radiohit geweest.quote:
Terechtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
Ik realiseer me nu, Swing It, derde in de televote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |