Ze wil mijn favoriet uit het huis dus ga ik Charlotte haar spel ook strenger beoordelenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ok dan heeft ze wel botox. als jij wil dat ze liegt dan liegt ze
en heeft chhchi gelijk. damn bitshc
Misschien kunnen ze van jou een nederlander maken @mario390 !quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik hou ook niet van platsige chirugie
En maar klagen dat hij alleen maar op de bank zitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:11 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chayron weer pech met de blokken!
Dat moet voor Rob toch ook een opsteker zijn, dat hij zo vaak een challenge heeft gewonnen
Is in belgie goedkoper marioquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze van jou een nederlander maken @:mario390 !
we zitten volquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze van jou een nederlander maken @:mario390 !
Je beseft wel dat hún het spel spelen en deelnemers zijn en wij maar toeschouwers die denken invloed te hebben? Tis amusement hé...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:11 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze wil mijn favoriet uit het huis dus ga ik Charlotte in het huis ook strenger beoordelen
De COS maakt dit leuk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:13 schreef ledn81 het volgende:
En nu we toch weer naar de blokkenstapelaars zitten te kijken.
Ik geniet er weer zo van met jullie![]()
Samen beetje mopperen, lachen en soms zelfs huilen om paar mensen in een stom tv programma![]()
Soms ben ik er ook snel weer helemaal klaar mee, maar blijft leuk om het zo te volgen en met elkaar te delen.
Nu toch ook weer laten verleiden om af en toe een filmpje te maken en na 2 weken ruim 650 volgers en 150.000 views.
We zijn een stel gekkies met elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
Dankje....quote:
Ja maar is sterker dan mezelf om Charlotte niet leuk te vinden omdat ze als een van de enige bewoners Chiara uit het huis wil. Chiara had er zowaar vanavond al uitgezeten zonder de nieuwe PON. Charlotte nomineert haar elke keer dat ze de kans krijgt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je beseft wel dat hún het spel spelen en deelnemers zijn en wij maar toeschouwers die denken invloed te hebben? Tis amusement hé...
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:13 schreef ledn81 het volgende:
En nu we toch weer naar de blokkenstapelaars zitten te kijken.
Ik geniet er weer zo van met jullie![]()
Samen beetje mopperen, lachen en soms zelfs huilen om paar mensen in een stom tv programma![]()
Soms ben ik er ook snel weer helemaal klaar mee, maar blijft leuk om het zo te volgen en met elkaar te delen.
Nu toch ook weer laten verleiden om af en toe een filmpje te maken en na 2 weken ruim 650 volgers en 150.000 views.
We zijn een stel gekkies met elkaar
Danny en MA voelen wel een psychologisch tikjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:19 schreef Stargazing het volgende:
Is er nog iets gezegd over het vliegtuigje? Iemand die Jason het misgunt of jaloers is?
vooralsnog niets opgevangen on streamquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:19 schreef Stargazing het volgende:
Is er nog iets gezegd over het vliegtuigje? Iemand die Jason het misgunt of jaloers is?
Dan is ie vast boos, want ze moesten hem pas om half 5 wekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Zouden ze Rob nu uit het huis aan het verwijderen zijn
Dat is ook wel logisch. Maar straks zal er geen twijfel meer over zijn dat Jason een heel sterke speler is als hij ook nog eens als eerste wordt vrijgesteldquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Danny en MA voelen wel een psychologisch tikje
Rob heeft op een brancard aan het infuus naar de lucht gekeken en ijlde wat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:19 schreef Stargazing het volgende:
Is er nog iets gezegd over het vliegtuigje? Iemand die Jason het misgunt of jaloers is? Of heeft Rob het niet gezien?
Gewoon je bed uit Rob en naar huisquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dan is ie vast boos, want ze moesten hem pas om half 5 wekken
Waarschijnlijk was dat gewoon Judy of een Judy fanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vooralsnog niets opgevangen on stream
klein beetje blik van een oude man die kou stond te lijden
en hier in de cos een enkeling die zuur/naar/misgunde
helaas zijn die geknipt
Vooral onze Oostenrijkse vriendquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat gewoon Judy of een Judy fan
Is een act van hem en Chayron. Zijn na de waarschuwing van Chiara heel bewust van de camera's en de uitspraken die ze doen. Je kan gemakkelijk herkennen dat Danny nu overdreven lief doet en niet meer de macho is van de eerste weken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:26 schreef Stargazing het volgende:
Ik begon Danny eerlijk gezegd net een beetje leuker te vinden dus vind het ergens wel jammer dat hij straks naar huis moet.
geen ideequote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:24 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was dat gewoon Judy of een Judy fan
Ik ben er wel ingetrapt bij Danny dan. Bij Chayron is het me dan weer wel enorm opgevallenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is een act van hem en Chayron. Zijn na de waarschuwing van Chiara heel bewust van de camera's en de uitspraken die ze maken. Je kan gemakkelijk herkennen dat Danny nu overdreven lief doet.
Chayron, Lindsey en Danny waren een bondje en zijn opeens een beetje naar de achtergrond verdwenen op stream ook. Wilden sowieso niet zoveel meer samen gezien worden in overlegjes, maar ze verdwijnen ook een beetje van beeld in BB. Jason heeft Danny nog als secret mission gebruikt. Maar verder is ie stilletjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is een act van hem en Chayron. Zijn na de waarschuwing van Chiara heel bewust van de camera's en hun uitspraken.
Ja Chayron heeft het denk ik nog letterlijk op stream gezegd dat hij zijn gedrag vanaf dan ging faken om beter over te komen bij de kijkers hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:30 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik ben er wel ingetrapt bij Danny dan. Bij Chayron is het me dan weer wel enorm opgevallen
if not now, then whenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
lange SL zeg jeetje. word rob weggedragen ofzo
Bij mij mogen ze alle drie nog even blijven, maar dat is het spel zeker ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:26 schreef Stargazing het volgende:
Ik begon Danny eerlijk gezegd net een beetje leuker te vinden dus vind het ergens wel jammer dat hij straks naar huis moet.
eerste keer een fix gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:31 schreef Schakeltopia het volgende:
lange SL zeg jeetje. word rob weggedragen ofzo
spuit 11 haldol
Danny dr uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij mogen ze alle drie nog even blijven, maar dat is het spel zeker ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 16:36 schreef odie22 het volgende:
opa komt uit de dbk, hij is weer helemaal in orde![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |