Zijn die vrienden van Rob !!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zit Bart dan gezellig met al zijn vrienden
Zijn al die vrienden van Rob op de Kemping !!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar zit Bart dan gezellig met al zijn vrienden
Haha dank je, ja zijn wel de bekende namen naast de bekende die er al zijn natuurlijk. Maar dan weet ik dat ook weer thnxquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:50 schreef Kodiak100 het volgende: [..] lionheart was hier wel, maar is afgehaakt. Zit bij de buren Whuzz nog niet gespot Greys ook bij de buren Utopia2.0 ook bij de buren
even gaan spieken in JAA zie inderdaad bekende namen daar in het forumquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Haha dank je, ja zijn wel de bekende namen naast de bekende die er al zijn natuurlijk. Maar dan weet ik dat ook weer thnx
Ik hang ook soms bij de buren, daar zie je ook nog wel eens ietsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
even gaan spieken in JAA zie inderdaad bekende namen daar in het forum
Ja ik ook vandaar dat ik namen was opzoeken ook kwam er niet op maar miste wel wat namenquote:
Ja en zo lang vind ik ook zo onvolwassen. Dat willen meisjes toch altijd lang haar en nooit knippen. Of gaat ze het doneren? Dan mag hetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg toch elke keer als ik Jolien met die 2 staarten zie een K3 vibe
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Weten ze zelf wel dat het zo vroeg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |