quote:
Je ziet haar echt graag he ben🥰quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:18 schreef ben34567 het volgende:
Als Chiara er voor Rob; Jacq; Ias en Chayron uitligt dan kijk ik niet meer![]()
beetje maarquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:19 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Je ziet haar echt graag he ben🥰
Ik weet niet hoe het daar is, maar tis hier echt herfst. Waaien en regen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wasrek met handoeken woonkamer
zet dat ding ff buiten !!!
Klopt, net zo als met Jason. Gaat ook niet om het eten, hij heeft gewoon een hekel aan hemquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:20 schreef Stargazing het volgende:
Dit gaat niet eens meer over de handdoeken. Rob heeft al sinds dag 1 een probleem met Ali. Nu gebruikt hij gewoon die handdoeken als excuus.
JA wat een goed scenario.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:22 schreef Stargazing het volgende:
Ik wil Rob en Ali samen op de bank, en dat Ali dan als eerste vrijgesteld word. En dan Rob eindelijk naar huis. Gewoon puur voor de reactie van Rob.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:19 schreef Ireth het volgende:
Rob is er weer klaar mee, terug naar zijn bankie...
ze kan echt soms beter niks zeggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
bb bewoners zendercheck!
char: ja ze zijn niet zo vriendelijk vandaag he, zeker slecht gezind
Uhuh, ik vind het knap als dit bondje langer dan een week in stand blijftquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:19 schreef Monique___ het volgende:
de drie meiden zijn zo ook veel leuker, jason mooi voor elkaar gekregen met de pon
BB heeft gewoon een Rob-dag.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
bb bewoners zendercheck!
char: ja ze zijn niet zo vriendelijk vandaag he, zeker slecht gezind
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhuh, ik vind het knap als dit bondje langer dan een week in stand blijft
lkkr waaien .. spatjesquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar is, maar tis hier echt herfst. Waaien en regen.
Droogt nu niet buiten..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar is, maar tis hier echt herfst. Waaien en regen.
Volgens mij hoor je die dingen niet over een bloes te dragen ,ik vind het geen gezichtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
is dit nu weer een ander? ze heeft die bruine, roze en deze?
vind het apart
[ afbeelding ]
Is haar 'style' mode dingetje zag ik op haar pinterestquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
is dit nu weer een ander? ze heeft die bruine, roze en deze?
vind het apart
[ afbeelding ]
Hier zeiknatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb er 2 buiten gehad
kapot droog nu
dikke woeii
Ouwe lul is het.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is ie lief he als ie slaapt
[ afbeelding ]
we hebben al een boedelbak besteldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:40 schreef Dragonbullet het volgende:
Volgens mij gaat het helemaal niet goed met Rob hoor
Heeft iemand al gaan voelen of die nog warm is ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:40 schreef Dragonbullet het volgende:
ik boek graag een enkeltje richting de camping voor hemquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:40 schreef Dragonbullet het volgende:
Die lelijkste van de Spice Girls??quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:41 schreef Ireth het volgende:
Of is ze nu baby Spice na daarnet sporty Spice?
Blijven zal je!!!!🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga nooit uit mijzelf naar huis. nooit!
hij zit zich op te vreten genot
WTF, dit is al vaker gebeurd, great mnds...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:42 schreef Schakeltopia het volgende:
Jij ben gek! Straks schrikt ie wakker!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft iemand al gaan voelen of die nog warm is ?
nee..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heeft iemand al gaan voelen of die nog warm is ?
🤣🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij ben gek! Straks schrikt ie wakker!
Ja die krijgt hij dus niet! Bespottelijkquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee..
deze houden is afgekoeld prima te vervoeren
kunnen de bankjes dr in blijvn zeg maar
Misschien vinden ze dit bij de febo ook wel prettig...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja die krijgt hij dus niet! Bespottelijk
🤣🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee..
Bart kan veel beter gewoon meer bij Jason, Mich zijn dan bij Robquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:45 schreef Kayro het volgende:
Geloof dat bart ook wel begrijpt dat het karaktermoord is om veel bij Rob te hangen...
hahaha potverdikkequote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee..
Hoorde je jason zeggen met die potjes opruimen op de vensterbank dat hij niet weet wie er van de spiksels loopt te vreten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tijd voor de lunch
Jason doet de tafel dekken
Zeikstraal weer te slapen op de bank
Lott nog omkleden
Huh, er is een broodrooster? Dan snap ik het helemáál niet inderdaad!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:48 schreef Schakeltopia het volgende:
k dacht dat ik laatst een broodrooster zag, snap niet dat ze die niet gebruiken
dat dacht ik laatst, maar misschien heb ik het verkeerd gezien. nu begin ik te twijfelenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Huh, er is een broodrooster? Dan snap ik het helemáál niet inderdaad!
Ja daar maakte MA in het begin een kaastosti in... rechtop dus.. hele toko onder de rook door de gesmolten kaas, waarvan ik vermoed dat dat er nog steeds in zitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Huh, er is een broodrooster? Dan snap ik het helemáál niet inderdaad!
jjaa wel dus! hemal gek die luiquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja daar maakte MA in het begin een kaastosti in... rechtop dus.. hele toko onder de rook door de gesmolten kaas, waarvan ik vermoed dat dat er nog steeds in zit
staat op het roze blad/eindquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:48 schreef Schakeltopia het volgende:
k dacht dat ik laatst een broodrooster zag, snap niet dat ze die niet gebruiken
dat was zo grappigquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja daar maakte MA in het begin een kaastosti in... rechtop dus.. hele toko onder de rook door de gesmolten kaas, waarvan ik vermoed dat dat er nog steeds in zit
van de groep denk ik wat in het verjaardagspakket zat.. jason snaaide ook 1 ding eruit hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoorde je jason zeggen met die potjes opruimen op de vensterbank dat hij niet weet wie er van de spiksels loopt te vreten.
Even later komen chayron en ias terug van de kamers, en ias loopt rechtstreeks naar dat potje om te eten![]()
![]()
Was wel even hilarisch
Van wie zijn ze eigenlijk?
Die slinger achter hem past ook mooi, 'happy'quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
zit ie dan hoofd van de tafel
[ afbeelding ]
Wow.. wat een heftig beeldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Genieten in BBquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Zat bij dat filet american broodje van ias zelf!! Vanmorgen door hem gekochtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
van de groep denk ik wat in het verjaardagspakket zat.. jason snaaide ook 1 ding eruit haha
Hij verheugt zich op zijn bordje couscousquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
gister,eergister dag daar voorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:02 schreef Schakeltopia het volgende:
wat doe ik hier zegt rob. echt een kut dag vandaag
Paardenvoer met pindakaas wijzend naar jason..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij verheugt zich op zijn bordje couscous
Dit ging nu niet over jason hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:03 schreef xdiashalizx het volgende:
Jezus, hij ergert zich werkelijk overal aan.
Als Jason paardenvoer met pindakaas wil eten, dan moet die jongen dat toch zeker zelf weten!!
en 3 Baco'squote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:03 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker naar huis rob. blikkie erbij
wat lief van BB dat ze dit dan geven buiten alle verwachtingen omquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:04 schreef Schakeltopia het volgende:
nooit verwacht dit
ik ga nooit uit mijzelf naar huis genot
Ging erom dat hij het zat was en nog nooit gegeten had van zijn leven en daardoor ook zijn vraag oa. Wat doe ik hierquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:03 schreef Kayro het volgende:
[..]
Paardenvoer met pindakaas wijzend naar jason..
Nog nooit in z'n leven...
Bla bla bla..
Ging niet over jason maar over eten, dus niet dat jason het eetquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja toch, Jason zit schuin naast hem, was pindakaas aan het scheppen over zijn paardenvoer...
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat lief van BB dat ze dit dan geven buiten alle verwachtingen om
toppertjes bij Febo
vlgdweek Gierst en koolraap
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:06 schreef Dragonbullet het volgende:
Echt, ik heb tranen gewoon. Degene die deze man gecast heeft is briljant
Hij benoemd het alleen.. klopt maar het ging om de zoveelste ergenisquote:
Yep! Hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ohhhhh, je bedoelt het eten wat BB ze voorschoteld??
ik wil dat hij zelf opgeeftquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:09 schreef ben34567 het volgende:
Rob heeft zichzelf verloren in het spel en irritaties. Kan beter volgende week naar huis gestuurd worden voor zijn eigen gezondheid.
die kans is erg kleinquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:10 schreef Krambo het volgende:
Is eigenlijk al 1 positieve zin uit zijn mond gekomen vandaag?
Nee hè
Zelfs dan kijkt hij zuur.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is ie lief he als ie slaapt
[ afbeelding ]
nee lkkr laten zitten hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:09 schreef ben34567 het volgende:
Rob heeft zichzelf verloren in het spel; fysieke kwalen en irritaties. Kan beter volgende week naar huis gestuurd worden voor zijn eigen gezondheid.
Neem je dit nu niet een heel klein beetje te serieus???quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat er ook gebeurt morgen, ik hoop het zo dat Jason en Mich vrienden blijven ook hierbuiten
ik ben zeer nerveus voor morgen maar het enige wat ik kan hebben is vertrouwen in mijn mede-kijkers om dit keer de juiste keuze te maken (jullie keuzes, maar het enige wat ik kan bieden is advies)
tis of iemand eruit die net 1 keertje genomineerd is, en meer uit wraak (Char kan wel zeggen van niet maar ik weet wel beter met haar) of iemand eruit die voor de derde keer genomineerd is en het nu nog niet snapt waarom ie genomineerd is, dan ben je in mijn ogen echt zo arrogant (2x oké dat kan nog, maar na 3x het nog niet begrijpen waarom, lol)
ontopic: omg Robals ik hem was ging ik gauw naar buiten om wat rustiger proberen te worden
Hottub opstoken, rob er in, deksel er op.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nee lkkr laten zitten hoor
of zelf gaan
niks wegsturen , veel te makkelijk
met zn grote bek
lkkr inzuuren
net als wittekool .
fermenteren moet het
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hottub opstoken, rob er in, deksel er op.
Ik wil dat hij blijft. Lekker mopperenquote:
eerst mopperen en dan zelf wieberen. dealquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil dat hij blijft. Lekker mopperen
Nog zuurder🤗🤣🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
haha muntjes aftikken voor wasjes draaien
achja als je ziet wat ze uit die wall trekken kunnen ze hoop wasjes van draaienquote:
Nou, Kitty was wel een heel stuk actieverquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:15 schreef RobjeGeus het volgende:
Rob is eigenlijk de mannelijke Kitty
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hottub opstoken, rob er in, deksel er op.
eigen wasgoed,kleding,handoeken,beddengoed ppquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Bb is ook wel raar hoor met die wasmachine
Alles is een keuze... 😉quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
achja als je ziet wat ze uit die wall trekken kunnen ze hoop wasjes van draaien
Ja, de jacuzzi keuken is 20 10 meter verder lopen vanaf de slaapkamerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou, Kitty was wel een heel stuk actiever
lolquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, de jacuzzi is 20 meter verder lopen vanaf de slaapkamer
daar ga je het niet mee reddenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik neem het niet te serieus maar wij allemaal juichten voor Mich toen hij die geniale meesterzet uitvoerde met zijn nominaties, nu is hij bestraft door dat vreselijke bondje, en voor wie gaan mensen nu juichen, Danny
ik bedoel WTF![]()
en nee ik ben niet bevooroordeeld, doe ik overigens nooit, als een van mijn favo's iets verkeerds doet, zou ik niet gaan liegen, maar gewoon eerlijk blijven, zo ben ik nou eenmaal
Maar dat je juicht voor een actie van iemand (en niet voor die persoon) betekent niet dat diegene automatisch je favo is? Mich mag wat mij betreft naar huis..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik neem het niet te serieus maar wij allemaal juichten voor Mich toen hij die geniale meesterzet uitvoerde met zijn nominaties, nu is hij bestraft door dat vreselijke bondje, en voor wie gaan mensen nu juichen, Danny
ik bedoel WTF![]()
en nee ik ben niet bevooroordeeld, doe ik overigens nooit, als een van mijn favo's iets verkeerds doet, zou ik niet gaan liegen, maar gewoon eerlijk blijven, zo ben ik nou eenmaal
Ah ja ik dacht alquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, de jacuzzi keuken is 20 10 meter verder lopen vanaf de slaapkamer
Ik wasin de war met els![]()
Neuzen zelfde kant op.quote:
verse visquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja maar een nat washandje waar je poenie mee hebt gefrist
op de verwarming
dat gaat ruiken naar kibbeling vd aanwaaivisboer
Mijn koffie!!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op de verwarming
strakke teugelsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neuzen zelfde kant op.
Elkaar scherp houden
Teugels niet laten vieren
Toiletrollen in het kastje
Zo gepiept
Ja maar laat dat gewoon werken, mensen moeten toch normaal kunnen wassen pfffquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eigen wasgoed,kleding,handoeken,beddengoed pp
was misschien de gedachte
Ja en jaq heeft ook waslijst. Bril omlaag hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:23 schreef Monique___ het volgende:
zo nu komt even alles op tafel aan huishoudelijke ergernisjes en wat te doen allemaal
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op de verwarming
Die willen ook lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:25 schreef rinardo het volgende:
valt het mij alleen op of heeft de FEBO de camera extreem vaak op het uitgezakte gezicht van Rob
Ja want schijterd Rob doet het niet ondanks zijn grote bakkes van ik vraag het morgen welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:20 schreef Ireth het volgende:
Chayron handdoekgate in de ring gooien..
Hahahahaha treffendquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op de verwarming
hebben ze meteen azijn, maar soms zitten daar ook kruiden, stukjes ui, paprika, mosterdzaden inquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:30 schreef Schakeltopia het volgende:
dat augurken zuur kunnen ze dressing van maken mochten ze sla krijgen bijv. zou ik nog even bewaren!
Het woord 'Happy' en Rob op 1 foto...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Niet nodig. Ze hebben een constante aanvoer. Rob pist azijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hebben ze meteen azijn, maar soms zitten daar ook kruiden, stukjes ui, paprika, mosterdzaden in
dus ja, makkelijk een dressing van te maken lijkt me
Haha mijn thee zit op mijn beeldscherm nuquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze hebben een constante aanvoer. Rob pist azijn.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Niet nodig. Ze hebben een constante aanvoer. Rob pist azijn.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:48 schreef b_engeltje het volgende:
Volgend jaar BB Voor senioren/50 plussers
omnomnomquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja of écht survival eten, alles gevriesdroogd
✋️quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:48 schreef b_engeltje het volgende:
Volgend jaar BB Voor senioren/50 plussers
ja bah bahquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:53 schreef Jockari het volgende:
Chiara gaat nog even poken bij Rob, met de mededeling dat ze Ali zijn bloezen weer goed heeft moeten hangen.
Ja en dan ook nog zeggen hoe het moet tegen chiaraquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:54 schreef Schakeltopia het volgende:
rob z'n bed is weer voor hem opgemaakt. hij ligt alweer
nou als je het daar van moet hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:54 schreef Kayro het volgende:
Jesus.. Danny doet een oproep aan dreetje hazes
Of hij ff een oproep voor hem wil doen.. 😮💨😮💨
Deze is wel leuk voor coldeweijer 🤣🤣🤪
lkkr over de rand plassen . ghu ghuquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:33 schreef missmistreated het volgende:
Ik zeg: vrouwen WC omhoog doen voordat ze toilet verlaten !
Waarom denk je anders dat ze drie maanden van hem af wilt zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:30 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik vraag me af of Robs vrouw deze kant van hem kent..
Ali is een luie kwast.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:00 schreef Jockari het volgende:
Bart hoopt dat er eens een harde week komt in BB.
Ah, die regelt natuurlijk elke keer al die stemmen als hij genomineerd staat!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ze drie maanden van hem af wilt zijn?
Goeiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ze drie maanden van hem af wilt zijn?
Rob zijn vrouw komt de rest van zijn koffers brengenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:15 schreef Jockari het volgende:
Bewoners krijgen 1 uur de tijd om zich op te maken voor "iets bijzonders" volgens BB.
Mijn god ze snappen echt niks hequote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:16 schreef Schakeltopia het volgende:
discussie over wat opmaken betekend
We zullen het zeker nog een weekje met hem moeten doenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:16 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Rob zijn vrouw komt de rest van zijn koffers brengen
Prima, ik vind het mooiquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zullen het zeker nog een weekje met hem moeten doen
Of wordt Chayron omgewisseld voor de tweelingbroer van Rob.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:27 schreef Dragonbullet het volgende:
Misschien wordt Rob ingewisseld voor een nieuwe bewoner over een uur?
Zwijg protest?, tot hij eten krijgtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:37 schreef Ireth het volgende:
Hebben ze Rob nog gecheckt?? Er komt zo weinig geluid commentaar uit??
Hij moet nu naar de dbk..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zwijg protest?, tot hij eten krijgt
3 kg couscous mee in de koffer voor op de camping 😊quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:43 schreef Dragonbullet het volgende:
Let op, BB gaat Rob een aanbod doen om naar huis te gaan.
Het geeft wel reuringquote:
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:50 schreef Ireth het volgende:
Rob probeert gewoon Ali een schuldgevoel aan te smeren!
Jason doet ff oppeppen!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:51 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Gaat niet lukken
Edit: oh toch!
Die zit anders ook altijd te zeiken over eten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:49 schreef Dragonbullet het volgende:
Hahaha Ali denkt alleen maar: ga dan maar vriend
enige juiste conclusiequote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:53 schreef Ireth het volgende:
Dat gemekker van Shayron net over hoe zielig Rob is helpt ook niet echt...
Hijs niet zielig... tis gewoon een zeikerd...
Weinig confusion geweest eigenlijk de laatste dagen.quote:
Das weer confusion voor onsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig confusion geweest eigenlijk de laatste dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |