eerst mopperen en dan zelf wieberen. dealquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil dat hij blijft. Lekker mopperen
Nog zuurder🤗🤣🤣quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
haha muntjes aftikken voor wasjes draaien
achja als je ziet wat ze uit die wall trekken kunnen ze hoop wasjes van draaienquote:
Nou, Kitty was wel een heel stuk actieverquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:15 schreef RobjeGeus het volgende:
Rob is eigenlijk de mannelijke Kitty
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hottub opstoken, rob er in, deksel er op.
eigen wasgoed,kleding,handoeken,beddengoed ppquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Bb is ook wel raar hoor met die wasmachine
Alles is een keuze... 😉quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
achja als je ziet wat ze uit die wall trekken kunnen ze hoop wasjes van draaien
Ja, de jacuzzi keuken is 20 10 meter verder lopen vanaf de slaapkamerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nou, Kitty was wel een heel stuk actiever
lolquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, de jacuzzi is 20 meter verder lopen vanaf de slaapkamer
daar ga je het niet mee reddenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik neem het niet te serieus maar wij allemaal juichten voor Mich toen hij die geniale meesterzet uitvoerde met zijn nominaties, nu is hij bestraft door dat vreselijke bondje, en voor wie gaan mensen nu juichen, Danny
ik bedoel WTF![]()
en nee ik ben niet bevooroordeeld, doe ik overigens nooit, als een van mijn favo's iets verkeerds doet, zou ik niet gaan liegen, maar gewoon eerlijk blijven, zo ben ik nou eenmaal
Maar dat je juicht voor een actie van iemand (en niet voor die persoon) betekent niet dat diegene automatisch je favo is? Mich mag wat mij betreft naar huis..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik neem het niet te serieus maar wij allemaal juichten voor Mich toen hij die geniale meesterzet uitvoerde met zijn nominaties, nu is hij bestraft door dat vreselijke bondje, en voor wie gaan mensen nu juichen, Danny
ik bedoel WTF![]()
en nee ik ben niet bevooroordeeld, doe ik overigens nooit, als een van mijn favo's iets verkeerds doet, zou ik niet gaan liegen, maar gewoon eerlijk blijven, zo ben ik nou eenmaal
Ah ja ik dacht alquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, de jacuzzi keuken is 20 10 meter verder lopen vanaf de slaapkamer
Ik wasin de war met els![]()
Neuzen zelfde kant op.quote:
verse visquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja maar een nat washandje waar je poenie mee hebt gefrist
op de verwarming
dat gaat ruiken naar kibbeling vd aanwaaivisboer
Mijn koffie!!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op de verwarming
strakke teugelsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Neuzen zelfde kant op.
Elkaar scherp houden
Teugels niet laten vieren
Toiletrollen in het kastje
Zo gepiept
Ja maar laat dat gewoon werken, mensen moeten toch normaal kunnen wassen pfffquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
eigen wasgoed,kleding,handoeken,beddengoed pp
was misschien de gedachte
Ja en jaq heeft ook waslijst. Bril omlaag hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:23 schreef Monique___ het volgende:
zo nu komt even alles op tafel aan huishoudelijke ergernisjes en wat te doen allemaal
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op de verwarming
Die willen ook lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:25 schreef rinardo het volgende:
valt het mij alleen op of heeft de FEBO de camera extreem vaak op het uitgezakte gezicht van Rob
Ja want schijterd Rob doet het niet ondanks zijn grote bakkes van ik vraag het morgen welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:20 schreef Ireth het volgende:
Chayron handdoekgate in de ring gooien..
Hahahahaha treffendquote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op de verwarming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |