quote:
Je ziet haar echt graag he ben🥰quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:18 schreef ben34567 het volgende:
Als Chiara er voor Rob; Jacq; Ias en Chayron uitligt dan kijk ik niet meer![]()
beetje maarquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:19 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Je ziet haar echt graag he ben🥰
Ik weet niet hoe het daar is, maar tis hier echt herfst. Waaien en regen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wasrek met handoeken woonkamer
zet dat ding ff buiten !!!
Klopt, net zo als met Jason. Gaat ook niet om het eten, hij heeft gewoon een hekel aan hemquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:20 schreef Stargazing het volgende:
Dit gaat niet eens meer over de handdoeken. Rob heeft al sinds dag 1 een probleem met Ali. Nu gebruikt hij gewoon die handdoeken als excuus.
JA wat een goed scenario.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:22 schreef Stargazing het volgende:
Ik wil Rob en Ali samen op de bank, en dat Ali dan als eerste vrijgesteld word. En dan Rob eindelijk naar huis. Gewoon puur voor de reactie van Rob.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:19 schreef Ireth het volgende:
Rob is er weer klaar mee, terug naar zijn bankie...
ze kan echt soms beter niks zeggenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
bb bewoners zendercheck!
char: ja ze zijn niet zo vriendelijk vandaag he, zeker slecht gezind
Uhuh, ik vind het knap als dit bondje langer dan een week in stand blijftquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:19 schreef Monique___ het volgende:
de drie meiden zijn zo ook veel leuker, jason mooi voor elkaar gekregen met de pon
BB heeft gewoon een Rob-dag.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:25 schreef Monique___ het volgende:
bb bewoners zendercheck!
char: ja ze zijn niet zo vriendelijk vandaag he, zeker slecht gezind
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Uhuh, ik vind het knap als dit bondje langer dan een week in stand blijft
lkkr waaien .. spatjesquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar is, maar tis hier echt herfst. Waaien en regen.
Droogt nu niet buiten..quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het daar is, maar tis hier echt herfst. Waaien en regen.
Volgens mij hoor je die dingen niet over een bloes te dragen ,ik vind het geen gezichtquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
is dit nu weer een ander? ze heeft die bruine, roze en deze?
vind het apart
[ afbeelding ]
Is haar 'style' mode dingetje zag ik op haar pinterestquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:30 schreef Monique___ het volgende:
is dit nu weer een ander? ze heeft die bruine, roze en deze?
vind het apart
[ afbeelding ]
Hier zeiknatquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb er 2 buiten gehad
kapot droog nu
dikke woeii
Ouwe lul is het.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:39 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is ie lief he als ie slaapt
[ afbeelding ]
we hebben al een boedelbak besteldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:40 schreef Dragonbullet het volgende:
Volgens mij gaat het helemaal niet goed met Rob hoor
Heeft iemand al gaan voelen of die nog warm is ?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:40 schreef Dragonbullet het volgende:
Volgens mij gaat het helemaal niet goed met Rob hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |