Niet een die ik begrijp in ieder geval.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n hilarische même?
SPANNEND DITquote:
Gaat het weer een beetje?quote:
Goed hoor. Nog steeds abstinent en gezondheid gaat vooruit. Verder net "afscheid" genomen als columnist op de Front Pagina. Laat me niet piepelen en kleineren.quote:
Jij al een hont om dit te gaan doen? @Skedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijd genoeg om de FOK! stok te gaan zoeken
Getraind en wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij al een hont om dit te gaan doen? @:sked
Dit meen je niet.quote:
Steektequote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar steekte het nog dat Bergkamp in zijn laatste Nederlandse seizoen onder Bosz eindigde
Los daarvan vind ik het wel vrij bizar dat je een toch wel goed presterende trainer laat gaan op de invulling van wat simpele assistenten. Snap eigenlijk ook niet waarom er nu zo relatief weinig druk op de positie van Flappie is.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Steekte![]()
Tering tering. Wat was het ook alweer @:Caland , wat je tegen tong80 zei? Iets met drank/zinsopbouw/Korsakov
steekte![]()
Steekers, staak uw wild geraas.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Steekte![]()
Tering tering. Wat was het ook alweer @:Caland , wat je tegen tong80 zei? Iets met drank/zinsopbouw/Korsakov
steekte![]()
Ik ben al weg. Succes met de sneren onder water en boven je niveau. En GGMM. Go fuck yourself. Blijf wel letten op je open gesperde sluitspier. Voor je het weet zet iemand er z'n handtekening in.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat het sinds gistermiddag weer minder actief is in de Slowchat. De laatste tijd hing hier een leuke sfeer.
Nee, dit kan zeker niet, ik was heel erg verrast toen ik het las.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat meen ik wel Niels
Dat kan toch niet?
Wel uitdelen maar zelf niets kunnen incasseren...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al weg. Succes met de sneren onder water en boven je niveau. En GGMM. Go fuck yourself. Blijf wel letten op je open gesperde sluitspier. Voor je het weet zet iemand er z'n handtekening in.
Restje zuurkool en andijvie.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Tja, "abstinent"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel uitdelen maar zelf niets kunnen incasseren...
Wat verwacht je dan van een narcistische draaideurverslaafde.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga zo pizza bestellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik deel niet uit kuthoer. Heb jarenlang geïncasseerd van deze SC. Schoolpesten was er niks bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een narcistische draaideurverslaafde.
1 woord laterquote:
quote:
Taste the rainbow. Nee, liever hartig.quote:
Ik heb lesbische negerinnen als vriendinnen en kuthoer. Wat wil je zeggenquote:
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb lesbische negerinnen als vriendinnen en kuthoer. Wat wil je zeggen
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme.
Announce tong80
Waarom kom je dan nog steeds hier? Wat levert het je op?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik deel niet uit kuthoer. Heb jarenlang geïncasseerd van deze SC. Schoolpesten was er niks bij.
Bami, met groenten in pagnangsaus. De ach en wee laat ik zitten vandaag. Mijn God echter.quote:
Gelukkig was dit niet post #34quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik deel niet uit kuthoer. Heb jarenlang geïncasseerd van deze SC. Schoolpesten was er niks bij.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens jongens hou het even gezellig
Heb het bijvoorbeeld even over de nieuwe auto van Max [ afbeelding ]
lauchquote:
Dit is de boosdoener!quote:
Ach Tom.quote:
TwitterBeest.quote:
Thaaanksquote:
Like gegeven!quote:
Ze hebben de SC verplaatst naar achter de schermen. Het gros van de gebruikers is toch blauw, wel zo gemakkelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:35 schreef tong80 het volgende:
In 14 uur tijd is er hier één post geplaatst. Door de even briljante, als bescheiden aanbidder van de legendarische nummer 14. Dat kan geen toeval meer zijn. Verder leeft FOK! als nooit te voren.
Ha ha haquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hebben de SC verplaatst naar achter de schermen. Het gros van de gebruikers is toch blauw, wel zo gemakkelijk.
Dat zou niet echt effectief zijn, dan heb je nog steeds last van Paulquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ze hebben de SC verplaatst naar achter de schermen. Het gros van de gebruikers is toch blauw, wel zo gemakkelijk.
Hmmm.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zou niet echt effectief zijn, dan heb je nog steeds last van Paul
when feyenoordquote:Op zaterdag 4 februari 2023 10:36 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. 3-7 gewonnen.
3 goals, 3 assist.
Absolute motm.
@:Lange_Lans
Wat bedoel je ? Bedoel je dat ik posts opkrik ? Dan zou ik niet posten in dit achterlandschap van FOK!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:34 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen![]()
En weer een post erbij @:tong80
Het is er dan ook érg gezellig!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schuurt dat niet? De zelfbevlekkende eikels in je anus ?quote:
Nee, dat er weer een post bij is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 11:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Bedoel je dat ik posts opkrik ? Dan zou ik niet posten in dit achterlandschap van FOK!
Sommige mensen moet je ook alles uitleggenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dat er weer een post bij is.
Net als nu
Helaas wel, maar ik ben in een goede bui.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je ook alles uitleggen
Het is Tong en tong80. Ik zal er rekening mee houden. Laat dus Tong/tong80 lekker een halve dag in zijn eigen garen gaar spinnen. Nog iemand suikerklontjes in de aanbieding ?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:10 schreef aTypisch het volgende:
tong is leuker als je niet elke keer hapt
Vincent Bijlo en de zeven gehoorgestoorden.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie nog leuke aanraders voor (luister)boeken?
@:grifte ben jij er nog?
ja hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
heeeeeee alles kids waarde @:atypisch ?
Voortvarend. Eerste semester van het tweede jaar met een 7,5 afgesloten. Veel positieve energie op school, werk en daarbuiten. Sinds maandag niet meer mijn hand gewassen na het schudden van de hand van San Marco en heer Wytse.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja hoor
hoe gaat het met de journalistieke carrière?
klinkt goed stinhoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voortvarend. Eerste semester van het tweede jaar met een 7,5 afgesloten. Veel positieve energie op school, werk en daarbuiten. Sinds maandag niet meer mijn hand gewassen na het schudden van de hand van San Marco en heer Wytse.
Wat wil een mens nog meer?
Zo te zien heb jij officieel "BEASTMODE" geactiveerd. Chapeau.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voortvarend. Eerste semester van het tweede jaar met een 7,5 afgesloten. Veel positieve energie op school, werk en daarbuiten. Sinds maandag niet meer mijn hand gewassen na het schudden van de hand van San Marco en heer Wytse.
Wat wil een mens nog meer?
Si, het gaat simpelweg heel goed met me. Als de klachten van docenten slechts zijn dat je te nauw betrokken bent bij mensen die je aan het hart gaan, weet je dat je goed zit.quote:
niet te veel luisteren naar docentenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Si, het gaat simpelweg heel goed met me. Als de klachten van docenten slechts zijn dat je te nauw betrokken bent bij mensen die je aan het hart gaan, weet je dat je goed zit.
Haha, naar deze docent zeker niet. Doe ook wat klassenvertegenwoordigersdingetjes en hoor via dat andere docenten hem ook niet serieus nemen en vinden dat hij kritiek niet kan handelen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet te veel luisteren naar docenten
(lol)
Ik begreep via je twitter dat zelfs Jan van Halst in het echt een leuke man is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, naar deze docent zeker niet. Doe ook wat klassenvertegenwoordigersdingetjes en hoor via dat andere docenten hem ook niet serieus nemen en vinden dat hij kritiek niet kan handelen.
Denk dat ik ook voor de pizza gaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Ik maak vandaag nasi zodat ik dat ook gelijk voor morgen heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pita’s, falafel, salade.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maak je de falafel zelf?quote:
Nasi a la wie?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik maak vandaag nasi zodat ik dat ook gelijk voor morgen heb.
Nee, wil ik nog wel een keer doen.quote:
Goed zo. Frituurpan is voor dikke mensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, wil ik nog wel een keer doen.Lijkt me alleen veel werk en evenaart nooit falafel uit het buitenland. Volgens mij is het het lekkerst uit de frituurpan maar die wil ik niet.
Kieskeurig mannetje ben je toch ookquote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, wil ik nog wel een keer doen.Lijkt me alleen veel werk en evenaart nooit falafel uit het buitenland. Volgens mij is het het lekkerst uit de frituurpan maar die wil ik niet.
Mannetje?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kieskeurig mannetje ben je toch ook
Roerbakmie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alles prima hier, en in huize onlo?quote:
Eens maatje, eens.quote:
Hier ook alles rustig makker. Beetje Volendam - AZ aan het kijken. Net gegeten. Lekker man.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alles prima hier, en in huize onlo?
Doe je dat voor je plezierquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Hier ook alles rustig makker. Beetje Volendam - AZ aan het kijken.
geilquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had laatst een afspraak met een aziaat
Slaap lekker brotherquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe je dat voor je plezier![]()
Prettige avond verder onlogisch en andere kornuiten. Op naar matchday. Ik denk 2-2. Let op jezelf, en je naasten. Trusten voor straks.
jawel hoor laatst nog eten bij eentje besteldquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geil
dat lukt zelfs @:mortaxx niet
Die gaan bij mij vrijwel altijd naar linksquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had laatst een afspraak met een aziaat
ik doe niet aan dating appsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaan bij mij vrijwel altijd naar links
viesgeel @:caland
gewoon volendam - az kijken en wat scrollen onlinequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon naar de hoeren maat. Stuk goedkoper.
ik stream gewoon bitcoin per minuut, vast tariefquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vragen ze bij jou een vast tarief of wisselt het per keer?
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik stream gewoon bitcoin per minuut, vast tarief
Malazanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 12:26 schreef aTypisch het volgende:
hebben jullie nog leuke aanraders voor (luister)boeken?
@:grifte ben jij er nog?
Hallo user @Griftequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malazan
Red Rising
Joe Abercrombie's boeken
red risingquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Malazan
Red Rising
Joe Abercrombie's boeken
Dat het jammer is dat jij die polsblessure niet hebt opgelopen, dan hadden we een stuk minder diarree op dit forum.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo user @:Grifte
Wat is jouw ongezouten mening over de polsbreuk van het jongetje van glas?
Deze post verdient een like.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat het jammer is dat jij die polsblessure niet hebt opgelopen, dan hadden we een stuk minder diarree op dit forum.
Zo danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat het jammer is dat jij die polsblessure niet hebt opgelopen, dan hadden we een stuk minder diarree op dit forum.
even geen WoW dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik al een blessure. Ik kan mijn linkerarm bijna niet gebruiken. Maandag naar het ziekenhuis voor een foto denk ik.
Iets met sport gedaan of uit het niets?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Overigens heb ik al een blessure. Ik kan mijn linkerarm bijna niet gebruiken. Maandag naar het ziekenhuis voor een foto denk ik.
Ik postte in het verkeerde topicquote:
Ik ben uitgegleden (niet over een bananenschil) en mokerhard op mijn schouder terecht gekomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iets met sport gedaan of uit het niets?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik postte in het verkeerde topic
Die spelen nu uit bij Emmenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks nog Vitesse? Of spelen die morgen?
Ai, schouder is echt een klote gewricht om wat mee te hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben uitgegleden (niet over een bananenschil) en mokerhard op mijn schouder terecht gekomen.
Ik heb dat ding op mijn 18e een keer ontwricht gehad ener nog last vanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai, schouder is echt een klote gewricht om wat mee te hebben.
Dat ondervind ik nu aan den lijve jaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ai, schouder is echt een klote gewricht om wat mee te hebben.
Dit is dommer dan een blessure aan je pols.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben uitgegleden (niet over een bananenschil) en mokerhard op mijn schouder terecht gekomen.
Eens, eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is dommer dan een blessure aan je pols.
gelukkig spelen ze in de middagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Daardoor mis ik ook Feyenoord - PSV. Ik zou er naar toe gaan maar dat gaat nu niet door
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:34 schreef onlogisch het volgende:
Daardoor mis ik ook Feyenoord - PSV. Ik zou er naar toe gaan maar dat gaat nu niet door
Neeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik mis Feyenoord - PSV ook![]()
Eerste wedstrijd in jaren die ik niet zie.
wtfquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef Scrummie het volgende:
Wat balen, @Scrummiequote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:46 schreef Scrummie het volgende:
Wat een waardeloos figuur ben je tochquote:Op zondag 5 februari 2023 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
formgebruiksterhet is blijkbaar al wat laat voor het Forumbeest. Ach, na twaalven
Hallo @onlogischquote:Op zondag 5 februari 2023 00:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruikster @:Pisces29
Aan het werk in de jaarbeurs.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel makker. Waarom moet je het missen?
Word je warm van het woordje user?quote:
Koud moet je altijd skippen, user @onlogischquote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef onlogisch het volgende:
Over ijskoud gesproken ; Ik volg sindskort een YouTube kanaal van een chick die in Yakutia woont en daar over vlogt. Wat een aparte wereld is dat. Mokerkoud daar.
100% mee eens. Ik bekijk het ook lekker warm vanuit mijn luie stoel.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koud moet je altijd skippen, user @:onlogisch
Daar had je met je schouder heen gekundquote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef onlogisch het volgende:
Gezond voornemen voor het nieuwe jaar: de GezondheidsBeurs!
Van 2 t/m 5 februari 2023 in Jaarbeurs Utrecht inspiratie voor een gezonde leefstijl op de GezondheidsBeurs.
Health, Food, Body, Mind, Beauty & more
Naast ontmoetingen met personalities, bloggers, coaches en auteurs biedt deze gezonde beurs je sfeervolle paviljoens ♡ 45.000 bezoekers ♡ actieve workshops ♡ fitness ♡ ontspannende massages ♡ yoga ♡ mindfulness ♡ smakelijke proeverijen ♡ nieuwste trends ♡ 150 leerzame presentaties ♡ wellness ♡ kooktheater ♡ inspirerende informatie ♡ meet & greet met bekende Nederlanders ♡ voedingsadvies ♡ gezondheidstesten ♡ 325 exposanten ♡ gadgets ♡ gezonde acties met voordeel ♡ knettervers feelgood food ♡ healthy juice bars ♡ gratis digitale Receptenboekjes ♡ toegang tot de AllergieBeurs & more!
Maandag zit ik in het ziekenhuis denk ik. Het is geen grap, mijn schouder. Zelfs pijnstillers helpen niet meer.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar had je met je schouder heen gekund
Welke dag gevallen?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maandag zit ik in het ziekenhuis denk ik. Het is geen grap, mijn schouder. Zelfs pijnstillers helpen niet meer.
Naar! Diclofenac was ook geen optie?quote:Op zondag 5 februari 2023 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maandag zit ik in het ziekenhuis denk ik. Het is geen grap, mijn schouder. Zelfs pijnstillers helpen niet meer.
Godver, dan zit je wel goed op de pijngrens te kuttenquote:Op zondag 5 februari 2023 00:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tramadol, maar werkt maar matigjes.
Ben ook al een week blessa. Erg vervelendquote:Op zondag 5 februari 2023 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook niks als je echt pijn hebt.quote:
Hier gaat wel iets mis danquote:Op zondag 5 februari 2023 00:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1,5 week geleden maar het wordt erger.
Het gekke is dat je er helemaal niets aan ziet. Niet dik, niet beurs, niet blauw, geen bloeduitstortingen of iets dergelijks.quote:
Hielp mij wel goed met een zenuwonsteking in m'n bekquote:Op zondag 5 februari 2023 00:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is ook niks als je echt pijn hebt.
Thijsgodquote:Op zondag 5 februari 2023 00:19 schreef Divje het volgende:
Ik doe morgen m'n zaklampje aan voor Onlo.
Daar heb ik onlangs een korte docu over gekeken, wel tofquote:Op zondag 5 februari 2023 00:08 schreef onlogisch het volgende:
Over ijskoud gesproken ; Ik volg sindskort een YouTube kanaal van een chick die in Yakutia woont en daar over vlogt. Wat een aparte wereld is dat. Mokerkoud daar.
Hopelijk kan er maandag iemand ff naar kijken dan.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gekke is dat je er helemaal niets aan ziet. Niet dik, niet beurs, niet blauw, geen bloeduitstortingen of iets dergelijks.
Morfine ditdat.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tramadol, maar werkt maar matigjes.
Daarom.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tramadol is een licht feestje. Morfine is gelijk een mokerdik festival.
Tramadol en de ellende als het uitwerkt en je die spiegel niet zo hoog meer mag houden. Bah. Rillingen dit dat.quote:Op zondag 5 februari 2023 00:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tramadol is een licht feestje. Morfine is gelijk een mokerdik festival.
Weer blaasontsteking hier. Morgen urine inleveren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Goedemorgen makker brotherquote:Op zondag 5 februari 2023 11:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer blaasontsteking hier. Morgen urine inleveren.
Goeiemorgen.
Het wordt tijd dat dit feest weer gaat beginnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button
@:AFCNiels
Ik zag een leuke miem gepost door @Saindquote:Op zondag 5 februari 2023 13:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat dit feest weer gaat beginnen.
Spreek ja @Saind nog weleens?quote:
Zou ik ook iets serieuzere mentions kunnen krijgen? Bedankt user @onlogischquote:Op zondag 5 februari 2023 11:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button
@:AFCNiels
quote:Op zondag 5 februari 2023 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik ook iets serieuzere mentions kunnen krijgen? Bedankt user @:onlogisch
Ik gaf je nog een uiterst serieuze mention. Maar blijkbaar wil jij niks kwijt over je stoelgang.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou ik ook iets serieuzere mentions kunnen krijgen? Bedankt user @:onlogisch
Hij heeft er schijt aan.quote:Op zondag 5 februari 2023 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik gaf je nog een uiterst serieuze mention. Maar blijkbaar wil jij niks kwijt over je stoelgang.
Vispannetjequote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lasagnaquote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Curry.quote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opgebakken nasi van gisterenquote:Op zondag 5 februari 2023 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tweede dag extra lekker.quote:
Stukje zielig doen met zelf geschreven briefje.quote:Op zondag 5 februari 2023 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Wie van ons is er weer druk geweest dit weekend
Wednesday.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:20 schreef aTypisch het volgende:
hee fokvrienden
ik heb zin in een serie die al klaar is en die ik kan bingen
graag tips
Cow and Chickenquote:Op zondag 5 februari 2023 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wednesday.
Friends.
The Wire
Lost.
24.
Band of Brothers.
Game of Thrones.
Westworld.
Chernobyl.
1883.
Dark.
Jouw vorige ui was leuker.quote:Op maandag 6 februari 2023 08:29 schreef Speedfight het volgende:
Woordle 597 4/6
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 393 X/6
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟩⬛🟩⬛🟩⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
🟩⬛⬛🟨⬛🟩
🟩⬛🟩⬛🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
Goedemorgenfaal
En deze dan?quote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 19:42 schreef klaasweetalles het volgende:
GEEN woorden maar daden
werken voor je geld
kapoet maken
Ik ook. Zo tandarts.quote:
Yes, nu al een topweek. Ik hoop dat de crew eindelijk leert om te gaan met het mega intellect van deze man.quote:
quote:
Idd. Niet echt beasted zo'n soort opmerking.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:24 schreef Coco het volgende:
BarkieDan heb je iets gemist tijdens je opvoeding.
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:24 schreef Coco het volgende:
BarkieDan heb je iets gemist tijdens je opvoeding.
Verschrikkelijke domme varkens, @Littlerabbit en @Caland lachen jullie nu keihard uit.quote:Op maandag 6 februari 2023 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Idd. Niet echt beasted zo'n soort opmerking.
quote:Op maandag 6 februari 2023 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Verschrikkelijke domme varkens, @:Littlerabbit en @:Caland lachen jullie nu keihard uit.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 19:29 schreef Coco het volgende:
Mensen die het woord barkie bezigen, zijn niet helemaal jofel.
Vriendin heeft morgen een hartoperatie (ablatie) dus weinig om te genietenquote:
Komt goed, is veilige ingreep.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vriendin heeft morgen een hartoperatie (ablatie) dus weinig om te genietenmaar komt vast goed hopelijk
Sterkte.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vriendin heeft morgen een hartoperatie (ablatie) dus weinig om te genietenmaar komt vast goed hopelijk
Succes en dan hopen dat het helpt, is voor hartritmestoornis neem ik aan. Resultaat duurt dan even.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ze mag geen inspanningen verrichten.quote:Op maandag 6 februari 2023 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Succes en dan hopen dat het helpt, is voor hartritmestoornis neem ik aan. Resultaat duurt dan even.
Hachee is wel een goed idee maar doen we wel weer een andere keer, kip hier.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Sterkte!quote:Op maandag 6 februari 2023 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Moest ik even opzoeken, sterkte!quote:Op maandag 6 februari 2023 15:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Afwachten nog wat er wordt gebracht zo meteen. Wel kiespijn. Maak gebruik van de WMO/Versis taxi. Door nieuwe organisatie kwam-ie niet opdagen. Hopen dat ik morgen alsnog terecht kan. Dat ze een gaatje weten te vinden. Gaat steeds meer zeer doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Klopt inderdaad, is alleen niet duidelijk welke het is (mogelijk meerderen)quote:Op maandag 6 februari 2023 15:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Succes en dan hopen dat het helpt, is voor hartritmestoornis neem ik aan. Resultaat duurt dan even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |