Niet een die ik begrijp in ieder geval.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n hilarische même?
SPANNEND DITquote:
Gaat het weer een beetje?quote:
Goed hoor. Nog steeds abstinent en gezondheid gaat vooruit. Verder net "afscheid" genomen als columnist op de Front Pagina. Laat me niet piepelen en kleineren.quote:
Jij al een hont om dit te gaan doen? @Skedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijd genoeg om de FOK! stok te gaan zoeken
Getraind en wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij al een hont om dit te gaan doen? @:sked
Dit meen je niet.quote:
Steektequote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, blijkbaar steekte het nog dat Bergkamp in zijn laatste Nederlandse seizoen onder Bosz eindigde
Los daarvan vind ik het wel vrij bizar dat je een toch wel goed presterende trainer laat gaan op de invulling van wat simpele assistenten. Snap eigenlijk ook niet waarom er nu zo relatief weinig druk op de positie van Flappie is.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Steekte![]()
Tering tering. Wat was het ook alweer @:Caland , wat je tegen tong80 zei? Iets met drank/zinsopbouw/Korsakov
steekte![]()
Steekers, staak uw wild geraas.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Steekte![]()
Tering tering. Wat was het ook alweer @:Caland , wat je tegen tong80 zei? Iets met drank/zinsopbouw/Korsakov
steekte![]()
Ik ben al weg. Succes met de sneren onder water en boven je niveau. En GGMM. Go fuck yourself. Blijf wel letten op je open gesperde sluitspier. Voor je het weet zet iemand er z'n handtekening in.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dat het sinds gistermiddag weer minder actief is in de Slowchat. De laatste tijd hing hier een leuke sfeer.
Nee, dit kan zeker niet, ik was heel erg verrast toen ik het las.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat meen ik wel Niels
Dat kan toch niet?
Wel uitdelen maar zelf niets kunnen incasseren...quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al weg. Succes met de sneren onder water en boven je niveau. En GGMM. Go fuck yourself. Blijf wel letten op je open gesperde sluitspier. Voor je het weet zet iemand er z'n handtekening in.
Restje zuurkool en andijvie.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Tja, "abstinent"quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel uitdelen maar zelf niets kunnen incasseren...
Wat verwacht je dan van een narcistische draaideurverslaafde.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga zo pizza bestellen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik deel niet uit kuthoer. Heb jarenlang geïncasseerd van deze SC. Schoolpesten was er niks bij.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een narcistische draaideurverslaafde.
1 woord laterquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |