abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:25:23 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_207826589
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Bij ochtendseks stink je zo uit je bek :@
Ik vind dat soort luchtjes echt afleiden bij seks. Beetje zweet of vocht uit geslachsdelen trek ik prima hoor, maar zo'n mondwalm of een kontlucht werkt echt heel erg niet positief op mijn zin :')
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Smintje op je nachtkastje.

Een in zijn mond, een in zijn...
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:21 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik zit te eten, verdomme. :') :r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207826600
:Y)
Ik heb net ‘beft’ gelegd bij WordFeud. :')
pi_207826631
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet. :@ Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:31:54 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207826675
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt. :+
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
pi_207826690
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt. :+
Jij barst opeens van de ideeën, of wat? :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:32:58 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_207826691
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen })
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:37:54 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207826748
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen })
:D
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:38:04 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_207826752
Kontlucht ;(
disclaimer
pi_207826771
Ik ruik het liefst gewoon helemaal niks. Ik heb zo'n goede neus dat ik er soms gek van word.
pi_207826792
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet. :@ Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
Even naar de wc ook, want volle blaas, even washandje erlangs en mond spoelen en fris en fruitig :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207826816
Ik was aan het teruglezen bij het stukje dat je graag zin in seks zou willen hebben.

Heel herkenbaar.

Toevallig riep een gescheiden (en nu dus haar tweede jeugd belevende) collega dat ze haar scharrel zag en dat ze zonder woorden elkaar besprongen.

Andere collega en ik moesten heel hard lachen. ‘Ik zou ook wel eens de drang willen voelen om mijn vriend te bespringen.’
‘Ik denk dat mijn vriend nóg lieven wil dat ik de drang voel om hem te bespringen!’

_O- ;( _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207826866
Jaaa daaag. Als we eerst gaan tandenpoetsen liggen bij terugkomst de kinderen al in ons bed.
Beter de avond ervoor seks hebben zodat je dat alvast gehad hebt. :P
pi_207827527
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt :P
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt :P
pi_207827873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt :P
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt :P
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker? :')
pi_207828682
Ik ben (was :') ) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken. :D

Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:07:02 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_207828694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Ik ben (was :') ) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken. :D

Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
Lijkt me niet meer dan normaal hoor Bami. Seks komt wel weer. Nu ben je ff met andere dingen bezig ;)

De eerste keer dat wij na de geboorte van onze oudste seks hadden was tijdens een middagslaapje in haar eigen bedje op zaterdag. Voor mij ook meer omdat ik het van mezelf moest dan omdat ik er echt zin in had :') was ook niks ontspannends aan verder. En na de jongste hebben we ongetwijfeld meer dan een half jaar, zo niet langer, droog gestaan ;)
disclaimer
pi_207828727
Wij deden wel snel al wat seksuele handelingen, denk na 8 weken ofzo? Maar echt all the way duurde wel iets langer. Maar ik ben een slecht voorbeeld, bij mij ging m'n libido tijdens de zwangerschap juist als een raket omhoog :') als dat de andere kant op was gegaan dan had het allemaal ook langer geduurd :Y en dat is ook helemaal logisch toch.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:24:37 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207828810
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.

Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:26:17 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_207828821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.

Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld :D
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
disclaimer
pi_207828833
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker? :')
Hij maakt me wel heel lief wakker hoor O+ maar in de ochtend wordt ik al wakker als hij dicht tegen me aan komt liggen knuffelen. Ik slaap dan blijkbaar niet meer zo vast ;)

Als ik van het knuffelen dan niet wakker wordt dan laat hij me ook slapen hoor (ook als ik zeg dat ie me met rust ( :') ) moet laten omdat ik nog wil slapen, dan mag dat ook). Maar ik probeer de meerderheid van de ochtenden toch wel even m’n best te doen om zin te maken. (Alleen geen 2x achter elkaar ;) ).
pi_207829009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:

Ohja ik ben ook obsessief bang voor een nieuwe zwangerschap. We gebruiken condooms of geen penetratie. Ik wil geen hormonen en laat de menstruatie dus zijn natuurlijke cyclus gaan. Dat vind ik prettig qua hormoon huishouding.
Maar hij weigert te steriliseren en ik ben ook nog niet op zo’n punt van: dan doe ik het wel!

Maar zwanger worden is echt een no go. :X
pi_207829011
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld :D
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
Dat wordt teruglezen. :P
pi_207829481
Oh en er was nog de vraag van @MaJo over het plaatsen van een spiraaltje.
Ik heb hem hier gewoon bij de huisarts laten plaatsen. Heb er geen pijn aan gehad. Hoogstens een klein ongemakkelijk moment. Maar had de tip vooraf 2 paracetamol in te nemen.

Ik deed het dan niet zo zeer voor pijn bij menstruatie of zo, maar vond het wel een hele fijne bijkomstigheid dat menstruatie bij veel mensen weg blijft. Helaas nu na exact 2,5 de menstruatie weer begonnen. Toch jammer (had ik met implanon ook, maar daar bleef helde menstruatie 1,5 jaar weg en bij de 3e implanon was ik toen meer wel als niet ongesteld, daarom toen overgestapt)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:32:49 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_207829521
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207829653
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Die durf ik dan weer niet aan, want pijn (en waarschijnlijk ook stukken vel er mee af, mijn gevoelige huid kennende :') )

Maar meer als een ‘wat minder fijn gevoel’ was het in mijn geval niet. Pijn heb ik zelf niet ervaren.
pi_207829685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:

Hier ook fase "man, ik wil gewoon gaan slapen, laat me met rust".
Dat ging na de eerste vanzelf beter toen de nachtrust beter was. Kinderwens werkt voor mij ook goed dus geen idee hoe dat nu met voltooide kinderwens gaat.

Wat hier ook helpt is baby de nacht start op eigen kamer en bij wakker worden ophalen om de rest van de nacht in de cosleeper te slapen. Daar zijn we al wel mee begonnen maar hij is binnen 3kwartier weer wakker dus dat schiet nog niet op maar dat komt vanzelf.
pi_207830206
Wat een mooie en open gesprek O+
  vrijdag 3 februari 2023 @ 10:55:38 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207830276
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
:D Om er maar even wat in te gooien! _O-

Dat durf ik echt niet, dat lijkt me zo vreselijk pijnlijk! :o
  vrijdag 3 februari 2023 @ 10:56:15 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_207830284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 10:55 schreef BE het volgende:

[..]
Ja sorry, ik hoef geen spiraaltje, maar ik ben dol op die wax :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207830421
Huu, ipl ftw hoor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:14:49 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_207830463
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Huu, ipl ftw hoor.
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?

(serieuze vraag overigens. Ik zit er wel over te denken om mijn litteken van de bwc te laten IPL-en vanwege midden in de schaamstreek en veel ingroeiende haartjes, maar verder twijfel ik nog. )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207830526
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:14 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?

(serieuze vraag overigens. Ik zit er wel over te denken om mijn litteken van de bwc te laten IPL-en vanwege midden in de schaamstreek en veel ingroeiende haartjes, maar verder twijfel ik nog. )
Ik IPL zelf met een Philips lumea. Ook daar. En ja, wat is pijnlijk. Je hoort m minder hard te zetten als het pijn doet, maar ik heb nu denk ik een maandagochtendmodel en die wordt sowieso vrij heet.
Alsnog vind ik het niet per se heel pijnlijk. En mijn oksels heb ik al een maand niet geschoren, na een half of driekwart jaar IPL.
Mijn benen al veel langer niet, ik heb nu last van mijn arm dus kan dat apparaat niet lekker gebruiken nu, maar er groeien ook echt nog maar heel weinig haren.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:42:15 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207830729
Ik vind het vies zeer doen daar, maar ik heb vorig jaar mijn wangen een paar keer laten doen ivm couperose en nu weet ik dat het nog veel zeerder kan doen zeg maar. :') Dus ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen. Voor mijn oksels en benen ben ik iig groot fan! :Y
pi_207830763
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:42 schreef BE het volgende:
Ik vind het vies zeer doen daar, maar ik heb vorig jaar mijn wangen een paar keer laten doen ivm couperose en nu weet ik dat het nog veel zeerder kan doen zeg maar. :') Dus ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen. Voor mijn oksels en benen ben ik iig groot fan! :Y
En als je m zachter zet?
En vriendin doet haar bikinilijn/streek maar op 2, en het werkt toch.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:06:00 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207831029
Ik ben de meest kleinzerige persoon die ik ken, maar IPL deed bij mij echt geen zeer. Ook niet in de schaamstreek. Hoewel hij daar wel zachter werd gezet. Het is ietwat ongemakkelijk, maar pijn, nee.
Rest van het lichaam benen en oksel en snor. Peuleschil.
pi_207831185
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
quote:
Lumea is veilig en zacht genoeg om de gehele bikinilijn te behandelen. Dus als je een ‘Brazilian’ of een ‘Hollywood’ (alleen een streepje of helemaal geen haar) wil, is dat geen probleem. We adviseren je een lagere stand te gebruiken op gebieden die donkerder en gepigmenteerder zijn. Voor gevoelige delen van de schaamstreek kan je een lagere stand gebruiken op basis van wat je als prettig ervaart. De reden voor de lagere stand is dat deze gebieden gevoeliger zijn voor IPL / minder aangenaam voelen als je IPL gebruikt. Gebruik Lumea nooit op binnenste schaamlippen, vagina en anus.
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.

Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:16:28 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207831195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En als je m zachter zet?
En vriendin doet haar bikinilijn/streek maar op 2, en het werkt toch.

Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast. ;) :D
pi_207831208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:16 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast. ;) :D
Benen wijd voor de spiegel naast/boven je bed *)
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 12:29:36 #39
5428 crew  miss_sly
pi_207831374
Werkt dat goed dus, zo'n IPL om zelf te doen?
Ik ben het scheren zo zat. Maar ik wil ook wat haartjes op de achterkant van mijn bovenbenen weghalen. Kan dat zelf, of moet ik dan dochter inschakelen ofzo?
pi_207831417
IPL lijkt me minder pijnlijk dan epileren
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:56:58 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207831673
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef miss_sly het volgende:
Werkt dat goed dus, zo'n IPL om zelf te doen?
Ik ben het scheren zo zat. Maar ik wil ook wat haartjes op de achterkant van mijn bovenbenen weghalen. Kan dat zelf, of moet ik dan dochter inschakelen ofzo?
Ja, het werkt echt heel goed! :Y En volgens mij moet jij ook wel bij de achterkant van je bovenbenen komen, iig het grootste deel en dan idd de rest door je dochter of je lieftallige. :Y
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:00:06 #42
5428 crew  miss_sly
pi_207831711
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, het werkt echt heel goed! :Y En volgens mij moet jij ook wel bij de achterkant van je bovenbenen komen, iig het grootste deel en dan idd de rest door je dochter of je lieftallige. :Y
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:12:41 #43
382129 crew  Donna
pi_207831860
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
[..]

Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus? :7
pi_207831871
Simon heeft zo zijn eerste zwemles. Leuk en spannend, en ik ben een beetje zenuwachtig ervoor :@ :')
pi_207832007
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
Slim! Heb ik ook een betere business case :)

Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Met een meidenkwartet
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:33:07 #46
5428 crew  miss_sly
pi_207832054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Voordeel van een grotere dochter: je kunt dit soort dingen delen en dus gemakkelijker verantwoorden naar jezelf :P

Man had voor dochter en mij stiekem een Dyson airwrap onder de boom gelegd O+ Dat vond ik echt een uitgave, daar kon ik me niet toe zetten. Gelukkig hij wel. Wat een geweldig ding is dat O+
pi_207832074
Mijn man vindt het allemaal prima maar ik
blokkeer inderdaad bij die prijzen.
Met een meidenkwartet
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:37:14 #48
5428 crew  miss_sly
pi_207832086
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:35 schreef Cathmar het volgende:
Mijn man vindt het allemaal prima maar ik
blokkeer inderdaad bij die prijzen.
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.
pi_207832124
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.
Super leuk!

Ik heb trouwens echt moeite met grote uitgaven. Komt nu met het nieuwe huis nog extra naar voren. Denk dat er toch een angst is nog omdat wij vroeger thuis echt niets hadden.
Met een meidenkwartet
pi_207832238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus? :7
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 03-02-2023 14:03:46 ]
pi_207832245
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:56:38 #52
5428 crew  miss_sly
pi_207832274
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:41 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Super leuk!

Ik heb trouwens echt moeite met grote uitgaven. Komt nu met het nieuwe huis nog extra naar voren. Denk dat er toch een angst is nog omdat wij vroeger thuis echt niets hadden.
Lastig is dat, ik heb dat ook. En op zich is het wel goed om over grote(re) uitgaven goed na te denken.

Ik boekte gisteren een reisje voor ons drieën naar New York in de meivakantie :o O+
Pfff, ik moest zolang nadenken, twijfelen, "heb je al geboekt" van man aanhoren voor ik actie kon ondernemen.

Maar het is volbracht *O*
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:57:14 #53
5428 crew  miss_sly
pi_207832281
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 14:11:07 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_207832443
Benen en oksels check, maar dat laat ik dus doen. Zie daar dus ook de terughoudendheid in de rest :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 februari 2023 @ 14:12:28 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_207832462
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe donkerder je haar hoe beter het wetkt schijnt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207832489
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Philips zelf heeft ze soms refurbished.
Ik kocht nieuw een lelijke kleur voor minder.

Maar in het algemeen hebben ze een beperkt aantal flitsen. Je wil er dus geen van 5 jaar oud. Serienummer bevat het jaartal.
Verder, mja. Ik kocht niet voor niks een nieuwe :P Hoef ik daar niet over na te denken.

Oh en hoe donkerder haar + hoe lichter huid hoe beter.
Gingers en grijs haar willen niet.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:14:57 #57
382129 crew  Donna
pi_207832508
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.
Mja dat klinkt logisch idd. :P
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:18:20 #58
5428 crew  miss_sly
pi_207832571
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Philips zelf heeft ze soms refurbished.
Ik kocht nieuw een lelijke kleur voor minder.

Maar in het algemeen hebben ze een beperkt aantal flitsen. Je wil er dus geen van 5 jaar oud. Serienummer bevat het jaartal.
Verder, mja. Ik kocht niet voor niks een nieuwe :P Hoef ik daar niet over na te denken.

Oh en hoe donkerder haar + hoe lichter huid hoe beter.
Gingers en grijs haar willen niet.
Hmm, logisch. Ik heb me er nog niet in verdiept, dus geen idee wat het kost :D

Worden haartjes op je benen ook grijs, eigenlijk? Zal het eens een keer checken.
pi_207832730
Team rood haar hier, dus helaas gaat het niet werken hier. Heb er al eens een paar keer naar gekeken (in de hoop dat de technieken veranderd zouden zijn). Want het lijkt me wel ideaal (altijd irritatie na het scheren, alleen ontharingscrème werkt hier redelijk maar daar ben ik eigenlijk ook niet echt kapot van, dat chemisch gedoe)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:32:56 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207833576
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat er een beperkt aantal flitsen op zo’n apparaat zit
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:44:31 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207833694
Okay, ik heb zojuist (Cars)Monopoly verloren van mijn 4-jarige kleinzoon die het voor het eerst speelde :'(
Soneal werd 2de, kleinzoon was dus echt de winnaar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:54:16 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207833815
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Maar
[..]

Maar wel aan de binnenkant van de buitenste :@ en dan raak je vast ook de binnenste met IPL?

Nou ja, IPL kan hier toch al grotendeels niet op mijn benen i.v.m. tattoo's, dus ach dan maar scheren.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:56:18 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207833841
En down under ben ik momenteel zo lui dat het een grote woeste bende is, maar ik wil momenteel toch weinig polonaise aan mijn lijf i.v.m. de zwangerschap. Als ik mijn man af en toe een handje help is 'ie al best blij _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207833907
Ik faal ook alweer keihard voor de test van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 03-02-2023 16:08:11 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207833916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik heb zojuist (Cars)Monopoly verloren van mijn 4-jarige kleinzoon die het voor het eerst speelde :'(
Soneal werd 2de, kleinzoon was dus echt de winnaar :')
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.
pi_207833920
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Maar wel aan de binnenkant van de buitenste :@ en dan raak je vast ook de binnenste met IPL?

Nou ja, IPL kan hier toch al grotendeels niet op mijn benen i.v.m. tattoo's, dus ach dan maar scheren.
Nee dat venstertje is echt verrot klein, dus je kunt heel precies mikken.
pi_207833928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro O-)
De wat?
pi_207833939
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De wat?
Test. Denk ik.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:06:56 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_207833949
De limonetest. Of je je vulva nog kan zien zonder spiegel. Aka "terminaal zwanger".
disclaimer
pi_207833955
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro O-)
Ik had richting het einde wel dat man moest grinniken omdat ik een stukje gemist had. _O-
pi_207833956
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De wat?
Ja jezus, test dus. Stinktelefoon.
pi_207833972
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:06 schreef SQ het volgende:
De limonetest. Of je je vulva nog kan zien zonder spiegel. Aka "terminaal zwanger".
Zeg. Nog 6 weken terminaal klinkt heel weinig aanlokkelijk ;(
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:10:54 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_207833986
Ik ben sinds kort gestopt met mijn vulva glad scheren en nu kortwiek ik alleen nog maar met een trimmer. Wat een verademing O+

Wel iets meer werk, maar nooit meer jeuk en branderig.
disclaimer
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:12:39 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_207834009
Ik vond een online tutorial "vagina scheren". Helaas zonder beeldmateriaal.
disclaimer
pi_207834012
Ik IPL dat dus en zelfs als ik nu wel scheer jeukt het niet omdat er steeds minder overblijft.

Ook zo'n lievelings die ik iedereen zou gunnen O+
pi_207834204
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:10 schreef SQ het volgende:
Ik ben sinds kort gestopt met mijn vulva glad scheren en nu kortwiek ik alleen nog maar met een trimmer. Wat een verademing O+

Wel iets meer werk, maar nooit meer jeuk en branderig.
Dit doe ik al heel lang. :Y Scheren is echt een no-go hier.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 16:30:04 #77
382129 crew  Donna
pi_207834222
Oudste net opgehaald door opa om daar te logeren en peuter was helemaal in de war, die ging niet mee. Stond al met de schoenen klaar.
Viel me mee dat ze niet keihard ging huilen. :Y)
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 16:30:53 #78
382129 crew  Donna
pi_207834228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:28 schreef Bami het volgende:

[..]
Dit doe ik al heel lang. :Y Scheren is echt een no-go hier.
Laatst weer eens gedaan maar wat een hell na 3/4 dagen. :?
pi_207834312
Ik gebruik na het scheren tegenwoordig Nivea for men after shave crème. Werkt als een tiet. :P
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:40:20 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_207834315
Nou, de gyn gaf de keuze tussen mirena en novasure. Over twee weken doorgeven wat ik wil. Ik weet t al 8-)

En wat fijn om te horen dat je een prachtige baarmoeder hebt *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207834393
Team laseren hier *O*

Gezicht, armen, benen en intiem. Had m’n oksels al laten doen. Zo’n spijt dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.
Het is wel een rib uit je lijf. Ik betaal ¤100 per sessie. :X Maar zó waard!
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:48:59 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_207834421
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:47 schreef arvensis het volgende:
Team laseren hier *O*

Gezicht, armen, benen en intiem. Had m’n oksels al laten doen. Zo’n spijt dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.
Het is wel een rib uit je lijf. Ik betaal ¤100 per sessie. :X Maar zó waard!
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen dan O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207834446
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:48 schreef Troel het volgende:

[..]
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen dan O-)
Precies, zo denk ik er ook over. :P
pi_207834504
En het voelt zo lekker. Geen stoppels, geen haar, geen gekke hobbels als er iets ingroeit, geen korsten als je lomp schoor.
Alles O+
pi_207834543
Laseren lijkt me ook wel wat. Maar inderdaad, het geld.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:03:44 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207834648
Ja dat ja.

Mijn week is zo bizar. Ik zegde m'n baan op, vond twee nieuwe (nog even kiezen 😅😅) en net kwam ons droomhuis op funda.

Universe, cut me some slack please...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207834772
Maar je zei wel heel mooi zegde :Y
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:22:44 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207834910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.
Nee, maar het is wel leuk qua tellen en dergelijke, en dan is die Cars versie nog makkelijker dan de junior Monopoly die ik kocht toen mijn oudste klein was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207835241
🤬🤬🤬 Ben je zelf ontzettend zuinig op je auto.. 🤬🤬🤬

Geen idee wanneer en waar het gebeurd is.

A gaat morgen 2 weken zonder ons naar Italië. Ze gaat stage lopen bij een Italiaanse bakkerij...
En T gaat een piercing laten zetten morgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207835516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon heeft zo zijn eerste zwemles. Leuk en spannend, en ik ben een beetje zenuwachtig ervoor :@ :')
Oi, dat was zeker spannend, voor jullie allebei :Y Hoe is het gegaan?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207835943
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:54 schreef Vanyel het volgende:
En het voelt zo lekker. Geen stoppels, geen haar, geen gekke hobbels als er iets ingroeit, geen korsten als je lomp schoor.
Alles O+
Ja, dit.
En niet meer nadenken voordat je je omkleed of seks hebt of gaat zwemmen of wat dan ook. O+
  vrijdag 3 februari 2023 @ 18:43:03 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_207836048
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:48 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]

A gaat morgen 2 weken zonder ons naar Italië. Ze gaat stage lopen bij een Italiaanse bakkerij...
Steenslag?

Piercing waar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207836071
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Steenslag?

Piercing waar?
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.

Een helix, rechter oor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:16:03 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_207836478
Da's balen vicky. Is het een duur onderdeel?

Hoe ging de zwemles, tolstoi?

Ik liep daarnet het zwembad uit met mijn peuter en kleuter, toen kwam me er toch een joekel van een pitbull op ons af gestormd. Ik tilde in reflex meteen peuter van de grond en mijn kleuter stond te beven als een rietje.
Begint die tokkie eigenaar ook meteen zo van HIJ DOET NIKS HIJ DOET NIKS!!
Hij doet verdomme wél wat. Hij loopt los, hij rent op mijn kinderen af, hij bespringt ons. En daarbij is het helemaal niet relevant "of hij iets doet". Je hoort dat beest gewoon aan te lijnen, period. Mongool.

Heb wel ff het achterste van mijn tong laten zien. En het meest intrigerende was nog wel dat dat beest gewoon niét luisterde naar die man.

Met je "hij doet niks". :r
disclaimer
pi_207836612
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:44 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.

Een helix, rechter oor.
Ik vind dat zo leuk dat dat weer hip is.
Ik heb er eentje laten schieten op mijn 12e (zonder toestemming van mijn piercinghatende moeder :@ ), maar ergens in mijn twintiger jaren was het ineens ‘uit’.
Nu heb ik hem dus wel weer in en ben ik cool 8-)
Ik heb er trouwens ook nog een forward helix bij laten zetten en wil nog een conch in mijn linkeroor.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:29:28 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_207836620
Ik liet een neusbel schieten op mijn 14e. Heb ik geweten :') ;(

Ook wel eens oorbellen in mn oorschelp gehad maar dat ging zo ontzettend ontsteken dat ik het na een week heb opgegeven :D
disclaimer
pi_207836635
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:16 schreef SQ het volgende:

Ik liep daarnet het zwembad uit met mijn peuter en kleuter, toen kwam me er toch een joekel van een pitbull op ons af gestormd. Ik tilde in reflex meteen peuter van de grond en mijn kleuter stond te beven als een rietje.
Hij doet verdomme wél wat. Hij loopt los, hij rent op mijn kinderen af, hij bespringt ons. En daarbij is het helemaal niet relevant "of hij iets doet". Je hoort dat beest gewoon aan te lijnen, period. Mongool.

Heb wel ff het achterste van mijn tong laten zien. En het meest intrigerende was nog wel dat dat beest gewoon niét luisterde naar die man.

Ah, zo hatelijk.
Toen wij nog een hond hadden is ie een paar keer uit zijn riem ontsnapt, voordat we een tuigje aanschaften. Hij rende dan ook enthousiast op mensen af. Dan riep ik ook wel dat hij niets deed, maar ging hem wel meteen halen en bood excuses aan.
pi_207836660
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:29 schreef SQ het volgende:
Ik liet een neusbel schieten op mijn 14e. Heb ik geweten :') ;(

Ook wel eens oorbellen in mn oorschelp gehad maar dat ging zo ontzettend ontsteken dat ik het na een week heb opgegeven :D
Mijn moeder zegt nu bij iedere piercing (van mij of mijn zussen): ‘tja, ik houd er gewoon niet van…’ :')
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:33:01 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_207836670
"Hij doet niks" zit in het algemeen gewoon in mijn allergiezone :') ik zou het heel fijn vinden als hondeneigenaren daar mee stopten. Daarbij is mijn kind echt doodsbang en elke keer dat zo'n joekel hem bestormt wordt dat dus erger.

Ik ben écht geen hondenhater, integendeel, maar ik vind wel dat je met een hond gewoon bepaalde verantwoordelijkheden moet accepteren.

En al helemaal als je voor zo'n kutvechthont kiest. :{w
disclaimer
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:37:58 #100
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207836758
EENS
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_207836774
quote:

Onderdeel zelf staat online voor 50 euro. Geen idee of het makkelijk te vervangen is
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207836916
quote:

Ik ben dus echt als de dood voor pitbulls :@.

Was ooit eens bij iemand op bezoek en die had een American Stafford. “Ja hij doet niets zolang je ‘m maar niet in zijn ogen kijkt.” Wtf :') . Nou dat deed ik dus wel (probeer maar eens naar een mens of dier te kijken zonder in de ogen te kijken, is best lastig). Per ongeluk natuurlijk. Beest kwam me toch op me afgerend. Nog nooit zulke doodsangsten uitgestaan :') .
pi_207837353
Kennissen van ons hebben een pitbull achtige overgenomen van familie. Ik vond het eerst helemaal niks. Maar dat beest is dus echt een goedzak :') De herder die ze hebben wordt ingezet als waakhond, en de pitbull hobbelt daar wat achteraan. Is dol op kinderen en wordt graag geknuffeld. Mijn kind is best een beetje bang van honden, maar vindt deze dus geweldig. Zo maf :D
pi_207837533
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vind dat zo leuk dat dat weer hip is.
Ik heb er eentje laten schieten op mijn 12e (zonder toestemming van mijn piercinghatende moeder :@ ), maar ergens in mijn twintiger jaren was het ineens ‘uit’.
Nu heb ik hem dus wel weer in en ben ik cool 8-)
Ik heb er trouwens ook nog een forward helix bij laten zetten en wil nog een conch in mijn linkeroor.
Ik had een outer conch, maar heb die er uit gehaald. Ik had er last van met het indoen van m’n airpods en hij heelde niet helemaal lekker.
Wel jammer, want het zag er heel mooi uit met m’n tragus.

De tragus is de enige die ik nog in heb. Samen met m’n neuspiercing. En heel af en toe oorbellen.

Honden :r
pi_207837603
Zwemles ging echt goed. Thuis merkte ik al dat Simon het toch ook wel spannend vond. Hij gaf aan dat hij zwemmen leuk vindt, maar zwemles niet. Want bij zwemles moet je allemaal dingen doen die moeten, bij vrij zwemmen niet. Ter plekke was ie ook heel stil, maar eenmaal begonnen kwam ie helemaal los en had ie een grote smile op zijn gezicht O+

We hadden de afgelopen 3 maanden ook al vaak het zwembad bezocht en daar werd ie steeds vrijer en durfde steeds meer. De badmeester gaf hem aan het einde van de les nog een complimentje dat ie al zoveel durfde :)
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 20:24:15 #106
382129 crew  Donna
pi_207837624
Ik had ooit 30+ piercings. :Y)
Nu alleen nog in m'n oren.

En honden. :R
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 20:26:29 #107
382129 crew  Donna
pi_207837652
Wij hebben nu de derde zwemles gehad en het bad was de laatste keer wat dieper en dat ging toch wel gepaard met tranen na de tijd. Ze vond het erg spannend.
Had misschien toch eens met haar moeten gaan zwemmen. Maar goed, alleen het idee dat ik in een zwembad moet bezorgd mij al tranen, dus dat was ook niet goed gekomen.

Haat aan water. Haat aan zwemmen. Haat aan zwemkleding. :N
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:26:45 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207837664
Ik haat onaangelijnde honden ook. Vooral als ik met m’n eigen wel aangelijnde hond buiten ben.
Kan jouw hond nog zo goed getraind zijn, mijn hond wil dan ook rennen en ik heb best moeite dan om 40 kg in bedwang te houden.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:27:33 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207837682
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:48 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]

Sjezus wat zonde :(
Trekhaak?

Spannend... alleen naar Italië :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:27:58 #110
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207837687
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef Donna het volgende:
Wij hebben nu de derde zwemles gehad en het bad was de laatste keer wat dieper en dat ging toch wel gepaard met tranen na de tijd. Ze vond het erg spannend.
Had misschien toch eens met haar moeten gaan zwemmen. Maar goed, alleen het idee dat ik in een zwembad moet bezorgd mij al tranen, dus dat was ook niet goed gekomen.

Haat aan water. Haat aan zwemmen. Haat aan zwemkleding. :N
Toen mijn kinderen zwemles hadden moest je als ouder verplicht mee het water in. Dat was destijds de norm.
Kuttige kutzooi
pi_207837859
Mijn autootje ging vandaag voor de apk en beurt. Eind van de ochtend belden ze dat ze eerst even wilden overleggen gezien de kosten... :X dit is wel het moment om te beslissen dat we voor een andere gaan kijken zeg maar, ik moest wel even slikken. En niet alleen om de uitgave, maar gewoon om mn koekblikje O+ .
Vanmiddag wat proefritjes gemaakt ook gelijk, ze rijden gewoon allemaal niet zoals "mijn auto"... en het kan wel gerepareerd en vervangen, maar hij begint te roesten op een aantal essentiele plekken en dat is geen gunstig teken :{
Dus we gaan toch wel echt serieus kijken naar een andere.
Fake it till you make it...
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:41:01 #112
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207837892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Zwemles ging echt goed. Thuis merkte ik al dat Simon het toch ook wel spannend vond. Hij gaf aan dat hij zwemmen leuk vindt, maar zwemles niet. Want bij zwemles moet je allemaal dingen doen die moeten, bij vrij zwemmen niet. Ter plekke was ie ook heel stil, maar eenmaal begonnen kwam ie helemaal los en had ie een grote smile op zijn gezicht O+

We hadden de afgelopen 3 maanden ook al vaak het zwembad bezocht en daar werd ie steeds vrijer en durfde steeds meer. De badmeester gaf hem aan het einde van de les nog een complimentje dat ie al zoveel durfde :)
Dat klinkt goed! En ook zo'n gezellige Vinnie mee naar huis?
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_207837896
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Donna het volgende:

Wooww waar dan allemaal? :D

Ik heb al forever een helix links. En 2 lippiercings linksonder (spider bite), ook al heel lang. Alleen m'n neuspiercing heb ik maar een jaar gehad :P volgens mij heb ik die er uit gehaald toen ik ook m'n dreads eruit kamde (auw).
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:45:00 #114
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207837951
Kunnen we dit topic even versneld volposten trouwens? Dan kan die kontlucht vlot weer in de vergetelheid wegzakken.
pi_207838020
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:41 schreef Lemijn het volgende:

[..]
Dat klinkt goed! En ook zo'n gezellige Vinnie mee naar huis?
Zeker! Die staat nu in de badkamer :)
pi_207838116
Deze week had Simon ook zijn eerste uitnodiging voor een kinderfeestje gekregen (sinds hij op school zit dan), volgende week. Vanmiddag ook meteen de 2e uitnodiging voor volgende week vrijdag, maar dan ie niet vanwege zwemles. En eind deze maand de 3e uitnodiging. Kind heeft momenteel een drukker sociaal leven dan ik :')
pi_207838126
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:45 schreef Lemijn het volgende:
Kunnen we dit topic even versneld volposten trouwens? Dan kan die kontlucht vlot weer in de vergetelheid wegzakken.
Goed idee, waar kunnen we heeeeeeel veeel over posten? :D
pi_207838141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sjezus wat zonde :(
Trekhaak?

Spannend... alleen naar Italië :o
Ja, ben bang van wel

Jaja..met school..super spannend
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207838155
Wij hebben nu 2 jaar een hond en altijd aangelijnd. Ik vind het ook niet prettig als een loslopende hond eraan komt gestormd. Zeker niet omdat onze hond nog snel angstig is.
Laatst nog wilde een reutje er bovenop, ik roepen naar dat baasje dat hij hem vast moest houden, aan lijnen. Proberen de hond weg te duwen etc. Was de reactie alleen maar, ach hij is gewoon geil, hij doet verder niks. Toen ik kwaad werd, was hij ineens wel snel aan de lijn. Mijn hond vond het ook duidelijk niet leuk.

Wel leuk dat de buurman vanmiddag langs kwam om te feliciteren en kletsen( ik ben jarig) alleen was er geen taart oid, want ik had al gezegd dat ik het zondag vier, omdat dan meer mensen komen. Gelukkig was alleen koffie ook goed. ;) En kan hij als er iets is ook onze hond uit laten, want veel ervaring met honden en ondertussen een goede band met Senna. :)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:54:48 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838160
Kan ik wel
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:55:03 #121
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838168
Over mijn collega’s?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:55:18 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838176
Over de muziekavond van mijn dochter?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:57:21 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838220
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:54 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja, ben bang van wel

Jaja..met school..super spannend
Met school is ook al spannend zat.

Alleen de grille geraakt, de radiatior erachter niet lek? Dat is dan nog mazzel.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 20:58:30 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben nu 2 jaar een hond en altijd aangelijnd. Ik vind het ook niet prettig als een loslopende hond eraan komt gestormd. Zeker niet omdat onze hond nog snel angstig is.
Laatst nog wilde een reutje er bovenop, ik roepen naar dat baasje dat hij hem vast moest houden, aan lijnen. Proberen de hond weg te duwen etc. Was de reactie alleen maar, ach hij is gewoon geil, hij doet verder niks. Toen ik kwaad werd, was hij ineens wel snel aan de lijn. Mijn hond vond het ook duidelijk niet leuk.

Wel leuk dat de buurman vanmiddag langs kwam om te feliciteren en kletsen( ik ben jarig) alleen was er geen taart oid, want ik had al gezegd dat ik het zondag vier, omdat dan meer mensen komen. Gelukkig was alleen koffie ook goed. ;) En kan hij als er iets is ook onze hond uit laten, want veel ervaring met honden en ondertussen een goede band met Senna. :)
Gefeliciteerd
pi_207838285
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Met school is ook al spannend zat.

Alleen de grille geraakt, de radiatior erachter niet lek? Dat is dan nog mazzel.
Ze gaan met 9 studenten; 5 bakkers, 3 koks en 1 gastvrouw. Ze verblijven 2 weken in een appartement. De docenten gaan mee t/m dinsdag. De docenten vliegen dan terug en komen de week erop op woensdag terug

Voor wat ik zo 123 kon zien alleen de grill. De radiator zit wat dieper gelukkig.

Moet donderdag sws naar de garage voor wat anders. Ga 'm w wel even na laten kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:01:58 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838302
Oh vol?
Kleinzoon in de auto toen ik hem vandaag van school haalde helemaal blij dat Soneal thuis was, want:
"Soneal geeft mij altijd stiekem snoepjes O+ "

Ja hallo menneke, het is mijn huis, Soneal is mijn kind, het is niet de bedoeling dat jij me dan vertelt dat hij jou stiekem snoepjes geeft :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:02:46 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838320
@_Ingrid_ gefeliciteerd! :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:04:27 #128
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838348
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:01 schreef Leandra het volgende:
Oh vol?
Kleinzoon in de auto toen ik hem vandaag van school haalde helemaal blij dat Soneal thuis was, want:
"Soneal geeft mij altijd stiekem snoepjes O+ "

Ja hallo menneke, het is mijn huis, Soneal is mijn kind, het is niet de bedoeling dat jij me dan vertelt dat hij jou stiekem snoepjes geeft :')
Zelfde categorie als;

Leerling.
“Juf, ik eet soms stiekem suikerklontjes als ik in de pauze naar binnen ga”

(In de hal van onze school is een keukenblok met een karretje waar oa de kopjes op staan en ook suikerklontjes.)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:04:55 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838355
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:01 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ze gaan met 9 studenten; 5 bakkers, 3 koks en 1 gastvrouw. Ze verblijven 2 weken in een appartement. De docenten gaan mee t/m dinsdag. De docenten vliegen dan terug en komen de week erop op woensdag terug

Voor wat ik zo 123 kon zien alleen de grill. De radiator zit wat dieper gelukkig.

Moet donderdag sws naar de garage voor wat anders. Ga 'm w wel even na laten kijken
Oh, dat is op de grens tussen heel spannend (want beperkte begeleiding) en toch vertrouwd.
Wel heel gaaf dat ze dat doen!

Fijn dat de radiator verder naar achteren zit, dat is geen goedkope reparatie :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:10:02 #130
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207838456
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:53 schreef Aure het volgende:

[..]
Goed idee, waar kunnen we heeeeeeel veeel over posten? :D
De was. Duh.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:10:21 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838462
Ook een leuke:
Mama heeft een baby in de buik maar we weten niet of het een jongetje of een meisje is, nu is het nog een geheim.

De zwangerschap was toen ook nog een geheim, behalve voor de opa's en oma's ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:11:52 #132
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207838485
Gefeliciteerd Ingrid!
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:12:35 #133
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207838496
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Lemijn het volgende:

[..]
De was. Duh.
Of over kontlucht natuurlijk.

Al heb ik daar persoonlijk niks over te zeggen.
pi_207838501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Lemijn het volgende:

[..]
De was. Duh.
Nee, dan jagen we @SQ weer weg ;(
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:13:08 #135
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207838511
Wat cool voor A, Vicky!
Ze zal vast wel lekkere dingen gaan leren maken. :)

Piercing, ik heb er 1tje hier :) Een intiem piercing :o
En in elk oor, gaatjes voor oorbellen. En 4 tattoo's inmiddels :) O+

Gefeliciteerd Ingrid :*

Huuuuh, dat moet eng zijn geweest SQ wat een nare mensen toch.

En je koekblikje Nijna, welk merkje is het.
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_207838583
Is er bij jullie ook altijd gezeik met de buurt rondom school tijdens wegbreng- en ophaaltijden? Het schijnt hier vandaag compleet uit de hand te zijn gelopen :{ Gelukkig stonden wij aan de verkeerde kant dus we hebben het niet echt meegekregen. Maar er waren kennelijk genoeg kinderen die het wel meekregen.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:18:33 #137
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ook een leuke:
Mama heeft een baby in de buik maar we weten niet of het een jongetje of een meisje is, nu is het nog een geheim.

Gefeliciteerd. Je wordt weer oma dus
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:20:32 #138
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207838642
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef Aure het volgende:
Is er bij jullie ook altijd gezeik met de buurt rondom school tijdens wegbreng- en ophaaltijden? Het schijnt hier vandaag compleet uit de hand te zijn gelopen :{ Gelukkig stonden wij aan de verkeerde kant dus we hebben het niet echt meegekregen. Maar er waren kennelijk genoeg kinderen die het wel meekregen.
Wij wonen tegenover een basisschool, maar er is altijd wel gedonder idd. Nu al een poosje niet, omdat school tijdelijk op een andere locatie zit, maar als dat niet zo is, is er altijd wel ellende idd. Hardrijders, dwarsprakkers, schademakers, grote bekgevers. En als je er als bewoner iets van zegt dan komt er een heel mooi vocabulaire uit die monden :{
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:22:44 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838679
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Gefeliciteerd. Je wordt weer oma dus
Yep, thnx :)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207838682
Gefeliciteerd Ingrid en Leandra! *O*

Ik hou van piercings O+ Heb er nog 7 (en 10 oorgaatjes).
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:23:31 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838696
quote:
Uit de hand als in omgeluk of ruzie? Darn :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:24:10 #142
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207838710
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Leuk! O+ :*
pi_207838717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Wij wonen tegenover een basisschool, maar er is altijd wel gedonder idd. Nu al een poosje niet, omdat school tijdelijk op een andere locatie zit, maar als dat niet zo is, is er altijd wel ellende idd. Hardrijders, dwarsprakkers, schademakers, grote bekgevers. En als je er als bewoner iets van zegt dan komt er een heel mooi vocabulaire uit die monden :{
Volgens mij was er nu ook iets met parkeren ofzo. We krijgen ook om de zoveel tijd weer een flyer met welke straten je niet in mag rijden tijdens de breng- en ophaaltijden en waar je je auto neer kunt zetten. Maar veel ouders blijven eigenwijs. School heeft ook iemand ingezet die er voor moet zorgen dat de boel een beetje door blijft lopen, maar dat was vandaag kennelijk niet voldoende.
pi_207838742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Uit de hand als in omgeluk of ruzie? Darn :{
Alleen ruzie voor zover ik weet (gelukkig maar?).
pi_207838752
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:22 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ohh gefeliciteerd! Ik dacht dat het een oude anekdote was ofzo :D
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:27:13 #146
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207838775
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:24 schreef Aure het volgende:

[..]
Volgens mij was er nu ook iets met parkeren ofzo. We krijgen ook om de zoveel tijd weer een flyer met welke straten je niet in mag rijden tijdens de breng- en ophaaltijden en waar je je auto neer kunt zetten. Maar veel ouders blijven eigenwijs. School heeft ook iemand ingezet die er voor moet zorgen dat de boel een beetje door blijft lopen, maar dat was vandaag kennelijk niet voldoende.
Oh, maar dat is hier ook, wij wonen aan een doorlopende straat, maar het stuk waar school aan ligt en wij dus wonen is doodlopend gemaakt, dat bracht wel iets verlichting, maar het is alsnog een ramp. Wij wonen ook nog eens in dezelfde stad trouwens, maar volgens mij is dit een algeheel probleem waar veel scholen mee te kampen hebben.
pi_207838794
Gefeliciteerd @_Ingrid_ en @Leandra

Hier ook vaak gedoetjes rondom school. Binnenkort vraagt de directrice of de wijkagent eens mensen wil aanspreken. Rondom een school is het kennelijk ineens niet verboden om 1m na een zebrapad te parkeren op straat?
Maar... aangezien ik in een gat woon, is alles relatief. Ik kom ook op plekken waar het veel drukker en gevaarlijker is.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:28:13 #148
35189 Troel
scherp en bot
pi_207838799
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ook een leuke:

Even tussen neus en lippen door zoiets melden :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:28:27 #149
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838807
147
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:28:43 #150
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207838811
150 bedoel ik
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:29:26 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838830
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Aure het volgende:

[..]
Ohh gefeliciteerd! Ik dacht dat het een oude anekdote was ofzo :D
Was het ook maar toevallig van vlak voor kerst, toen ze het de rest van de fanilie vertelden ;)

Maar ik vond het zo mooi, compleet met de manier waarop hij het zei, alsof "geheim" het geslacht is dat voor "jongetje" of "meisje" komt :D
Het was zo schattig O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207838831
Gefeliciteerd @Leandra!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207838834
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Oh, maar dat is hier ook, wij wonen aan een doorlopende straat, maar het stuk waar school aan ligt en wij dus wonen is doodlopend gemaakt, dat bracht wel iets verlichting, maar het is alsnog een ramp. Wij wonen ook nog eens in dezelfde stad trouwens, maar volgens mij is dit een algeheel probleem waar veel scholen mee te kampen hebben.
Ja dat laatste dacht ik al.

In welk stadsdeel woon jij? :D
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:30:30 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838855
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:25 schreef Aure het volgende:

[..]
Alleen ruzie voor zover ik weet (gelukkig maar?).
Ook al erg zat als een hele voorraad kinderen dat meegekregen heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:32:18 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207838890
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:28 schreef Troel het volgende:

[..]
Even tussen neus en lippen door zoiets melden :o
Mên ik zit al maanden op m'n vingers :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:34:23 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_207838931
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mên ik zit al maanden op m'n vingers :')
Maar gaaf. Gefeliciteerd *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:36:27 #157
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_207838969
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:29 schreef Aure het volgende:

[..]
Ja dat laatste dacht ik al.

In welk stadsdeel woon jij? :D
Prins Alexander :)
pi_207838971
Gefeliciteerd Ingrid!
Gefeliciteerd Leandra, weer oma :)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:41:54 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207839068
En de kans dat ik vanaf volgend jaar (want dit jaar een vol operatieschema) om de vrijdag een oppasdag heb, want het KDV kan niet meer de ene vrijdag wel en de andere vrijdag niet...
Wellicht het KDV bij school wel, maar het verbaast me niets als die op vrijdag helemaal niet open zijn, er is immers ook geen BSO op vrijdag.

Maar we gaan het zien, ook wel weer gezellig zo'n kleintje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 februari 2023 @ 21:56:57 #160
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207839288
Leandra, wat een leuk nieuws, gefeliciteerd!

Ingrid ook van harte met je verjaardag.

En Vicky, wat spannend zo’n stage in Italië. Ik hoop dat ze het heel erg leuk gaat hebben!
in de haak.
pi_207839298
Gefeliciteerd @Leandra !
  vrijdag 3 februari 2023 @ 22:00:00 #162
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207839349
Tof Leandra! Iets om je op te verheugen, weer een baby in de familie.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 22:00:37 #163
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207839358
Suggestie voor vol posten: noem je postnummer.

163.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 22:02:55 #164
382129 crew  Donna
pi_207839398
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:41 schreef Aure het volgende:

[..]
Wooww waar dan allemaal? :D

Ik heb al forever een helix links. En 2 lippiercings linksonder (spider bite), ook al heel lang. Alleen m'n neuspiercing heb ik maar een jaar gehad :P volgens mij heb ik die er uit gehaald toen ik ook m'n dreads eruit kamde (auw).
Neus. Labret. Smiley. 2 in de tong.
2x tragus, anti tragus, forward helix, inner conch, outer conch, veel gewone in de oren (6 aan de ene kant, 8 in de andere) en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.
Tepels 2x. Navel. Clithood verticaal en horizontaal.
En zo'n micro dermal bovenop mijn pink.
pi_207839410
@_Ingrid_ gefeliciteerd met je verjaardag :*

@Leandra, voor de tweede keer oma O+ Gefeliciteerd :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 22:05:24 #166
382129 crew  Donna
pi_207839430
Wat leuk @Leandra ! O+

En een jarige ook nog Ingrid. Gefeliciteerd!
  vrijdag 3 februari 2023 @ 22:07:02 #167
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207839451
Wat leuk Leandra!

Ingrid ook gefeliciteerd!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207839842
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 22:02 schreef Donna het volgende:

[..]
Neus. Labret. Smiley. 2 in de tong.
2x tragus, anti tragus, forward helix, inner conch, outer conch, veel gewone in de oren (6 aan de ene kant, 8 in de andere) en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.
Tepels 2x. Navel. Clithood verticaal en horizontaal.
En zo'n micro dermal bovenop mijn pink.
Wow! Deed die smiley niet fckng zeer?
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 22:41:18 #169
382129 crew  Donna
pi_207839949
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 22:33 schreef Aure het volgende:

[..]
Neee totaal niet. Dat is maar een mini velletje. :s)
pi_207840410
Iemand hier al een mening over de kinderboekenweekdichter en of die eruit gesmeten zou moeten worden?

Voor wie wil weten waarom, hier staat nog de complete versie van het controversiële verhaal waar het steeds over gaat.
Over kontlucht gesproken, dit stinkt ook echt :r

https://web.archive.org/w(...)senen/fictie/trainer
pi_207840427
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 22:33 schreef Aure het volgende:

[..]
Dat knippen ze bij babies zonder verdoving, zo prullig is dat vel.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 23:15:54 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_207840483
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 23:10 schreef Vanyel het volgende:
Iemand hier al een mening over de kinderboekenweekdichter en of die eruit gesmeten zou moeten worden?

Voor wie wil weten waarom, hier staat nog de complete versie van het controversiële verhaal waar het steeds over gaat.

Ik heb hem onlangs nog gesproken en zijn dichtbundel vond ik wel goed :@
Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, maar dubieus, ja :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 februari 2023 @ 23:21:47 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_207840573
Gefeliciteerd @Leandra!
  Manager PR/Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 23:21:49 #174
269689 crew  Viv
pi_207840574
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 23:10 schreef Vanyel het volgende:

Ja hoor, die heb ik hier al gegeven: KLB / Pedofilie bij de kinderboekenweek??
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 02:04 schreef Viv het volgende:

[..]
Niet okay dit, hiermee wordt pedoseksualiteit genormaliseerd. :X
pi_207840591
Ow sorry, ik kom nooit in KLB :@
  Manager PR/Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 00:26:13 #176
269689 crew  Viv
pi_207841255
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 23:23 schreef Vanyel het volgende:
Ow sorry, ik kom nooit in KLB :@
Ik zoek het subforum ook niet op, maar af en toe komt er een topic voorbij in de Actieve Topics waar ik op klik. ;) Zoals ook deze: KLB / Nepverhalen op LinkedIn #13 - BOEIEND!
pi_207842087
Morning :O
Het was vroeg vanmorgen. A moest om 6.15 op Schiphol zijn.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207842149
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 07:29 schreef Vicky het volgende:
Morning :O
Het was vroeg vanmorgen. A moest om 6.15 op Schiphol zijn.
Zo gaaf voor haar!
Lekker lange dag voor je.
Met een meidenkwartet
pi_207842151
Gefeliciteerd Leandra! Super leuk O+
Met een meidenkwartet
pi_207842166
Vandaag breng ik man naar station want hij moet naar Schiphol en is twee weken weg.
Kind 2 moet een taxi naar een feest maar wordt gelukkig wel thuisgebracht.
En heb een feest bij vrienden.
Met een meidenkwartet
pi_207842167
Kwart over 7 werd ik wakker geAppt door de overbuurvrouw die vrij onzinnige vragen stelde. Dus goedemorgen! Koffie?

En goedemorgen Vicky, wel vroeg genoeg om geen rijen te hebben denk ik.
pi_207842173
Za even beetje helpen het topic vol te maken:
Morgen vriendin op visite. Lang niet gezien en ze komt gezellig heel de dag. Lekker tijd om ook even naar het strand te gaan. Doet mij, de kinderen, en mijn hond misschien nog het meest, altijd veel goed.
Met een meidenkwartet
pi_207842204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 07:56 schreef exode het volgende:
Kwart over 7 werd ik wakker geAppt door de overbuurvrouw die vrij onzinnige vragen stelde. Dus goedemorgen! Koffie?

Het was heerlijk rustig op Schiphol
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:23:20 #184
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207842247
184.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:23:45 #185
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207842250
Dreumes en ik zitten tijd te doden in het zwembad :O .
pi_207842252
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:11 schreef Vicky het volgende:

[..]
Het was heerlijk rustig op Schiphol
Hopelijk blijft het zo. Man doet er 2.5 uur over met de trein vandaag dus voor zijn humeur beter als het op Schiphol vlotjes verloopt. Gelukkig kan hij daarna 10 uur bijkomen.
Met een meidenkwartet
pi_207842255
quote:
Verbaast me niks, want mensen die verdommen om fatsoenlijk te parkeren en uit egoïsme een chaotische, onveilige situatie veroorzaken zijn GEKMAKEND!%$@!

Ik had er niets mee te maken. O-)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207842257
Leandra! Gefeliciteerd! *O*
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:27:07 #189
382129 crew  Donna
pi_207842262
Hier geen parkeerruzies bij school. Ben wel bang dat ik ooit de eerste start. Wat een debielen rijden er toch rond. |:)
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:27:31 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842263
Ik werd zomaar wakker om 06.30 en kon niet meer slapen. :')

Straks met O naar een open dag van een middelbare school in Den Haag. As het zo blijft gaan als het nu gaat mag hij, als ze hem daar willen hebben ;) aan het eind van het jaar overstappen naar regulier onderwijs. *O* Vind ik wel retespannend maar hij heeft zichzelf aan het begin van het schooljaar dit ten doel gesteld en je herkent hem niet meer terug, op school dan. Hier thuis wisten wij sowieso wel eigenlijk daar thuis hoort. O+

Vandaag is een kennismakingsronde voor groep 8 leerlingen dus hij zal er letterlijk nogal boven- en tussenuitsteken met qua leeftijd en lengte. :D
En zonder ouders, dus ik ga maar eens een rondje lopen in Den Haag.

/dagboek
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:27:41 #191
382129 crew  Donna
pi_207842265
Hoeveel posts heeft een topic? 300 toch. Dan moeten we nog even.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:27:51 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842267
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:25 schreef Claudia_x het volgende:
Leandra! Gefeliciteerd! *O*
Geen idee waarmee, maar ik doe wel mee!

Gefeliciteerd Leandra! *O*
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:28:10 #193
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842269
Waarom willen we dicht? Vanwege de TT? Eens!
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:29:09 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842275
En als we dan toch aan het feliciteren zijn, vandaag bestaat mijn bedrijf 4 jaar en ik heb gewoon al meer dan 160 families mogen begeleiden! :o O+
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:29:34 #195
382129 crew  Donna
pi_207842277
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:28 schreef BE het volgende:
Waarom willen we dicht? Vanwege de TT? Eens!
Jep!

Bij Leandra komt er weer een kleinkind aan!
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:29:54 #196
382129 crew  Donna
pi_207842281
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:29 schreef BE het volgende:
En als we dan toch aan het feliciteren zijn, vandaag bestaat mijn bedrijf 4 jaar en ik heb gewoon al meer dan 160 families mogen begeleiden! :o O+
Gefeliciteerd!
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:30:46 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842286
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Jep!

Bij Leandra komt er weer een kleinkind aan!
Oh wat leuk Leandra! *O* O+
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:31:09 #198
382129 crew  Donna
pi_207842287
Kleuter heeft vandaag haar eerste kinderfeestje. En ze was logeren bij opa en oma. Zal zo wel weer door de deur geschoven worden.

Maar ik lig nog in bed. Lekker rustig wakker worden.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:31:13 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842288
We zouden natuurlijk ook gewoon aan @MaJo kunnen vragen of ze de TT zou willen wijzigen? O-)
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:32:40 #200
382129 crew  Donna
pi_207842295
Nog maar 100 posts te gaan.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:33:38 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842300
quote:
Oh wow! Gefeliciteerd :*
Wat fijn ook dat het allemaal zo goed voor je uitgewerkt heeft.
Het is immers nogal niet wat, je (uitstekende) vaste baan opgeven en als zelfstandige aan de slag gaan in een vakgebied waarvan je denkt dat het perfect voor je is _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207842304
quote:
Wauw! *O*
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:35:35 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842309
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:33 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh wow! Gefeliciteerd :*
Wat fijn ook dat het allemaal zo goed voor je uitgewerkt heeft.
Het is immers nogal niet wat, je (uitstekende) vaste baan opgeven en als zelfstandige aan de slag gaan in een vakgebied waarvan je denkt dat het perfect voor je is _O_
Tx! Ik had toen ik begon nooit durven dromen dat het zo'n vlucht zou nemen! Ik dacht nog 'als ik na een jaar of 3-4 op zo'n 30 uitvaarten per jaar uit kom mag ik in mijn handjes knijpen'. Vorig jaar werden het er 66. :o
pi_207842313
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:27 schreef Donna het volgende:
Hier geen parkeerruzies bij school. Ben wel bang dat ik ooit de eerste start. Wat een debielen rijden er toch rond. |:)
Ik zie bij ons vooral gelatenheid. Iedereen lijkt het normaal te vinden. Er ligt een enorm parkeerterrein op nog geen één minuut lopen afstand en toch wil iedereen voor de deur staan. |:(
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:38:54 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_207842319
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Donna het volgende:

Kinky donna! :D ook in je labia enzo?
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:39:52 #206
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207842324
Ik vind dat ook onbegrijpelijk en treurig. Wij komen meestal lopend en de auto’s blokkeren rustig onze doorgang want hee, je zou 100 meter moeten lopen :{ .
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:40:06 #207
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207842326
207.
pi_207842328
Wow @BE, 4 jaar al weer!! Gefeliciteerd!
En spannend voor O!!

@Cathmar ik hoop mee. A is nu aan het boarden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:41:11 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_207842332
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:12 schreef Aure het volgende:

[..]
Nee, dan jagen we @:SQ weer weg ;(
Ik lag om 20:00 in bed.

Godsamme wat was dat zalig zeg. 12 uur slaap O+
disclaimer
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:41:57 #210
382129 crew  Donna
pi_207842336
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:37 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zie bij ons vooral gelatenheid. Iedereen lijkt het normaal te vinden. Er ligt een enorm parkeerterrein op nog geen één minuut lopen afstand en toch wil iedereen voor de deur staan. |:(
Hier geen parkeerterrein, maar parkeren aan een rustige straat. Zou allemaal makkelijk passen als mensen netjes zouden aansluiten. Ik krijg echt errors wanneer ze zoveel ruimte ertussen laten dat er net geen auto meer tussen kan waardoor je ineens van een ruimte van 30 auto's naar 12 gaat door dom parkeren.
Je kan zelfs best extreem dicht op elkaar staan want iedereen gaat ook weer op hetzelfde moment weg. Dus je rijdt jezelf nooit klem. Aaarghhh. (8>
pi_207842339
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:41 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik lag om 20:00 in bed.

Godsamme wat was dat zalig zeg. 12 uur slaap O+
Oh heerlijk!! Ik had nog niet eens de helft 🤣🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_207842346
Ah een topic over kontlucht, eindelijk. Ik had vannacht in m’n kont gewreven en vanmorgen in mijn oog met dezelfde 3 vingers, krijg ik nu ontstoken ogen?
U MAD?
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:44:52 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_207842354
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 07:56 schreef exode het volgende:

Dan doe je iets fout! Ik kan niet wakker geappt worden :N
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:46:15 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_207842363
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ah een topic over kontlucht, eindelijk. Ik had vannacht in m’n kont gewreven en vanmorgen in mijn oog met dezelfde 3 vingers, krijg ik nu ontstoken ogen?
Oogrot :Y ;( RIP
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:46:41 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842365
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ja. En wimperkanker.
pi_207842368
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:35 schreef BE het volgende:

[..]
Tx! Ik had toen ik begon nooit durven dromen dat het zo'n vlucht zou nemen! Ik dacht nog 'als ik na een jaar of 3-4 op zo'n 30 uitvaarten per jaar uit kom mag ik in mijn handjes knijpen'. Vorig jaar werden het er 66. :o
Ik kan me die begintijd nog herinneren, waarin je zoekende was in hoe je bedrijf aan de gang te krijgen. Ik vind het knap van je.

Dat vind ik van mezelf trouwens ook. Ik heb een nieuwe, veelbelovende baan na jaren niet echt blij te zijn geweest met werk. Ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten maar ben telkens maar weer gaan zoeken en solliciteren, hoe moeilijk ik dat bij vlagen ook vond. Ik ben best trots op wat ik voor elkaar heb gekregen. Ik verdien sinds deze maand meer dan m'n vriend. :7
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:47:07 #217
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842369
216
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:47:21 #218
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842372
218 dus
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:47:36 #219
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842375
BE gefeliciteerd met je 4 jarig jubileum
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 08:48:27 #220
382129 crew  Donna
pi_207842379
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:38 schreef SQ het volgende:

[..]
Kinky donna! :D ook in je labia enzo?
Er staat ergens een lijstje. Maar alleen 2x clithood. Geen labia.
Vond ik ook nooit zo mooi.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:49:13 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842390
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:35 schreef BE het volgende:

[..]
Ik snap het wel, mensen worden echt gaar van de Dela-kraaien met reclame op de boord van hun overhemd, alsof je dierbare door een stel darters naar het graf wordt begeleid.
Plus de upselling, en dat mensen door beginnen te krijgen dat ze niet aan Monuta vastzitten omdat ze daar toevallig de uitvaartverzekering hebben.

Toen mijn moeder overleed hebben we ook een zelfstandige uitvaartondernemer gebeld, een die wel bij Monuta begonnen was overigens, maar al jaren zelfstandig.

Nou moet je in deze regio ook nog een beetje uitkijken wie je belt, want mijn moeder wilde gecremeerd worden en het barst hier nog van de uitvaartondernemers die zich er op voor laten staan dat ze niet cremeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:50:04 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_207842400
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:47 schreef amaranta het volgende:
216
Ik vind dat volspammen niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid _O-

Er worden volgens mij belangrijke / interessante dingen gepost maar mijn oude hersenen kunnen het niet verwerken op dit tempo :')
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:50:17 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842401
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik kan me die begintijd nog herinneren, waarin je zoekende was in hoe je bedrijf aan de gang te krijgen. Ik vind het knap van je.

Dat vind ik van mezelf trouwens ook. Ik heb een nieuwe, veelbelovende baan na jaren niet echt blij te zijn geweest met werk. Ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten maar ben telkens maar weer gaan zoeken en solliciteren, hoe moeilijk ik dat bij vlagen ook vond. Ik ben best trots op wat ik voor elkaar heb gekregen. Ik verdien sinds deze maand meer dan m'n vriend. :7
Terecht trots hoor! Ik heb je een beetje gevolgd in WGR in je zoektocht, en ik vind het inderdaad heel stoer en heel dapper dat je door bent blijven zoeken naar de juiste plek, zeker gezien wat je ook nog allemaal mee hebt gemaakt in de afgelopen jaren. O+
:D Dat is toch ook altijd wel een toffe constatering! ^O^
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:50:36 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842404
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:50 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik vind dat volspammen niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid _O-
Nee?
pi_207842412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:49 schreef Leandra het volgende:

Nou moet je in deze regio ook nog een beetje uitkijken wie je belt, want mijn moeder wilde gecremeerd worden en het barst hier nog van de uitvaartondernemers die zich er op voor laten staan dat ze niet cremeren.
Zo een troffen wij, toen we degene belden die op een of ander oud aantekeningenvel stond van mijn vader. Die uitvaartondernemer had schijnbaar de uitvaart van mijn grootouders gedaan, die niet naar de hel gingen.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 08:51:33 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:49 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik snap het wel, mensen worden echt gaar van de Dela-kraaien met reclame op de boord van hun overhemd, alsof je dierbare door een stel darters naar het graf wordt begeleid.
Plus de upselling, en dat mensen door beginnen te krijgen dat ze niet aan Monuta vastzitten omdat ze daar toevallig de uitvaartverzekering hebben.

Toen mijn moeder overleed hebben we ook een zelfstandige uitvaartondernemer gebeld, een die wel bij Monuta begonnen was overigens, maar al jaren zelfstandig.

:D _O_
pi_207842437
@BE ook jij gefeliciteerd. Echt zo leuk om dat allemaal hier een beetje te volgen!
pi_207842451
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:51 schreef BE het volgende:

[..]
:D _O_
Ik wil hier heel graag een plaatje bij vinden, maar ik vind alleen:

Maar ze hebben nu een ander pakkie: Vijftienhonderd medewerkers DELA krijgen nieuwe bedrijfskleding

zaterdag 4 februari 2023 @ 08:57:09 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842453
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Hier geen parkeerterrein, maar parkeren aan een rustige straat. Zou allemaal makkelijk passen als mensen netjes zouden aansluiten. Ik krijg echt errors wanneer ze zoveel ruimte ertussen laten dat er net geen auto meer tussen kan waardoor je ineens van een ruimte van 30 auto's naar 12 gaat door dom parkeren.
Je kan zelfs best extreem dicht op elkaar staan want iedereen gaat ook weer op hetzelfde moment weg. Dus je rijdt jezelf nooit klem. Aaarghhh. (8>
Bij de school van Soneal ook: allemaal van die parkeerhavens en parkeervlakken tussen opritten (en een boompje een een kant) waar gewoon 2 auto's kunnen staan, en altijd weer zo'n loeder dat haar gebakje van het formaat Fiësta zo parkeert dat er geen normale auto meer voor of achter kan...
Zo blij dat ik hem niet meer naar school hoef te brengen, en zo wel dat ik hem 2 straten verderop uit de auto kan gooien :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207842459
Ik had gisteren een super gezellige avond. Mijn zusje deed voor de lol een avond ABBA in de kroeg met een band. Kroeg stond stampend vol met dansende mensen, werd dus een veel groter succes dan ze dachten.

En ik werd tussendoor mee naar buiten gelokt om officieel gevraagd te worden om lid te zijn van een carnavalsvereniging.
Ik ga al jaren bijna altijd met hen mee, maar nu hoor ik er dus echt bij en krijg ik de bijpassende cape :D
Voor de noorderlingen hier vast heel achterlijk, maar ik vind het helemaal leuk O+
pi_207842469
Parkeren op school }:|
Iedere nieuwsbrief wordt gevraagd om alsjeblieft op te letten met parkeren….

En dan toch weer ouders die gewoon op de oversteekplaats stil gaan staan (met een rij fietsers en auto’s achter ze), en dan deur opengooien, kinderen eruit en weer doorrijden :X

Ik neem toch liever even de moeite om de mannen op het schoolplein te zetten.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:00:16 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Zo een troffen wij, toen we degene belden die op een of ander oud aantekeningenvel stond van mijn vader. Die uitvaartondernemer had schijnbaar de uitvaart van mijn grootouders gedaan, die niet naar de hel gingen.
Ja, ik kan me ook voorstellen dat als je jezelf naar deze regio geïmporteerd hebt dat je daar de fout mee ingaat.
Het zal voor veel mensen onwerkelijk zijn dat ondernemers adverteren met het feit dat ze bepaalde diensten niet leveren, maar welcome to the bible belt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:00:30 #233
149959 SQ
snelle trees
pi_207842474
Gefeliciteerd:
Leandra
BE
Ingrid
LeSage

*O*

Als ik iemand ben vergeten, ff roepen!
disclaimer
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 09:00:40 #234
382129 crew  Donna
pi_207842477
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik wil hier heel graag een plaatje bij vinden, maar ik vind alleen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar ze hebben nu een ander pakkie: Vijftienhonderd medewerkers DELA krijgen nieuwe bedrijfskleding

[ afbeelding ]
Al vaak te maken gehad met uitvaartverzorging via DELA, maar dit echt nooit gezien. Wat afschuwelijk.
Maar die locaties uit mijn ervaring waren ook niet van/met DELA, misschien is het dan anders?
pi_207842481
Wij hebben een kinderfeestje vandaag. Ik gun mijn kind de wereld, maar ik blijf dit een uitdaging vinden. Elk jaar denk ik dat ze nu toch wel rustiger zullen zijn maar dat is nooit zo :')
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:02:52 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_207842494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben een kinderfeestje vandaag. Ik gun mijn kind de wereld, maar ik blijf dit een uitdaging vinden. Elk jaar denk ik dat ze nu toch wel rustiger zullen zijn maar dat is nooit zo :')
Wat ga je doen dan?
Feestjes en "rustig" gaan nooit samen, behalve als je jarige 75+ is, beter kun je je daarop instellen :P
disclaimer
pi_207842495
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, ik kan me ook voorstellen dat als je jezelf naar deze regio geïmporteerd hebt dat je daar de fout mee ingaat.
Het zal voor veel mensen onwerkelijk zijn dat ondernemers adverteren met het feit dat ze bepaalde diensten niet leveren, maar welcome to the bible belt :')
Ik ben er nota bene geboren, maar het kwam gewoon niet bij me op dat iemand gewetensbezwaren zou kunnen hebben tegen cremeren.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:07:03 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842526
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Al vaak te maken gehad met uitvaartverzorging via DELA, maar dit echt nooit gezien. Wat afschuwelijk.
Maar die locaties uit mijn ervaring waren ook niet van/met DELA, misschien is het dan anders?
Of niet op gelet? Zij dragen altijd al bedrijfskleding.
Ik heb er niet perse iets op tegen.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:07:38 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842532
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ben er nota bene geboren, maar het kwam gewoon niet bij me op dat iemand gewetensbezwaren zou kunnen hebben tegen cremeren.
Dat zijn ook dingen denk ik veel meer zijn gaan spelen naar mate cremeren gewoner werd, en als je dan niet regelmatig een "Wij cremeren niet!" reclame in het huis-aan-huis blad langs ziet komen dan komt het ook niet in je op.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207842540
Leandra, wat leuk dat je weer oma wordt O+
pi_207842557
Ik kan me ook voorstellen dat vroeger niemand überhaupt gecremeerd wilde worden in die regio en dat daar apart reclame voor maken dus ook niet nodig was.

Wat is trouwens het beste voor de wereld? Ik denk cremeren vanwege overbevolking op begraafplaatsen? Dan doe me dat maar.
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 09:11:33 #242
382129 crew  Donna
pi_207842568
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:07 schreef amaranta het volgende:

[..]
Of niet op gelet? Zij dragen altijd al bedrijfskleding.
Ik heb er niet perse iets op tegen.
Ja zeker wel op gelet want 1 van die mannen had juist hele mooie pakken aan. Als er al reclame op zat dan was het in ieder geval niet alsof je door een darter weggebracht werd.
Het was wel allemaal wat stijfjes, dat wel en dat moet ook vast van DELA. Wat mij betreft kom je in een mooie trui.

Ik zit nu de foto's te checken van de laatste, maar kan geen reclame ontdekken so far.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:12:12 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842578
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:10 schreef LeSage het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat vroeger niemand überhaupt gecremeerd wilde worden in die regio en dat daar apart reclame voor maken dus ook niet nodig was.

Wat is trouwens het beste voor de wereld? Ik denk cremeren vanwege overbevolking op begraafplaatsen? Dan doe me dat maar.
Gewoon iedereen een zeemansgraf :+
Hoppakee met z’n allen op cruise en halverwege alle dierbaren overbood
pi_207842582
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:02 schreef SQ het volgende:

[..]
Wat ga je doen dan?
Feestjes en "rustig" gaan nooit samen, behalve als je jarige 75+ is, beter kun je je daarop instellen :P
RustigER :P Als in, geen ononderbroken gekrijs en gedraaf door je huis.

Ik ga ze nu knakworsten en cakejes voeren en dan gaan ze in het bos lasergamen, onder begeleiding. Geen avondeten.

Ik vergis me vooral altijd in de tijd die dingen kosten. Denk je een half uur te moeten lunchen, dan zijn er binnen 10 minuten 30 knakworsten ingeademd en weten we van gekkigheid niet wat we aanmoeten met de tijd die overblijft :+
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:12:49 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842587
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja zeker wel op gelet want 1 van die mannen had juist hele mooie pakken aan. Als er al reclame op zat dan was het in ieder geval niet alsof je door een darter weggebracht werd.
Nou dat dus. Ik heb het nooit als storend ervaren.
pi_207842589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat zijn ook dingen denk ik veel meer zijn gaan spelen naar mate cremeren gewoner werd, en als je dan niet regelmatig een "Wij cremeren niet!" reclame in het huis-aan-huis blad langs ziet komen dan komt het ook niet in je op.
Is dat het nieuwe 'maar ik rook niet'? :D
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:13:13 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_207842592
quote:

Opeten. Maar dat is momenteel nog moreel verwerpelijk. ;(
disclaimer
pi_207842604
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:44 schreef SQ het volgende:

[..]
Dan doe je iets fout! Ik kan niet wakker geappt worden :N
Niet weer dit gesprek ;)
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:14:22 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842606
quote:

[..]
Ik was bij een begrafenis rond 2017 echt verbijsterd, serieus Dela op de boorden van de overhemden, zoals een darter.
Ik heb er voor de uitvaart van mijn moeder nog een opmerking over gemaakt dat ik dat echt niet wilde.

Volgens mij kun je dan als uitvaartondernemer nog beter zorgen dat je een mooi maar subtiel logo hebt en daar een boordknoop, manchetknoop of broche van laten maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:14:34 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_207842608
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:12 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dit telt denk ik ook als opeten.
Zitten die vissers wel steeds met al die lijken in hun net.
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:14:48 #251
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842612
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:13 schreef SQ het volgende:

[..]
Op dit moment ligt er grote zorg bij mogelijk een insect verwerkt in een vegetarische hamburger.
Ik denk niet dat de maatschappij toe is aan het eten van mensenvlees.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:15:42 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_207842622
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef exode het volgende:

[..]
Niet weer dit gesprek ;)
Oh ik wist niet dat we het al eens hadden gevoerd. Maar serieus, je kan meldingen dempen. En al helemaal die van mensen die je niet wakker hoeven te appen. Als het huis in brand staat sturen ze je echt geen appje toch?
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:15:56 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842624
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef SQ het volgende:

[..]
Dit telt denk ik ook als opeten.
Zitten die vissers wel steeds met al die lijken in hun net.
Ik zei midden in de oceaan. Met een baksteen eraan vast zodat ze zinken.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:16:15 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_207842628
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Op dit moment ligt er grote zorg bij mogelijk een insect verwerkt in een vegetarische hamburger.
Hehe :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:16:18 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_207842631
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar als je nu vraagt wat het beste is voor de aarde... O-)
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:16:25 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842634
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Is dat het nieuwe 'maar ik rook niet'? :D
Hier wel :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:17:16 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842639
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:15 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh ik wist niet dat we het al eens hadden gevoerd. Maar serieus, je kan meldingen dempen. En al helemaal die van mensen die je niet wakker hoeven te appen. Als het huis in brand staat sturen ze je echt geen appje toch?
Ik heb dat. En dat is prettig. Al schrok ik laatst dus wel toen mijn vader me onder werktijd belde.

Ik heb mijn ouders en gezin als contacten ingesteld die altijd doorkomen.
pi_207842644
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:13 schreef SQ het volgende:

[..]
Het gaat op het lijstje.

quote:

[..]
Ook genoteerd!
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:18:09 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842652
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:17 schreef LeSage het volgende:

[..]
Het gaat op het lijstje.
[..]
Ook genoteerd!
Vergeet de baksteen niet he
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:18:39 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842658
quote:

[..]
Dela medewerkers moeten in principe wel de Dela kleding aan, de uitvaartleiders, maar er zijn er genoeg die dat niet doen. Zogenaamd op verzoek van familie. ;) Personeel op de locaties moet het sowieso wel aan. :Y
pi_207842666
quote:

[..]
:Y ik zet de slaapstand aan, dan krijg ik nergens melding van, behalve van werk (voor als ik me verslapen zou hebben, haha, I wish), mijn moeder (zonder rijbewijs en met zorg voor mijn vader) en vriend (gewoon omdat die altijd mag storen).
Wat heerlijk om nooit wakker te worden door zatte appjes om 3 uur ‘s nachts.
pi_207842676
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mooi wel, kun je op de baksteen nog een diepe persoonlijke tekst laten graveren O+

Puntje van aandacht: erg veel bakstenen op de bodem van de oceaan oO<
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:21:24 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842680
Als ik trouwens Dela intyp in mijn zoekmachine krijg ik een of andere Aziatische meidengroep met kleurige jurkjes
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:21:36 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842682
quote:

Daar zijn hele onderzoeken naar gedaan, en men is er nog niet helemaal over uit (ook afhankelijk van de opdrachtgever van het onderzoek #wc-eend). Het is wel de reden dat er nu het nieuwe ‘resomeren’ (oplossen in een bad met loog) ontwikkeld is, omdat dat minder milieubelastend zou zijn.
Het minst belastend zou zijn composteren, maar daar is Nederland nog niet klaar voor. ;)
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:21:36 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842683
quote:

[..]
Nou dat dus. Ik heb het nooit als storend ervaren.
Ik wel, als ik een godsvermogen betaal voor degenen die de kist naar het graf brengen dan moet dat godsvermogen voldoende zijn, en ze niet ook nog eens reclame gaan lopen op mijn kosten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:22:02 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842684
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:20 schreef LeSage het volgende:

[..]
Mooi wel, kun je op de baksteen nog een diepe persoonlijke tekst laten graveren O+

Ja. Das ook waar
pi_207842693
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:21 schreef BE het volgende:

[..]
Daar zijn hele onderzoeken naar gedaan, en men is er nog niet helemaal over uit (ook afhankelijk van de opdrachtgever van het onderzoek #wc-eend). Het is wel de reden dat er nu het nieuwe ‘resomeren’ (oplossen in een bad met loog) ontwikkeld is, omdat dat minder milieubelastend zou zijn.
Het minst belastend zou zijn composteren, maar daar is Nederland nog niet klaar voor. ;)
Ik ben daar allemaal wel klaar voor. Geen geloof in hiernamaalsen of iets dergelijks, dus zorg maar gewoon dat ik dan zo min mogelijk belastend voor de wereld ben.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:24:06 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842703
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik denk niet dat één baksteen voor mij voldoende is :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:24:20 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842706
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik was bij een begrafenis rond 2017 echt verbijsterd, serieus Dela op de boorden van de overhemden, zoals een darter.
Ik heb er voor de uitvaart van mijn moeder nog een opmerking over gemaakt dat ik dat echt niet wilde.

Volgens mij kun je dan als uitvaartondernemer nog beter zorgen dat je een mooi maar subtiel logo hebt en daar een boordknoop, manchetknoop of broche van laten maken.
Bedrijfskleding is alleen aftrekbaar van de belasting als het logo er heel duidelijk op zichtbaar is. Vandaar dus. Subtiel telt in dit geval niet voor de belastingdienst. :D
pi_207842709
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Over een paar liposucties vast wel :* :D
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:25:56 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842714
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:20 schreef LeSage het volgende:

[..]

Stratenmaker op zee show *O* *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207842718
quote:

[..]
Ik weet het, ik denk daar niet aan, ik moet sowieso mijn telefoon naast me hebben. Gelukkig zijn de dronken Appjes van vrienden al een tijdje verleden tijd.
pi_207842719
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef BE het volgende:

[..]
Bedrijfskleding is alleen aftrekbaar van de belasting als het logo er heel duidelijk op zichtbaar is. Vandaar dus. Subtiel telt in dit geval niet voor de belastingdienst. :D
Mijn bazin betaalt onze kleding nu maar gewoon zo omdat we geen logo’s meer willen drukken.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:26:29 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842722
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:25 schreef LeSage het volgende:

[..]
Over een paar liposucties vast wel :* :D
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:26:30 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842723
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik ben daar allemaal wel klaar voor. Geen geloof in hiernamaalsen of iets dergelijks, dus zorg maar gewoon dat ik dan zo min mogelijk belastend voor de wereld ben.
https://bijafscheid.nl/verdiepen/voortleven-als-voedzame-compost/
België is al aan het experimenteren. :Y
pi_207842724
quote:

Dat doet me denken aan een podcast die ik ooit heb beluisterd over een 'body farm' in Texas: All the Time in the World

Mijn vader had een tante die op een soort natuurbegraafplaats lag en ik stelde me daar als kind zoiets bij voor, een bos met lijken her en der in verschillende stadia van decompositie.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:26:43 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842730
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een grote zwerfkei dan
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:27:39 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842740
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef BE het volgende:

[..]
Oh... daar draait het natuurlijk weer om, het moet aftrekbaar zijn :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:27:56 #279
149959 SQ
snelle trees
pi_207842742
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat doet me denken aan een podcast die ik ooit heb beluisterd over een 'body farm' in Texas: All the Time in the World

Mijn vader had een tante die op een soort natuurbegraafplaats lag en ik stelde me daar als kind zoiets bij voor, een bos met lijken her en der in verschillende stadia van decompositie.
The Body Farm O+

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Body_farm
disclaimer
pi_207842747
Dit Topic gaaaaaaaaaaat goeeeed.

B is de uitnodigingen voor zijn kinderfeestje aan het maken. We gaan naar een klim/boulder hal gedoe. Hij heeft gisteren tegen een jongen gezegd dat ie uitgenodigd wordt terwijl hij dus niet op zijn lijstje staat. Kijken hoe hij zich eruit gaat redden.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:29:08 #281
149959 SQ
snelle trees
pi_207842751
Oh ja verjaardag. Moet ik ook maar eens gaan bedenken voor de kleuter.
disclaimer
pi_207842762
quote:

[..]

Ik heb dit ooit in een tv-programma gezien!
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:29:57 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842763
quote:

[..]

Oi! Niet het beeld dat je als kind wil hebben! :o

Met gewoon begraven lig je eigenlijk te diep voor het composteren, dan is het gewoon een langzaam proces. Als je ondieper komt te liggen dan kunnen alle ecosystemen erbij en dan gaat het sneller.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:30:09 #284
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842766
Ik ben (gelukkig) niet zo vaak op uitvaarten van dierbaren. Maar de keren die me bijstaan, was ik zo intens verdrietig, dat ik me niet bezig heb gehouden met hoe groot of hoe aanwezig de letters op hun kleding was.
Nooit eigenlijk. Maar toen al helemaal niet.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:30:52 #285
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842773
quote:

[..]
Ik wil dan weer niet gecremeerd worden, maar wat mij betreft leggen ze me in een linnen zak in het graf.

Ik snap dat dat wat vervelend oogt voor sommige mensen, maar al dat hout (of spaanplaat) mee verbranden of begraven helpt ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:32:53 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207842799
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:30 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik wil dan weer niet gecremeerd worden, maar wat mij betreft leggen ze me in een linnen zak in het graf.

Ik snap dat dat wat vervelend oogt voor sommige mensen, maar al dat hout (of spaanplaat) mee verbranden of begraven helpt ook niet.
Klopt. Maar karton is ook geen goed alternatief, want dan heb je juist weer meer gas en brandstof nodig. Dat is het voordeel van zo’n kist; die brandt ook zelf nog een beetje. ;)
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:33:04 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_207842800
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ben (gelukkig) niet zo vaak op uitvaarten van dierbaren. Maar de keren die me bijstaan, was ik zo intens verdrietig, dat ik me niet bezig heb gehouden met hoe groot of hoe aanwezig de letters op hun kleding was.
Nooit eigenlijk. Maar toen al helemaal niet.
Het enige wat ik me kan herinneren van het uiterlijk van mevrouw Monuta was haar verschrikkelijke zeegroene oogschaduw en de eyeliner die scheef was aangebracht, elke dag weer :')
disclaimer
pi_207842801
Ow sorry, ik kom nooit in KLB :
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 08:27 schreef Donna het volgende:
Hier ook niet dat ik weet, maar ik erger me wel kapot aan mensen die met hun kinderen midden op de weg fietsen, oversteken en afslaan zonder om te kijken, autos met alarmlichten neerkwakken op straat zodat iedereen moet wachten etc.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:35:37 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842830
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:33 schreef SQ het volgende:

[..]
Het enige wat ik me kan herinneren van het uiterlijk van mevrouw Monuta was haar verschrikkelijke zeegroene oogschaduw en de eyeliner die scheef was aangebracht, elke dag weer :')
Monutagroen toch zeker wel?
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:35:41 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842831
Misschien een stevige kartonnen onderkant (die oplost) of vuren plank, en daar dan een "kist" bovenop die verwijderd wordt voor het graf dicht gaat (of voor iemand de oven in gaat).

Tussen 5 plankjes dus, en die 5 zijn dan een soort van huurplankjes..
Rent-a-hearse
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:36:00 #291
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842835
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:28 schreef exode het volgende:
Dit Topic gaaaaaaaaaaat goeeeed.

B is de uitnodigingen voor zijn kinderfeestje aan het maken. We gaan naar een klim/boulder hal gedoe. Hij heeft gisteren tegen een jongen gezegd dat ie uitgenodigd wordt terwijl hij dus niet op zijn lijstje staat. Kijken hoe hij zich eruit gaat redden.
Gheghegje klassieker!
pi_207842849
Ik heb de laatste tijd best veel uitvaarten en ze waren allemaal waardig en vrij persoonlijk. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie of wat het organiseerde.

Bij mijn vader was het de Dela en die waren heel prettig. We hadden ook een geweldige voorganger een hele oude non met een goed gevoel voor humor. Mijn vader had haar geweldig gevonden dus dat paste perfect.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:40:19 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842898
quote:

[..]

Natuurbegraafplaats wilde ik ook wel, maar de dichtstbijzijnde (Assel) is inmiddels een kermis geworden met lampjes en toestanden, dus daar hoef ik niet meer te liggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207842907
#294, we zijn er bijna...
Fake it till you make it...
pi_207842930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Natuurbegraafplaats wilde ik ook wel, maar de dichtstbijzijnde (Assel) is inmiddels een kermis geworden met lampjes en toestanden, dus daar hoef ik niet meer te liggen.
In Heeze is die echt prachtig! Met een hele mooie aula die uitkijkt over de natuur.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:46:52 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207842967
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:43 schreef LeSage het volgende:

[..]
In Heeze is die echt prachtig! Met een hele mooie aula die uitkijkt over de natuur.
Ja, maar Heeze is Brabant, daar ben ik niet thuis :{

Bij Elspeet is er ook een, maar Elspeet is me ook een beetje... ik weet het niet, ik moet er maar eens gaan kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:48:40 #297
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207842985
Graag een luchtige topictitel
pi_207842988
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, maar Heeze is Brabant, daar ben ik niet thuis :{

Bij Elspeet is er ook een, maar Elspeet is me ook een beetje... ik weet het niet, ik moet er maar eens gaan kijken.
Nee, snap ik. Ik zou daar zelf wel graag de dienst laten doen, hele prettige ruimte, open.
Maar dan daarna hoef ik dus niet op die begraafplaats te liggen. Zit wel aan het crematorium, dus dat is ook gewoon een optie.
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:50:00 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_207843000
Ik wil soberso onder geen beding onder de grond gestopt worden. Huuu.
disclaimer
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:50:04 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207843001
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 09:48 schreef amaranta het volgende:
Graag een luchtige topictitel
Klop-klop? Bros, bros, bros, bros, bros?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 februari 2023 @ 09:50:15 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_207843005
Dicht
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')