quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Bij ochtendseks stink je zo uit je bek
Ik vind dat soort luchtjes echt afleiden bij seks. Beetje zweet of vocht uit geslachsdelen trek ik prima hoor, maar zo'n mondwalm of een kontlucht werkt echt heel erg niet positief op mijn zin
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Smintje op je nachtkastje.
Een in zijn mond, een in zijn...
quote:
Jij barst opeens van de ideeën, of wat?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt.
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt.
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen
Even naar de wc ook, want volle blaas, even washandje erlangs en mond spoelen en fris en fruitigquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet.Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt![]()
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt
Lijkt me niet meer dan normaal hoor Bami. Seks komt wel weer. Nu ben je ff met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Ik ben (was) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken.
Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.
Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Hij maakt me wel heel lief wakker hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker?
Ohja ik ben ook obsessief bang voor een nieuwe zwangerschap. We gebruiken condooms of geen penetratie. Ik wil geen hormonen en laat de menstruatie dus zijn natuurlijke cyclus gaan. Dat vind ik prettig qua hormoon huishouding.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.
Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Dat wordt teruglezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
Die durf ik dan weer niet aan, want pijn (en waarschijnlijk ook stukken vel er mee af, mijn gevoelige huid kennendequote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Hier ook fase "man, ik wil gewoon gaan slapen, laat me met rust".quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Ja sorry, ik hoef geen spiraaltje, maar ik ben dol op die waxquote:
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?quote:
Ik IPL zelf met een Philips lumea. Ook daar. En ja, wat is pijnlijk. Je hoort m minder hard te zetten als het pijn doet, maar ik heb nu denk ik een maandagochtendmodel en die wordt sowieso vrij heet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?
(serieuze vraag overigens. Ik zit er wel over te denken om mijn litteken van de bwc te laten IPL-en vanwege midden in de schaamstreek en veel ingroeiende haartjes, maar verder twijfel ik nog. )
En als je m zachter zet?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:42 schreef BE het volgende:
Ik vind het vies zeer doen daar, maar ik heb vorig jaar mijn wangen een paar keer laten doen ivm couperose en nu weet ik dat het nog veel zeerder kan doen zeg maar.Dus ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen. Voor mijn oksels en benen ben ik iig groot fan!
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.quote:Lumea is veilig en zacht genoeg om de gehele bikinilijn te behandelen. Dus als je een ‘Brazilian’ of een ‘Hollywood’ (alleen een streepje of helemaal geen haar) wil, is dat geen probleem. We adviseren je een lagere stand te gebruiken op gebieden die donkerder en gepigmenteerder zijn. Voor gevoelige delen van de schaamstreek kan je een lagere stand gebruiken op basis van wat je als prettig ervaart. De reden voor de lagere stand is dat deze gebieden gevoeliger zijn voor IPL / minder aangenaam voelen als je IPL gebruikt. Gebruik Lumea nooit op binnenste schaamlippen, vagina en anus.
Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En als je m zachter zet?
En vriendin doet haar bikinilijn/streek maar op 2, en het werkt toch.
Benen wijd voor de spiegel naast/boven je bedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:16 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast.![]()
Ja, het werkt echt heel goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef miss_sly het volgende:
Werkt dat goed dus, zo'n IPL om zelf te doen?
Ik ben het scheren zo zat. Maar ik wil ook wat haartjes op de achterkant van mijn bovenbenen weghalen. Kan dat zelf, of moet ik dan dochter inschakelen ofzo?
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, het werkt echt heel goed!En volgens mij moet jij ook wel bij de achterkant van je bovenbenen komen, iig het grootste deel en dan idd de rest door je dochter of je lieftallige.
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
[..]
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.
Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
Slim! Heb ik ook een betere business casequote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
Voordeel van een grotere dochter: je kunt dit soort dingen delen en dus gemakkelijker verantwoorden naar jezelfquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Slim! Heb ik ook een betere business case
Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:35 schreef Cathmar het volgende:
Mijn man vindt het allemaal prima maar ik
blokkeer inderdaad bij die prijzen.
Super leuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus?
Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Slim! Heb ik ook een betere business case
Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Lastig is dat, ik heb dat ook. En op zich is het wel goed om over grote(re) uitgaven goed na te denken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Super leuk!
Ik heb trouwens echt moeite met grote uitgaven. Komt nu met het nieuwe huis nog extra naar voren. Denk dat er toch een angst is nog omdat wij vroeger thuis echt niets hadden.
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?
Hoe donkerder je haar hoe beter het wetkt schijnt!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
Philips zelf heeft ze soms refurbished.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?
Mja dat klinkt logisch idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.
Hmm, logisch. Ik heb me er nog niet in verdiept, dus geen idee wat het kostquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Philips zelf heeft ze soms refurbished.
Ik kocht nieuw een lelijke kleur voor minder.
Maar in het algemeen hebben ze een beperkt aantal flitsen. Je wil er dus geen van 5 jaar oud. Serienummer bevat het jaartal.
Verder, mja. Ik kocht niet voor niks een nieuweHoef ik daar niet over na te denken.
Oh en hoe donkerder haar + hoe lichter huid hoe beter.
Gingers en grijs haar willen niet.
Dat er een beperkt aantal flitsen op zo’n apparaat zitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?
Maar wel aan de binnenkant van de buitenstequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
[..]
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.
Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik heb zojuist (Cars)Monopoly verloren van mijn 4-jarige kleinzoon die het voor het eerst speelde
Soneal werd 2de, kleinzoon was dus echt de winnaar
Nee dat venstertje is echt verrot klein, dus je kunt heel precies mikken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wel aan de binnenkant van de buitensteen dan raak je vast ook de binnenste met IPL?
Nou ja, IPL kan hier toch al grotendeels niet op mijn benen i.v.m. tattoo's, dus ach dan maar scheren.
De wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro
Ik had richting het einde wel dat man moest grinniken omdat ik een stukje gemist had.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro
Zeg. Nog 6 weken terminaal klinkt heel weinig aanlokkelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:06 schreef SQ het volgende:
De limonetest. Of je je vulva nog kan zien zonder spiegel. Aka "terminaal zwanger".
Dit doe ik al heel lang.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:10 schreef SQ het volgende:
Ik ben sinds kort gestopt met mijn vulva glad scheren en nu kortwiek ik alleen nog maar met een trimmer. Wat een verademing
Wel iets meer werk, maar nooit meer jeuk en branderig.
Laatst weer eens gedaan maar wat een hell na 3/4 dagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:28 schreef Bami het volgende:
[..]
Dit doe ik al heel lang.Scheren is echt een no-go hier.
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen danquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:47 schreef arvensis het volgende:
Team laseren hier
Gezicht, armen, benen en intiem. Had m’n oksels al laten doen. Zo’n spijt dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.
Het is wel een rib uit je lijf. Ik betaal ¤100 per sessie.Maar zó waard!
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:48 schreef Troel het volgende:
[..]
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen dan
Nee, maar het is wel leuk qua tellen en dergelijke, en dan is die Cars versie nog makkelijker dan de junior Monopoly die ik kocht toen mijn oudste klein was.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.
Oi, dat was zeker spannend, voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon heeft zo zijn eerste zwemles. Leuk en spannend, en ik ben een beetje zenuwachtig ervoor![]()
Ja, dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:54 schreef Vanyel het volgende:
En het voelt zo lekker. Geen stoppels, geen haar, geen gekke hobbels als er iets ingroeit, geen korsten als je lomp schoor.
Alles
Steenslag?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:48 schreef Vicky het volgende:
🤬🤬🤬 Ben je zelf ontzettend zuinig op je auto.. 🤬🤬🤬
[ afbeelding ]
Geen idee wanneer en waar het gebeurd is.
A gaat morgen 2 weken zonder ons naar Italië. Ze gaat stage lopen bij een Italiaanse bakkerij...
En T gaat een piercing laten zetten morgen.
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.quote:
Ik vind dat zo leuk dat dat weer hip is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.
Een helix, rechter oor.
Ah, zo hatelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:16 schreef SQ het volgende:
Da's balen vicky. Is het een duur onderdeel?
Hoe ging de zwemles, tolstoi?
Ik liep daarnet het zwembad uit met mijn peuter en kleuter, toen kwam me er toch een joekel van een pitbull op ons af gestormd. Ik tilde in reflex meteen peuter van de grond en mijn kleuter stond te beven als een rietje.
Begint die tokkie eigenaar ook meteen zo van HIJ DOET NIKS HIJ DOET NIKS!!
Hij doet verdomme wél wat. Hij loopt los, hij rent op mijn kinderen af, hij bespringt ons. En daarbij is het helemaal niet relevant "of hij iets doet". Je hoort dat beest gewoon aan te lijnen, period. Mongool.
Heb wel ff het achterste van mijn tong laten zien. En het meest intrigerende was nog wel dat dat beest gewoon niét luisterde naar die man.
Met je "hij doet niks".
Mijn moeder zegt nu bij iedere piercing (van mij of mijn zussen): ‘tja, ik houd er gewoon niet van…’quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:29 schreef SQ het volgende:
Ik liet een neusbel schieten op mijn 14e. Heb ik geweten![]()
Ook wel eens oorbellen in mn oorschelp gehad maar dat ging zo ontzettend ontsteken dat ik het na een week heb opgegeven
Onderdeel zelf staat online voor 50 euro. Geen idee of het makkelijk te vervangen isquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:16 schreef SQ het volgende:
Ik liep daarnet het zwembad uit met mijn peuter en kleuter, toen kwam me er toch een joekel van een pitbull op ons af gestormd. Ik tilde in reflex meteen peuter van de grond en mijn kleuter stond te beven als een rietje.
Hij doet verdomme wél wat. Hij loopt los, hij rent op mijn kinderen af, hij bespringt ons. En daarbij is het helemaal niet relevant "of hij iets doet". Je hoort dat beest gewoon aan te lijnen, period. Mongool.
Heb wel ff het achterste van mijn tong laten zien. En het meest intrigerende was nog wel dat dat beest gewoon niét luisterde naar die man.
Met je "hij doet niks".
Ik ben dus echt als de dood voor pitbullsquote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:16 schreef SQ het volgende:
Met je "hij doet niks".
Ik had een outer conch, maar heb die er uit gehaald. Ik had er last van met het indoen van m’n airpods en hij heelde niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:28 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind dat zo leuk dat dat weer hip is.
Ik heb er eentje laten schieten op mijn 12e (zonder toestemming van mijn piercinghatende moeder), maar ergens in mijn twintiger jaren was het ineens ‘uit’.
Nu heb ik hem dus wel weer in en ben ik cool![]()
Ik heb er trouwens ook nog een forward helix bij laten zetten en wil nog een conch in mijn linkeroor.
Sjezus wat zondequote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:48 schreef Vicky het volgende:
🤬🤬🤬 Ben je zelf ontzettend zuinig op je auto.. 🤬🤬🤬
[ afbeelding ]
Geen idee wanneer en waar het gebeurd is.
A gaat morgen 2 weken zonder ons naar Italië. Ze gaat stage lopen bij een Italiaanse bakkerij...
En T gaat een piercing laten zetten morgen.
Toen mijn kinderen zwemles hadden moest je als ouder verplicht mee het water in. Dat was destijds de norm.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:26 schreef Donna het volgende:
Wij hebben nu de derde zwemles gehad en het bad was de laatste keer wat dieper en dat ging toch wel gepaard met tranen na de tijd. Ze vond het erg spannend.
Had misschien toch eens met haar moeten gaan zwemmen. Maar goed, alleen het idee dat ik in een zwembad moet bezorgd mij al tranen, dus dat was ook niet goed gekomen.
Haat aan water. Haat aan zwemmen. Haat aan zwemkleding.
Dat klinkt goed! En ook zo'n gezellige Vinnie mee naar huis?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Zwemles ging echt goed. Thuis merkte ik al dat Simon het toch ook wel spannend vond. Hij gaf aan dat hij zwemmen leuk vindt, maar zwemles niet. Want bij zwemles moet je allemaal dingen doen die moeten, bij vrij zwemmen niet. Ter plekke was ie ook heel stil, maar eenmaal begonnen kwam ie helemaal los en had ie een grote smile op zijn gezicht![]()
We hadden de afgelopen 3 maanden ook al vaak het zwembad bezocht en daar werd ie steeds vrijer en durfde steeds meer. De badmeester gaf hem aan het einde van de les nog een complimentje dat ie al zoveel durfde
Wooww waar dan allemaal?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Donna het volgende:
Ik had ooit 30+ piercings.![]()
Nu alleen nog in m'n oren.
En honden.
Zeker! Die staat nu in de badkamerquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:41 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! En ook zo'n gezellige Vinnie mee naar huis?
Goed idee, waar kunnen we heeeeeeel veeel over posten?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:45 schreef Lemijn het volgende:
Kunnen we dit topic even versneld volposten trouwens? Dan kan die kontlucht vlot weer in de vergetelheid wegzakken.
Ja, ben bang van welquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus wat zonde
Trekhaak?
Spannend... alleen naar Italië
Met school is ook al spannend zat.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:54 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja, ben bang van wel
Jaja..met school..super spannend
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij hebben nu 2 jaar een hond en altijd aangelijnd. Ik vind het ook niet prettig als een loslopende hond eraan komt gestormd. Zeker niet omdat onze hond nog snel angstig is.
Laatst nog wilde een reutje er bovenop, ik roepen naar dat baasje dat hij hem vast moest houden, aan lijnen. Proberen de hond weg te duwen etc. Was de reactie alleen maar, ach hij is gewoon geil, hij doet verder niks. Toen ik kwaad werd, was hij ineens wel snel aan de lijn. Mijn hond vond het ook duidelijk niet leuk.
Wel leuk dat de buurman vanmiddag langs kwam om te feliciteren en kletsen( ik ben jarig) alleen was er geen taart oid, want ik had al gezegd dat ik het zondag vier, omdat dan meer mensen komen. Gelukkig was alleen koffie ook goed.En kan hij als er iets is ook onze hond uit laten, want veel ervaring met honden en ondertussen een goede band met Senna.
Ze gaan met 9 studenten; 5 bakkers, 3 koks en 1 gastvrouw. Ze verblijven 2 weken in een appartement. De docenten gaan mee t/m dinsdag. De docenten vliegen dan terug en komen de week erop op woensdag terugquote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met school is ook al spannend zat.
Alleen de grille geraakt, de radiatior erachter niet lek? Dat is dan nog mazzel.
Zelfde categorie als;quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:01 schreef Leandra het volgende:
Oh vol?
Kleinzoon in de auto toen ik hem vandaag van school haalde helemaal blij dat Soneal thuis was, want:
"Soneal geeft mij altijd stiekem snoepjes"
Ja hallo menneke, het is mijn huis, Soneal is mijn kind, het is niet de bedoeling dat jij me dan vertelt dat hij jou stiekem snoepjes geeft
Oh, dat is op de grens tussen heel spannend (want beperkte begeleiding) en toch vertrouwd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze gaan met 9 studenten; 5 bakkers, 3 koks en 1 gastvrouw. Ze verblijven 2 weken in een appartement. De docenten gaan mee t/m dinsdag. De docenten vliegen dan terug en komen de week erop op woensdag terug
Voor wat ik zo 123 kon zien alleen de grill. De radiator zit wat dieper gelukkig.
Moet donderdag sws naar de garage voor wat anders. Ga 'm w wel even na laten kijken
De was. Duh.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Goed idee, waar kunnen we heeeeeeel veeel over posten?
Of over kontlucht natuurlijk.quote:
Gefeliciteerd. Je wordt weer oma dusquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ook een leuke:
Mama heeft een baby in de buik maar we weten niet of het een jongetje of een meisje is, nu is het nog een geheim.
De zwangerschap was toen ook nog een geheim, behalve voor de opa's en oma's
Wij wonen tegenover een basisschool, maar er is altijd wel gedonder idd. Nu al een poosje niet, omdat school tijdelijk op een andere locatie zit, maar als dat niet zo is, is er altijd wel ellende idd. Hardrijders, dwarsprakkers, schademakers, grote bekgevers. En als je er als bewoner iets van zegt dan komt er een heel mooi vocabulaire uit die mondenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef Aure het volgende:
Is er bij jullie ook altijd gezeik met de buurt rondom school tijdens wegbreng- en ophaaltijden? Het schijnt hier vandaag compleet uit de hand te zijn gelopenGelukkig stonden wij aan de verkeerde kant dus we hebben het niet echt meegekregen. Maar er waren kennelijk genoeg kinderen die het wel meekregen.
Uit de hand als in omgeluk of ruzie? Darnquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef Aure het volgende:
Is er bij jullie ook altijd gezeik met de buurt rondom school tijdens wegbreng- en ophaaltijden? Het schijnt hier vandaag compleet uit de hand te zijn gelopenGelukkig stonden wij aan de verkeerde kant dus we hebben het niet echt meegekregen. Maar er waren kennelijk genoeg kinderen die het wel meekregen.
Volgens mij was er nu ook iets met parkeren ofzo. We krijgen ook om de zoveel tijd weer een flyer met welke straten je niet in mag rijden tijdens de breng- en ophaaltijden en waar je je auto neer kunt zetten. Maar veel ouders blijven eigenwijs. School heeft ook iemand ingezet die er voor moet zorgen dat de boel een beetje door blijft lopen, maar dat was vandaag kennelijk niet voldoende.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Wij wonen tegenover een basisschool, maar er is altijd wel gedonder idd. Nu al een poosje niet, omdat school tijdelijk op een andere locatie zit, maar als dat niet zo is, is er altijd wel ellende idd. Hardrijders, dwarsprakkers, schademakers, grote bekgevers. En als je er als bewoner iets van zegt dan komt er een heel mooi vocabulaire uit die monden
Alleen ruzie voor zover ik weet (gelukkig maar?).quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uit de hand als in omgeluk of ruzie? Darn
Oh, maar dat is hier ook, wij wonen aan een doorlopende straat, maar het stuk waar school aan ligt en wij dus wonen is doodlopend gemaakt, dat bracht wel iets verlichting, maar het is alsnog een ramp. Wij wonen ook nog eens in dezelfde stad trouwens, maar volgens mij is dit een algeheel probleem waar veel scholen mee te kampen hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij was er nu ook iets met parkeren ofzo. We krijgen ook om de zoveel tijd weer een flyer met welke straten je niet in mag rijden tijdens de breng- en ophaaltijden en waar je je auto neer kunt zetten. Maar veel ouders blijven eigenwijs. School heeft ook iemand ingezet die er voor moet zorgen dat de boel een beetje door blijft lopen, maar dat was vandaag kennelijk niet voldoende.
Even tussen neus en lippen door zoiets meldenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:10 schreef Leandra het volgende:
Ook een leuke:
Mama heeft een baby in de buik maar we weten niet of het een jongetje of een meisje is, nu is het nog een geheim.
De zwangerschap was toen ook nog een geheim, behalve voor de opa's en oma's
Was het ook maar toevallig van vlak voor kerst, toen ze het de rest van de fanilie verteldenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Ohh gefeliciteerd! Ik dacht dat het een oude anekdote was ofzo
Ja dat laatste dacht ik al.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:27 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Oh, maar dat is hier ook, wij wonen aan een doorlopende straat, maar het stuk waar school aan ligt en wij dus wonen is doodlopend gemaakt, dat bracht wel iets verlichting, maar het is alsnog een ramp. Wij wonen ook nog eens in dezelfde stad trouwens, maar volgens mij is dit een algeheel probleem waar veel scholen mee te kampen hebben.
Maar gaaf. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mên ik zit al maanden op m'n vingers
Prins Alexanderquote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat laatste dacht ik al.
In welk stadsdeel woon jij?
Neus. Labret. Smiley. 2 in de tong.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Wooww waar dan allemaal?
Ik heb al forever een helix links. En 2 lippiercings linksonder (spider bite), ook al heel lang. Alleen m'n neuspiercing heb ik maar een jaar gehadvolgens mij heb ik die er uit gehaald toen ik ook m'n dreads eruit kamde (auw).
Wow! Deed die smiley niet fckng zeer?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Neus. Labret. Smiley. 2 in de tong.
2x tragus, anti tragus, forward helix, inner conch, outer conch, veel gewone in de oren (6 aan de ene kant, 8 in de andere) en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet.
Tepels 2x. Navel. Clithood verticaal en horizontaal.
En zo'n micro dermal bovenop mijn pink.
Neee totaal niet. Dat is maar een mini velletje.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Wow! Deed die smiley niet fckng zeer?
Dat knippen ze bij babies zonder verdoving, zo prullig is dat vel.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Wow! Deed die smiley niet fckng zeer?
Ik heb hem onlangs nog gesproken en zijn dichtbundel vond ik wel goedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:10 schreef Vanyel het volgende:
Iemand hier al een mening over de kinderboekenweekdichter en of die eruit gesmeten zou moeten worden?
Voor wie wil weten waarom, hier staat nog de complete versie van het controversiële verhaal waar het steeds over gaat.
Over kontlucht gesproken, dit stinkt ook echt
https://web.archive.org/w(...)senen/fictie/trainer
Ja hoor, die heb ik hier al gegeven: KLB / Pedofilie bij de kinderboekenweek??quote:Op vrijdag 3 februari 2023 23:10 schreef Vanyel het volgende:
Iemand hier al een mening over de kinderboekenweekdichter en of die eruit gesmeten zou moeten worden?
Voor wie wil weten waarom, hier staat nog de complete versie van het controversiële verhaal waar het steeds over gaat.
Over kontlucht gesproken, dit stinkt ook echt
https://web.archive.org/w(...)senen/fictie/trainer
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Niet okay dit, hiermee wordt pedoseksualiteit genormaliseerd.
Ik zoek het subforum ook niet op, maar af en toe komt er een topic voorbij in de Actieve Topics waar ik op klik.quote:
Zo gaaf voor haar!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 07:29 schreef Vicky het volgende:
Morning![]()
Het was vroeg vanmorgen. A moest om 6.15 op Schiphol zijn.
Het was heerlijk rustig op Schipholquote:Op zaterdag 4 februari 2023 07:56 schreef exode het volgende:
Kwart over 7 werd ik wakker geAppt door de overbuurvrouw die vrij onzinnige vragen stelde. Dus goedemorgen! Koffie?
En goedemorgen Vicky, wel vroeg genoeg om geen rijen te hebben denk ik.
Hopelijk blijft het zo. Man doet er 2.5 uur over met de trein vandaag dus voor zijn humeur beter als het op Schiphol vlotjes verloopt. Gelukkig kan hij daarna 10 uur bijkomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:11 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het was heerlijk rustig op Schiphol
Verbaast me niks, want mensen die verdommen om fatsoenlijk te parkeren en uit egoïsme een chaotische, onveilige situatie veroorzaken zijn GEKMAKEND!%$@!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:17 schreef Aure het volgende:
Jep!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:28 schreef BE het volgende:
Waarom willen we dicht? Vanwege de TT? Eens!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:29 schreef BE het volgende:
En als we dan toch aan het feliciteren zijn, vandaag bestaat mijn bedrijf 4 jaar en ik heb gewoon al meer dan 160 families mogen begeleiden!![]()
Oh wat leuk Leandra!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Jep!
Bij Leandra komt er weer een kleinkind aan!
Oh wow! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:29 schreef BE het volgende:
En als we dan toch aan het feliciteren zijn, vandaag bestaat mijn bedrijf 4 jaar en ik heb gewoon al meer dan 160 families mogen begeleiden!![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:29 schreef BE het volgende:
Tx! Ik had toen ik begon nooit durven dromen dat het zo'n vlucht zou nemen! Ik dacht nog 'als ik na een jaar of 3-4 op zo'n 30 uitvaarten per jaar uit kom mag ik in mijn handjes knijpen'. Vorig jaar werden het er 66.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh wow! Gefeliciteerd
Wat fijn ook dat het allemaal zo goed voor je uitgewerkt heeft.
Het is immers nogal niet wat, je (uitstekende) vaste baan opgeven en als zelfstandige aan de slag gaan in een vakgebied waarvan je denkt dat het perfect voor je is
Ik zie bij ons vooral gelatenheid. Iedereen lijkt het normaal te vinden. Er ligt een enorm parkeerterrein op nog geen één minuut lopen afstand en toch wil iedereen voor de deur staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:27 schreef Donna het volgende:
Hier geen parkeerruzies bij school. Ben wel bang dat ik ooit de eerste start. Wat een debielen rijden er toch rond.
Kinky donna!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 20:24 schreef Donna het volgende:
Ik had ooit 30+ piercings.![]()
Nu alleen nog in m'n oren.
En honden.
Hier geen parkeerterrein, maar parkeren aan een rustige straat. Zou allemaal makkelijk passen als mensen netjes zouden aansluiten. Ik krijg echt errors wanneer ze zoveel ruimte ertussen laten dat er net geen auto meer tussen kan waardoor je ineens van een ruimte van 30 auto's naar 12 gaat door dom parkeren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zie bij ons vooral gelatenheid. Iedereen lijkt het normaal te vinden. Er ligt een enorm parkeerterrein op nog geen één minuut lopen afstand en toch wil iedereen voor de deur staan.
Oh heerlijk!! Ik had nog niet eens de helft 🤣🤣quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:41 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik lag om 20:00 in bed.
Godsamme wat was dat zalig zeg. 12 uur slaap
Dan doe je iets fout! Ik kan niet wakker geappt wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 07:56 schreef exode het volgende:
Kwart over 7 werd ik wakker geAppt door de overbuurvrouw die vrij onzinnige vragen stelde. Dus goedemorgen! Koffie?
En goedemorgen Vicky, wel vroeg genoeg om geen rijen te hebben denk ik.
Oogrotquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ah een topic over kontlucht, eindelijk. Ik had vannacht in m’n kont gewreven en vanmorgen in mijn oog met dezelfde 3 vingers, krijg ik nu ontstoken ogen?
Ja. En wimperkanker.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ah een topic over kontlucht, eindelijk. Ik had vannacht in m’n kont gewreven en vanmorgen in mijn oog met dezelfde 3 vingers, krijg ik nu ontstoken ogen?
Ik kan me die begintijd nog herinneren, waarin je zoekende was in hoe je bedrijf aan de gang te krijgen. Ik vind het knap van je.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:35 schreef BE het volgende:
[..]
Tx! Ik had toen ik begon nooit durven dromen dat het zo'n vlucht zou nemen! Ik dacht nog 'als ik na een jaar of 3-4 op zo'n 30 uitvaarten per jaar uit kom mag ik in mijn handjes knijpen'. Vorig jaar werden het er 66.
Ik snap het wel, mensen worden echt gaar van de Dela-kraaien met reclame op de boord van hun overhemd, alsof je dierbare door een stel darters naar het graf wordt begeleid.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:35 schreef BE het volgende:
[..]
Tx! Ik had toen ik begon nooit durven dromen dat het zo'n vlucht zou nemen! Ik dacht nog 'als ik na een jaar of 3-4 op zo'n 30 uitvaarten per jaar uit kom mag ik in mijn handjes knijpen'. Vorig jaar werden het er 66.
Ik vind dat volspammen niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheidquote:
Terecht trots hoor! Ik heb je een beetje gevolgd in WGR in je zoektocht, en ik vind het inderdaad heel stoer en heel dapper dat je door bent blijven zoeken naar de juiste plek, zeker gezien wat je ook nog allemaal mee hebt gemaakt in de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me die begintijd nog herinneren, waarin je zoekende was in hoe je bedrijf aan de gang te krijgen. Ik vind het knap van je.
Dat vind ik van mezelf trouwens ook. Ik heb een nieuwe, veelbelovende baan na jaren niet echt blij te zijn geweest met werk. Ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten maar ben telkens maar weer gaan zoeken en solliciteren, hoe moeilijk ik dat bij vlagen ook vond. Ik ben best trots op wat ik voor elkaar heb gekregen. Ik verdien sinds deze maand meer dan m'n vriend.![]()
Nee?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind dat volspammen niet echt bevorderlijk voor de leesbaarheid
Zo een troffen wij, toen we degene belden die op een of ander oud aantekeningenvel stond van mijn vader. Die uitvaartondernemer had schijnbaar de uitvaart van mijn grootouders gedaan, die niet naar de hel gingen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:49 schreef Leandra het volgende:
Nou moet je in deze regio ook nog een beetje uitkijken wie je belt, want mijn moeder wilde gecremeerd worden en het barst hier nog van de uitvaartondernemers die zich er op voor laten staan dat ze niet cremeren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap het wel, mensen worden echt gaar van de Dela-kraaien met reclame op de boord van hun overhemd, alsof je dierbare door een stel darters naar het graf wordt begeleid.
Plus de upselling, en dat mensen door beginnen te krijgen dat ze niet aan Monuta vastzitten omdat ze daar toevallig de uitvaartverzekering hebben.
Toen mijn moeder overleed hebben we ook een zelfstandige uitvaartondernemer gebeld, een die wel bij Monuta begonnen was overigens, maar al jaren zelfstandig.
Nou moet je in deze regio ook nog een beetje uitkijken wie je belt, want mijn moeder wilde gecremeerd worden en het barst hier nog van de uitvaartondernemers die zich er op voor laten staan dat ze niet cremeren.
Ik wil hier heel graag een plaatje bij vinden, maar ik vind alleen:quote:
Bij de school van Soneal ook: allemaal van die parkeerhavens en parkeervlakken tussen opritten (en een boompje een een kant) waar gewoon 2 auto's kunnen staan, en altijd weer zo'n loeder dat haar gebakje van het formaat Fiësta zo parkeert dat er geen normale auto meer voor of achter kan...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier geen parkeerterrein, maar parkeren aan een rustige straat. Zou allemaal makkelijk passen als mensen netjes zouden aansluiten. Ik krijg echt errors wanneer ze zoveel ruimte ertussen laten dat er net geen auto meer tussen kan waardoor je ineens van een ruimte van 30 auto's naar 12 gaat door dom parkeren.
Je kan zelfs best extreem dicht op elkaar staan want iedereen gaat ook weer op hetzelfde moment weg. Dus je rijdt jezelf nooit klem. Aaarghhh.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo een troffen wij, toen we degene belden die op een of ander oud aantekeningenvel stond van mijn vader. Die uitvaartondernemer had schijnbaar de uitvaart van mijn grootouders gedaan, die niet naar de hel gingen.
Al vaak te maken gehad met uitvaartverzorging via DELA, maar dit echt nooit gezien. Wat afschuwelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil hier heel graag een plaatje bij vinden, maar ik vind alleen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze hebben nu een ander pakkie: Vijftienhonderd medewerkers DELA krijgen nieuwe bedrijfskleding
[ afbeelding ]
Wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Wij hebben een kinderfeestje vandaag. Ik gun mijn kind de wereld, maar ik blijf dit een uitdaging vinden. Elk jaar denk ik dat ze nu toch wel rustiger zullen zijn maar dat is nooit zo
Ik ben er nota bene geboren, maar het kwam gewoon niet bij me op dat iemand gewetensbezwaren zou kunnen hebben tegen cremeren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook voorstellen dat als je jezelf naar deze regio geïmporteerd hebt dat je daar de fout mee ingaat.
Het zal voor veel mensen onwerkelijk zijn dat ondernemers adverteren met het feit dat ze bepaalde diensten niet leveren, maar welcome to the bible belt
Of niet op gelet? Zij dragen altijd al bedrijfskleding.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Al vaak te maken gehad met uitvaartverzorging via DELA, maar dit echt nooit gezien. Wat afschuwelijk.
Maar die locaties uit mijn ervaring waren ook niet van/met DELA, misschien is het dan anders?
Dat zijn ook dingen denk ik veel meer zijn gaan spelen naar mate cremeren gewoner werd, en als je dan niet regelmatig een "Wij cremeren niet!" reclame in het huis-aan-huis blad langs ziet komen dan komt het ook niet in je op.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben er nota bene geboren, maar het kwam gewoon niet bij me op dat iemand gewetensbezwaren zou kunnen hebben tegen cremeren.
Ja zeker wel op gelet want 1 van die mannen had juist hele mooie pakken aan. Als er al reclame op zat dan was het in ieder geval niet alsof je door een darter weggebracht werd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of niet op gelet? Zij dragen altijd al bedrijfskleding.
Ik heb er niet perse iets op tegen.
Gewoon iedereen een zeemansgrafquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:10 schreef LeSage het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat vroeger niemand überhaupt gecremeerd wilde worden in die regio en dat daar apart reclame voor maken dus ook niet nodig was.
Wat is trouwens het beste voor de wereld? Ik denk cremeren vanwege overbevolking op begraafplaatsen? Dan doe me dat maar.
RustigERquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?
Feestjes en "rustig" gaan nooit samen, behalve als je jarige 75+ is, beter kun je je daarop instellen
Nou dat dus. Ik heb het nooit als storend ervaren.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja zeker wel op gelet want 1 van die mannen had juist hele mooie pakken aan. Als er al reclame op zat dan was het in ieder geval niet alsof je door een darter weggebracht werd.
Is dat het nieuwe 'maar ik rook niet'?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ook dingen denk ik veel meer zijn gaan spelen naar mate cremeren gewoner werd, en als je dan niet regelmatig een "Wij cremeren niet!" reclame in het huis-aan-huis blad langs ziet komen dan komt het ook niet in je op.
Opeten. Maar dat is momenteel nog moreel verwerpelijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:10 schreef LeSage het volgende:
Ik kan me ook voorstellen dat vroeger niemand überhaupt gecremeerd wilde worden in die regio en dat daar apart reclame voor maken dus ook niet nodig was.
Wat is trouwens het beste voor de wereld? Ik denk cremeren vanwege overbevolking op begraafplaatsen? Dan doe me dat maar.
Niet weer dit gesprekquote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:44 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout! Ik kan niet wakker geappt worden
Ik was bij een begrafenis rond 2017 echt verbijsterd, serieus Dela op de boorden van de overhemden, zoals een darter.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Al vaak te maken gehad met uitvaartverzorging via DELA, maar dit echt nooit gezien. Wat afschuwelijk.
Maar die locaties uit mijn ervaring waren ook niet van/met DELA, misschien is het dan anders?
Dit telt denk ik ook als opeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon iedereen een zeemansgraf![]()
Hoppakee met z’n allen op cruise en halverwege alle dierbaren overbood
Op dit moment ligt er grote zorg bij mogelijk een insect verwerkt in een vegetarische hamburger.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Opeten. Maar dat is momenteel nog moreel verwerpelijk.
Oh ik wist niet dat we het al eens hadden gevoerd. Maar serieus, je kan meldingen dempen. En al helemaal die van mensen die je niet wakker hoeven te appen. Als het huis in brand staat sturen ze je echt geen appje toch?quote:
Ik zei midden in de oceaan. Met een baksteen eraan vast zodat ze zinken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit telt denk ik ook als opeten.
Zitten die vissers wel steeds met al die lijken in hun net.
Hehequote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op dit moment ligt er grote zorg bij mogelijk een insect verwerkt in een vegetarische hamburger.
Ik denk niet dat de maatschappij toe is aan het eten van mensenvlees.
Nee dat denk ik ook niet. Maar als je nu vraagt wat het beste is voor de aarde...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Op dit moment ligt er grote zorg bij mogelijk een insect verwerkt in een vegetarische hamburger.
Ik denk niet dat de maatschappij toe is aan het eten van mensenvlees.
Ik heb dat. En dat is prettig. Al schrok ik laatst dus wel toen mijn vader me onder werktijd belde.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat we het al eens hadden gevoerd. Maar serieus, je kan meldingen dempen. En al helemaal die van mensen die je niet wakker hoeven te appen. Als het huis in brand staat sturen ze je echt geen appje toch?
Het gaat op het lijstje.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Opeten. Maar dat is momenteel nog moreel verwerpelijk.
Ook genoteerd!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon iedereen een zeemansgraf![]()
Hoppakee met z’n allen op cruise en halverwege alle dierbaren overbood
Vergeet de baksteen niet hequote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:17 schreef LeSage het volgende:
[..]
Het gaat op het lijstje.
[..]
Ook genoteerd!
Dela medewerkers moeten in principe wel de Dela kleding aan, de uitvaartleiders, maar er zijn er genoeg die dat niet doen. Zogenaamd op verzoek van familie.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:00 schreef Donna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat we het al eens hadden gevoerd. Maar serieus, je kan meldingen dempen. En al helemaal die van mensen die je niet wakker hoeven te appen. Als het huis in brand staat sturen ze je echt geen appje toch?
Mooi wel, kun je op de baksteen nog een diepe persoonlijke tekst laten graverenquote:
Daar zijn hele onderzoeken naar gedaan, en men is er nog niet helemaal over uit (ook afhankelijk van de opdrachtgever van het onderzoek #wc-eend). Het is wel de reden dat er nu het nieuwe ‘resomeren’ (oplossen in een bad met loog) ontwikkeld is, omdat dat minder milieubelastend zou zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:10 schreef LeSage het volgende:
Ik wel, als ik een godsvermogen betaal voor degenen die de kist naar het graf brengen dan moet dat godsvermogen voldoende zijn, en ze niet ook nog eens reclame gaan lopen op mijn kosten.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik heb het nooit als storend ervaren.
Ja. Das ook waarquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mooi wel, kun je op de baksteen nog een diepe persoonlijke tekst laten graveren![]()
Puntje van aandacht: erg veel bakstenen op de bodem van de oceaan
Ik ben daar allemaal wel klaar voor. Geen geloof in hiernamaalsen of iets dergelijks, dus zorg maar gewoon dat ik dan zo min mogelijk belastend voor de wereld ben.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:21 schreef BE het volgende:
[..]
Daar zijn hele onderzoeken naar gedaan, en men is er nog niet helemaal over uit (ook afhankelijk van de opdrachtgever van het onderzoek #wc-eend). Het is wel de reden dat er nu het nieuwe ‘resomeren’ (oplossen in een bad met loog) ontwikkeld is, omdat dat minder milieubelastend zou zijn.
Het minst belastend zou zijn composteren, maar daar is Nederland nog niet klaar voor.
Bedrijfskleding is alleen aftrekbaar van de belasting als het logo er heel duidelijk op zichtbaar is. Vandaar dus. Subtiel telt in dit geval niet voor de belastingdienst.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was bij een begrafenis rond 2017 echt verbijsterd, serieus Dela op de boorden van de overhemden, zoals een darter.
Ik heb er voor de uitvaart van mijn moeder nog een opmerking over gemaakt dat ik dat echt niet wilde.
Volgens mij kun je dan als uitvaartondernemer nog beter zorgen dat je een mooi maar subtiel logo hebt en daar een boordknoop, manchetknoop of broche van laten maken.
Over een paar liposucties vast welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat één baksteen voor mij voldoende is
Stratenmaker op zee showquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:20 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mooi wel, kun je op de baksteen nog een diepe persoonlijke tekst laten graveren![]()
Puntje van aandacht: erg veel bakstenen op de bodem van de oceaan
Ik weet het, ik denk daar niet aan, ik moet sowieso mijn telefoon naast me hebben. Gelukkig zijn de dronken Appjes van vrienden al een tijdje verleden tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Mijn bazin betaalt onze kleding nu maar gewoon zo omdat we geen logo’s meer willen drukken.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef BE het volgende:
[..]
Bedrijfskleding is alleen aftrekbaar van de belasting als het logo er heel duidelijk op zichtbaar is. Vandaar dus. Subtiel telt in dit geval niet voor de belastingdienst.
https://bijafscheid.nl/verdiepen/voortleven-als-voedzame-compost/quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben daar allemaal wel klaar voor. Geen geloof in hiernamaalsen of iets dergelijks, dus zorg maar gewoon dat ik dan zo min mogelijk belastend voor de wereld ben.
Dat doet me denken aan een podcast die ik ooit heb beluisterd over een 'body farm' in Texas: All the Time in the Worldquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:21 schreef BE het volgende:
Het minst belastend zou zijn composteren, maar daar is Nederland nog niet klaar voor.
Een grote zwerfkei danquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat één baksteen voor mij voldoende is
Oh... daar draait het natuurlijk weer om, het moet aftrekbaar zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:24 schreef BE het volgende:
[..]
Bedrijfskleding is alleen aftrekbaar van de belasting als het logo er heel duidelijk op zichtbaar is. Vandaar dus. Subtiel telt in dit geval niet voor de belastingdienst.
The Body Farmquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een podcast die ik ooit heb beluisterd over een 'body farm' in Texas: All the Time in the World
Mijn vader had een tante die op een soort natuurbegraafplaats lag en ik stelde me daar als kind zoiets bij voor, een bos met lijken her en der in verschillende stadia van decompositie.
Ik heb dit ooit in een tv-programma gezien!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een podcast die ik ooit heb beluisterd over een 'body farm' in Texas: All the Time in the World
Mijn vader had een tante die op een soort natuurbegraafplaats lag en ik stelde me daar als kind zoiets bij voor, een bos met lijken her en der in verschillende stadia van decompositie.
Oi! Niet het beeld dat je als kind wil hebben!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wil dan weer niet gecremeerd worden, maar wat mij betreft leggen ze me in een linnen zak in het graf.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:21 schreef BE het volgende:
[..]
Daar zijn hele onderzoeken naar gedaan, en men is er nog niet helemaal over uit (ook afhankelijk van de opdrachtgever van het onderzoek #wc-eend). Het is wel de reden dat er nu het nieuwe ‘resomeren’ (oplossen in een bad met loog) ontwikkeld is, omdat dat minder milieubelastend zou zijn.
Klopt. Maar karton is ook geen goed alternatief, want dan heb je juist weer meer gas en brandstof nodig. Dat is het voordeel van zo’n kist; die brandt ook zelf nog een beetje.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wil dan weer niet gecremeerd worden, maar wat mij betreft leggen ze me in een linnen zak in het graf.
Ik snap dat dat wat vervelend oogt voor sommige mensen, maar al dat hout (of spaanplaat) mee verbranden of begraven helpt ook niet.
Het enige wat ik me kan herinneren van het uiterlijk van mevrouw Monuta was haar verschrikkelijke zeegroene oogschaduw en de eyeliner die scheef was aangebracht, elke dag weerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:30 schreef amaranta het volgende:
Ik ben (gelukkig) niet zo vaak op uitvaarten van dierbaren. Maar de keren die me bijstaan, was ik zo intens verdrietig, dat ik me niet bezig heb gehouden met hoe groot of hoe aanwezig de letters op hun kleding was.
Nooit eigenlijk. Maar toen al helemaal niet.
Hier ook niet dat ik weet, maar ik erger me wel kapot aan mensen die met hun kinderen midden op de weg fietsen, oversteken en afslaan zonder om te kijken, autos met alarmlichten neerkwakken op straat zodat iedereen moet wachten etc.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 08:27 schreef Donna het volgende:
Hier geen parkeerruzies bij school. Ben wel bang dat ik ooit de eerste start. Wat een debielen rijden er toch rond.
Monutagroen toch zeker wel?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Het enige wat ik me kan herinneren van het uiterlijk van mevrouw Monuta was haar verschrikkelijke zeegroene oogschaduw en de eyeliner die scheef was aangebracht, elke dag weer
Gheghegje klassieker!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:28 schreef exode het volgende:
Dit Topic gaaaaaaaaaaat goeeeed.
B is de uitnodigingen voor zijn kinderfeestje aan het maken. We gaan naar een klim/boulder hal gedoe. Hij heeft gisteren tegen een jongen gezegd dat ie uitgenodigd wordt terwijl hij dus niet op zijn lijstje staat. Kijken hoe hij zich eruit gaat redden.
Natuurbegraafplaats wilde ik ook wel, maar de dichtstbijzijnde (Assel) is inmiddels een kermis geworden met lampjes en toestanden, dus daar hoef ik niet meer te liggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In Heeze is die echt prachtig! Met een hele mooie aula die uitkijkt over de natuur.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurbegraafplaats wilde ik ook wel, maar de dichtstbijzijnde (Assel) is inmiddels een kermis geworden met lampjes en toestanden, dus daar hoef ik niet meer te liggen.
Ja, maar Heeze is Brabant, daar ben ik niet thuisquote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:43 schreef LeSage het volgende:
[..]
In Heeze is die echt prachtig! Met een hele mooie aula die uitkijkt over de natuur.
Nee, snap ik. Ik zou daar zelf wel graag de dienst laten doen, hele prettige ruimte, open.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 09:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar Heeze is Brabant, daar ben ik niet thuis
Bij Elspeet is er ook een, maar Elspeet is me ook een beetje... ik weet het niet, ik moet er maar eens gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |