abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:25:23 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_207826589
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Bij ochtendseks stink je zo uit je bek :@
Ik vind dat soort luchtjes echt afleiden bij seks. Beetje zweet of vocht uit geslachsdelen trek ik prima hoor, maar zo'n mondwalm of een kontlucht werkt echt heel erg niet positief op mijn zin :')
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Smintje op je nachtkastje.

Een in zijn mond, een in zijn...
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:21 schreef vencodark het volgende:
Mensen, ik zit te eten, verdomme. :') :r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207826600
:Y)
Ik heb net ‘beft’ gelegd bij WordFeud. :')
pi_207826631
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet. :@ Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:31:54 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207826675
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt. :+
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
pi_207826690
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt. :+
Jij barst opeens van de ideeën, of wat? :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:32:58 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_207826691
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen })
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:37:54 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207826748
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen })
:D
  donderdag 2 februari 2023 @ 22:38:04 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_207826752
Kontlucht ;(
disclaimer
pi_207826771
Ik ruik het liefst gewoon helemaal niks. Ik heb zo'n goede neus dat ik er soms gek van word.
pi_207826792
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet. :@ Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
Even naar de wc ook, want volle blaas, even washandje erlangs en mond spoelen en fris en fruitig :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207826816
Ik was aan het teruglezen bij het stukje dat je graag zin in seks zou willen hebben.

Heel herkenbaar.

Toevallig riep een gescheiden (en nu dus haar tweede jeugd belevende) collega dat ze haar scharrel zag en dat ze zonder woorden elkaar besprongen.

Andere collega en ik moesten heel hard lachen. ‘Ik zou ook wel eens de drang willen voelen om mijn vriend te bespringen.’
‘Ik denk dat mijn vriend nóg lieven wil dat ik de drang voel om hem te bespringen!’

_O- ;( _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_207826866
Jaaa daaag. Als we eerst gaan tandenpoetsen liggen bij terugkomst de kinderen al in ons bed.
Beter de avond ervoor seks hebben zodat je dat alvast gehad hebt. :P
pi_207827527
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt :P
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt :P
pi_207827873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt :P
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt :P
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker? :')
pi_207828682
Ik ben (was :') ) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken. :D

Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:07:02 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_207828694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Ik ben (was :') ) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken. :D

Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
Lijkt me niet meer dan normaal hoor Bami. Seks komt wel weer. Nu ben je ff met andere dingen bezig ;)

De eerste keer dat wij na de geboorte van onze oudste seks hadden was tijdens een middagslaapje in haar eigen bedje op zaterdag. Voor mij ook meer omdat ik het van mezelf moest dan omdat ik er echt zin in had :') was ook niks ontspannends aan verder. En na de jongste hebben we ongetwijfeld meer dan een half jaar, zo niet langer, droog gestaan ;)
disclaimer
pi_207828727
Wij deden wel snel al wat seksuele handelingen, denk na 8 weken ofzo? Maar echt all the way duurde wel iets langer. Maar ik ben een slecht voorbeeld, bij mij ging m'n libido tijdens de zwangerschap juist als een raket omhoog :') als dat de andere kant op was gegaan dan had het allemaal ook langer geduurd :Y en dat is ook helemaal logisch toch.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:24:37 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_207828810
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.

Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:26:17 #19
149959 SQ
snelle trees
pi_207828821
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.

Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld :D
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
disclaimer
pi_207828833
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker? :')
Hij maakt me wel heel lief wakker hoor O+ maar in de ochtend wordt ik al wakker als hij dicht tegen me aan komt liggen knuffelen. Ik slaap dan blijkbaar niet meer zo vast ;)

Als ik van het knuffelen dan niet wakker wordt dan laat hij me ook slapen hoor (ook als ik zeg dat ie me met rust ( :') ) moet laten omdat ik nog wil slapen, dan mag dat ook). Maar ik probeer de meerderheid van de ochtenden toch wel even m’n best te doen om zin te maken. (Alleen geen 2x achter elkaar ;) ).
pi_207829009
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:

Ohja ik ben ook obsessief bang voor een nieuwe zwangerschap. We gebruiken condooms of geen penetratie. Ik wil geen hormonen en laat de menstruatie dus zijn natuurlijke cyclus gaan. Dat vind ik prettig qua hormoon huishouding.
Maar hij weigert te steriliseren en ik ben ook nog niet op zo’n punt van: dan doe ik het wel!

Maar zwanger worden is echt een no go. :X
pi_207829011
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:26 schreef SQ het volgende:

[..]
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld :D
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
Dat wordt teruglezen. :P
pi_207829481
Oh en er was nog de vraag van @MaJo over het plaatsen van een spiraaltje.
Ik heb hem hier gewoon bij de huisarts laten plaatsen. Heb er geen pijn aan gehad. Hoogstens een klein ongemakkelijk moment. Maar had de tip vooraf 2 paracetamol in te nemen.

Ik deed het dan niet zo zeer voor pijn bij menstruatie of zo, maar vond het wel een hele fijne bijkomstigheid dat menstruatie bij veel mensen weg blijft. Helaas nu na exact 2,5 de menstruatie weer begonnen. Toch jammer (had ik met implanon ook, maar daar bleef helde menstruatie 1,5 jaar weg en bij de 3e implanon was ik toen meer wel als niet ongesteld, daarom toen overgestapt)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:32:49 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_207829521
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207829653
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Die durf ik dan weer niet aan, want pijn (en waarschijnlijk ook stukken vel er mee af, mijn gevoelige huid kennende :') )

Maar meer als een ‘wat minder fijn gevoel’ was het in mijn geval niet. Pijn heb ik zelf niet ervaren.
pi_207829685
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:

Hier ook fase "man, ik wil gewoon gaan slapen, laat me met rust".
Dat ging na de eerste vanzelf beter toen de nachtrust beter was. Kinderwens werkt voor mij ook goed dus geen idee hoe dat nu met voltooide kinderwens gaat.

Wat hier ook helpt is baby de nacht start op eigen kamer en bij wakker worden ophalen om de rest van de nacht in de cosleeper te slapen. Daar zijn we al wel mee begonnen maar hij is binnen 3kwartier weer wakker dus dat schiet nog niet op maar dat komt vanzelf.
pi_207830206
Wat een mooie en open gesprek O+
  vrijdag 3 februari 2023 @ 10:55:38 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207830276
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
:D Om er maar even wat in te gooien! _O-

Dat durf ik echt niet, dat lijkt me zo vreselijk pijnlijk! :o
  vrijdag 3 februari 2023 @ 10:56:15 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_207830284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 10:55 schreef BE het volgende:

[..]
:D
Ja sorry, ik hoef geen spiraaltje, maar ik ben dol op die wax :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207830421
Huu, ipl ftw hoor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:14:49 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_207830463
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Huu, ipl ftw hoor.
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?

(serieuze vraag overigens. Ik zit er wel over te denken om mijn litteken van de bwc te laten IPL-en vanwege midden in de schaamstreek en veel ingroeiende haartjes, maar verder twijfel ik nog. )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207830526
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:14 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?

(serieuze vraag overigens. Ik zit er wel over te denken om mijn litteken van de bwc te laten IPL-en vanwege midden in de schaamstreek en veel ingroeiende haartjes, maar verder twijfel ik nog. )
Ik IPL zelf met een Philips lumea. Ook daar. En ja, wat is pijnlijk. Je hoort m minder hard te zetten als het pijn doet, maar ik heb nu denk ik een maandagochtendmodel en die wordt sowieso vrij heet.
Alsnog vind ik het niet per se heel pijnlijk. En mijn oksels heb ik al een maand niet geschoren, na een half of driekwart jaar IPL.
Mijn benen al veel langer niet, ik heb nu last van mijn arm dus kan dat apparaat niet lekker gebruiken nu, maar er groeien ook echt nog maar heel weinig haren.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:42:15 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207830729
Ik vind het vies zeer doen daar, maar ik heb vorig jaar mijn wangen een paar keer laten doen ivm couperose en nu weet ik dat het nog veel zeerder kan doen zeg maar. :') Dus ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen. Voor mijn oksels en benen ben ik iig groot fan! :Y
pi_207830763
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:42 schreef BE het volgende:
Ik vind het vies zeer doen daar, maar ik heb vorig jaar mijn wangen een paar keer laten doen ivm couperose en nu weet ik dat het nog veel zeerder kan doen zeg maar. :') Dus ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen. Voor mijn oksels en benen ben ik iig groot fan! :Y
En als je m zachter zet?
En vriendin doet haar bikinilijn/streek maar op 2, en het werkt toch.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:06:00 #35
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207831029
Ik ben de meest kleinzerige persoon die ik ken, maar IPL deed bij mij echt geen zeer. Ook niet in de schaamstreek. Hoewel hij daar wel zachter werd gezet. Het is ietwat ongemakkelijk, maar pijn, nee.
Rest van het lichaam benen en oksel en snor. Peuleschil.
pi_207831185
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
quote:
Lumea is veilig en zacht genoeg om de gehele bikinilijn te behandelen. Dus als je een ‘Brazilian’ of een ‘Hollywood’ (alleen een streepje of helemaal geen haar) wil, is dat geen probleem. We adviseren je een lagere stand te gebruiken op gebieden die donkerder en gepigmenteerder zijn. Voor gevoelige delen van de schaamstreek kan je een lagere stand gebruiken op basis van wat je als prettig ervaart. De reden voor de lagere stand is dat deze gebieden gevoeliger zijn voor IPL / minder aangenaam voelen als je IPL gebruikt. Gebruik Lumea nooit op binnenste schaamlippen, vagina en anus.
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.

Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:16:28 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207831195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En als je m zachter zet?
En vriendin doet haar bikinilijn/streek maar op 2, en het werkt toch.

Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast. ;) :D
pi_207831208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:16 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast. ;) :D
Benen wijd voor de spiegel naast/boven je bed *)
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 12:29:36 #39
5428 crew  miss_sly
pi_207831374
Werkt dat goed dus, zo'n IPL om zelf te doen?
Ik ben het scheren zo zat. Maar ik wil ook wat haartjes op de achterkant van mijn bovenbenen weghalen. Kan dat zelf, of moet ik dan dochter inschakelen ofzo?
pi_207831417
IPL lijkt me minder pijnlijk dan epileren
  vrijdag 3 februari 2023 @ 12:56:58 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207831673
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef miss_sly het volgende:
Werkt dat goed dus, zo'n IPL om zelf te doen?
Ik ben het scheren zo zat. Maar ik wil ook wat haartjes op de achterkant van mijn bovenbenen weghalen. Kan dat zelf, of moet ik dan dochter inschakelen ofzo?
Ja, het werkt echt heel goed! :Y En volgens mij moet jij ook wel bij de achterkant van je bovenbenen komen, iig het grootste deel en dan idd de rest door je dochter of je lieftallige. :Y
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:00:06 #42
5428 crew  miss_sly
pi_207831711
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef BE het volgende:

[..]
Ja, het werkt echt heel goed! :Y En volgens mij moet jij ook wel bij de achterkant van je bovenbenen komen, iig het grootste deel en dan idd de rest door je dochter of je lieftallige. :Y
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:12:41 #43
382129 crew  Donna
pi_207831860
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
[..]

Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus? :7
pi_207831871
Simon heeft zo zijn eerste zwemles. Leuk en spannend, en ik ben een beetje zenuwachtig ervoor :@ :')
pi_207832007
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
Slim! Heb ik ook een betere business case :)

Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Met een meidenkwartet
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:33:07 #46
5428 crew  miss_sly
pi_207832054
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Voordeel van een grotere dochter: je kunt dit soort dingen delen en dus gemakkelijker verantwoorden naar jezelf :P

Man had voor dochter en mij stiekem een Dyson airwrap onder de boom gelegd O+ Dat vond ik echt een uitgave, daar kon ik me niet toe zetten. Gelukkig hij wel. Wat een geweldig ding is dat O+
pi_207832074
Mijn man vindt het allemaal prima maar ik
blokkeer inderdaad bij die prijzen.
Met een meidenkwartet
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:37:14 #48
5428 crew  miss_sly
pi_207832086
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:35 schreef Cathmar het volgende:
Mijn man vindt het allemaal prima maar ik
blokkeer inderdaad bij die prijzen.
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.
pi_207832124
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.
Super leuk!

Ik heb trouwens echt moeite met grote uitgaven. Komt nu met het nieuwe huis nog extra naar voren. Denk dat er toch een angst is nog omdat wij vroeger thuis echt niets hadden.
Met een meidenkwartet
pi_207832238
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:12 schreef Donna het volgende:

[..]
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus? :7
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 03-02-2023 14:03:46 ]
pi_207832245
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:56:38 #52
5428 crew  miss_sly
pi_207832274
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:41 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Super leuk!

Ik heb trouwens echt moeite met grote uitgaven. Komt nu met het nieuwe huis nog extra naar voren. Denk dat er toch een angst is nog omdat wij vroeger thuis echt niets hadden.
Lastig is dat, ik heb dat ook. En op zich is het wel goed om over grote(re) uitgaven goed na te denken.

Ik boekte gisteren een reisje voor ons drieën naar New York in de meivakantie :o O+
Pfff, ik moest zolang nadenken, twijfelen, "heb je al geboekt" van man aanhoren voor ik actie kon ondernemen.

Maar het is volbracht *O*
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 13:57:14 #53
5428 crew  miss_sly
pi_207832281
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 14:11:07 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_207832443
Benen en oksels check, maar dat laat ik dus doen. Zie daar dus ook de terughoudendheid in de rest :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 februari 2023 @ 14:12:28 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_207832462
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Hoe donkerder je haar hoe beter het wetkt schijnt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207832489
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Philips zelf heeft ze soms refurbished.
Ik kocht nieuw een lelijke kleur voor minder.

Maar in het algemeen hebben ze een beperkt aantal flitsen. Je wil er dus geen van 5 jaar oud. Serienummer bevat het jaartal.
Verder, mja. Ik kocht niet voor niks een nieuwe :P Hoef ik daar niet over na te denken.

Oh en hoe donkerder haar + hoe lichter huid hoe beter.
Gingers en grijs haar willen niet.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:14:57 #57
382129 crew  Donna
pi_207832508
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.
Mja dat klinkt logisch idd. :P
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 14:18:20 #58
5428 crew  miss_sly
pi_207832571
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Philips zelf heeft ze soms refurbished.
Ik kocht nieuw een lelijke kleur voor minder.

Maar in het algemeen hebben ze een beperkt aantal flitsen. Je wil er dus geen van 5 jaar oud. Serienummer bevat het jaartal.
Verder, mja. Ik kocht niet voor niks een nieuwe :P Hoef ik daar niet over na te denken.

Oh en hoe donkerder haar + hoe lichter huid hoe beter.
Gingers en grijs haar willen niet.
Hmm, logisch. Ik heb me er nog niet in verdiept, dus geen idee wat het kost :D

Worden haartjes op je benen ook grijs, eigenlijk? Zal het eens een keer checken.
pi_207832730
Team rood haar hier, dus helaas gaat het niet werken hier. Heb er al eens een paar keer naar gekeken (in de hoop dat de technieken veranderd zouden zijn). Want het lijkt me wel ideaal (altijd irritatie na het scheren, alleen ontharingscrème werkt hier redelijk maar daar ben ik eigenlijk ook niet echt kapot van, dat chemisch gedoe)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:32:56 #60
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_207833576
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat er een beperkt aantal flitsen op zo’n apparaat zit
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:44:31 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207833694
Okay, ik heb zojuist (Cars)Monopoly verloren van mijn 4-jarige kleinzoon die het voor het eerst speelde :'(
Soneal werd 2de, kleinzoon was dus echt de winnaar :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:54:16 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207833815
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Maar
[..]

Maar wel aan de binnenkant van de buitenste :@ en dan raak je vast ook de binnenste met IPL?

Nou ja, IPL kan hier toch al grotendeels niet op mijn benen i.v.m. tattoo's, dus ach dan maar scheren.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 3 februari 2023 @ 15:56:18 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207833841
En down under ben ik momenteel zo lui dat het een grote woeste bende is, maar ik wil momenteel toch weinig polonaise aan mijn lijf i.v.m. de zwangerschap. Als ik mijn man af en toe een handje help is 'ie al best blij _O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207833907
Ik faal ook alweer keihard voor de test van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 03-02-2023 16:08:11 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207833916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik heb zojuist (Cars)Monopoly verloren van mijn 4-jarige kleinzoon die het voor het eerst speelde :'(
Soneal werd 2de, kleinzoon was dus echt de winnaar :')
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.
pi_207833920
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 15:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Maar wel aan de binnenkant van de buitenste :@ en dan raak je vast ook de binnenste met IPL?

Nou ja, IPL kan hier toch al grotendeels niet op mijn benen i.v.m. tattoo's, dus ach dan maar scheren.
Nee dat venstertje is echt verrot klein, dus je kunt heel precies mikken.
pi_207833928
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro O-)
De wat?
pi_207833939
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De wat?
Test. Denk ik.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:06:56 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_207833949
De limonetest. Of je je vulva nog kan zien zonder spiegel. Aka "terminaal zwanger".
disclaimer
pi_207833955
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro O-)
Ik had richting het einde wel dat man moest grinniken omdat ik een stukje gemist had. _O-
pi_207833956
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
De wat?
Ja jezus, test dus. Stinktelefoon.
pi_207833972
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:06 schreef SQ het volgende:
De limonetest. Of je je vulva nog kan zien zonder spiegel. Aka "terminaal zwanger".
Zeg. Nog 6 weken terminaal klinkt heel weinig aanlokkelijk ;(
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:10:54 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_207833986
Ik ben sinds kort gestopt met mijn vulva glad scheren en nu kortwiek ik alleen nog maar met een trimmer. Wat een verademing O+

Wel iets meer werk, maar nooit meer jeuk en branderig.
disclaimer
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:12:39 #74
149959 SQ
snelle trees
pi_207834009
Ik vond een online tutorial "vagina scheren". Helaas zonder beeldmateriaal.
disclaimer
pi_207834012
Ik IPL dat dus en zelfs als ik nu wel scheer jeukt het niet omdat er steeds minder overblijft.

Ook zo'n lievelings die ik iedereen zou gunnen O+
pi_207834204
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:10 schreef SQ het volgende:
Ik ben sinds kort gestopt met mijn vulva glad scheren en nu kortwiek ik alleen nog maar met een trimmer. Wat een verademing O+

Wel iets meer werk, maar nooit meer jeuk en branderig.
Dit doe ik al heel lang. :Y Scheren is echt een no-go hier.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 16:30:04 #77
382129 crew  Donna
pi_207834222
Oudste net opgehaald door opa om daar te logeren en peuter was helemaal in de war, die ging niet mee. Stond al met de schoenen klaar.
Viel me mee dat ze niet keihard ging huilen. :Y)
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 16:30:53 #78
382129 crew  Donna
pi_207834228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:28 schreef Bami het volgende:

[..]
Dit doe ik al heel lang. :Y Scheren is echt een no-go hier.
Laatst weer eens gedaan maar wat een hell na 3/4 dagen. :?
pi_207834312
Ik gebruik na het scheren tegenwoordig Nivea for men after shave crème. Werkt als een tiet. :P
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:40:20 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_207834315
Nou, de gyn gaf de keuze tussen mirena en novasure. Over twee weken doorgeven wat ik wil. Ik weet t al 8-)

En wat fijn om te horen dat je een prachtige baarmoeder hebt *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207834393
Team laseren hier *O*

Gezicht, armen, benen en intiem. Had m’n oksels al laten doen. Zo’n spijt dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.
Het is wel een rib uit je lijf. Ik betaal ¤100 per sessie. :X Maar zó waard!
Protège moi de mes désirs.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:48:59 #82
35189 Troel
scherp en bot
pi_207834421
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:47 schreef arvensis het volgende:
Team laseren hier *O*

Gezicht, armen, benen en intiem. Had m’n oksels al laten doen. Zo’n spijt dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.
Het is wel een rib uit je lijf. Ik betaal ¤100 per sessie. :X Maar zó waard!
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen dan O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207834446
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:48 schreef Troel het volgende:

[..]
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen dan O-)
Precies, zo denk ik er ook over. :P
pi_207834504
En het voelt zo lekker. Geen stoppels, geen haar, geen gekke hobbels als er iets ingroeit, geen korsten als je lomp schoor.
Alles O+
pi_207834543
Laseren lijkt me ook wel wat. Maar inderdaad, het geld.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:03:44 #86
319308 Tink89
To live is to dance
pi_207834648
Ja dat ja.

Mijn week is zo bizar. Ik zegde m'n baan op, vond twee nieuwe (nog even kiezen 😅😅) en net kwam ons droomhuis op funda.

Universe, cut me some slack please...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_207834772
Maar je zei wel heel mooi zegde :Y
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:22:44 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207834910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.
Nee, maar het is wel leuk qua tellen en dergelijke, en dan is die Cars versie nog makkelijker dan de junior Monopoly die ik kocht toen mijn oudste klein was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207835241
🤬🤬🤬 Ben je zelf ontzettend zuinig op je auto.. 🤬🤬🤬

Geen idee wanneer en waar het gebeurd is.

A gaat morgen 2 weken zonder ons naar Italië. Ze gaat stage lopen bij een Italiaanse bakkerij...
En T gaat een piercing laten zetten morgen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_207835516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 13:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon heeft zo zijn eerste zwemles. Leuk en spannend, en ik ben een beetje zenuwachtig ervoor :@ :')
Oi, dat was zeker spannend, voor jullie allebei :Y Hoe is het gegaan?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_207835943
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:54 schreef Vanyel het volgende:
En het voelt zo lekker. Geen stoppels, geen haar, geen gekke hobbels als er iets ingroeit, geen korsten als je lomp schoor.
Alles O+
Ja, dit.
En niet meer nadenken voordat je je omkleed of seks hebt of gaat zwemmen of wat dan ook. O+
  vrijdag 3 februari 2023 @ 18:43:03 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_207836048
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:48 schreef Vicky het volgende:
🤬🤬🤬 Ben je zelf ontzettend zuinig op je auto.. 🤬🤬🤬
[ afbeelding ]
Geen idee wanneer en waar het gebeurd is.

A gaat morgen 2 weken zonder ons naar Italië. Ze gaat stage lopen bij een Italiaanse bakkerij...
En T gaat een piercing laten zetten morgen.
Steenslag?

Piercing waar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207836071
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:43 schreef Troel het volgende:

[..]
Steenslag?

Piercing waar?
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.

Een helix, rechter oor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:16:03 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_207836478
Da's balen vicky. Is het een duur onderdeel?

Hoe ging de zwemles, tolstoi?

Ik liep daarnet het zwembad uit met mijn peuter en kleuter, toen kwam me er toch een joekel van een pitbull op ons af gestormd. Ik tilde in reflex meteen peuter van de grond en mijn kleuter stond te beven als een rietje.
Begint die tokkie eigenaar ook meteen zo van HIJ DOET NIKS HIJ DOET NIKS!!
Hij doet verdomme wél wat. Hij loopt los, hij rent op mijn kinderen af, hij bespringt ons. En daarbij is het helemaal niet relevant "of hij iets doet". Je hoort dat beest gewoon aan te lijnen, period. Mongool.

Heb wel ff het achterste van mijn tong laten zien. En het meest intrigerende was nog wel dat dat beest gewoon niét luisterde naar die man.

Met je "hij doet niks". :r
disclaimer
pi_207836612
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:44 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.

Een helix, rechter oor.
Ik vind dat zo leuk dat dat weer hip is.
Ik heb er eentje laten schieten op mijn 12e (zonder toestemming van mijn piercinghatende moeder :@ ), maar ergens in mijn twintiger jaren was het ineens ‘uit’.
Nu heb ik hem dus wel weer in en ben ik cool 8-)
Ik heb er trouwens ook nog een forward helix bij laten zetten en wil nog een conch in mijn linkeroor.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:29:28 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_207836620
Ik liet een neusbel schieten op mijn 14e. Heb ik geweten :') ;(

Ook wel eens oorbellen in mn oorschelp gehad maar dat ging zo ontzettend ontsteken dat ik het na een week heb opgegeven :D
disclaimer
pi_207836635
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:16 schreef SQ het volgende:
Da's balen vicky. Is het een duur onderdeel?

Hoe ging de zwemles, tolstoi?

Ik liep daarnet het zwembad uit met mijn peuter en kleuter, toen kwam me er toch een joekel van een pitbull op ons af gestormd. Ik tilde in reflex meteen peuter van de grond en mijn kleuter stond te beven als een rietje.
Begint die tokkie eigenaar ook meteen zo van HIJ DOET NIKS HIJ DOET NIKS!!
Hij doet verdomme wél wat. Hij loopt los, hij rent op mijn kinderen af, hij bespringt ons. En daarbij is het helemaal niet relevant "of hij iets doet". Je hoort dat beest gewoon aan te lijnen, period. Mongool.

Heb wel ff het achterste van mijn tong laten zien. En het meest intrigerende was nog wel dat dat beest gewoon niét luisterde naar die man.

Met je "hij doet niks". :r
Ah, zo hatelijk.
Toen wij nog een hond hadden is ie een paar keer uit zijn riem ontsnapt, voordat we een tuigje aanschaften. Hij rende dan ook enthousiast op mensen af. Dan riep ik ook wel dat hij niets deed, maar ging hem wel meteen halen en bood excuses aan.
pi_207836660
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:29 schreef SQ het volgende:
Ik liet een neusbel schieten op mijn 14e. Heb ik geweten :') ;(

Ook wel eens oorbellen in mn oorschelp gehad maar dat ging zo ontzettend ontsteken dat ik het na een week heb opgegeven :D
Mijn moeder zegt nu bij iedere piercing (van mij of mijn zussen): ‘tja, ik houd er gewoon niet van…’ :')
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:33:01 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_207836670
"Hij doet niks" zit in het algemeen gewoon in mijn allergiezone :') ik zou het heel fijn vinden als hondeneigenaren daar mee stopten. Daarbij is mijn kind echt doodsbang en elke keer dat zo'n joekel hem bestormt wordt dat dus erger.

Ik ben écht geen hondenhater, integendeel, maar ik vind wel dat je met een hond gewoon bepaalde verantwoordelijkheden moet accepteren.

En al helemaal als je voor zo'n kutvechthont kiest. :{w
disclaimer
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:37:58 #100
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207836758
EENS
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')