quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:15 schreef SQ het volgende:
Bij ochtendseks stink je zo uit je bek
Ik vind dat soort luchtjes echt afleiden bij seks. Beetje zweet of vocht uit geslachsdelen trek ik prima hoor, maar zo'n mondwalm of een kontlucht werkt echt heel erg niet positief op mijn zin
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Smintje op je nachtkastje.
Een in zijn mond, een in zijn...
quote:
Jij barst opeens van de ideeën, of wat?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt.
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellenquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:31 schreef BE het volgende:
Ik lig vaak niet lekker meer en ga er dan uit om te gaan lopen lang voordat hij überhaupt tot leven komt.
Maar ik zou natuurlijk bij terugkeer… mmmm
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, we horen graag na het weekend hoe het bevallen is om in je jurkje zonder ondergoed te gaan lopen en dan aan te gaan bellen
Even naar de wc ook, want volle blaas, even washandje erlangs en mond spoelen en fris en fruitigquote:Op donderdag 2 februari 2023 22:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij gaan voor ochtendsex dus nog snel even tanden poetsen. Anders kan ik het echt niet.Ik ben overigens wel van team ochtendsex, maar dat lukt in de praktijk alleen op zondag omdat de andere dagen een strak ochtendregime hebben.
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker?quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:48 schreef hilliebillie het volgende:
Met iets oudere kinderen dus wel het voordeel dat de kinderen beneden zijn en dus mindere geluiden horen als we in de ochtend bezig gaan.
In de avond weinig puf. En man valt sowieso meteen in slaap als ie het bed raakt![]()
(Wel jammer dat ie in de ochtend vaak eerder wakker is dan ik en me dus wakker maakt
Lijkt me niet meer dan normaal hoor Bami. Seks komt wel weer. Nu ben je ff met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Ik ben (was) ook team ochtend seks, man team avond seks. Al kon de manier van wakker maken daar soms nog wel wat in uitmaken.
Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuldquote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.
Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Hij maakt me wel heel lief wakker hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2023 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hóe of met wat maakt hij je dan wakker?
Ohja ik ben ook obsessief bang voor een nieuwe zwangerschap. We gebruiken condooms of geen penetratie. Ik wil geen hormonen en laat de menstruatie dus zijn natuurlijke cyclus gaan. Dat vind ik prettig qua hormoon huishouding.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef livelink het volgende:
Ik merkte dat bij mij de angst om weer zwanger te worden na de tweede wel een enorme rol heeft gespeeld bij het seks hebben. Mijn man weigerde om zich te laten steriliseren en ik wilde de pil niet meer. Met condooms werd ik de eerste keer zwanger, dus dat vertrouwde ik ook niet. Ik heb na de tweede een implanon genomen, maar bleef toch bang om zwanger te worden. Dat werkt niet libido-verhogend kan ik melden.
Plus dat ik ook boos was eigenlijk dat mijn man totaal niet wilde meewerken aan een oplossing.
Dat wordt teruglezen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:26 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier hebben we eerder deze week nog een topic over gevuld
R&P / Wie is verantwoordelijk voor de anti-conceptie?
Die durf ik dan weer niet aan, want pijn (en waarschijnlijk ook stukken vel er mee af, mijn gevoelige huid kennendequote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Hier ook fase "man, ik wil gewoon gaan slapen, laat me met rust".quote:Op vrijdag 3 februari 2023 08:03 schreef Bami het volgende:
Momenteel is het, tot mans verdriet, erg rustig op dat gebied. Maar met een baby van 4 maanden die in de cosleeper naast ons ligt en dutjes bij voorkeur op ons doet is dat niet zo gek. Dat wordt vanzelf wel iets beter, toch? Ik hoop ook wel dat ik dan weer enige vorm van libido krijg want dat is sinds de zwangerschap al niet best.
quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:32 schreef Troel het volgende:
is het te vergelijken met een brazilian wax? Het is even naar, maar daarna is het alleen maar fijn?
Ja sorry, ik hoef geen spiraaltje, maar ik ben dol op die waxquote:
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?quote:
Ik IPL zelf met een Philips lumea. Ook daar. En ja, wat is pijnlijk. Je hoort m minder hard te zetten als het pijn doet, maar ik heb nu denk ik een maandagochtendmodel en die wordt sowieso vrij heet.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ook daar? Is da tniet veel pijnlijker?
(serieuze vraag overigens. Ik zit er wel over te denken om mijn litteken van de bwc te laten IPL-en vanwege midden in de schaamstreek en veel ingroeiende haartjes, maar verder twijfel ik nog. )
En als je m zachter zet?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:42 schreef BE het volgende:
Ik vind het vies zeer doen daar, maar ik heb vorig jaar mijn wangen een paar keer laten doen ivm couperose en nu weet ik dat het nog veel zeerder kan doen zeg maar.Dus ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen. Voor mijn oksels en benen ben ik iig groot fan!
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.quote:Lumea is veilig en zacht genoeg om de gehele bikinilijn te behandelen. Dus als je een ‘Brazilian’ of een ‘Hollywood’ (alleen een streepje of helemaal geen haar) wil, is dat geen probleem. We adviseren je een lagere stand te gebruiken op gebieden die donkerder en gepigmenteerder zijn. Voor gevoelige delen van de schaamstreek kan je een lagere stand gebruiken op basis van wat je als prettig ervaart. De reden voor de lagere stand is dat deze gebieden gevoeliger zijn voor IPL / minder aangenaam voelen als je IPL gebruikt. Gebruik Lumea nooit op binnenste schaamlippen, vagina en anus.
Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En als je m zachter zet?
En vriendin doet haar bikinilijn/streek maar op 2, en het werkt toch.
Benen wijd voor de spiegel naast/boven je bedquote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:16 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook nog. Ik moet er even tijd voor maken. Door mijn dikke pens vind ik het nogal een gedoe op de tast.![]()
Ja, het werkt echt heel goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:29 schreef miss_sly het volgende:
Werkt dat goed dus, zo'n IPL om zelf te doen?
Ik ben het scheren zo zat. Maar ik wil ook wat haartjes op de achterkant van mijn bovenbenen weghalen. Kan dat zelf, of moet ik dan dochter inschakelen ofzo?
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:56 schreef BE het volgende:
[..]
Ja, het werkt echt heel goed!En volgens mij moet jij ook wel bij de achterkant van je bovenbenen komen, iig het grootste deel en dan idd de rest door je dochter of je lieftallige.
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
[..]
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.
Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
Slim! Heb ik ook een betere business casequote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
Voordeel van een grotere dochter: je kunt dit soort dingen delen en dus gemakkelijker verantwoorden naar jezelfquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Slim! Heb ik ook een betere business case
Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:35 schreef Cathmar het volgende:
Mijn man vindt het allemaal prima maar ik
blokkeer inderdaad bij die prijzen.
Super leuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou het dus zelf ook niet gekocht hebben. Extra blij dus met de verrassing.
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar uhm een Brazilian is toch inclusief anus?
Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:26 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Slim! Heb ik ook een betere business case
Ik zit even te kijken maar die dingen zijn aardig aan de prijs. Als iemand een goede deal ziet ergens…
Lastig is dat, ik heb dat ook. En op zich is het wel goed om over grote(re) uitgaven goed na te denken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:41 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Super leuk!
Ik heb trouwens echt moeite met grote uitgaven. Komt nu met het nieuwe huis nog extra naar voren. Denk dat er toch een angst is nog omdat wij vroeger thuis echt niets hadden.
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Na een jaar of wat heb je m niet meer nodig. Misschien kan ie dan in de doorverkoop?
Hoe donkerder je haar hoe beter het wetkt schijnt!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga er eens naar kijken. En dan samen met dochter, want die begint ook haartjes te krijgen waar ze ze niet wil, dus dan kunnen we samen doen.
Philips zelf heeft ze soms refurbished.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?
Mja dat klinkt logisch idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan heel precies moet zijn. Want echt op de anus groeit het natuurlijk ook niet, eerder langs de rand.
Hmm, logisch. Ik heb me er nog niet in verdiept, dus geen idee wat het kostquote:Op vrijdag 3 februari 2023 14:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Philips zelf heeft ze soms refurbished.
Ik kocht nieuw een lelijke kleur voor minder.
Maar in het algemeen hebben ze een beperkt aantal flitsen. Je wil er dus geen van 5 jaar oud. Serienummer bevat het jaartal.
Verder, mja. Ik kocht niet voor niks een nieuweHoef ik daar niet over na te denken.
Oh en hoe donkerder haar + hoe lichter huid hoe beter.
Gingers en grijs haar willen niet.
Dat er een beperkt aantal flitsen op zo’n apparaat zitquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarop zou je moeten letten als je een tweedehands koopt dan?
Maar wel aan de binnenkant van de buitenstequote:Op vrijdag 3 februari 2023 12:15 schreef Vanyel het volgende:
Het maakt wel uit of je zeg maar ergens op je been een haartje kwijtwil of dat ding vol op je labia zet.
Maar
[..]
daar word je ook geacht m nog een tikje zachter te zetten.
Toen ik dit las, stelde ik me wel even voor hoe dat zou zijn, je binnenste schaamlippen IPLen. En waarom je dat zou doen. Afaik groeit daar geen haar.
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:44 schreef Leandra het volgende:
Okay, ik heb zojuist (Cars)Monopoly verloren van mijn 4-jarige kleinzoon die het voor het eerst speelde
Soneal werd 2de, kleinzoon was dus echt de winnaar
Nee dat venstertje is echt verrot klein, dus je kunt heel precies mikken.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 15:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wel aan de binnenkant van de buitensteen dan raak je vast ook de binnenste met IPL?
Nou ja, IPL kan hier toch al grotendeels niet op mijn benen i.v.m. tattoo's, dus ach dan maar scheren.
De wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro
Ik had richting het einde wel dat man moest grinniken omdat ik een stukje gemist had.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik faal ook alweer keihard voor de rest van Limone (toch?) dus het zal vast wel allemaal schots en scheef gekapt zijn daaro
Zeg. Nog 6 weken terminaal klinkt heel weinig aanlokkelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:06 schreef SQ het volgende:
De limonetest. Of je je vulva nog kan zien zonder spiegel. Aka "terminaal zwanger".
Dit doe ik al heel lang.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:10 schreef SQ het volgende:
Ik ben sinds kort gestopt met mijn vulva glad scheren en nu kortwiek ik alleen nog maar met een trimmer. Wat een verademing
Wel iets meer werk, maar nooit meer jeuk en branderig.
Laatst weer eens gedaan maar wat een hell na 3/4 dagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:28 schreef Bami het volgende:
[..]
Dit doe ik al heel lang.Scheren is echt een no-go hier.
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen danquote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:47 schreef arvensis het volgende:
Team laseren hier
Gezicht, armen, benen en intiem. Had m’n oksels al laten doen. Zo’n spijt dat ik hier niet eerder mee ben begonnen.
Het is wel een rib uit je lijf. Ik betaal ¤100 per sessie.Maar zó waard!
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:48 schreef Troel het volgende:
[..]
En wat kosten alle scheermesjes door de jaren heen dan
Nee, maar het is wel leuk qua tellen en dergelijke, en dan is die Cars versie nog makkelijker dan de junior Monopoly die ik kocht toen mijn oudste klein was.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Voor kindermonopoly hoef je gelukkig niets te kunnen, puur geluk. Ik vind er daarom ook geen klap aan.
Oi, dat was zeker spannend, voor jullie allebeiquote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Simon heeft zo zijn eerste zwemles. Leuk en spannend, en ik ben een beetje zenuwachtig ervoor![]()
Ja, dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:54 schreef Vanyel het volgende:
En het voelt zo lekker. Geen stoppels, geen haar, geen gekke hobbels als er iets ingroeit, geen korsten als je lomp schoor.
Alles
Steenslag?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:48 schreef Vicky het volgende:
🤬🤬🤬 Ben je zelf ontzettend zuinig op je auto.. 🤬🤬🤬
[ afbeelding ]
Geen idee wanneer en waar het gebeurd is.
A gaat morgen 2 weken zonder ons naar Italië. Ze gaat stage lopen bij een Italiaanse bakkerij...
En T gaat een piercing laten zetten morgen.
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.quote:
Ik vind dat zo leuk dat dat weer hip is.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 18:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Nee das geen steenslag. Er ligt een stuk van de grill uit.
Een helix, rechter oor.
Ah, zo hatelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:16 schreef SQ het volgende:
Da's balen vicky. Is het een duur onderdeel?
Hoe ging de zwemles, tolstoi?
Ik liep daarnet het zwembad uit met mijn peuter en kleuter, toen kwam me er toch een joekel van een pitbull op ons af gestormd. Ik tilde in reflex meteen peuter van de grond en mijn kleuter stond te beven als een rietje.
Begint die tokkie eigenaar ook meteen zo van HIJ DOET NIKS HIJ DOET NIKS!!
Hij doet verdomme wél wat. Hij loopt los, hij rent op mijn kinderen af, hij bespringt ons. En daarbij is het helemaal niet relevant "of hij iets doet". Je hoort dat beest gewoon aan te lijnen, period. Mongool.
Heb wel ff het achterste van mijn tong laten zien. En het meest intrigerende was nog wel dat dat beest gewoon niét luisterde naar die man.
Met je "hij doet niks".
Mijn moeder zegt nu bij iedere piercing (van mij of mijn zussen): ‘tja, ik houd er gewoon niet van…’quote:Op vrijdag 3 februari 2023 19:29 schreef SQ het volgende:
Ik liet een neusbel schieten op mijn 14e. Heb ik geweten![]()
Ook wel eens oorbellen in mn oorschelp gehad maar dat ging zo ontzettend ontsteken dat ik het na een week heb opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |