https://www.ad.nl/show/dr(...)-talkshow~ae34f2ee7/quote:Dr. Phil stopt na ruim twintig jaar met zijn talkshow
Al meer dan twintig seizoenen lang is de talkshow Dr. Phil dagelijks vaste prik voor vele Amerikaanse tv-kijkers, maar nu stopt de voormalig psychotherapeut Phil McGraw (72) met zijn programma. Hij vindt het tijd voor andere zaken.
You cannot change what you do not acknowledge.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/dr(...)-talkshow~ae34f2ee7/
EINDE TIJDPERK
ik heb dat 2 keer gekeken omdat er iemand in zat die ik kendequote:Op woensdag 1 februari 2023 09:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat vond je van FirstDates gisteren?
Ik kan daar niet naar kijken. Wat een plaatsvervangende schaamte levert dat bij mij op zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat vond je van FirstDates gisteren?
Schaamte omdat zij wel op dates gaan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan daar niet naar kijken. Wat een plaatsvervangende schaamte levert dat bij mij op zeg.
Nee, daten zou ik te vermoeiend vinden. Het zijn vooral die pijnlijke stiltes en die hele ongemakkelijke situaties waar ik heel ongemakkelijk van word.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaamte omdat zij wel op dates gaan?
Het is pas ongemakkelijk om er op je werk achter te komen (gelukkig wel zelf) dat je uit je broek gescheurd bent, bij m'n kontquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, daten zou ik te vermoeiend vinden. Het zijn vooral die pijnlijke stiltes en die hele ongemakkelijke situaties waar ik heel ongemakkelijk van word.
Ik verwacht dat de fatshaming grap van @GGMM vele malen leuker zal zijn.quote:
Je kan eerder je eigen gierigheid bedanken. Dan is die broek al een tijdje te oud.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is pas ongemakkelijk om er op je werk achter te komen (gelukkig wel zelf) dat je uit je broek gescheurd bent, bij m'n kontthanks squats en deadlifts, en rip broek
je date tegenwoordig niet meer hequote:Op woensdag 1 februari 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, daten zou ik te vermoeiend vinden. Het zijn vooral die pijnlijke stiltes en die hele ongemakkelijke situaties waar ik heel ongemakkelijk van word.
dit jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan eerder je eigen gierigheid bedanken. Dan is die broek al een tijdje te oud.
Stenentijdperk hier. Moest prela googlen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je date tegenwoordig niet meer he
je hebt nu zoiets als prela en meer van zulke mooie termen
gehoord in een kroeg waar ik veel te oud voor was
Was wel een wat oudere broek al jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan eerder je eigen gierigheid bedanken. Dan is die broek al een tijdje te oud.
ja ik had die term dus ook nog nooit gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stenentijdperk hier. Moest prela googlen.
Ja zelfde hier, gewoon dragen tot het niet meer kan (zoals nu dus)quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit ja
al draag ik mijn broeken ook vaak tot ze slijten
(lol)
Dus het valt wel mee met die spierenquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Was wel een wat oudere broek al ja
IJdele man gespot.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat de voorloper op ‘mijn rela’.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus het valt wel mee met die spieren
Dat hoeft niet. Een mokervette collega met overgewicht had dit bij een broek die ze net gekocht had.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Pesten op de werkvloer is nooit leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een mokervette collega met overgewicht had dit bij een broek die ze net gekocht had.
Toen gaven al mijn collega's bemoedigend de broek de schuld terwijl iedereen diep van binnen wist dat dit probleem haar walgelijke voortkomen was.
Toen ging ze beschaamd naar huis en een tijdje daarna had ze een nieuwe broek gekocht bij diezelfde winkel en gebeurde het nog een keer![]()
Sindsdien elke keer als ze even weg was en iemand vroeg 'Waar is Gerda?' dan antwoordde ik met 'Die zal wel weer uit haar broek gescheurd zijn'.
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie @:scrummie een dm sturen.
Ik deed het ook alleen achter haar rug om.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pesten op de werkvloer is nooit leuk.
Ik snap wel dat het mentaal best een drempel is om toe te geven dat je niet meer naar de reguliere maten winkels kan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een mokervette collega met overgewicht had dit bij een broek die ze net gekocht had.
Toen gaven al mijn collega's bemoedigend de broek de schuld terwijl iedereen diep van binnen wist dat dit probleem haar walgelijke voortkomen was.
Toen ging ze beschaamd naar huis en een tijdje daarna had ze een nieuwe broek gekocht bij diezelfde winkel en gebeurde het nog een keer![]()
Sindsdien elke keer als ze even weg was en iemand vroeg 'Waar is Gerda?' dan antwoordde ik met 'Die zal wel weer uit haar broek gescheurd zijn'.
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie @:scrummie een dm sturen.
bizar beest deze manquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is pas ongemakkelijk om er op je werk achter te komen (gelukkig wel zelf) dat je uit je broek gescheurd bent, bij m'n kontthanks squats en deadlifts, en rip broek
jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat de voorloper op ‘mijn rela’.
Bij rela moet je net zo hard rennen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:04 schreef Sked het volgende:
Mensen die me komen vertellen in een prela te zitten ren ik van weg, en hard.
Dat is toch gewoon een scharrelquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:04 schreef Sked het volgende:
Mensen die me komen vertellen in een prela te zitten ren ik van weg, en hard.
Goed punt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij rela moet je net zo hard rennen.
De scharrel zoekt geen rela.quote:
Dat is de prela. Wel opletten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:11 schreef Sked het volgende:
[..]
En als je nou ergens tussen een scharrel en een relatie in leeft?
Maar een scharrel heeft geen interesse in een relatie, waarom ga je dan de prela aanquote:
Klinkt als de girlfriend experience waar @Coco gister om vroeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar een scharrel heeft geen interesse in een relatie, waarom ga je dan de prela aan
Ik snap er niks meer van
Ik was het al met je eens maar na het gesprek hierboven zelfs religieusquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie), prela (daten richting een relatie).quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En een tarrel?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie),
Dit soort dingen bespreken gewoon weglaten en je leven leiden is het beste. Het intelligentste antwoord wat het kan opleveren is "laat een foto zien!!!"quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie), prela (daten richting een relatie).
Ik vind het ook kuttermen maar dingen als 'meisje met wie ik al een tijdje date' of 'soort van bijna vriendin maar nog niet helemaal' bekt ook niet echt lekker.
Mensen die dit soort termen hanteren hebben doorgaans een hele kleine piemel.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scharrel (neukmaatje), kwarrel (neukmaatje met relatiepotentie), prela (daten richting een relatie).
Ik vind het ook kuttermen maar dingen als 'meisje met wie ik al een tijdje date' of 'soort van bijna vriendin maar nog niet helemaal' bekt ook niet echt lekker.
Klinkt alsof je recent een slechte kringverjaardag hebt gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort dingen bespreken gewoon weglaten en je leven leiden is het beste. Het intelligentste antwoord wat het kan opleveren is "laat een foto zien!!!"
Doen ze tijdens een prela dan ook al aan nzc?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kwarrel? Je leert hier een hoop.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een tarrel ken je wel?quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwarrel? Je leert hier een hoop.
Jou kennende wil ik het niet weten.quote:
Wat een karel anker afkortingen… krijg er spontaan aambeiaids van.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Doen ze tijdens een prela dan ook al aan nzc?
@:de_boswachter
Mjah, hangt natuurlijk van het gezelschap af maar ik draai er liever niet zo om heen. Als iemand vraagt wat ik gisteren heb gedaan geef ik gewoon antwoord, is het een date geweest zeg ik dat. Zit nog wel een verschil tussen het benoemen en er inhoudelijk over beginnen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort dingen bespreken gewoon weglaten en je leven leiden is het beste. Het intelligentste antwoord wat het kan opleveren is "laat een foto zien!!!"
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jou kennende wil ik het niet weten.
quote:De letterlijke vertaling van een tarrel is: “Poepkorst”. Dat is eigenlijk een stuk poep of uitwerpsel wat achterblijft in konthaar. Het is vrij bijzonder dat er momenteel geen pagina is aangemaakt door een erkende encyclopedie over het woordje tarrel.
Klootzakquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
@:coco
Morgen vrij en vrijdag een weekendje naar centerparks bij @:lange_lans in het durp
Geniet ervan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
Morgen vrij en vrijdag een weekendje naar centerparks bij @:lange_lans in het durp
Ik heb niets met Thomas Erdbrink.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
Onze man bij de Taliban is echt goed
7,5/10
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie @:maxi-mus @:gurneyisbestoke zie review
Waarom nu weer niet?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niets met Thomas Erdbrink.
Geef mij maar tieten, helikopters en schieten.
Waar terug te zien?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
7,5/10
Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 februari 2023 14:56 schreef Coco het volgende:
Ik ga nu kijken in het Last of us topic!
Goeie tip, die ga ik kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
7,5/10
Waar is jouw review van Interstellar?quote:Op woensdag 1 februari 2023 15:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tip, die ga ik kijken.Zie nu aflevering 3 staan maar dan ga ik ook maar naar NPO start.
quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar is jouw review van Interstellar?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.
McConaughey draagt zeker bij aan het cijfer.
Risotto, salade.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes. En nee, geen bruine bonensoep @:AFCNiels
Curry.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en broodjes. En nee, geen bruine bonensoep @:AFCNiels
@Coco en ik vinden woorden als cringe ook erg cringe.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef Pisces29 het volgende:
Onze man bij de Taliban, titel wel een dikke cringe.
Aflevering 1 een 8,5.
Morgen mag ik er weer eentje kijken.
Ik eigenlijk ook. Het spijt me.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Coco en ik vinden woorden als cringe ook erg cringe.
@DonRaja vindt dit wel een ludiek woord.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
@:Coco en ik vinden woorden als cringe ook erg cringe.
Moet haast wel, zal het vaccin zijn, ik kijk zelf overigens Breaking Bad opnieuw en dat met plezier, dat heeft Saul toch mooi voor elkaar gebracht.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Heeft hij hartproblemen dan? @:Tarado
Ik vind dat men wel heel extreem op de bandwagon springt over deze zombieserie.quote:
Een zombieserie met een onderliggende boodschap. Right. (lol)quote:
Het zal iets met IQ te maken hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een zombieserie met een onderliggende boodschap. Right. (lol)
quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Het zal iets met IQ te maken hebben.
Hij is tenminste duidelijk.quote:
“Delen is ook leuk.”quote:
Je mist het punt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf je Danny niet tegen te spreken?
Waarom doe je zo denigrerend? Dat jij nou alle tijd hebt om series te kijken of grapjes mee te krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
LR kan beter een zoveelste Steven Seagal-film opzetten.
Ik maak graag grapjes over degene die ik mag.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je zo denigrerend? Dat jij nou alle tijd hebt om series te kijken of grapjes mee te krijgen.
Voor straf ga ik mij nu klaar maken voor mijn nachtwerk!!
Dit zou voor de hele mensheid beter zijn!quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
LR kan beter een zoveelste Steven Seagal-film opzetten.
https://www.moviemeter.nl/film/52636/info/60#messagesquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf je Danny niet tegen te spreken?
Iedereen houdt van Steven Seagal dus dat lijkt mij evident.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik maak graag grapjes over degene die ik mag.
Ahquote:Op woensdag 1 februari 2023 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit zou voor de hele mensheid beter zijn!
Ik vind jou ook best aardig.quote:Op woensdag 1 februari 2023 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen houdt van Steven Seagal dus dat lijkt mij evident.
manderijnenquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
7,5/10
Wát?quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Iemand noemde de muis Jerry daarnet Tommy op tv
Goh, jij maakt wel wat mee zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Dat is net zo erg als Bert Ernie noemen!quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als Bert Ernie noemen!
Ik had Bert laatst nodig maar hij was Erniequote:Op woensdag 1 februari 2023 20:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is net zo erg als Bert Ernie noemen!
Ho maar weerquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had Bert laatst nodig maar hij was Ernie@:haags
Rot op Paulquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan wel behoorlijk problematisch zijn voor bedrijven vooral.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
ING een dagje offline en mensen helemaal uit hun stekker op Twitter. Hardop gelachen.
🤣😂 Die is goed broquote:Op woensdag 1 februari 2023 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo. Maar moet altijd wel lachen om de ‘geef geld’ reactie. En eigenlijk vooral om de reacties daar weer op. Vermaak.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel behoorlijk problematisch zijn voor bedrijven vooral.
En dat vind ik dan weer een enorm kutwoordquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan wel behoorlijk problematisch zijn voor bedrijven vooral.
Dat is dan jouw probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer een enorm kutwoord
Ik haat jou.quote:Op woensdag 1 februari 2023 17:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:DonRaja vindt dit wel een ludiek woord.
Ik dacht toch eens kijken wat deze haxball pro nou eigenlijk altijd post aangezien ik toch aan het poepen was na veelte lang moeten inhouden.quote:
Waarom ik het post sluit toch een beetje aan op je laatste vraag. Bizar donkere video, mooi staaltje absurdistische humor.quote:Op donderdag 2 februari 2023 06:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht toch eens kijken wat deze haxball pro nou eigenlijk altijd post aangezien ik toch aan het poepen was na veelte lang moeten inhouden.
Waarom post je dit en kunnen deze mensen strafrechtelijk vervolgt worden voor deze video?
Voer voor wappies genotquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:33 schreef fetX het volgende:
ING een dagje offline en mensen helemaal uit hun stekker op Twitter. Hardop gelachen.
Deze post vertelde mij al genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2023 06:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht toch eens kijken wat deze haxball pro nou eigenlijk altijd post aangezien ik toch aan het poepen was na veelte lang moeten inhouden.
Waarom post je dit en kunnen deze mensen strafrechtelijk vervolgt worden voor deze video?
Niet geklikt dus.quote:
SADquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze post vertelde mij al genoeg.
[..]
Niet geklikt dus.
Vond je vroeger Drake en Josh grappig? Zo nee, dan was deze video per definitie niet grappig voor je.quote:Op donderdag 2 februari 2023 06:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meh nee bewolking.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:48 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie heb je die komeet nog gezien?
Wordle is te 2022.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:58 schreef Speedfight het volgende:
Goedemorgen sterretjes van mij
Woordle 593 5/6
⬜⬜⬜⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 389 X/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟨🟨🟨⬜⬜⬜
🟨🟩🟨🟩⬜⬜
⬜🟩🟩🟩⬜⬜
⬜🟩🟩🟨🟨⬜
🟨🟩🟩🟩⬜🟩
faal
Dat bepaal ik zelf welquote:
quote:
Maar zij kan er echt niks van.quote:Op donderdag 2 februari 2023 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Woordle 593 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟨🟩⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 389 4/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
🟨⬛🟩⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Veel beter dan @:speedfight
Misschien kunnen we afspreken om ergens te vechten. Met zijn hoevelen zijn jullie?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
11 volwassenen en 9 kinderenquote:Op donderdag 2 februari 2023 09:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kunnen we afspreken om ergens te vechten. Met zijn hoevelen zijn jullie?
Oké vreemd. Wij nemen geen kinderen mee naar een gevecht dus dan zie ik er vanaf.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
11 volwassenen en 9 kinderen
[ afbeelding ]
Ik zag op twitter dat je er graag een eind aan wil maken. Wat zit je dwars?quote:
Geloof dat het de vorige keer dat ik daar was het beter weer was (en het toen nog een centerparcs was). Dus neequote:Op donderdag 2 februari 2023 10:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké vreemd. Wij nemen geen kinderen mee naar een gevecht dus dan zie ik er vanaf.
In ieder geval heel veel plezier. Het gaat nu wel echt richting carnaval hè. Ben je eerder in deze periode hier geweest?
JONGEquote:
Verbazingwekkend. Ik classificeer mijn gehoor als matig.quote:Jij hoort goed. Je kunt anderen prima verstaan wanneer er veel geluid om je heen is.
Luister je vaak naar muziek of met koptelefoon naar bijvoorbeeld Youtube? En hoor je dan weleens een piep of ruis erna? Die piep betekent dat het geluid te hard was. En dat je volgende keer een beetje moet opletten. Kijk bij de tips wat je kunt doen om je gehoor goed te houden.
Dat je dingen niet begrijpt heeft dus bij jou niets met gehoor te maken!quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
https://hoortest.oorcheck.nl/
[..]
Verbazingwekkend. Ik classificeer mijn gehoor als matig.
jaquote:
we leven in een vreselijke wereld, allemaal narigheid L_Lquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag op twitter dat je er graag een eind aan wil maken. Wat zit je dwars?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Woordle 593 4/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 389 3/6
⬛🟨⬛🟨🟨🟨
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit is nieuw voor mijquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weet iemand wanneer Sked DE VBL-user van de maand januari bekend maakt?
Lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja
[..]
we leven in een vreselijke wereld, allemaal narigheid L_L
Ik wil er best over nadenken hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dit was toch echt aangekondigd. Jammer.
Net een soort medewerker van de maand met foto en al?quote:
In dat geval zou ik @Coco kiezen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Net een soort medewerker van de maand met foto en al?
Een van de initiatieven voor meer verbinding binnen VBL!quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:51 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Net een soort medewerker van de maand met foto en al?
Waarom?quote:
Ik dacht dat Coco een zij wasquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat hij het goed gedaan heeft tijdens zijn eerste weken als mod hier
Het is ook een vrouwennaam, maar zeg dat maar niet te hard tegen hemquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik dacht dat Coco een zij was![]()
Weet je wie er ook een tijdje in de lucht hing?quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat hing al langer in de lucht
quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Aan de lunch begonnen. Hopelijk geen opgetrokken wenkbrauwen van @:Scrummie
Wat vroeg zegquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is wel het vrouwtje jaquote:Op donderdag 2 februari 2023 10:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Binnen deze SC?quote:
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:07 schreef Pisces29 het volgende:
Dankjewel.quote:
Koffie, water, pistolet gezond.quote:
Bezige bij.quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koffie, water, pistolet gezond.
Anders pas na 15:00 tijd.
Deze SC verdient wel enige ballen na mijn ban van 2 weken. Het woke-niveau is naar ongekende hoogtes gestegen. Van water bij het koffie automaat, wel of geen klontje suiker, één of andere kut TV serie, niet voetballen op kunstgras, wegens tere knietjes. De tere zieltjes blijven bespaard worden. Naar het niet anaal beledigen van vrouwelijke FOK!sters. Mannelijke FOK!sters buiten beschouwing gelaten. Waar zijn de tijden gebleven dat Jojoortje en Karina, met de stijve staart tussen de benen vertrokken ?quote:Op donderdag 2 februari 2023 11:47 schreef RamboDirk het volgende:
Is @:coco net van zijn titel "hulpje" af krijgt hij een nieuwe als meest vrouwelijke man is deze sc.
Imitatie en productie is van hoge kwaliteit. Zag het zelf ook voor het eerst op 16/17e. Toen lag ik echt dubbel, nu vind ik het nog steeds wel lollig hoorquote:Op donderdag 2 februari 2023 08:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vond je vroeger Drake en Josh grappig? Zo nee, dan was deze video per definitie niet grappig voor je.
De twee jongens doen eigenlijk een best aardige imitatie qua manieren/intonatie van Drake en Josh, dus ik geef ze daarvoor wel credits. Verder vond ik dit filmpje volgens mij heel grappig toen ik 15 of 16 was ofzo. Dit is de leeftijd die ik Chevy op basis van zijn posts ook inschat, dus ik begrijp wel dat hij dit wilde delen.
Welcome to MTVVBL PUNK’d!quote:
Smeer je je poepgaatje wel goed in, en let je op je knieën?quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong is terug
Het geklaag en gejank begint weer.
Goede reden om weer aan het werk te gaan.
Werkse hè!!quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:29 schreef GGMM het volgende:
Oh Tong is terug
Het geklaag en gejank begint weer.
Goede reden om weer aan het werk te gaan.
#207quote:
Ik plaatste hier laatst een topic waarin ik aangaf, wanneer ik naar de Elpee ging om m'n laatste CD te kopen. Het was van de band Jawbox. Titel van de CD weet ik niet meer. Mediocere, maar wel goeie band. Zoals Elpee een goeie platenzaak was, maar te vinden in Brabant, provincie Den Bosch. Obscuur gebied in Nederland, de hoofdstad van Brussel. Als beroeps-werkloze viel op een gegeven moment het kwartje. Realiseerde me dat de verdubbeling van prijs van LP naar CD, absurd was.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
Jongens, we gaan muziek luisteren.
@:Drizzt
@:Tong80
@:Sked
@:Charz
User @:maxi-mus approves.
George Floydquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef KingRoland het volgende:
wie is eigenlijk onze Gandhi of onze Martin Luther King van deze generatie?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef KingRoland het volgende:
Osdorp PosseGod.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb hier een leuke plaatje van. @Wereldgozerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog mee kunnen profiteren van de groupies?quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Osdorp PosseGod.
Kleine anekdote: Ik zat ooit backstage met Def P en de rest van hun biertjes te drinken op een door fans georganiseerd festivalletje waar vrienden van mij optraden als voorprogramma. Was gezellig.
Einde anekdote. Voor meer anekdotes mag je @:GGMM een DM sturen.
Acteur Zelenskyquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef KingRoland het volgende:
320 euro valt best mee als je gewoon werkt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik plaatste hier laatst een topic waarin ik aangaf, wanneer ik naar de Elpee ging om m'n laatste CD te kopen. Het was van de band Jawbox. Titel van de CD weet ik niet meer. Mediocere, maar wel goeie band. Zoals Elpee een goeie platenzaak was, maar te vinden in Brabant, provincie Den Bosch. Obscuur gebied in Nederland, de hoofdstad van Brussel. Als beroeps-werkloze viel op een gegeven moment het kwartje. Realiseerde me dat de verdubbeling van prijs van LP naar CD, absurd was.
Fucking 40 gulden, waar het eerst 19:55 was. Als armlastige muziekliefhebber uit Zaltbommel moest ik ook nog eens een treinkaartje betalen. Zwartrijden was te gevaarlijk. Nu de LP niet meer grijs gedraaid kon worden. Het treinkaartje bleef. Naar de Bieb in Den Bosch. Waar ik eerst voor 80 gulden twee CD's in de brasspocket had, had ik er nu 10 voor 25 gulden. Niet meer als eerste, maar een kniesoor die Joop Zoetemelk zijn carriere verwijt. Cassettebandjes waren een mooie handlanger. Met potlood.
Het geweldige Elpee ging kapot aan de industrie en internet. Het zou echter alleen nog maar erger worden. Via internet kon de consument gratis muziek binnenhalen. Heerlijk, gemakkelijk en goedkoop. Maar, de reden dat ik dit topic open is........
Het feit dat een kaartje voor Lowlands momenteel 320 Euro kost. Ik reken nog steeds om in guldens. En als ouwe, zuinige krentenkakker uit de provincie, kom ik dan op bijna 700 gulden voor een fucking kaartje voor een popfestival. Ik betaalde 110 gulden. Wat al veel geld is. Dus Paulus, zo slecht deden jullie het niet. Hoeveel CD's van Undeclinable kun je daar niet van kopen?
Herman.
Even getest, paar maanden terug m'n oor nog uit laten spuiten. Ook ik ben geslaagd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen last van tinnitus? Mazzelaar.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even getest, paar maanden terug m'n oor nog uit laten spuiten. Ook ik ben geslaagd.![]()
Mijn gehoor lijkt soms naar de donder door iets teveel feestjes vooraan bij speakers staan, maar klaarblijkelijk kan ik nog even verder. Bedankt user @:onlogisch
Tong rekent om naar guldens want toen werkte hij voor het laatst.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
320 euro valt best mee als je gewoon werkt.
Oh, ben je daarom altijd zo een lompe boer? Dan begrijp ik het.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen last van tinnitus? Mazzelaar.
Tinnitus? Ach stelt niks voor.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen last van tinnitus? Mazzelaar.
waarom elanquote:Op donderdag 2 februari 2023 15:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Probeer dat zoveel mogelijk te vermijden inderdaad.
Heerst vaak een grimmig sfeertje. En die mod daar heeft het achter zijn ellebogen..quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Jij hoort goed. Je kunt anderen prima verstaan wanneer er veel geluid om je heen is.
quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Jij hoort goed. Je kunt anderen prima verstaan wanneer er veel geluid om je heen is.
Snappen en horen zijn toch twee verschillende dingen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]ik snap er geen fuck van wanneer twee mensen tegelijkertijd praten, en als het lawaaierig is hou ik dat helemaal niet vol. Heb volgens mij ook maar de helft gehoord en een derde gegokt. Moest me echt concentreren op het woord.
Voor deze test zijn beide wel handigquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snappen en horen zijn toch twee verschillende dingen?
Veel plezier!quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:34 schreef KingRoland het volgende:
Morgenavond naar de gele kanarie
Inmiddels weer een tijdje geleden
@:caland @:onlogisch @:fetx @:wereldgozer @:gurneyisbestoke
Kip!quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Liefde is bekoeld @Skedquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ben je daarom altijd zo een lompe boer?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:58 schreef RamboDirk het volgende:
En als je ongewoon werktquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
320 euro valt best mee als je gewoon werkt.
Is dat alles? Zou in mijn rock 'n' Roll boek het voorwoord zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Osdorp PosseGod.
Kleine anekdote: Ik zat ooit backstage met Def P en de rest van hun biertjes te drinken op een door fans georganiseerd festivalletje waar vrienden van mij optraden als voorprogramma. Was gezellig.
Einde anekdote. Voor meer anekdotes mag je @:GGMM een DM sturen.
Ik heb maandag een afspraak staan. Laatst een longontsteking gehad. Nu oor dicht. Gruwelijk irritant.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even getest, paar maanden terug m'n oor nog uit laten spuiten. Ook ik ben geslaagd.![]()
Mijn gehoor lijkt soms naar de donder door iets teveel feestjes vooraan bij speakers staan, maar klaarblijkelijk kan ik nog even verder. Bedankt user @:onlogisch
Nee, toen trok ik voor het laatst van de staat. Werkenquote:Op donderdag 2 februari 2023 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tong rekent om naar guldens want toen werkte hij voor het laatst.
Of gekregen.quote:
Of dat jaquote:
genot maatquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:34 schreef KingRoland het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 2 februari 2023 10:57 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Eens. Wat een verborgen leed.quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:49 schreef Caland het volgende:
7,5/10
Lekker maat, sluit over een halfuurtje ook wel aan, even mijn ‘sport’kleding thuis dumpenquote:Op donderdag 2 februari 2023 17:34 schreef KingRoland het volgende:
Graag review.quote:Op donderdag 2 februari 2023 17:34 schreef KingRoland het volgende:
Vannacht aflevering 2 gekeken. Mooie reportage, jammer dat het er maar 4 zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Wat een verborgen leed.
7/10
Ik kijk momenteel aflevering 3.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vannacht aflevering 2 gekeken. Mooie reportage, jammer dat het er maar 4 zijn.
Geen abo dus zondag komt de volgende.
Dat soort verhalen komen wel overeen met welk Arabisch / Islamitisch land je ook bezoekt. Mooi om altijd te zien hoeveel positiviteit ze er nog uit weten te halen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel aflevering 3.
Mijn oude buurvrouw is Afghaans. Het leed is vaak niet te beschrijven. De verhalen die ik van haar heb gehoord zijn afschuwelijk.
Dan ben je dag te vroegquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker maat, sluit over een halfuurtje ook wel aan, even mijn ‘sport’kleding thuis dumpen
Mijn buurvrouw zou je nu boos aankijken omdat je de vergelijking maakt tussen Arabisch en Perzisch. Ze is ook nog eens dichter en verafschuwt echt de Arabische taal en vindt het Perzisch geweldig. Ze heeft mij ook nog een beetje Perzisch geleerdquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat soort verhalen komen wel overeen met welk Arabisch / Islamitisch land je ook bezoekt. Mooi om altijd te zien hoeveel positiviteit ze er nog uit weten te halen.(Ook in aflevering 2: amper reactie op het onderwerp Amerika.) Die 3e zal wel anders zijn omdat het vrouwen betreft.
Ja er staat nog een hele goede docu over op npo plus waar ze zo ongeveer beginnen bij de Russische invalquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:31 schreef onlogisch het volgende:
Dit is trouwens wel een aanradertje over de complexiteit van Afghanistan en waarom het niet in te nemen is, ook niet door het machtigste leger ter wereld.
Yes, die heb ik ook gezien.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
Afghanistan the wounded land @:onlogisch
Blijkbaar eraf gehaald
Zou er wel heen willen eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Gek eigenlijk wel dat voor de Taliban het overnam, en daarvoor voordat de Mujahideen er zo'n puinhoop van maakten, Afghanistan eigenlijk best een modern land was.
Wel meer van die landen zijn ooit modern geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Gek eigenlijk wel dat voor de Taliban het overnam, en daarvoor voordat de Mujahideen er zo'n puinhoop van maakten, Afghanistan eigenlijk best een modern land was.
Vandaag een collega gesproken die zat tijdens zijn werk Angerfist te luisteren.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Als apart land om heen te gaan lijkt Noord Korea me wel wat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er wel heen willen eigenlijk
Maar ik ben gewoon een, ja, mietje
Wat een baas.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Vandaag een collega gesproken die zat tijdens zijn werk Angerfist te luisteren.
Eens, ook wel eens voor gekeken maar vind het moreel toch net iets te verwerpelijk. Plus niet vrij kunnen bewegen zou ik de kriebels van krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als apart land om heen te gaan lijkt Noord Korea me wel wat.
Dat moet ook wel een heel surrealistisch land zijn ja. Veel docu's over gezien. Ook een onvoorstelbaar leed wat er achter dat volk schuil gaat. Die hongersnood midden jaren 90 heeft echt huisgehouden. Miljoenen zijn omgekomen, ongekend.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als apart land om heen te gaan lijkt Noord Korea me wel wat.
Ja, je krijgt volgens mij ook een bewaker mee die bepaalt waar je wel en niet heen kan gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, ook wel eens voor gekeken maar vind het moreel toch net iets te verwerpelijk. Plus niet vrij kunnen bewegen zou ik de kriebels van krijgen
quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, je krijgt volgens mij ook een bewaker mee die bepaalt waar je wel en niet heen kan gaan.
Dennis Rodman lacht om Alejandro nogwat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt daar dus zo'n Spanjaard die dikke maten is met dat regime hé. Dat was heel gek om te zien.
Deze gast dus. Alejandro Cao de Benós
Die rare basketballer kwam er volgens mij ook vaak, ik ben even zijn naam kwijt.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt daar dus zo'n Spanjaard die dikke maten is met dat regime hé. Dat was heel gek om te zien.
Deze gast dus. Alejandro Cao de Benós
Al besproken.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die rare basketballer kwam er volgens mij ook vaak, ik ben even zijn naam kwijt.
Die bedoelde ik dusquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dennis Rodman lacht om Alejandro nogwat.
Costa Brava genoteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou er wel heen willen eigenlijk
Maar ik ben gewoon een, ja, mietje
Nou nee hoor. Alejandro zit wat hoger in de ladder.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dennis Rodman lacht om Alejandro nogwat.
Gaat de ladder hoger dan 'goede vriend van Kim'? Is hij het neukertje?quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Alejandro zit wat hoger in de ladder.
Geen donkere huidskleur en dus hoger op de ladder der maatschappij.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat de ladder hoger dan 'goede vriend van Kim'? Is hij het neukertje?
quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat de ladder hoger dan 'goede vriend van Kim'? Is hij het neukertje?
Zo te lezen welquote:Special Representative of the Foreign Ministry of North Korea
Klinkt als een sticker voor elke buitenlandse useful idiotquote:
BOEM! Dennis > Alejandroquote:
https://www.washingtonpos(...)ry-with-north-korea/quote:When Dennis Rodman announced last week that he’d be in town for the historic Singapore summit to “offer whatever support is needed” to his pals President Trump and North Korean leader Kim Jong Un
Hoe is je nachtwerk eigenlijk bevallen?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen donkere huidskleur en dus hoger op de ladder der maatschappij.
Was @:onlogisch maar tegen racisme.
Alsof het over is. Gelukkig zaterdag om 7:00 als afwisseling.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is je nachtwerk eigenlijk bevallen?
Pffff, wanneer heb je dan vrij?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof het over is. Gelukkig zaterdag om 7:00 als afwisseling.
Morgen.quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pffff, wanneer heb je dan vrij?
Is dit weer zo'n hilarische même?quote:Op donderdag 2 februari 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door 3rr0r op 02-02-2023 22:18:14 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |