https://www.ad.nl/show/dr(...)-talkshow~ae34f2ee7/quote:Dr. Phil stopt na ruim twintig jaar met zijn talkshow
Al meer dan twintig seizoenen lang is de talkshow Dr. Phil dagelijks vaste prik voor vele Amerikaanse tv-kijkers, maar nu stopt de voormalig psychotherapeut Phil McGraw (72) met zijn programma. Hij vindt het tijd voor andere zaken.
You cannot change what you do not acknowledge.quote:Op woensdag 1 februari 2023 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/dr(...)-talkshow~ae34f2ee7/
EINDE TIJDPERK
ik heb dat 2 keer gekeken omdat er iemand in zat die ik kendequote:Op woensdag 1 februari 2023 09:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat vond je van FirstDates gisteren?
Ik kan daar niet naar kijken. Wat een plaatsvervangende schaamte levert dat bij mij op zeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat vond je van FirstDates gisteren?
Schaamte omdat zij wel op dates gaan?quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan daar niet naar kijken. Wat een plaatsvervangende schaamte levert dat bij mij op zeg.
Nee, daten zou ik te vermoeiend vinden. Het zijn vooral die pijnlijke stiltes en die hele ongemakkelijke situaties waar ik heel ongemakkelijk van word.quote:Op woensdag 1 februari 2023 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Schaamte omdat zij wel op dates gaan?
Het is pas ongemakkelijk om er op je werk achter te komen (gelukkig wel zelf) dat je uit je broek gescheurd bent, bij m'n kontquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, daten zou ik te vermoeiend vinden. Het zijn vooral die pijnlijke stiltes en die hele ongemakkelijke situaties waar ik heel ongemakkelijk van word.
Ik verwacht dat de fatshaming grap van @GGMM vele malen leuker zal zijn.quote:
Je kan eerder je eigen gierigheid bedanken. Dan is die broek al een tijdje te oud.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is pas ongemakkelijk om er op je werk achter te komen (gelukkig wel zelf) dat je uit je broek gescheurd bent, bij m'n kontthanks squats en deadlifts, en rip broek
je date tegenwoordig niet meer hequote:Op woensdag 1 februari 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, daten zou ik te vermoeiend vinden. Het zijn vooral die pijnlijke stiltes en die hele ongemakkelijke situaties waar ik heel ongemakkelijk van word.
dit jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan eerder je eigen gierigheid bedanken. Dan is die broek al een tijdje te oud.
Stenentijdperk hier. Moest prela googlen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je date tegenwoordig niet meer he
je hebt nu zoiets als prela en meer van zulke mooie termen
gehoord in een kroeg waar ik veel te oud voor was
Was wel een wat oudere broek al jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan eerder je eigen gierigheid bedanken. Dan is die broek al een tijdje te oud.
ja ik had die term dus ook nog nooit gehoordquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stenentijdperk hier. Moest prela googlen.
Ja zelfde hier, gewoon dragen tot het niet meer kan (zoals nu dus)quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit ja
al draag ik mijn broeken ook vaak tot ze slijten
(lol)
Dus het valt wel mee met die spierenquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Was wel een wat oudere broek al ja
IJdele man gespot.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat de voorloper op ‘mijn rela’.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je date tegenwoordig niet meer he
je hebt nu zoiets als prela en meer van zulke mooie termen
gehoord in een kroeg waar ik veel te oud voor was
Dat sowieso.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Dus het valt wel mee met die spieren
Dat hoeft niet. Een mokervette collega met overgewicht had dit bij een broek die ze net gekocht had.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Pesten op de werkvloer is nooit leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een mokervette collega met overgewicht had dit bij een broek die ze net gekocht had.
Toen gaven al mijn collega's bemoedigend de broek de schuld terwijl iedereen diep van binnen wist dat dit probleem haar walgelijke voortkomen was.
Toen ging ze beschaamd naar huis en een tijdje daarna had ze een nieuwe broek gekocht bij diezelfde winkel en gebeurde het nog een keer![]()
Sindsdien elke keer als ze even weg was en iemand vroeg 'Waar is Gerda?' dan antwoordde ik met 'Die zal wel weer uit haar broek gescheurd zijn'.
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie @:scrummie een dm sturen.
Ik deed het ook alleen achter haar rug om.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pesten op de werkvloer is nooit leuk.
Ik snap wel dat het mentaal best een drempel is om toe te geven dat je niet meer naar de reguliere maten winkels kan.quote:Op woensdag 1 februari 2023 12:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een mokervette collega met overgewicht had dit bij een broek die ze net gekocht had.
Toen gaven al mijn collega's bemoedigend de broek de schuld terwijl iedereen diep van binnen wist dat dit probleem haar walgelijke voortkomen was.
Toen ging ze beschaamd naar huis en een tijdje daarna had ze een nieuwe broek gekocht bij diezelfde winkel en gebeurde het nog een keer![]()
Sindsdien elke keer als ze even weg was en iemand vroeg 'Waar is Gerda?' dan antwoordde ik met 'Die zal wel weer uit haar broek gescheurd zijn'.
Voor meer leuke anekdotes mogen jullie @:scrummie een dm sturen.
bizar beest deze manquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is pas ongemakkelijk om er op je werk achter te komen (gelukkig wel zelf) dat je uit je broek gescheurd bent, bij m'n kontthanks squats en deadlifts, en rip broek
jaquote:Op woensdag 1 februari 2023 12:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat de voorloper op ‘mijn rela’.
Bij rela moet je net zo hard rennen.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:04 schreef Sked het volgende:
Mensen die me komen vertellen in een prela te zitten ren ik van weg, en hard.
Dat is toch gewoon een scharrelquote:Op woensdag 1 februari 2023 13:04 schreef Sked het volgende:
Mensen die me komen vertellen in een prela te zitten ren ik van weg, en hard.
Goed punt.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij rela moet je net zo hard rennen.
De scharrel zoekt geen rela.quote:
Dat is de prela. Wel opletten.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:11 schreef Sked het volgende:
[..]
En als je nou ergens tussen een scharrel en een relatie in leeft?
Maar een scharrel heeft geen interesse in een relatie, waarom ga je dan de prela aanquote:
Klinkt als de girlfriend experience waar @Coco gister om vroeg.quote:Op woensdag 1 februari 2023 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar een scharrel heeft geen interesse in een relatie, waarom ga je dan de prela aan
Ik snap er niks meer van
Ik was het al met je eens maar na het gesprek hierboven zelfs religieusquote:Op woensdag 1 februari 2023 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |