Nee joh Ciara werkte niet mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
kan zomaar dat mimi zn missie expres heeft laten mislukken
en dan vraag ik me af wie ook, da of cha
Niet alleen haar stem.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik vind die stem van Jaq echt vreselijk!!
Die van Danny was gelukt dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
Charlotte was nu niet bepaald subtielquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
denk dat cha de wolopdracht niet goed kon doen. moest die niet EN iets uitrekenen en bollen wol maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef suzi1 het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:20 schreef Stargazing het volgende:
Nog steeds genomineerd maar zaterdag als eerste vrijgesteld. Ik hoop echt dat Rob naast hem op de bank komt, Jason speelt hem zo weg.
weet t nu even niet iddquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk dat cha de wolopdracht niet goed kon doen. moest die niet EN iets uitrekenen en bollen wol maken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef suzi1 het volgende:
lijkt net die thunderdome logo op de rug van bart op afstand
no fear staat er (dacht ik)quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef suzi1 het volgende:
lijkt net die thunderdome logo op de rug van bart op afstand
Chiara blijft gewoon zichzelf hoor, da's haar charmequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:23 schreef Monique___ het volgende:
benieuwd hoe chiara , rob, angelique nu tegen jason gaan doen. Hopelijk aardiger dan vorige week.
Ja zit er ook net naar te kijken....no fear idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
no fear staat er (dacht ik)
[ afbeelding ]
Ik vind dit een heel goed ideequote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:21 schreef B00STER het volgende:
Wat echt een geweldige twist zou zijn, is dat de drie met de power of nomination de genomineerden worden en dat Jason degene wordt die bepaalt wie eruit gaat. Zou perfect bij de week passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |