abonnement Unibet Coolblue
pi_207792566



Welkom bij alweer een nieuwe editie van de FPCL, de FOK! Premier Cycling League. De zevende editie om precies te zijn, in het jaar 2023. Laten we hopen dat we zoveel mogelijk gespaard blijven van allerlei extrasportieve perikelen en we een zo volledig mogelijk seizoen kunnen afwerken!

De deelnemers van het eerste uur zullen hun prestaties van eerdere seizoenen geanalyseerd hebben, nieuwkomers hebben naar ik mag aannemen alle topics van voor tot achter minutieus doorgelezen en eenieder heeft in de wielerloze maanden niets anders gedaan dan het wielernieuws en de transfers nauwgezet volgen.

De FPCL wordt afgewerkt in competitievorm; elke week neemt jouw team het op tegen het team van een andere user. Met een beetje geluk scoor je met een team vol kneuzen een vijfde plaats, waar een team vol toppers geen topklassering garandeert.

Met de opzet van het spel onderscheidt de FPCL zich van de normale wielerpoule, waar na een paar etappes of wedstrijden 95% van de deelnemers al kansloos is of waarbij je afhankelijk bent van een slecht genomen bocht in een massasprint of een afgelopen ketting in volle finale.

De vraag is natuurlijk welke strategie eenieder gaat volgen tijdens de biedrondes. En wie heeft er Matxin aangesteld als scout? Wie moet het doen met de adviezen van Thijsje Zonneveld? Wie krijgt een schansspringer die hij of zij niet kent in de schoot geworpen door een opdringerige zaakwaarnemer? Wie betaalt de hoofdprijs voor de nieuwe Pecharroman? Spannend! Wie kroont zich uiteindelijk tot de Patrick Lefevere van Fok?

En als je je lijstje uiteindelijk helemaal af hebt en je cursor boven de verzendknop zweeft ga je toch weer twijfelen. Is 16 miljoen wel genoeg voor Wout van Elzakker? Na talloze keren wijzigen van de definitieve versie van hét lijstje druk je ten langen leste toch maar op versturen, om van de spanning verlost te zijn. Maar dan begint direct weer het lange wachten. Het wachten op, ja waarop eigenlijk? Ja inderdaad: een teleurstelling. We kunnen niet wachten!

Eindstand seizoen 2022:

Feiten en cijfers over 2022:
wimderon in WLR / FOK! Premier Cycling League 2022 #14 Het draait vaak niet
Hall of Fame / Records:
wimderon in WLR / FOK! Premier Cycling League 2022 #14 Het draait vaak niet

Hoe werkt het spel?
• Voordat de competitie begint is het de taak van de manager om een team bij elkaar te krijgen. Dit gebeurt middels een draft waarbij gewerkt wordt met blinde biedingen.
• De draft werkt als volgt: Met een budget van 100 miljoen dien je een team van 14 renners samen te stellen in verschillende biedrondes. Het minimumbod voor een renner bedraagt 0,10 miljoen en biedingen mogen tot twee cijfers achter de komma precies zijn. Na een biedronde worden alle biedingen naast elkaar gelegd, waarbij de persoon met het hoogste bod op een renner deze in zijn team kan verwelkomen. Voor een voorbeeldje verwijs ik naar vijf jaar geleden: wimderon in SPT / FOK! Premier Cycling League, bij vragen of onduidelijkheden kun je uiteraard ook in het topic terecht.
• De teams nemen het vervolgens tijdens het seizoen elke speelronde tegen elkaar op in onderlinge confrontaties, waarbij het vooraf gepubliceerde speelschema gevolgd wordt. De winnaar krijgt 3 punten, een gelijkspel levert 1 punt voor beiden op en de verliezer staat met lege handen.
• Deze resultaten worden verwerkt in een stand, die de uitslag van het spel uiteindelijk bepaalt. Bij een gelijk puntenaantal in de totale tussenstand geeft het aantal gescoorde punten de doorslag. Is dit ook gelijk dan wordt er geloot.
• Elke wedstrijd van het niveau .1 en hoger telt mee (met uitzondering van ploegen- en duotijdritten), voor een volledig overzicht verwijs ik u door naar de kalender. Wordt een wedstrijd toegevoegd aan de kalender dan wordt deze toegevoegd aan de speelronde waar deze qua datum in valt. Wordt een wedstrijd verplaatst dan geldt hiervoor hetzelfde. Uitzonderingen hierbij vormen koersen die (gaan) vallen na de laatste wedstrijd die op de oorspronkelijke kalender staat.
• Als er een renner wordt betrapt op doping, al dan niet mechanisch, dan krijgt het team waar hij voor rijdt drie punten in mindering. De gescoorde punten van deze renner in de speelronde die bezig is vervallen, eerder gescoorde punten en resultaten van het team blijven wel staan.
• Transfers werken als volgt: voor aanvang van de transferperiode maak je kenbaar welke renner(s) je wilt verkopen. Hiervoor ontvang je de helft van het bedrag dat je voor deze renner hebt betaald terug. Dit bedrag kun je samen met je nog resterende budget gebruiken om je team weer aan te vullen tot het aantal van 14, met renners die nog op de markt zijn. Ook dit gebeurt middels blinde biedrondes.

Teams:
Aguero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baggerbaas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bill_Hillie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chiappucci
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dale__Cooper
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DecoAoreste
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DeLuna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faraday01
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felagund
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
franklop
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fretwork
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frozen-assassin
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GotenSSJ
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heywoodu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hhh38
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Immerdebestebob
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
johannes_vermeer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knijn1985
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mani89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max23
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maxi-mus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mexicanobakker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pino112
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pistolero
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rellende_Rotscholier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabata
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
skysherrif
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slobeend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steven184
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wimderon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelschema:
De eerste 31 speelrondes:
https://www.dropbox.com/s/txpltc0cyz0stf0/heenronde.xlsx?dl=0

De rest volgt.

Kalender:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FPCL Croky Cup:
Volgt mogelijk

Puntentelling:
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator dinsdag 31 januari 2023 @ 14:54:37 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207792583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 14:49 schreef franklop het volgende:
Oei op achterstand tegen @:momo
Ik ben blij dat Blikra vandaag mocht sprinten bij de knakworsten.
pi_207792671
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 15:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dit is niet leuk.

Niet dat ik kans zou maken met Groenewegen in de mix, maar ik heb nu al een hekel aan de Cofidis sprinterbingo
Consonni pakt wel een paar puntjes voor je vandaag!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_207793103
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
Goossens stond op mijn lijst als koopje in ronde 1, die gaat er gelijk voor zorgen dat ik ronde 3 verlies. Potverdorie.
Helaas is een 8e plek in de Cadel oceanen race nóg belangrijker dan de successen van Kobe.

Ik ben me nog aan het bedenken of ik dit seizoen de schuld van mijn verlies geef aan de loting, de puntentelling of de indeling van de wedstrijden per ronde, daar kom ik nog op terug!
pi_207793136
@knijn1985 De punten die Sam Welsford voor mij sprokkelt worden niet geregistreerd zo lijkt het. Wellicht omdat het her en der als Sem Welsford gespeld is, dat durf ik niet te zeggen. Zou je dat kunnen rechtzetten?

Want volgens jou heb ik na 3 rondes 185 punten gescoord maar ik heb even gerekend, en ik kom op 185 punten uit van Serrano, de Bondt en Goossens en daarbij zijn de 65 punten van Welsford niet meegeteld.

Helaas tellen die extra punten natuurlijk voor de ronde die ik toch al had gewonnen, maar het is toch weer goed voor mijn doelsaldo :)
  dinsdag 31 januari 2023 @ 19:21:51 #6
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207795430
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]
Helaas is een 8e plek in de Cadel oceanen race nóg belangrijker dan de successen van Kobe.

Ik ben me nog aan het bedenken of ik dit seizoen de schuld van mijn verlies geef aan de loting, de puntentelling of de indeling van de wedstrijden per ronde, daar kom ik nog op terug!
In dit geval loting, volgens mij had je tegen heel veel anderen gewonnen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_207798083
Milan Milan Milan
  dinsdag 31 januari 2023 @ 21:39:29 #8
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207798332
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Milan Milan Milan
Was jij die lul die me overboord? :{
  dinsdag 31 januari 2023 @ 23:25:01 #9
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207799814
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Saudi Tour
Consonni

Etoile de Bessèges
Skujins

Volta a la Comunitat Valenciana
Nog niemand

Je bent in het voordeel voorlopig lijkt me.
Ulissi en Fiorelli nog in Valencia
pi_207800130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ulissi en Fiorelli nog in Valencia
Ik heb daar nog Vliegen en Zimmerman, kan nog spannend worden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 1 februari 2023 @ 00:42:10 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207800802
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb daar nog Vliegen en Zimmerman, kan nog spannend worden.
Ulissi heeft me op Mallorca nog niet overtuigd. Maar vorig jaar werd ie in z'n eerste rittenkoers 2e, dus soms is ie wel vroeg in vorm. Ik reken nergens op met de voorsprong die je neemt in de woestijn
  Redactie Sport woensdag 1 februari 2023 @ 08:22:22 #12
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207801623
Hopen dat Molano een sprintje of 2 mee kan doen in Spanje en dan een alibiklassement van DLC, anders wordt het lastig tegen Waerenskjold die wellicht nog wat extra punten gaat pakken en Oeroeboeroe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 1 februari 2023 @ 10:40:14 #13
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207802756
Ik zal vanavond weer tussenstandje plaatsen.
Na 2 etappes Saudi niet echt de moeite he.
  Redactie Sport woensdag 1 februari 2023 @ 11:28:27 #14
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207803264
Van Gils en Govekar mogen wel eens een keer een programma toegewezen krijgen. Elissonde start vandaag ook, misschien is dit rondje net zwak genoeg bezet voor een alibiklassementje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207806524
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen dat Molano een sprintje of 2 mee kan doen in Spanje en dan een alibiklassement van DLC, anders wordt het lastig tegen Waerenskjold die wellicht nog wat extra punten gaat pakken en Oeroeboeroe
+1 overwinning alvast in de zandbak


En ik heb ook nog Ciccone en Covilli aan de start in Valencia

[ Bericht 5% gewijzigd door Faraday01 op 01-02-2023 16:11:45 ]
  woensdag 1 februari 2023 @ 17:12:33 #16
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207807306
Cosnefroy veel beter dan in de Marseillaise en daarmee van de 0 af. Heel mooi. Op voorsprong nu in ronde 4 :)

Edit: ook Kämna van de 0 af, zij het nipt. 1 enkel puntje in Valencia. Ach ja, elk puntje is welkom.

[ Bericht 21% gewijzigd door DecoAoreste op 01-02-2023 18:19:26 ]
  Redactie Sport woensdag 1 februari 2023 @ 18:30:58 #17
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207808174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 15:58 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
+1 overwinning alvast in de zandbak


En ik heb ook nog Ciccone en Covilli aan de start in Valencia
Nouja hiervan kom ik ook met een alibiklassement niet meer terug dus als Ciccone ineens uithaalt maakt dat ook niet meer uit. Heb nog niet 1 “makkelijke” loting gehad zo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207808225
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Nouja hiervan kom ik ook met een alibiklassement niet meer terug dus als Ciccone ineens uithaalt maakt dat ook niet meer uit. Heb nog niet 1 “makkelijke” loting gehad zo
In Valencia vandaag een P5 en P10 gescoord. Het valt nog mee, 48 punten in totaal als ik goed geteld heb.
  Redactie Sport woensdag 1 februari 2023 @ 19:31:19 #19
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207809379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2023 18:34 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
In Valencia vandaag een P5 en P10 gescoord. Het valt nog mee, 48 punten in totaal als ik goed geteld heb.
Dat is al top 8 voor een renner en dan zie ik jouw renners in etappes al meer scoren, maar volledig onmogelijk is het natuurlijk niet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 1 februari 2023 @ 19:33:37 #20
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207809442
Fred Wright moet beter kunnen ;(
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 februari 2023 @ 07:49:56 #21
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207815462
Met Watson, Tulett en Laurance drie van mijn vier mannen in Besseges in de top-16 en nul in de top-10 en dus de punten, lekker hoor.

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 2 februari 2023 @ 08:00:23 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207815531
Mihkels tegen Bilbao, McNulty, Bjerg en Majka in Valencia, ja, nee, deze speelronde wordt 'm niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 2 februari 2023 @ 08:03:09 #23
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207815549
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 08:00 schreef heywoodu het volgende:
Mihkels tegen Bilbao, McNulty, Bjerg en Majka in Valencia, ja, nee, deze speelronde wordt 'm niet.
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:29:45 #24
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207816192
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 16 maxi-mus
Immerdebestebob 5 - 9 steven184
GotenSSJ 0 - 18 Pino112
DecoAoreste 12 - 0 Max23
Bill_Hillie 6 - 21 Ijs_beer
Pistolero 14 - 1 Chiappucci
Sabata 4 - 15 Skysherrif
dale__cooper 55 - 8 baggerbaas
Frozen-assassin 0 - 0 wimderon
hhh38 15 - 57 Felagund
Mexicanobakker 0 - 48 Faraday01
Mani89 0 - 0 DeLuna
Momo 10 - 0 franklop
johannes_vermeer 0 - 23 Slobeend
Knijn1985 3 - 0 Fretwork
Aguero 24 - 30 Rellende_Rotscholier

zonder klassementjes
pi_207816226
Ja, dit is wel verloren. :{ Zul je zien dat het uiteindelijk alsnog 50 punten voor mij wordt waardoor ik de helft makkelijk had kunnen verslaan. Zou niet voor het eerst zijn _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 februari 2023 @ 09:40:28 #26
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207816292
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is wel verloren. :{ Zul je zien dat het uiteindelijk alsnog 50 punten voor mij wordt waardoor ik de helft makkelijk had kunnen verslaan. Zou niet voor het eerst zijn _O-
Zijn nog vrij veel etappes hoor.
pi_207816302
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:40 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Zijn nog vrij veel etappes hoor.
Parijs is nog ver ja, maar je kunt ze maar vast binnen hebben he _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:06:23 #28
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207816595
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:29 schreef knijn1985 het volgende:
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 16 maxi-mus
Immerdebestebob 5 - 9 steven184
GotenSSJ 0 - 18 Pino112
DecoAoreste 12 - 0 Max23
Bill_Hillie 6 - 21 Ijs_beer
Pistolero 14 - 1 Chiappucci
Sabata 4 - 15 Skysherrif
dale__cooper 55 - 8 baggerbaas
Frozen-assassin 0 - 0 wimderon
hhh38 15 - 57 Felagund
Mexicanobakker 0 - 48 Faraday01
Mani89 0 - 0 DeLuna
Momo 10 - 0 franklop
johannes_vermeer 0 - 23 Slobeend
Knijn1985 3 - 0 Fretwork
Aguero 24 - 30 Rellende_Rotscholier

zonder klassementjes
Volgens mij heeft Fedeli punten voor mij gehaald, kan je checken of zijn naam goed staat in je sheet? Volgens mij staat hij als Allessandro ipv Alessandro
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 2 februari 2023 @ 10:12:32 #29
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207816710
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Volgens mij heeft Fedeli punten voor mij gehaald, kan je checken of zijn naam goed staat in je sheet? Volgens mij staat hij als Allessandro ipv Alessandro
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 16 maxi-mus
Immerdebestebob 5 - 9 steven184
GotenSSJ 3 - 18 Pino112
DecoAoreste 12 - 0 Max23
Bill_Hillie 6 - 21 Ijs_beer
Pistolero 14 - 1 Chiappucci
Sabata 4 - 15 Skysherrif
dale__cooper 55 - 8 baggerbaas
Frozen-assassin 0 - 0 wimderon
hhh38 15 - 57 Felagund
Mexicanobakker 0 - 48 Faraday01
Mani89 0 - 0 DeLuna
Momo 10 - 0 franklop
johannes_vermeer 0 - 23 Slobeend
Knijn1985 3 - 0 Fretwork
Aguero 24 - 30 Rellende_Rotscholier
pi_207817906
Oh ja, R_R heeft natuurlijk ook Bini.
Citius, Altius, Fortius.
pi_207822340
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Parijs is nog ver ja, maar je kunt ze maar vast binnen hebben he _O-
De te beklimmen muur is nog iets hoger geworden :D
  Moderator donderdag 2 februari 2023 @ 18:07:02 #32
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_207822373
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 11:38 schreef Aguero het volgende:
Oh ja, R_R heeft natuurlijk ook Bini.
En Landa!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_207822439
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:04 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
De te beklimmen muur is nog iets hoger geworden :D
Ik had deze ronde al opgegeven hoor, en mijn renners blijkbaar ook. Op naar Oman! Daar liggen wel kansen op de eerste 2 overwinningen zie ik.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 2 februari 2023 @ 18:42:05 #34
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207822793
Charmig netjes top 10!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_207824243
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
En Landa!
Altijd tegen mij.


De Colombiaanse (tijdrit)kampioenschappen tellen ook gewoon mee neem ik aan? @knijn1985
Citius, Altius, Fortius.
pi_207824455
Alleen van echte wielerlanden toch?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_207824550
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:08 schreef Steven184 het volgende:
Alleen van echte wielerlanden toch?
Was het niet altijd de top 10 landen van de UCI? Want daar staan ze gewoon bij
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207824617
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:13 schreef franklop het volgende:

[..]
Was het niet altijd de top 10 landen van de UCI? Want daar staan ze gewoon bij
Top 8 dacht ik, maar daar staan ze volgens mij ook in.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_207824776
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2023 20:13 schreef franklop het volgende:

[..]
Was het niet altijd de top 10 landen van de UCI? Want daar staan ze gewoon bij
Het was een grapje vriend
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 3 februari 2023 @ 07:42:54 #40
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207828586
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:57 schreef Aguero het volgende:

[..]
Altijd tegen mij.

De Colombiaanse (tijdrit)kampioenschappen tellen ook gewoon mee neem ik aan? @:knijn1985
uh nee
  vrijdag 3 februari 2023 @ 07:53:00 #41
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207828628
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 18 - 274 maxi-mus
Immerdebestebob 5 - 9 steven184
GotenSSJ 73 - 18 Pino112
DecoAoreste 91 - 0 Max23
Bill_Hillie 112 - 121 Ijs_beer
Pistolero 191 - 13 Chiappucci
Sabata 76 - 15 Skysherrif
dale__cooper 91 - 128 baggerbaas
Frozen-assassin 0 - 62 wimderon
hhh38 54 - 70 Felagund
Mexicanobakker 0 - 307 Faraday01
Mani89 4 - 0 DeLuna
Momo 10 - 0 franklop
johannes_vermeer 17 - 178 Slobeend
Knijn1985 44 - 0 Fretwork
Aguero 24 - 84 Rellende_Rotscholier

incl klassementen
  vrijdag 3 februari 2023 @ 07:53:28 #42
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207828632
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 52 maxi-mus
Immerdebestebob 5 - 9 steven184
GotenSSJ 13 - 18 Pino112
DecoAoreste 16 - 0 Max23
Bill_Hillie 22 - 21 Ijs_beer
Pistolero 34 - 1 Chiappucci
Sabata 11 - 15 Skysherrif
dale__cooper 63 - 28 baggerbaas
Frozen-assassin 0 - 12 wimderon
hhh38 20 - 58 Felagund
Mexicanobakker 0 - 87 Faraday01
Mani89 0 - 0 DeLuna
Momo 10 - 0 franklop
johannes_vermeer 2 - 38 Slobeend
Knijn1985 9 - 0 Fretwork
Aguero 24 - 44 Rellende_Rotscholier

excl. klassementen
pi_207828928
Dit weekend maar toeslaan met Sivakov.
Hopelijk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 3 februari 2023 @ 08:48:09 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207829001
Dit wordt een pijnlijke nederlaag
  Redactie Sport vrijdag 3 februari 2023 @ 08:49:24 #45
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207829016
De laatste plaats is een feit. Deze ronde is ook wel gewoon erg matig, dit verdien ik wel te verliezen (al had enige prestatie van mijn team me waarschijnlijk ook niet echt geholpen). DLC kan er dus gewoon echt niets meer van, jammer.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207829269
Oh, ik moet tegen Guerreiro, erg vervelend.
pi_207829525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 07:42 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
uh nee
Je hoort nog van mijn advocaat.
Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:34:11 #48
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829539
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:33 schreef Aguero het volgende:

[..]
Je hoort nog van mijn advocaat.
Beter vooraf gekeken ouwe aftertimer o|O
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:35:46 #49
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207829560
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:34 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Beter vooraf gekeken ouwe aftertimer o|O
Waarom niet?

Het speelschema kan gewoon worden aangepast als er koersen verschuiven of over het hoofd gezien zijn.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:36:37 #50
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207829568
Doen de NKs helemaal niet meer mee, of die in de zomer op de reguliere tijdstippen wel? en EK en WK?

Vorige jaren deden al deze koersen wel mee dus inderdaad vreemd dat dat nu anders is. Maakt voor mij persoonlijk verder niet uit vermoed ik, maar toch.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:39:22 #51
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829609
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Waarom niet?

Het speelschema kan gewoon worden aangepast als er koersen verschuiven of over het hoofd gezien zijn.
Jazeker maar nu is het nadat de uitslag is geweest toch?
Maar als iedereen mee eens is gooi ik hem bij speelronde 4
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:41:01 #52
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Doen de NKs helemaal niet meer mee, of die in de zomer op de reguliere tijdstippen wel? en EK en WK?

Vorige jaren deden al deze koersen wel mee dus inderdaad vreemd dat dat nu anders is. Maakt voor mij persoonlijk verder niet uit vermoed ik, maar toch.
Programma is bekend gemaakt. Opmerkingen/suggesties zijn welkom B:)B
pi_207829636
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:39 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Jazeker maar nu is het nadat de uitslag is geweest toch?
Maar als iedereen mee eens is gooi ik hem bij speelronde 4
Dat is ook niet helemaal eerlijk ten opzichte van de tegenstander in de vierde ronde want die begint met een flinke achterstand. Ik zou het gewoon zo laten.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:43:25 #54
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207829658
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:41 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Programma is bekend gemaakt. Opmerkingen/suggesties zijn welkom B:)B
Suggestie: ik zie dat er in het speelschema al een ronde is voor 'NKs' en een ronde voor 'NKs tijdritten'. Als je die van Colombia nu daarbij gooit? Duurt nog wel een hele tijd dus dan staan sommigen alvast op voorsprong in die ronde, maar dan is het wel eerlijker denk ik. Idd ronde 4 nu nog veranderen voelt oneerlijk maar helemaal overslaan ook.

EK en WK mogen wmb gewoon bij de ronde waar ze qua tijd thuishoren, dat duurt toch nog heel lang.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:43:28 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207829660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:39 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Jazeker maar nu is het nadat de uitslag is geweest toch?
Maar als iedereen mee eens is gooi ik hem bij speelronde 4
Ik denk dat iedereen ervan uitging dat het wel mee zou tellen tijdens de biedrondes. Daarna heb je toch geen invloed meer dus ik zou het gewoon toevoegen.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:46:11 #56
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829694
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Suggestie: ik zie dat er in het speelschema al een ronde is voor 'NKs' en een ronde voor 'NKs tijdritten'. Als je die van Colombia nu daarbij gooit? Duurt nog wel een hele tijd dus dan staan sommigen alvast op voorsprong in die ronde, maar dan is het wel eerlijker denk ik. Idd ronde 4 nu nog veranderen voelt oneerlijk maar helemaal overslaan ook.

EK en WK mogen wmb gewoon bij de ronde waar ze qua tijd thuishoren, dat duurt toch nog heel lang.
Hier kan ik me wel in vinden *O*
Meteen even vaststellen welke mee moeten tellen?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:46:29 #57
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829698
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik denk dat iedereen ervan uitging dat het wel mee zou tellen tijdens de biedrondes. Daarna heb je toch geen invloed meer dus ik zou het gewoon toevoegen.
Je overschat veel deelnemers :!
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:49:41 #58
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207829732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:46 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Je overschat veel deelnemers :!
Aangezien ze ieder jaar meetellen is dat niet zo'n gekke aanname.

Ach, voor mij maakt het ook niets uit want ik heb geen Colombianen
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:50:45 #59
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207829742
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:46 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Hier kan ik me wel in vinden *O*
Meteen even vaststellen welke mee moeten tellen?
1 1 - Belgium 11135
2 2 - France 9830
3 3 - Spain 9113
4 4 - Netherlands 7637
5 5 - Italy 7434
6 6 - Great Britain 7388
7 7 - Australia 7245
8 9 ▲1 Colombia 6768
9 8 ▼1 Slovenia 6471
10 10 - Denmark 6348

Top 10 landen op PCS momenteel, gevoelsmatig zijn dit ook wel de 10 beste wielerlanden. Australië is ook al geweest dus daarvoor geldt dan hetzelfde als Colombia. Rest is volgens mij aardig rond dezelfde periode meestal.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:52:39 #60
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829761
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
1 1 - Belgium 11135
2 2 - France 9830
3 3 - Spain 9113
4 4 - Netherlands 7637
5 5 - Italy 7434
6 6 - Great Britain 7388
7 7 - Australia 7245
8 9 ▲1 Colombia 6768
9 8 ▼1 Slovenia 6471
10 10 - Denmark 6348

Top 10 landen op PCS momenteel, gevoelsmatig zijn dit ook wel de 10 beste wielerlanden. Australië is ook al geweest dus daarvoor geldt dan hetzelfde als Colombia. Rest is volgens mij aardig rond dezelfde periode meestal.
Australië doet niet mee natuurlijk, want dat was voor de biedrondes.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:53:05 #61
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207829767
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:52 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Australië doet niet mee natuurlijk, want dat was voor de biedrondes.
Fair, dan houd je er 9 over.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:53:10 #62
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829768
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Aangezien ze ieder jaar meetellen is dat niet zo'n gekke aanname.

Ach, voor mij maakt het ook niets uit want ik heb geen Colombianen
Dus jij denkt dat mensen een Colombiaan nemen want NK telt in 1 rondje mee?
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:55:09 #63
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829790
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Fair, dan houd je er 9 over.
Dank voor het meedenken B:)B
pi_207829811
Ik had speciaal een Oostenrijker in mijn team genomen voor de NK's
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 3 februari 2023 @ 09:58:57 #65
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207829820
Verder nog even over WK en EK:

06.08 World Championships ME - Road Race WC
11.08 World Championships ME - ITT WC

19.09 European Continental Championships - ITT
24.09 European Continental Championships - Road Race CC

WK wegrit en tijdrit kun je 1 ronde van maken, want ik zag dat ronde 41 momenteel nog helemaal leeg is in het speelschema. Dus lijkt erop dat dat sowieso al de bedoeling was?

EK kun je opsplitsen over ronde 54 en 55 dunkt me. Maar allebei bij een van die twee rondes kan eventueel ook.
pi_207829835
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:52 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Australië doet niet mee natuurlijk, want dat was voor de biedrondes.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens :D
Clarke was 2e

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 10:00:37 #67
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829836
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:58 schreef DecoAoreste het volgende:
l de bedoeling was?
Dat was inderdaad de bedoeling.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 10:08:27 #68
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207829892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:53 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat mensen een Colombiaan nemen want NK telt in 1 rondje mee?
Nee, ik denk dat ze aan het begin van het spel van uitgaan dat de NKs van de toplanden gewoon meetellen zoals ieder jaar.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 10:10:51 #69
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207829904
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 10:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nee, ik denk dat ze aan het begin van het spel van uitgaan dat de NKs van de toplanden gewoon meetellen zoals ieder jaar.
Ok dus opgelost.
pi_207830644
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:53 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat mensen een Colombiaan nemen want NK telt in 1 rondje mee?
Nee, daarom heb ik drie Colombianen genomen.
Citius, Altius, Fortius.
pi_207830673
Goede oplossing wel. ^O^

Mijn mannen gaan vooral voor het Sloveens en Belgisch kampioenschap.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 3 februari 2023 @ 11:38:34 #72
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207830701
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:33 schreef Aguero het volgende:

[..]
Nee, daarom heb ik drie Colombianen genomen.
Heel goed van jou
pi_207830791
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 11:38 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Heel goed van jou
Maar meetellen in de NK rondes is prima!
Citius, Altius, Fortius.
  vrijdag 3 februari 2023 @ 14:43:33 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207832872
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 23:47 schreef Felagund het volgende:

[..]
Ik heb daar nog Vliegen en Zimmerman, kan nog spannend worden.
Consonni verslaat Groenewegen net in een rechtstreeks duel _O_

Stijgt er ook nog 2 plekken in het klassement mee, erg mooi.
  Redactie Sport vrijdag 3 februari 2023 @ 15:49:05 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207833743
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 09:53 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat mensen een Colombiaan nemen want NK telt in 1 rondje mee?
Bij tijdrijders let ik vaak wel op de nationaliteit. :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207833910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 14:43 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Consonni verslaat Groenewegen net in een rechtstreeks duel _O_

Stijgt er ook nog 2 plekken in het klassement mee, erg mooi.
Altijd tegen mij, dadelijk verlies ik dit rondje ook nog.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  vrijdag 3 februari 2023 @ 16:13:58 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207834025
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 16:03 schreef Felagund het volgende:

[..]
Altijd tegen mij, dadelijk verlies ik dit rondje ook nog.
Als ik goed heb gerekend staat het nu 82-80 voor jou :P
  vrijdag 3 februari 2023 @ 17:24:05 #78
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207834937
Misschien dat Louis Barré me nog winst gaat opleveren tegen Ron de Wim
pi_207834953
Gewoon nummer 1 en 3 in Valenciana vandaag. Sorry @Momo
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207835629
Ferron had helemaal van die brug mogen flikkeren.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 3 februari 2023 @ 18:18:21 #81
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207835693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 18:14 schreef Steven184 het volgende:
Ferron had helemaal van die brug mogen flikkeren.
Nou nou nou nou nou.

Blij dat Cosnefroy in orde is na de val, dan is ronde 4 normaliter wel binnen :)
  vrijdag 3 februari 2023 @ 18:40:11 #82
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207835999
Geniaal spel. Ene dag hangt ie aan een brug, andere dag vooraan in de sprint. @Steven184
  Redactie Sport vrijdag 3 februari 2023 @ 19:03:00 #83
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207836330
Erg jammer dat Ferron geen contractverlenging wilde.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 3 februari 2023 @ 19:07:49 #84
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207836389
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer dat Ferron geen contractverlenging wilde.
Ik heb serieuze biedingen gedaan op Milan (7.9, ronde 1), Zingle (7.9, ronde 1) Page (4.4, ronde 1) en Simmons (8.2, ronde 2). Dus het mag ook een keer mee zitten.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 19:09:18 #85
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207836410
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 17:25 schreef franklop het volgende:
Gewoon nummer 1 en 3 in Valenciana vandaag. Sorry @:momo
Jammerrrr
pi_207848054
Sta zo al op 7 renners met punten :o en dan moet kopman José nog in vorm komen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207848159
Kopman Skjelmose gaat vrolijk door met waar hij vorig jaar mee geëindigd is, ongekend schroeien. Dat wordt een hele leuke rubriek dit seizoen. Buitrago, Bennett, van Wilder, Piccolo en Gloag ook prima aan het seizoen begonnen.

Alleen Wellens valt een beetje tegen, ga je werk eens doen Matxin.
pi_207849552
Powless kon niet winnen van Skjelmose, wel slim meegeslopen. En Tejo wint in Spanje een etappe, ik geloof het niet :)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 5 februari 2023 @ 15:57:37 #89
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207867049
Mijn Pierre Latour!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_207868844
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
zitten nog wat kleine foutjes in ja omdat de namen nog niet allemaal goed overeenkomen.
Als je even een sheetje waarin de namen staan doorstuurt kijk ik het wel even door :Y)
pi_207868925
Howgh, hoe slim dat meesluipen was blijkt nu. Dank u Neilson
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 5 februari 2023 @ 18:42:47 #92
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207869788
Het werd nog even spannend omdat Kämna naar huis is en Cort besloot top-10 te rijden in de tijdrit, maar als het goed is heb ik hem over de streep getrokken. En ook Mohoric is van de 0 af nu :)

2 uit 4, acceptabel. Op naar het linkerrijtje.
pi_207869844
4 uit 4
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zondag 5 februari 2023 @ 18:50:39 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207869909
Wel een goede ronde voor een nulscore zullen we maar zeggen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 5 februari 2023 @ 19:06:21 #95
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207870112
Charmig geheel weggevallen lijkt het, ronde 4 ga ik dus verliezen. Vuile klootzak!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 5 februari 2023 @ 19:10:00 #96
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207870159
Hebben jouw renners nog punten gehaald de afgelopen 2 dagen @Felagund ?
pi_207870980
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
Hebben jouw renners nog punten gehaald de afgelopen 2 dagen @:Felagund ?
Volgens mij niet. -O-
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zondag 5 februari 2023 @ 20:22:56 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207871018
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 20:20 schreef Felagund het volgende:

[..]
Volgens mij niet. -O-
Bij mij heeft Ulissi nog wat gesprokkeld en een 11e plek in het klassement :9
pi_207872466
@Immerdebestebob

Nog punten gesprokkeld? Ik 3e met Battistella vandaag, niet zeker of dat genoeg is na die 2e plek van Ferron.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 februari 2023 @ 21:59:02 #100
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207872504
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Charmig geheel weggevallen lijkt het, ronde 4 ga ik dus verliezen. Vuile klootzak!
Ik was al aan het zoeken door wie je nou zo hoog stond in de tussenstand incl klassement :P
Erg mooi, leuk dat kopman Pienjo ook z'n eerste punten scoort *O*
  zondag 5 februari 2023 @ 22:53:58 #101
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207873299
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 21:57 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob

Nog punten gesprokkeld? Ik 3e met Battistella vandaag, niet zeker of dat genoeg is na die 2e plek van Ferron.
Fredje Wright zat er nog bij vandaag :@
pi_207873333
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Fredje Wright zat er nog bij vandaag :@
Gefeliciteerd
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 5 februari 2023 @ 23:07:02 #103
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207873399
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 22:57 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd
Als ik het goed heb 38 punten van Ferron en Wright. Jij?
  maandag 6 februari 2023 @ 08:02:02 #104
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207874482
  maandag 6 februari 2023 @ 08:11:37 #105
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207874540
Speelronde 5:
9-2-2023 12-2-2023 Tour of Antalya 2.1
10-2-2023 10-2-2023 Muscat Classic 1.1
11-2-2023 11-2-2023 Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1

pi_207874548
Ophouden maar.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport maandag 6 februari 2023 @ 08:58:23 #107
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207874915
Tegen Welten/Manzin in Antalya, al lijkt daar maar 1 serieuze sprintkans.
De startlijst van de Muscat Classic ( :') ) is nog niet compleet, maar voorlopig Vendrame+Merlier tegen Laas. Met Vendrame daar wel goede kans op wat punten
Murcia zie ik in ieder geval Barguil en Izagirre.

Maar zoals het gaat zal dit wel weer 32-28 worden _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Mexicanobakker op 06-02-2023 09:12:43 ]
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 6 februari 2023 @ 09:05:10 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207874972
Slappe lul R.EV is weer aan het bukken en rijdt pas weer in UAE.
  Redactie Sport maandag 6 februari 2023 @ 09:08:54 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207875013
Ik hoop eigenlijk dat Zingle de Muscat Classic ook rijdt, die kan die wedstrijd zomaar winnen. Al is Vendrame ook wel een kanshebber als ie in vorm is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 6 februari 2023 @ 09:31:07 #110
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207875281
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Welten/Manzin in Antalya, al lijkt daar maar 1 serieuze sprintkans.
De startlijst van de Muscat Classic ( :') ) is nog niet compleet, maar voorlopig Vendrame+Merlier tegen Laas. Met Vendrame daar wel goede kans op wat punten
Murcia zie ik in ieder geval Barguil en Izagirre.

Maar zoals het gaat zal dit wel weer 32-28 worden _O-
Welten heeft Démare bij zich, dus die mag lekker aan gaan trekken :{

Bij mij vallen de dubbeltjes tot nu toe wel de goede kant op, dus wie weet :P
  Redactie Sport maandag 6 februari 2023 @ 09:44:07 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207875403
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Welten heeft Démare bij zich, dus die mag lekker aan gaan trekken :{

Bij mij vallen de dubbeltjes tot nu toe wel de goede kant op, dus wie weet :P
In dit sprintersveld zal een leadout misschien ook nog wel sprokkelen. Manzin/Tesson/Dujardin zullen ook wel een triosprint doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 februari 2023 @ 09:44:08 #112
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207875404
Prima score *O*

Komende ronde wordt niks, in Antalya en voorlopig Muscat niemand :{
pi_207875484
quote:
Ik wil toch nu de punten van MAL :'(


Tour of Antalya 2.1

Muscat Classic 1.1
Capiot
Naesen
Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1
Barcélo

@Bill_Hillie
Citius, Altius, Fortius.
  maandag 6 februari 2023 @ 09:53:45 #114
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207875508
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 6 februari 2023 @ 09:57:03 #115
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207875537
In de Antalya Tour met Latour, LENNY en Guerin. Ik schrijf de volgende overwinning alvast op. Ik ga geen ronde verliezen dit jaar.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport maandag 6 februari 2023 @ 10:06:27 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207875667
Wordt de volgende stand wel gesorteerd op behaalde punten -> punten gescoord? (Zou het wat uitmaken hahaha dan is mijn achterstand nog groter :') )
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 6 februari 2023 @ 10:08:06 #117
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207875691
Ik hijs mijn witte vlag al tegen Mani. Treurig.

Zoek lekker een reling op, Remco! :r
pi_207875786
Speelronde 5 tegen @maxi-mus met voorlopig aan het vertrek

9-2-2023 12-2-2023 Tour of Antalya 2.1
Mark Stewart

10-2-2023 10-2-2023 Muscat Classic 1.1
Niemand

11-2-2023 11-2-2023 Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1
Pavel Sivakov en José Herrada
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 6 februari 2023 @ 10:53:46 #119
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207876050
Oei, ronde 5 wordt lastig. Louvel moet het in zijn eentje opnemen tegen het halve team van R_R. Nu zijn dat niet de grootste hoogvliegers over het algemeen (Philipsen, Girmay en Landa starten niet) maar alsnog ziet het er niet heel rooskleurig uit, grote kans dat er wel ergens gesprokkeld wordt door een Moschetti of een Lastra.

Heb trouwens het op 1 na laagste puntentotaal :') . Weinig geluk met de vorm, iets meer geluk met de loting I guess.
  maandag 6 februari 2023 @ 11:46:34 #120
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207876731
Tour of Antalya 2.1
Mareczko in een typisch Mareczko rondje

Muscat Classic 1.1
?

Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1
Haller, Rota

Tegen @GotenSSJ met o.a. Hirschi
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  maandag 6 februari 2023 @ 11:51:57 #121
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207876809
Dit spelletje is trouwens altijd wel verslavend. Komende 3 dagen flinke onthoudingsverschijnselen aangezien de volgende profkoers pas weer donderdag is. :') Constant PCS F5'en heeft dan weinig nut.
pi_207877482
Tour of Antalya
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport maandag 6 februari 2023 @ 12:52:49 #123
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_207877724
Oh wat een sterk team heb ik, daarom sta ik ook op de 26e plek.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 6 februari 2023 @ 13:31:59 #124
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207878259
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:57 schreef Mani89 het volgende:
In de Antalya Tour met Latour, LENNY en Guerin. Ik schrijf de volgende overwinning alvast op. Ik ga geen ronde verliezen dit jaar.
Hahahahahahahaha haha. Toch niet dus.
  maandag 6 februari 2023 @ 13:33:43 #125
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207878285
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hahahahahahahaha haha. Toch niet dus.
Ik heb Paul nog en Calmejane met de Wanty bonus, geen stress.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport maandag 6 februari 2023 @ 13:52:08 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207878508
Ach wat jammer nu
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207881946
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:51 schreef Aguero het volgende:

[..]
Ik wil toch nu de punten van MAL :'(

Tour of Antalya 2.1

Muscat Classic 1.1
Capiot
Naesen
Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1
Barcélo

@:Bill_Hillie
Vooralsnog heb ik alleen Lazkano in Murcia dus je maakt goede kans.
  maandag 6 februari 2023 @ 18:18:52 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207882026
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach wat jammer nu
Jij had daar niemand dus? Woest.
pi_207882277
Met Chaves alvast wat punten voor ronde 93 binnengehaald
pi_207882294
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:44 schreef Pino112 het volgende:
Prima score *O*

Komende ronde wordt niks, in Antalya en voorlopig Muscat niemand :{
Ik heb ook alleen een paar man in Spanje
pi_207882412
Jorgensen in Muscat en Schultz in Murcia. Mager handeltje
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Sport maandag 6 februari 2023 @ 19:18:43 #132
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207883084
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 18:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jij had daar niemand dus? Woest.
Correct en tevens juist
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 8 februari 2023 @ 23:43:50 #133
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207916798
@Slobeend

Ik kom in Muscat met het aardige sprinttreintje Peak, Renard, Walls.

In Spanje heb ik Madouas.
  donderdag 9 februari 2023 @ 08:58:42 #134
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207918242
Speelronde 6:
11-2-2023 15-2-2023 Tour of Oman 2.Pro
12-2-2023 12-2-2023 Clasica de Almeria 1.Pro
12-2-2023 12-2-2023 Figueira Champions Classic 1.1

  Redactie Sport donderdag 9 februari 2023 @ 09:27:22 #135
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207918491
Met wat ik in Oman heb staan moet dat ook een overwinning zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 februari 2023 @ 09:55:39 #136
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207918791
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met wat ik in Oman heb staan moet dat ook een overwinning zijn
ook?
pi_207919420
Speelronde 6 tegen @DecoAoreste voorlopig

Fabio Jakobsen - Figueira Champions Classic
Sylvain Moniquet - Tour of Oman
Jenthe Biermans - Tour of Oman

tegen

Eduardo Sepúlveda - Tour of Oman
Daan Hoole - Figueira Champions Classic
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:51:54 #138
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207919493
Dankzij werkweigeraar R.EV schrijf ik een nieuwe nederlaag op.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:52:18 #139
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207919499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:45 schreef franklop het volgende:
Speelronde 6 tegen @:DecoAoreste voorlopig

Fabio Jakobsen - Figueira Champions Classic
Sylvain Moniquet - Tour of Oman
Jenthe Biermans - Tour of Oman

tegen

Eduardo Sepúlveda - Tour of Oman
Daan Hoole - Figueira Champions Classic
Hm, hopen dat die heuvels voor Jakobsen te zwaar zijn. Oman is wel typisch een rondje waar ik wat aan Sepulveda zou kunnen hebben, maar dan moet hij wel beter in vorm zijn dan verleden maand.

Ik verwacht Louvel en Devriendt nog wel aan de start in Almeria trouwens, die starten beiden een dag eerder namelijk in Murcia.
  donderdag 9 februari 2023 @ 10:55:58 #140
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207919535
Sinds wanneer hebben al die kleine rondjes ineens een "Classic" ervoor? Sowieso een nieuwe koers een Classic noemen :')
pi_207919626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:55 schreef hhh38 het volgende:
Sinds wanneer hebben al die kleine rondjes ineens een "Classic" ervoor? Sowieso een nieuwe koers een Classic noemen :')
Het is in dit geval volgens mij een klassieker ten ere van het 250 jaar jubileium van Figueira da Foz als 'stad':

quote:
In 2023 wordt de 250ste verjaardag van de verheffing van Figueira da Foz tot plaats en 140 jaar verheffing tot stad gevierd.

Het is belangrijk om te vieren wat belangrijk voor ons is, en het is alleen maar eerlijk om hulde te brengen aan Figueira da Foz zelf, als een provincie die het is, zijn geboorte, zijn identiteit, de bevestiging en formalisering van zijn banden.

Figueira da Foz voldoet aan alle vereisten om een ​​fietstocht van wereldklasse 1.0 te organiseren en zet zijn traditie voort in deze modaliteit, waar onvermijdelijke figuren van nationale en internationale wielersport zoals José Bento Pessoa en Alves Barbosa werden geboren. Als burgemeester van de gemeente zien we dit evenement als een manier om ons territorium en het merk Figueira da Foz wereldwijd te bevestigen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  donderdag 9 februari 2023 @ 11:07:12 #142
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207919651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:05 schreef Felagund het volgende:

[..]
Het is in dit geval volgens mij een klassieker ten ere van het 250 jaar jubileium van Figueira da Foz als 'stad':
[..]

Ah oké. Toevallig dan dat het vlak na de tevens nieuwe Muscat Classic is
  donderdag 9 februari 2023 @ 11:12:40 #143
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207919728
Het woord 'klassieker' is toch min of meer synoniem aan 'eendagskoers'? In die zin klopt het wel.
  donderdag 9 februari 2023 @ 11:17:34 #144
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207919810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Het woord 'klassieker' is toch min of meer synoniem aan 'eendagskoers'? In die zin klopt het wel.
Je zou alleen recht op die naam moeten hebben als je koers minstens 20 jaar bestaat :{w
pi_207919834
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Het woord 'klassieker' is toch min of meer synoniem aan 'eendagskoers'? In die zin klopt het wel.
Ik denk dat ook hier wordt bedoeld, al wordt het ook gebruikt voor een eendagskoers die al heel vaak is gereden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport donderdag 9 februari 2023 @ 11:33:38 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207920050
quote:
12s.gif Op donderdag 9 februari 2023 09:55 schreef knijn1985 het volgende:

[..]
ook?
Net als ronde 5!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207920127
Capiot nog steeds kapot.
Citius, Altius, Fortius.
  donderdag 9 februari 2023 @ 12:02:56 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207920428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Net als ronde 5!
Die is nog niet gereden ;)

Ik heb Teugels nog in de Muscat Classic, dus pas maar op!
pi_207921463
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:55 schreef hhh38 het volgende:
Sinds wanneer hebben al die kleine rondjes ineens een "Classic" ervoor? Sowieso een nieuwe koers een Classic noemen :')
Classic staat er hier toch duidelijk achter!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 9 februari 2023 @ 13:34:29 #150
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207921534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 13:29 schreef franklop het volgende:

[..]
Classic staat er hier toch duidelijk achter!
Ik bedoel dat het voor de Tour of Oman en de Volta do Algarve is in de kalender.
  donderdag 9 februari 2023 @ 13:43:56 #151
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207921665
In Muscat met Meintjes, Cav en de Soos
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_207921674
Speelronde 5 tegen @Max23:
9-2-2023 12-2-2023 Tour of Antalya 2.1
10-2-2023 10-2-2023 Muscat Classic 1.1
Mauri Vansevenant
11-2-2023 11-2-2023 Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1
Vliegen, Zimmerman
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport donderdag 9 februari 2023 @ 16:04:51 #153
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207923501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 12:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Die is nog niet gereden ;)

Ik heb Teugels nog in de Muscat Classic, dus pas maar op!
Ik heb Van Gils ingehuurd om hem van de weg te rijden zodat Zingle en Vendrame 1 en 2 kunnen eindigen!
Maar zelfs met mijn halve team aan de start kan dat vast zomaar mis ja _O- Dat Ion ineens wint in de Algarve of zulk soort ongein.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207935097
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 10:17 schreef franklop het volgende:
Speelronde 5 tegen @:maxi-mus met voorlopig aan het vertrek

9-2-2023 12-2-2023 Tour of Antalya 2.1
Mark Stewart

10-2-2023 10-2-2023 Muscat Classic 1.1
Niemand

11-2-2023 11-2-2023 Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1
Pavel Sivakov en José Herrada
Biermans nog aan het vertrek in Muscat en die wint :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 10 februari 2023 @ 12:49:20 #155
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207935124
Soos en Cav beide gelost in Muscat, Meintjes nog een knappe poging gedaan.

Nu alle ballen op Rota in Murcia, de man die tot gisteren nog met Van Vleuten aan het fietsen was in Colombia
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport vrijdag 10 februari 2023 @ 12:51:37 #156
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207935161
Als er morgen niets bijzonders gebeurt kunnen we eindelijk de eerste punten bijschrijven met Vendrame en Van Gils.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 februari 2023 @ 12:58:20 #157
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207935249
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 0 - 0 Skysherrif
Chiappucci 0 - 2 baggerbaas
Ijs_beer 0 - 1 wimderon
Max23 0 - 0 Felagund
Pino112 0 - 0 Faraday01
steven184 5 - 0 DeLuna
maxi-mus 6 - 80 franklop
Immerdebestebob 0 - 12 Slobeend
GotenSSJ 0 - 0 Fretwork
DecoAoreste 0 - 0 Rellende_Rotscholier
Bill_Hillie 0 - 0 Aguero
Pistolero 0 - 0 Knijn1985
Sabata 17 - 0 johannes_vermeer
dale__cooper 0 - 0 Momo
Frozen-assassin 0 - 0 Mani89
hhh38 24 - 60 Mexicanobakker
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:01:43 #158
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207935286
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als er morgen niets bijzonders gebeurt kunnen we eindelijk de eerste punten bijschrijven met Vendrame en Van Gils.
Hup Ion! Wel balen dat ik met een 6e en 9e plek in 1 koers tegen renners moet die 3e en 5e worden
  Redactie Sport vrijdag 10 februari 2023 @ 13:31:28 #159
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207935660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hup Ion! Wel balen dat ik met een 6e en 9e plek in 1 koers tegen renners moet die 3e en 5e worden
Ja, als Ion nu nog top 3 rijdt schrijft mijn team zich de rest van het seizoen uit.

Wel altijd teleurstellend zo'n loting. Zeker gezien er nu pas 2 mensen beter scoren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 10 februari 2023 @ 13:34:27 #160
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207935684
3x DNF :')
  Redactie Sport vrijdag 10 februari 2023 @ 13:37:03 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207935709
Banaszek is wel echt een miskoop voorlopig. Die kan dit niveau blijkbaar al écht niet aan :') Zingle in de mongolenbus is ook wat teleurstellend, dat Merlier daar zit, vooruit.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 13:47:40 #162
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_207936017
Jorgensen blijkt stiekem Schelling en Eg in de bagageruimte naar Muscat te hebben gesmokkeld. Ondanks de boze douaniers in Arabië toch blij met de voorsprong

[ Bericht 0% gewijzigd door Sabata op 11-02-2023 00:12:22 ]
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 10 februari 2023 @ 14:10:59 #164
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207936113
Nog 0-0 na de Muscat Classic, dus moet het morgen gebeuren in Spanje. Louvel neemt het in zijn eentje op tegen Canal, Lastra en Fretin. Een gevaarlijk drietal, maar Louvel werd vorig jaar 3e dus helemaal onmogelijk is het niet.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 18:35:10 #165
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207939340
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Adriaantje 7e :)
Wij gaan voor een top-6 voor mooie Valentin. Toch lastig om hoge verwachtingen te hebben bij een eerste koers :'( Ik zie dat ik ook Florian Vermeersch nog heb :@

[ Bericht 8% gewijzigd door Immerdebestebob op 10-02-2023 18:46:10 ]
  Redactie Sport zaterdag 11 februari 2023 @ 14:46:54 #166
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207950196
Ronde 6 wordt, zoals verwacht/gehoopt, ook goed begonnen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 11 februari 2023 @ 19:02:06 #167
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207953067
Pff, volgens mij goed weggekomen in ronde 5 met een 0-0. Louvel heeft het nog niet maar Canal is 16e, dus net geen punten tegen gekregen.
pi_207953516
Mooie overwinning van Ben Turner _O_
pi_207953882
2,5 en 10 in murcia dus ronde 5 zou binnen moeten zijn.

Wat heb jij aan punten gepakt @Pino112
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 11 februari 2023 @ 20:50:42 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_207955009
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:53 schreef Faraday01 het volgende:
2,5 en 10 in murcia dus ronde 5 zou binnen moeten zijn.

Wat heb jij aan punten gepakt @:Pino112
Ja niks dacht ik. Gefeliciteerd.
pi_207955223
Vliegen 8e. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  zaterdag 11 februari 2023 @ 21:12:33 #172
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207955631
@Faraday01

Ronde van Oman
Peak, Renard, Walls

Figueira Champions Classic
-

Clasica de Almeria
Madouas, F. Vermeersch

Ben alvast van de nul af.
pi_207956677
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:faraday01

Ronde van Oman
Peak, Renard, Walls

Figueira Champions Classic
-

Clasica de Almeria
Madouas, F. Vermeersch

Ben alvast van de nul af.
Ik heb alleen renners in Almeria: Waerenskjold, Trentin en Fetter.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 21:57:39 #174
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207956701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 21:55 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Ik heb alleen renners in Almeria: Waerenskjold, Trentin en Fetter.
Denk je dat die gaan sprinten?
pi_207956794
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Denk je dat die gaan sprinten?
Waerenskjold zou kunnen, Trentin waarschijnlijk niet als Molano er nog aan hangt en Fetter niet.
pi_207961370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2023 10:52 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Hm, hopen dat die heuvels voor Jakobsen te zwaar zijn. Oman is wel typisch een rondje waar ik wat aan Sepulveda zou kunnen hebben, maar dan moet hij wel beter in vorm zijn dan verleden maand.

Ik verwacht Louvel en Devriendt nog wel aan de start in Almeria trouwens, die starten beiden een dag eerder namelijk in Murcia.
Heb Marijn van den Berg en Penalver nog extra aan de start
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 12 februari 2023 @ 10:03:48 #177
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207962113
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 06:05 schreef franklop het volgende:

[..]
Heb Marijn van den Berg en Penalver nog extra aan de start
Bonifazio en McLay in Almeria. Als het een massasprint wordt kan dat gunstig zijn. Maar tegen Marijn in Portugal wordt wel pittig.
pi_207962467
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 10:03 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]
Bonifazio en McLay in Almeria. Als het een massasprint wordt kan dat gunstig zijn. Maar tegen Marijn in Portugal wordt wel pittig.
Kan zomaar spannend worden!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207968867
Rune 2e in Portugal, Mauri 5e in Oman en Max 6e in Almeria, mijn team begint wat op gang te komen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport zondag 12 februari 2023 @ 18:45:21 #180
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207969300
Ronde 6 gaat ook prima. Alles komt goed, tijd voor contractverlengingen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207969400
Jorgensen vierde vandaag, Eg sprokkelt ook iets mee
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_207971950
In speelronde 7 tegen @Mani89 zie ik :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 12 februari 2023 @ 21:47:02 #183
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207972371
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2023 21:25 schreef franklop het volgende:
In speelronde 7 tegen @:mani89 zie ik :o
Dan zal ik moeten hopen op een totale dominantie van de Oot Vaar want verder kleurt er weinig Frans Bauer op de startlijsten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 februari 2023 @ 08:57:52 #184
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207976294
Er volgen zo updates!
  maandag 13 februari 2023 @ 09:11:58 #185
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207976453
  maandag 13 februari 2023 @ 09:27:15 #186
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207976705
Speelronde 7:
13-2-2023 13-2-2023 Jaén Paraiso Interior 1.1
15-2-2023 19-2-2023 Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
15-2-2023 19-2-2023 Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
17-2-2023 19-2-2023 Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1

  maandag 13 februari 2023 @ 09:28:34 #187
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207976721
Tussenstand speelronde 6 inlc. klassement Oman:

Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 11 - 37 Mani89
Momo 40 - 182 Mexicanobakker
johannes_vermeer 6 - 136 hhh38
Knijn1985 80 - 0 Frozen-assassin
Aguero 40 - 0 dale__cooper
Rellende_Rotscholier 140 - 100 Sabata
Fretwork 40 - 58 Pistolero
Slobeend 50 - 12 Bill_Hillie
franklop 40 - 16 DecoAoreste
DeLuna 0 - 72 GotenSSJ
Faraday01 8 - 31 Immerdebestebob
Felagund 175 - 0 maxi-mus
wimderon 25 - 160 steven184
baggerbaas 0 - 5 Pino112
Skysherrif 34 - 87 Max23
Chiappucci 36 - 109 Ijs_beer
pi_207976728
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:27 schreef knijn1985 het volgende:
Speelronde 7:
13-2-2023 13-2-2023 Jaén Paraiso Interior 1.1
15-2-2023 19-2-2023 Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
15-2-2023 19-2-2023 Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro

[ link | afbeelding ]
Haut Var viel hier toch ook onder? Althans, volgens programma in de OP
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 13 februari 2023 @ 09:36:00 #189
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207976796
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:29 schreef franklop het volgende:

[..]
Haut Var viel hier toch ook onder? Althans, volgens programma in de OP
aangepast! danku
  maandag 13 februari 2023 @ 09:37:53 #190
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207976816
pi_207976861
Speelronde 7 dus tegen @Mani89 . Indien we ronde 6 goed afsluiten dan allebei nog ongeslagen. Een regelrechte topper met de volgende voorlopige opstellingen.

franklop
Fabio Jakobsen - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Corbin Strong - Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Felix Gall - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1

Mani89
David Gaudu - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Clément Venturini - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Alexis Guerin - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Rémi Cavagna - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Élie Gesbert - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro

Hoop dat Marijn alsnog naar de Algarve gaat, maar wordt een lastige opgave vrees ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door franklop op 13-02-2023 09:51:13 ]
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 13 februari 2023 @ 09:49:47 #192
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_207976942
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:41 schreef franklop het volgende:
Speelronde 7 dus tegen @:Mani89 . Indien we ronde 6 goed afsluiten dan allebei nog ongeslagen. Een regelrechter topper met de volgende voorlopige opstellingen.

franklop
Fabio Jakobsen - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Corbin Strong - Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Felix Gall - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1

Mani89
David Gaudu - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Clément Venturini - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Alexis Guerin - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Rémi Cavagna - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Élie Gesbert - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro

Hoop dat Marijn alsnog naar de Algarve gaat, maar wordt een lastige opgave vrees ik.
Ronde 6 heb je binnen door Marijn. Heb alleen Sepulveda in Oman en die lijkt hopeloos uit vorm, dus niet echt kans meer om terug te komen, en Bonifazio sprokkelde wel wat maar niet genoeg.

Draait nog niet zo lekker hier. ;(
  maandag 13 februari 2023 @ 10:22:10 #193
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207977403
Eens kijken wat we hebben voor ronde 7 tegen @Faraday01

Jaén Paraiso Interior 1.1
I. Izagirre

Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Asgreen, Hofstetter

Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Colleoni

Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
? (waarschijnlijk niemand)
pi_207977569
@hhh38, ik heb veel volk aan de start, maar ik moet nog zien dat iedereen gaat dubbelen:

Jaén Paraiso Interior 1.1
I. Izagirre vs G. Izagirre, M Trentin, S Clarke

Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Asgreen, Hofstetter vs M Vader, M Trentin, S Waerenskjold

Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Colleoni vs G Izagirre, S Clarke, E Fetter

Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
? vs. E Chaves,?
pi_207977645
Tegen @Frozen-assassin: Pogi tegen Remco, al start die laatste volgens mij niet dus ik zou deze ronde moeten kunnen winnen.

Jaén Paraiso Interior 1.1
Pogacar, Zimmerman, Vliegen, Walscheid

Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Herregodts, Baroncini

Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Pogacar, Zimmerman

Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Molard
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 13 februari 2023 @ 10:55:32 #196
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207977803
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:37 schreef Faraday01 het volgende:
@:hhh38, ik heb veel volk aan de start, maar ik moet nog zien dat iedereen gaat dubbelen:

Jaén Paraiso Interior 1.1
I. Izagirre vs G. Izagirre, M Trentin, S Clarke

Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Asgreen, Hofstetter vs M Vader, M Trentin, S Waerenskjold

Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Colleoni vs G Izagirre, S Clarke, E Fetter

Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
? vs. E Chaves,?
Oh jij hebt de altijd vervelende Trentin :{
pi_207977843
13-2-2023 13-2-2023 Jaén Paraiso Interior 1.1
Barcelo
15-2-2023 19-2-2023 Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Kwiatkowski
Degenkolb
Tiller
15-2-2023 19-2-2023 Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Bernal
Garcia Cortina
17-2-2023 19-2-2023 Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Kevin Geniets

@heywoodu
Citius, Altius, Fortius.
pi_207977859
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oh jij hebt de altijd vervelende Trentin :{
Voorlopig zou ik me in 2023 meer zorgen maken om Simon Clarke
  maandag 13 februari 2023 @ 11:01:53 #199
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207977887
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:59 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Voorlopig zou ik me in 2023 meer zorgen maken om Simon Clarke
Mijn verwachtingen voor deze ronde dalen met de minuut :D

Het zal van Asgreen en Hofstetter moeten komen, maar die zijn ook nog niet direct in vorm
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 februari 2023 @ 11:07:00 #200
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207977960
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:58 schreef Aguero het volgende:
13-2-2023 13-2-2023 Jaén Paraiso Interior 1.1
Barcelo
15-2-2023 19-2-2023 Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Kwiatkowski
Degenkolb
Tiller
15-2-2023 19-2-2023 Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Bernal
Garcia Cortina
17-2-2023 19-2-2023 Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Kevin Geniets

@:heywoodu
Van Eetvelt, L Hayter en Tulett vandaag, tegen Barcelo. Vertrouwen in :7
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 13 februari 2023 @ 11:16:25 #201
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207978075
quote:
Een nette 2-0 overwinning. Helemaal prima. Wij danken Paul Penweh voor het niet de benen stil houden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 februari 2023 @ 11:18:41 #202
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_207978114
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:41 schreef franklop het volgende:
Speelronde 7 dus tegen @:Mani89 . Indien we ronde 6 goed afsluiten dan allebei nog ongeslagen. Een regelrechte topper met de volgende voorlopige opstellingen.

franklop
Fabio Jakobsen - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Corbin Strong - Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Felix Gall - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1

Mani89
David Gaudu - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Clément Venturini - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Alexis Guerin - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Rémi Cavagna - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Élie Gesbert - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro

Hoop dat Marijn alsnog naar de Algarve gaat, maar wordt een lastige opgave vrees ik.
Ho ho ho goeie genade wat een ongekende kraker tussen 2 absolute klasbakken, de messen zijn geslepen in de Bosporus!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 13 februari 2023 @ 11:22:04 #203
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207978170
Het is een genot om het hele jaar te mogen zoeken naar Louis Meintjes in het peloton
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_207978220
Hahaha, nog steeds niet aan de 100 punten.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 13 februari 2023 @ 11:26:26 #205
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_207978244
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:22 schreef Fretwork het volgende:
Het is een genot om het hele jaar te mogen zoeken naar Louis Meintjes in het peloton
Hij rijdt vol in beeld!
  maandag 13 februari 2023 @ 11:45:51 #206
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207978670
0-2 :')

Kan het nog treuriger (ja goed, een 0-1...)
  maandag 13 februari 2023 @ 12:38:23 #207
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207979570
@Pino112

Jaén Paraiso Interior 1.1
Niemand

Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Madouas

Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Zambanini

Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Niemand
pi_207980430
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-2 :')

Kan het nog treuriger (ja goed, een 0-1...)
Een 212 - 245 of zo is nog veel treuriger.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_207981729
Eg sprokkelt kruimels, Jorgensen wint de etappe... maar is het genoeg?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  maandag 13 februari 2023 @ 16:18:57 #210
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207982446
Meintjes wordt met het oog op een klassement gepiepeld door een hek.

Rota nu wel bezig om puntjes binnen te sprokkelen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Redactie Sport maandag 13 februari 2023 @ 16:51:52 #211
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207982743
Ronde 7 wordt wel een lastig verhaal denk ik
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_207982983
Pogacar levert meteen. ^O^

Ook Zimmerman voor het eerst in de punten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Felagund op 13-02-2023 17:19:55 ]
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  maandag 13 februari 2023 @ 17:14:32 #213
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_207982994
UAE 1, 3, 4.
  maandag 13 februari 2023 @ 17:19:18 #214
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207983058
Ben Turner die vorig jaar na de transferperiode nog maar 3 resultaten reed waarvan 2 in de Vuelta waar ik toch kansloos was en nu het hele seizoen gaat schroeien, geen leuke rubriek
pi_207983072
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 17:19 schreef hhh38 het volgende:
Ben Turner die vorig jaar na de transferperiode nog maar 3 resultaten reed waarvan 2 in de Vuelta waar ik toch kansloos was en nu het hele seizoen gaat schroeien, geen leuke rubriek
Met de top 8 bekend is het nog 0-0 :D Trentin viel vandaag niet mee, had flink muntjes nodig
  Moderator maandag 13 februari 2023 @ 17:22:40 #216
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_207983104
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-2 :')

Kan het nog treuriger (ja goed, een 0-1...)
Met 0-1 verliezen van Wim.
Vaag vermoeden van matchfixing!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 13 februari 2023 @ 20:09:38 #217
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_207985873
Goed begin van Hirschi in Spanje, heb ook nog sowieso Higuita en Kristoff in Portugal.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 14 februari 2023 @ 12:08:25 #218
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207992303
Ik had gewoon 20 miljoen op tafel moeten leggen om Zingle te behouden.
  dinsdag 14 februari 2023 @ 12:08:44 #219
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_207992306
Ulissi draait lekker inmiddels *O*
pi_207992322
Biermans scoort ook nog wat.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_207993340
we sprokkelen verder. Schelling 3, Jorgensen 14
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Sport dinsdag 14 februari 2023 @ 14:39:21 #222
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207994142
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had gewoon 20 miljoen op tafel moeten leggen om Zingle te behouden.
Maar gelukkig is dat niet gebeurd!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 februari 2023 @ 14:44:31 #223
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_207994204
Erg blij met de wederom ranzige wanprestatie van Sosa, die mag de rest van het seizoen lekker alle C koersen op zich nemen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:34:37 #224
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207994812
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Maar gelukkig is dat niet gebeurd!
Hoeveel had jij betaald?
  Redactie Sport dinsdag 14 februari 2023 @ 15:34:59 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207994815
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hoeveel had jij betaald?
10 miljoen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 februari 2023 @ 15:39:16 #226
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_207994861
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
10 miljoen
Jeetje. Scheelt maar 2 miljoen. Wat zonde achteraf :'(
  Redactie Sport dinsdag 14 februari 2023 @ 17:31:37 #227
274204 crew  Mexicanobakker
pi_207995997
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Jeetje. Scheelt maar 2 miljoen. Wat zonde achteraf :'(
Tsja, met de bagger die ik uberhaupt heb ben ik blij dat Zingle nog een lichtpuntje is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208003376
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Van Eetvelt, L Hayter en Tulett vandaag, tegen Barcelo. Vertrouwen in :7
Puntjes voor Tullet en een streep door Bernal bij mij, ai.
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 15 februari 2023 @ 10:44:49 #229
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208003463
Woedend over Meintjes die zichzelf op kop zet voor Rein en zo geen punten scoort
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_208003566
verbaasd en verheugd over Jorgensen, Eg sprokkelt weer als 12e
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208003839
Mauri. ^O^ Jammer dat hij het rondje uiteindelijk niet heeft gewonnen, maar dit moet ruim voldoende zijn voor winst in ronde 6.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:23:46 #232
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208004809

  woensdag 15 februari 2023 @ 12:32:29 #233
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208004927
20-22 verloren door meintjes die niet des meintjes meintjent
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 12:36:36 #234
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_208004968
Vier mensen met een hogere score, uiteraard loot ik tegen een van de vier.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:37:35 #235
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208004982
Ernstig trots op mijn Geoffrey Bouchard.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 15 februari 2023 @ 12:40:29 #236
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208005025
5-0, erg mooi.
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:41:26 #237
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208005044
quote:
Terug op Nr. 1 in de hitlijsten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 15 februari 2023 @ 12:43:02 #238
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208005071
Dan nu de ultieme titanenstrijd. Ik wens @franklop toch nog veel erfolg en een fijne wedstrijd!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_208005436
Met 44 tegentreffers mag ik niet klagen over de loting
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_208005443
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Terug op Nr. 1 in de hitlijsten.
[ afbeelding ]
Toch bijzonder, want mijn doelsaldo is beter
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:07:55 #241
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208005495
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef franklop het volgende:

[..]
Toch bijzonder, want mijn doelsaldo is beter
Ik kreeg eerst klachten dat het altijd eerst om punten voor ging ipv doelsaldo?
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:09:23 #242
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208005520
Organisator die wint

Geen wonder
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:10:17 #243
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208005529
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisator die wint

Geen wonder
mijn bewuste slechte loting in het begin was een goede act
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:13:26 #244
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208005576
4-0-2 ^O^

Volgens mij heb ik de meerderheid van mijn punten in de zandbak gehaald, ArabierenGoden _O_
  Redactie Sport woensdag 15 februari 2023 @ 13:14:59 #245
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208005610
Zuur voor Momo, mooi dat mijn team eindelijk los is in de zandbak
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208005822
Hoogste score, trots op mijn team. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:34:58 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208005867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef hhh38 het volgende:
4-0-2 ^O^

Volgens mij heb ik de meerderheid van mijn punten in de zandbak gehaald, ArabierenGoden _O_
203 van de 301 zelfs (lol)
pi_208006077
potstausend! volgens mij heb ik nog nooit zo hoog gestaan in dit spel (dat rare corona jaar waarin ik dankzij Primoz de meeste punten had tel ik naar even niet mee)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 15 februari 2023 @ 17:02:09 #249
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208008248
Dit wordt een topscore voor mij deze ronde @Rellende_Rotscholier
pi_208008347
Op voorsprong!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 15 februari 2023 @ 17:22:17 #251
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208008406
Kristoff pakt ook z'n eerste overwinning van het seizoen, erg mooi.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 15 februari 2023 @ 17:29:11 #252
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208008475
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Kristoff pakt ook z'n eerste overwinning van het seizoen, erg mooi.
Hij was zo dik deze winter🙈
  Moderator woensdag 15 februari 2023 @ 17:45:53 #253
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_208008612
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:02 schreef knijn1985 het volgende:
Dit wordt een topscore voor mij deze ronde @:Rellende_Rotscholier
Dat zal wel weer ja.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  woensdag 15 februari 2023 @ 18:42:24 #254
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208009246
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Dat zal wel weer ja.
Moschetti kan in eens weer wat. Straks gaat het nog draaien bij Alexander Kamp!
pi_208009873
combobreker Oliveira nét een plek te laat om de sprokkelketting van één top10, één top15 door te zetten. Theuns is wel present
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208009925
Christian Rodriguez en Jack Haig met de eerste punten!
pi_208011792
Na zes speelrondes 4e met een behoorlijk negatief doelsaldo ook nog _O-
  donderdag 16 februari 2023 @ 08:57:48 #258
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208015713
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 17 - 0 Aguero
Rellende_Rotscholier 138 - 169 Knijn1985
Fretwork 38 - 0 johannes_vermeer
Slobeend 0 - 0 Momo
franklop 79 - 10 Mani89
DeLuna 0 - 8 Mexicanobakker
Faraday01 27 - 3 hhh38
Felagund 270 - 0 Frozen-assassin
wimderon 0 - 47 dale__cooper
baggerbaas 5 - 79 Sabata
Skysherrif 53 - 159 Pistolero
Chiappucci 60 - 35 Bill_Hillie
Ijs_beer 0 - 0 DecoAoreste
Max23 59 - 55 GotenSSJ
Pino112 12 - 0 Immerdebestebob
steven184 0 - 11 maxi-mus

Bij Ruta del Sol wel klassementspunten al erin gedaan omdat in Algarve niet echt representatief is na 1 rit en daar wel.
  donderdag 16 februari 2023 @ 08:59:04 #259
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_208015724
0-0 is echt het hoogst haalbare voor mij de laatste tijd. ;(

Ik denk dat ik een heel actieve transferperiode ga hebben straks in juni.
  Redactie Sport donderdag 16 februari 2023 @ 10:13:16 #260
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208016426
Bij de UAE Tour mag er wel nog wat bij op de startlijst van mijn team. Alleen Molano en DLC lijkt me onvoldoende.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 februari 2023 @ 10:17:54 #261
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_208016482
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 08:57 schreef knijn1985 het volgende:
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 17 - 0 Aguero
Rellende_Rotscholier 138 - 169 Knijn1985
Fretwork 38 - 0 johannes_vermeer
Slobeend 0 - 0 Momo
franklop 79 - 10 Mani89
DeLuna 0 - 8 Mexicanobakker
Faraday01 27 - 3 hhh38
Felagund 270 - 0 Frozen-assassin
wimderon 0 - 47 dale__cooper
baggerbaas 5 - 79 Sabata
Skysherrif 53 - 159 Pistolero
Chiappucci 60 - 35 Bill_Hillie
Ijs_beer 0 - 0 DecoAoreste
Max23 59 - 55 GotenSSJ
Pino112 12 - 0 Immerdebestebob
steven184 0 - 11 maxi-mus

Bij Ruta del Sol wel klassementspunten al erin gedaan omdat in Algarve niet echt representatief is na 1 rit en daar wel.
R_R weer op achterstand met de 4e score :D
  Moderator donderdag 16 februari 2023 @ 10:20:11 #262
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_208016507
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 10:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]
R_R weer op achterstand met de 4e score :D
Altijd tegen mij.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_208016510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 10:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]
R_R weer op achterstand met de 4e score :D
Kleine meevaller voor jou deze ronde, Clarke is afgestapt gisteren.
pi_208021803
Pogi, Rune en Zimmerman weer in de punten vandaag, mijn team komt nu wel op stoom.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  Redactie Sport donderdag 16 februari 2023 @ 17:59:45 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208022051
Barguil doet moeite om het vorig jaar zorgvuldig opgebouwde krediet er doorheen te jassen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 16 februari 2023 @ 18:01:13 #266
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_208022080
Madouas wordt mijn puntenpakker _O_
pi_208022112
Tejo eraf gereden helaas, maar wel wat gesprokkeld.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 16 februari 2023 @ 18:44:59 #268
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208022768
quote:
1s.gif Op donderdag 16 februari 2023 18:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Madouas wordt mijn puntenpakker _O_
Erg onleuk weer.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 09:01:14 #269
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208029387
Speelronde 8:
19-2-2023 26-2-2023 Tour du Rwanda 2.1
20-2-2023 26-2-2023 UAE Tour 2.UWT

pi_208029465
Voorlopige startlijsten ronde 8

franklop
Mark Stewart - Tour du Rwanda

@baggerbaas
Eddie Dunbar - UAE Tour

Kan zomaar een nederlaag worden.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 17 februari 2023 @ 09:17:23 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_208029568
Ik eis 7 uit 7 en alle klassementen van werkweigeraar R.EV
  vrijdag 17 februari 2023 @ 09:18:32 #272
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208029577
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 09:09 schreef franklop het volgende:
Voorlopige startlijsten ronde 8

franklop
Mark Stewart - Tour du Rwanda

@:baggerbaas
Eddie Dunbar - UAE Tour

Kan zomaar een nederlaag worden.
Bijzonder hoe weinig er nog bekend is van startlijst UAE Tour
  vrijdag 17 februari 2023 @ 10:39:19 #273
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_208030392
Speler 1 Score 1 Score 2 Speler 2
heywoodu 17 - 0 Aguero
Rellende_Rotscholier 132 - 166 Knijn1985
Fretwork 63 - 0 johannes_vermeer
Slobeend 0 - 0 Momo
franklop 67 - 10 Mani89
DeLuna 14 - 8 Mexicanobakker
Faraday01 27 - 3 hhh38
Felagund 311 - 0 Frozen-assassin
wimderon 16 - 46 dale__cooper
baggerbaas 5 - 84 Sabata
Skysherrif 96 - 210 Pistolero
Chiappucci 64 - 22 Bill_Hillie
Ijs_beer 10 - 0 DecoAoreste
Max23 106 - 61 GotenSSJ
Pino112 12 - 12 Immerdebestebob
steven184 7 - 80 maxi-mus

Allebei de klassementen in stand verwerkt
  vrijdag 17 februari 2023 @ 11:44:49 #274
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_208031031
Ik zie nu pas dat Hirschi een gebroken arm heeft.

Altijd tegen mij, heerlijk weer.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 17 februari 2023 @ 13:51:34 #275
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208032419
Sivakov mag wel even voorzichtig tegen een boom aan gaan rijden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_208032516
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Sivakov mag wel even voorzichtig tegen een boom aan gaan rijden.
Denk dat je met een gouden kans voor Latour en je hele armanda in Frankrijk de beste papieren hebt hoor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 17 februari 2023 @ 14:00:44 #277
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208032535
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 13:58 schreef franklop het volgende:

[..]
Denk dat je met een gouden kans voor Latour en je hele armanda in Frankrijk de beste papieren hebt hoor
Ik was even vergeten dat Oot Vaar 3 dagen duurt + klassement. En vandaag Paul en morgen Remi ook nog mogen scoren. Ik zal inderdaad niet vals bescheiden zijn. Ik ben de favoriet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_208032897
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Ik was even vergeten dat Oot Vaar 3 dagen duurt + klassement. En vandaag Paul en morgen Remi ook nog mogen scoren. Ik zal inderdaad niet vals bescheiden zijn. Ik ben de favoriet.
Misschien loopt het voor Latour nog in de Soupe
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 17 februari 2023 @ 14:24:59 #279
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208032959
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:21 schreef franklop het volgende:

[..]
Misschien loopt het voor Latour nog in de Soupe
Die rijdt hier sowieso een beetje rond als tourist, ik sluit het niet uit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_208033292
Erik Fetter 9e vandaag :D _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Faraday01 op 17-02-2023 15:00:55 ]
pi_208033501
Buitrago, van Wilder en Wellens zijn compleet aan het schroeien geslagen, erg mooi. _O_
pi_208034731
Als Fabio al geeneens meer kan sprinten
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_208035162
Powless gaat ook lekker door met podiumplaatsen binnenhalen, 2e vandaag. Rui Oliveira haalt nu al meer punten dan Nelson Oliveira vorig seizoen, Theuns sprokkelt nog wat en Bonnamour mist de bus op 14. Imbecile, nom de dieu!
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 17 februari 2023 @ 18:19:08 #284
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208035618
In elke koers gescoord vandaag, wat fijn!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 17 februari 2023 @ 19:42:27 #285
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_208036664
APP 4e, erg leuk want had nog niet gezien dat ie meedeed :D
pi_208041003
Ik zou het op prijs stellen als Michael Woods, Timothy Dupont, Arnaud Demare, Alvaro Jose Hodeg en James Piccoli een keer ergens van start gaan.

En ik zou het ook zeer waarderen als Domenico Pozzovivo en Nairo Quintana even een contractje regelen.

En dat Ben Hermans en Greg Van Avermaet gaan beseffen dat ze in een contractjaar zitten zou ik ook geen nee tegen zeggen.
pi_208044998
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 13:51 schreef Mani89 het volgende:
Sivakov mag wel even voorzichtig tegen een boom aan gaan rijden.
Voorzichtig in de aanval nu!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:41:07 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_208045238
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:11 schreef franklop het volgende:

[..]
Voorzichtig in de aanval nu!
We maken er wel een koploperwaardige strijd van.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_208046724
Tejo sprokkelt weer en ook Soldaat Schultz pakt punten
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208047118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:41 schreef Mani89 het volgende:

[..]
We maken er wel een koploperwaardige strijd van.
Ik hijs de witte vlag. Haut Var gaat er teveel aan zijn.

Of Gall moet uithalen morgen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zaterdag 18 februari 2023 @ 17:46:45 #291
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208047629
Dit wordt hem niet. Als Barguil ook niks meer kan dit jaar wordt het een heel zwaar jaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208048763
Bonnamour is afgestapt... maarrrr Powless weer tweede, weer achter Skjelmose trouwens
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_208049277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt hem niet. Als Barguil ook niks meer kan dit jaar wordt het een heel zwaar jaar.
Die heeft toch altijd wel 20 koersdagen nodig alvorens hij aan zijn reeks ereplaatsen gaat beginnen?
  Redactie Sport zaterdag 18 februari 2023 @ 20:17:53 #294
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208049782
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 19:58 schreef wimderon het volgende:

[..]
Die heeft toch altijd wel 20 koersdagen nodig alvorens hij aan zijn reeks ereplaatsen gaat beginnen?
Vaak wel ja, dat ie er vorig jaar meteen stond was hoogst ongebruikelijk. Al zit ie er al beter in dan op Mallorca
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 19 februari 2023 @ 12:05:36 #295
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208059066
Rota is los *O*
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_208059083
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2023 12:05 schreef Fretwork het volgende:
Rota is los *O*
Goede renner voor dit spel
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 19 februari 2023 @ 12:09:33 #297
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_208059146
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 12:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Goede renner voor dit spel
Ja dat dacht ik 2 jaar geleden ook al, maar toen viel het wel tegen.
Het jaar daarvoor finishte hij overal 15-20e, dus was gokken op net dat beetje verbetering
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_208059199
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2023 12:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Goede renner voor dit spel
Idd, geldt wel voor meer renners van Wanty.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_208062168
Gall heeft al bonis gepakt. Kan het dan nog :o
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport zondag 19 februari 2023 @ 16:02:31 #300
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208062641
Oh Merlier rijdt in de UAE, fijn. Geen DLC, die gaat dus zijn rooie rotcenten ook niet waard zijn. Al die B-klassementsrenners van mij zijn voorlopig meer D-klassementsrenners.

Tegen Fuglsang wordt een muntje opgooien, als die goed is ben ik kansloos, als die matig is moet dit te winnen zijn. Ook al zal Merlier wel weer een keer winnen en een keer 14e worden, en Molano zal wel weer iemand voor z'n bek meppen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_208063558
Dicht
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')