Een nette 2-0 overwinning. Helemaal prima. Wij danken Paul Penweh voor het niet de benen stil houden.quote:
Ho ho ho goeie genade wat een ongekende kraker tussen 2 absolute klasbakken, de messen zijn geslepen in de Bosporus!quote:Op maandag 13 februari 2023 09:41 schreef franklop het volgende:
Speelronde 7 dus tegen @:Mani89 . Indien we ronde 6 goed afsluiten dan allebei nog ongeslagen. Een regelrechte topper met de volgende voorlopige opstellingen.
franklop
Fabio Jakobsen - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Corbin Strong - Vuelta a Andalucia Ruta Ciclista Del Sol 2.Pro
Felix Gall - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Mani89
David Gaudu - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Clément Venturini - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Alexis Guerin - Tour des Alpes Maritimes et du Var 2.1
Rémi Cavagna - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Élie Gesbert - Volta ao Algarve em Bicicleta 2.Pro
Hoop dat Marijn alsnog naar de Algarve gaat, maar wordt een lastige opgave vrees ik.
Hij rijdt vol in beeld!quote:Op maandag 13 februari 2023 11:22 schreef Fretwork het volgende:
Het is een genot om het hele jaar te mogen zoeken naar Louis Meintjes in het peloton
Een 212 - 245 of zo is nog veel treuriger.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-2
Kan het nog treuriger (ja goed, een 0-1...)
Met de top 8 bekend is het nog 0-0quote:Op maandag 13 februari 2023 17:19 schreef hhh38 het volgende:
Ben Turner die vorig jaar na de transferperiode nog maar 3 resultaten reed waarvan 2 in de Vuelta waar ik toch kansloos was en nu het hele seizoen gaat schroeien, geen leuke rubriek
Met 0-1 verliezen van Wim.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-2
Kan het nog treuriger (ja goed, een 0-1...)
Maar gelukkig is dat niet gebeurd!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik had gewoon 20 miljoen op tafel moeten leggen om Zingle te behouden.
Hoeveel had jij betaald?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar gelukkig is dat niet gebeurd!
10 miljoenquote:
Tsja, met de bagger die ik uberhaupt heb ben ik blij dat Zingle nog een lichtpuntje is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jeetje. Scheelt maar 2 miljoen. Wat zonde achteraf
Puntjes voor Tullet en een streep door Bernal bij mij, ai.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van Eetvelt, L Hayter en Tulett vandaag, tegen Barcelo. Vertrouwen in
Terug op Nr. 1 in de hitlijsten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Toch bijzonder, want mijn doelsaldo is beterquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Terug op Nr. 1 in de hitlijsten.
[ afbeelding ]
Ik kreeg eerst klachten dat het altijd eerst om punten voor ging ipv doelsaldo?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch bijzonder, want mijn doelsaldo is beter
mijn bewuste slechte loting in het begin was een goede actquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Organisator die wint
Geen wonder
203 van de 301 zelfs (lol)quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef hhh38 het volgende:
4-0-2
Volgens mij heb ik de meerderheid van mijn punten in de zandbak gehaald, ArabierenGoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |