Fredje Wright zat er nog bij vandaagquote:Op zondag 5 februari 2023 21:57 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob
Nog punten gesprokkeld? Ik 3e met Battistella vandaag, niet zeker of dat genoeg is na die 2e plek van Ferron.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 februari 2023 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fredje Wright zat er nog bij vandaag
Als ik het goed heb 38 punten van Ferron en Wright. Jij?quote:
Welten heeft Démare bij zich, dus die mag lekker aan gaan trekkenquote:Op maandag 6 februari 2023 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Welten/Manzin in Antalya, al lijkt daar maar 1 serieuze sprintkans.
De startlijst van de Muscat Classic ( ) is nog niet compleet, maar voorlopig Vendrame+Merlier tegen Laas. Met Vendrame daar wel goede kans op wat punten
Murcia zie ik in ieder geval Barguil en Izagirre.
Maar zoals het gaat zal dit wel weer 32-28 worden
In dit sprintersveld zal een leadout misschien ook nog wel sprokkelen. Manzin/Tesson/Dujardin zullen ook wel een triosprint doen.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Welten heeft Démare bij zich, dus die mag lekker aan gaan trekken
Bij mij vallen de dubbeltjes tot nu toe wel de goede kant op, dus wie weet
Ik wil toch nu de punten van MALquote:
Hahahahahahahaha haha. Toch niet dus.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:57 schreef Mani89 het volgende:
In de Antalya Tour met Latour, LENNY en Guerin. Ik schrijf de volgende overwinning alvast op. Ik ga geen ronde verliezen dit jaar.
Ik heb Paul nog en Calmejane met de Wanty bonus, geen stress.quote:Op maandag 6 februari 2023 13:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha haha. Toch niet dus.
Vooralsnog heb ik alleen Lazkano in Murcia dus je maakt goede kans.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik wil toch nu de punten van MAL
Tour of Antalya 2.1
Muscat Classic 1.1
Capiot
Naesen
Vuelta Ciclista a la Región de Murcia "Costa Cálida" 1.1
Barcélo
@:Bill_Hillie
Jij had daar niemand dus? Woest.quote:
Ik heb ook alleen een paar man in Spanjequote:Op maandag 6 februari 2023 09:44 schreef Pino112 het volgende:
Prima score
Komende ronde wordt niks, in Antalya en voorlopig Muscat niemand
Correct en tevens juistquote:
ook?quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met wat ik in Oman heb staan moet dat ook een overwinning zijn
Hm, hopen dat die heuvels voor Jakobsen te zwaar zijn. Oman is wel typisch een rondje waar ik wat aan Sepulveda zou kunnen hebben, maar dan moet hij wel beter in vorm zijn dan verleden maand.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:45 schreef franklop het volgende:
Speelronde 6 tegen @:DecoAoreste voorlopig
Fabio Jakobsen - Figueira Champions Classic
Sylvain Moniquet - Tour of Oman
Jenthe Biermans - Tour of Oman
tegen
Eduardo Sepúlveda - Tour of Oman
Daan Hoole - Figueira Champions Classic
Het is in dit geval volgens mij een klassieker ten ere van het 250 jaar jubileium van Figueira da Foz als 'stad':quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:55 schreef hhh38 het volgende:
Sinds wanneer hebben al die kleine rondjes ineens een "Classic" ervoor? Sowieso een nieuwe koers een Classic noemen
quote:In 2023 wordt de 250ste verjaardag van de verheffing van Figueira da Foz tot plaats en 140 jaar verheffing tot stad gevierd.
Het is belangrijk om te vieren wat belangrijk voor ons is, en het is alleen maar eerlijk om hulde te brengen aan Figueira da Foz zelf, als een provincie die het is, zijn geboorte, zijn identiteit, de bevestiging en formalisering van zijn banden.
Figueira da Foz voldoet aan alle vereisten om een fietstocht van wereldklasse 1.0 te organiseren en zet zijn traditie voort in deze modaliteit, waar onvermijdelijke figuren van nationale en internationale wielersport zoals José Bento Pessoa en Alves Barbosa werden geboren. Als burgemeester van de gemeente zien we dit evenement als een manier om ons territorium en het merk Figueira da Foz wereldwijd te bevestigen.
Ah oké. Toevallig dan dat het vlak na de tevens nieuwe Muscat Classic isquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is in dit geval volgens mij een klassieker ten ere van het 250 jaar jubileium van Figueira da Foz als 'stad':
[..]
Je zou alleen recht op die naam moeten hebben als je koers minstens 20 jaar bestaatquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Het woord 'klassieker' is toch min of meer synoniem aan 'eendagskoers'? In die zin klopt het wel.
Ik denk dat ook hier wordt bedoeld, al wordt het ook gebruikt voor een eendagskoers die al heel vaak is gereden.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Het woord 'klassieker' is toch min of meer synoniem aan 'eendagskoers'? In die zin klopt het wel.
Net als ronde 5!quote:
Die is nog niet geredenquote:
Classic staat er hier toch duidelijk achter!quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:55 schreef hhh38 het volgende:
Sinds wanneer hebben al die kleine rondjes ineens een "Classic" ervoor? Sowieso een nieuwe koers een Classic noemen
Ik bedoel dat het voor de Tour of Oman en de Volta do Algarve is in de kalender.quote:Op donderdag 9 februari 2023 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Classic staat er hier toch duidelijk achter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |