Jazeker maar nu is het nadat de uitslag is geweest toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Het speelschema kan gewoon worden aangepast als er koersen verschuiven of over het hoofd gezien zijn.
Programma is bekend gemaakt. Opmerkingen/suggesties zijn welkomquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Doen de NKs helemaal niet meer mee, of die in de zomer op de reguliere tijdstippen wel? en EK en WK?
Vorige jaren deden al deze koersen wel mee dus inderdaad vreemd dat dat nu anders is. Maakt voor mij persoonlijk verder niet uit vermoed ik, maar toch.
Dat is ook niet helemaal eerlijk ten opzichte van de tegenstander in de vierde ronde want die begint met een flinke achterstand. Ik zou het gewoon zo laten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Jazeker maar nu is het nadat de uitslag is geweest toch?
Maar als iedereen mee eens is gooi ik hem bij speelronde 4
Suggestie: ik zie dat er in het speelschema al een ronde is voor 'NKs' en een ronde voor 'NKs tijdritten'. Als je die van Colombia nu daarbij gooit? Duurt nog wel een hele tijd dus dan staan sommigen alvast op voorsprong in die ronde, maar dan is het wel eerlijker denk ik. Idd ronde 4 nu nog veranderen voelt oneerlijk maar helemaal overslaan ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:41 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Programma is bekend gemaakt. Opmerkingen/suggesties zijn welkom
Ik denk dat iedereen ervan uitging dat het wel mee zou tellen tijdens de biedrondes. Daarna heb je toch geen invloed meer dus ik zou het gewoon toevoegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:39 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Jazeker maar nu is het nadat de uitslag is geweest toch?
Maar als iedereen mee eens is gooi ik hem bij speelronde 4
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Suggestie: ik zie dat er in het speelschema al een ronde is voor 'NKs' en een ronde voor 'NKs tijdritten'. Als je die van Colombia nu daarbij gooit? Duurt nog wel een hele tijd dus dan staan sommigen alvast op voorsprong in die ronde, maar dan is het wel eerlijker denk ik. Idd ronde 4 nu nog veranderen voelt oneerlijk maar helemaal overslaan ook.
EK en WK mogen wmb gewoon bij de ronde waar ze qua tijd thuishoren, dat duurt toch nog heel lang.
Je overschat veel deelnemersquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen ervan uitging dat het wel mee zou tellen tijdens de biedrondes. Daarna heb je toch geen invloed meer dus ik zou het gewoon toevoegen.
Aangezien ze ieder jaar meetellen is dat niet zo'n gekke aanname.quote:
1 1 - Belgium 11135quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:46 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden
Meteen even vaststellen welke mee moeten tellen?
Australië doet niet mee natuurlijk, want dat was voor de biedrondes.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1 1 - Belgium 11135
2 2 - France 9830
3 3 - Spain 9113
4 4 - Netherlands 7637
5 5 - Italy 7434
6 6 - Great Britain 7388
7 7 - Australia 7245
8 9 ▲1 Colombia 6768
9 8 ▼1 Slovenia 6471
10 10 - Denmark 6348
Top 10 landen op PCS momenteel, gevoelsmatig zijn dit ook wel de 10 beste wielerlanden. Australië is ook al geweest dus daarvoor geldt dan hetzelfde als Colombia. Rest is volgens mij aardig rond dezelfde periode meestal.
Fair, dan houd je er 9 over.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:52 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Australië doet niet mee natuurlijk, want dat was voor de biedrondes.
Dus jij denkt dat mensen een Colombiaan nemen want NK telt in 1 rondje mee?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien ze ieder jaar meetellen is dat niet zo'n gekke aanname.
Ach, voor mij maakt het ook niets uit want ik heb geen Colombianen
Daar ben ik het dan weer niet mee eensquote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:52 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Australië doet niet mee natuurlijk, want dat was voor de biedrondes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik denk dat ze aan het begin van het spel van uitgaan dat de NKs van de toplanden gewoon meetellen zoals ieder jaar.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat mensen een Colombiaan nemen want NK telt in 1 rondje mee?
Ok dus opgelost.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze aan het begin van het spel van uitgaan dat de NKs van de toplanden gewoon meetellen zoals ieder jaar.
Nee, daarom heb ik drie Colombianen genomen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Heel goed van jouquote:Op vrijdag 3 februari 2023 11:33 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik drie Colombianen genomen.
Consonni verslaat Groenewegen net in een rechtstreeks duelquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb daar nog Vliegen en Zimmerman, kan nog spannend worden.
Bij tijdrijders let ik vaak wel op de nationaliteit.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |