Iets doen werkt het best. Puzzel leggen, was vouwen, wandelen, neuken, noem het maar op. Zolang je maar niet op de bank gaat liggen.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:25 schreef Avelie het volgende:
Ander onderwerp?
Hoe gaan jullie om met snaaizucht in de avond?
Slecht!quote:Op maandag 6 februari 2023 19:25 schreef Avelie het volgende:
Ander onderwerp?
Ruimschoots genoeg avondetenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:25 schreef Avelie het volgende:
Ander onderwerp?
At je noodgedwongen of expres die rijst met courgette en vissticks? Geen oordeel hoor, maar ik kan me even niet bedenken hoe je die dingen met elkaar combineert... Of ik heb gewoon geen idee wat lekker is, dat kan ook.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:43 schreef Hupje het volgende:
Ik ga pas volgende week ofzo weer op de weegschaal staan.![]()
Vandaag wel gelukt om me aan mijn plan te houden:
O: brood met jam
T: appel
L: brood met smeerkaas/worst/pindakaas
T: tomaatjes en komkommer
B: fietsen 30 min
D: zilvervliesrijst met courgette en vissticks, kwark met lepel jam
Plan voor morgen:
O: brood met hagelslag
T: appel
L: brood met smeerkaas/worst/pindakaas
D: vegaburger, gebakken aardappels, boontjes, kwark
Haastmenu na een werk/opvang dag. Niks culinairs aan.quote:Op maandag 6 februari 2023 21:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
At je noodgedwongen of expres die rijst met courgette en vissticks? Geen oordeel hoor, maar ik kan me even niet bedenken hoe je die dingen met elkaar combineert... Of ik heb gewoon geen idee wat lekker is, dat kan ook.
Voor mij is het gewoon een compleet onlogische mix qua smaken en structurenquote:Op maandag 6 februari 2023 22:06 schreef minilot het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind er niks geks aan. Een koolhydraat-iets, wat groenvoer en een eiwitbron: wat maakt rijst/courgette/vissticks anders dan een random avg'tje, zeg piepers/doperwten/slavink?
Ik gebruik tegenwoordig de app crouton, plannen en recepten opslaan tegelijk.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:05 schreef SQ het volgende:
Ik moet trouwens maar eens een lijstje op mijn telefoon maken met eet-inspiratie, ik vergeet veel menu's vaak weer na een tijdje.
Al had die pompoencurry beter in de vergetelheid kunnen blijven
De playstore vindt deze niet?quote:Op maandag 6 februari 2023 22:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig de app crouton, plannen en recepten opslaan tegelijk.
Ik heb vandaag wegens ernstige trek aan comfortfood of iig die sensatie weer eens 'jouw' broccolistamppot gemaakt.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb gewoon een excelbestand met een lijstje met gerechten die we lekker vinden en regelmatig willen maken.
Haha, wat leuk!quote:Op maandag 6 februari 2023 22:14 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wegens ernstige trek aan comfortfood of iig die sensatie weer eens 'jouw' broccolistamppot gemaakt.Die staat dus op mijn lijstje met succesrecepten.
![]()
En ik at net een stuk leverworst (dat valt me mega-mee qua kcal) en een stukje hele oude kaas. En nu ga ik maar boven in bed tv kijken.
Sinds ik kinderen heb, vind ik dit een compleet logische mixquote:Op maandag 6 februari 2023 22:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon een compleet onlogische mix qua smaken en structurenmaar dat zal wel met associatie te maken hebben hoor.
Als het nou visfilet was geweest had het alweer anders gevoeld
Ow, misschien alleen Apple dan? Daar had ik niet aan gedacht.quote:
Ik heb ook zo'n lijstje op mijn telefoon. Wel alleen met de 'verantwoorde' gerechten.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb gewoon een excelbestand met een lijstje met gerechten die we lekker vinden en regelmatig willen maken.
Ik heb er ook voornamelijk goede gerechten in staan, want het is voor doordeweekse avonden. Uitgebreid en minder verantwoord is voor de weekenden.quote:Op maandag 6 februari 2023 22:32 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n lijstje op mijn telefoon. Wel alleen met de 'verantwoorde' gerechten.
Joh, in dit soort gevallen willen wij nog wel eens bij Thuisbezorgd bestellen, dusquote:Op maandag 6 februari 2023 22:50 schreef Hupje het volgende:
Ik zal me even verantwoorden![]()
Ja, ik maak een weekmenu en ja, soms maak ik dan op wat er nog is en ja, dat werd dit keer vlees/vis/vega met aardappel/pasta/rijst met toevallig een courgette die overbleef van een ander gerecht, met een woksausje. Ik wil snel eten op tafel na een lange dag en had dit weekend geen tijd voor mealpreppen.
Ja die maak ik inderdaad ook regelmatig! Alleen doe ik er kip in ipv gehakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 06:18 schreef Tink89 het volgende:
Het was overigens het verspakket voor couscous van de AH. Plantaardige yoghurt had ik niet in huis, alleen met bosbessensmaak... gaat wel op het lijstje!
Oh maar dat ga je niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 07:28 schreef Avelie het volgende:
Begin: 64,1 kg
Gisteren 63,2 kg
Vanochtend 62,7
Als ik op dit tempo door blijf gaan, besta ik over een half jaar niet meer XD
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:45 schreef SQ het volgende:
Ohhh mijn lunch was echt fantastischsupermalse lamscurry.
Nee, zo veel kan ik niet vreten om 12 uurquote:
Dat doe ik altijd als ik iets bak. Maar goed idee om weer eens een bananenbrood te bakken, ik heb zo lang zonder oven gezeten dat ik gewoon vergeet dat ik dat ook wel weer eens kan doen. Variatie in de tussendoortjes is hier erg welkom, het is voornamelijk chocolaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:13 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb zelf bananenbrood gebakken, op basis van havermout en met cranberries. 200 kcal per plak, dus hele zooi in plakjes ingevroren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |