Nee, niet dag 1. Je hoeft niet terug naar start als je een dag te veel hebt gegetenquote:Op maandag 6 februari 2023 08:42 schreef BE het volgende:
Ik doe alleen even een![]()
![]()
![]()
*zucht*
Dag 1
Again…
On the whole ben ik best tevreden met mezelf lately, zelfs qua beweging, maar qua eten…
Elke avond weer…
quote:Op maandag 6 februari 2023 09:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee, niet dag 1. Je hoeft niet terug naar start als je een dag te veel hebt gegetenen je hoeft ook geen straf.
Vandaag is het gewoon 6 februari, een mooie maandagochtend, de lente ontluikt al een beetje en we gaan er een topdag van maken
Oh nee hoor, ik heb zelf Libra ook al eeuwen op m'n telefoon staan, die voorspelling neem ik ook totaal niet serieus.quote:Op maandag 6 februari 2023 09:10 schreef SQ het volgende:
Je kunt overigens die voorspelling in libra heel makkelijk beīnvloeden door het aantal dagen dat ie voor de voorspelling gebruikt aan te passen. Mijn voorspelling staat nu ook op "onbekend" omdat ie vergelijkt met 100 dagen geleden en toen was ik lichter dan nu
Het is in elk geval zinloos om je door een platte excelberekening uit het veld te laten slaan![]()
(En ik schaam me, want ik ben daar zelf waarschijnlijk de aanstichter van omdat ik dat soms gekscherend post, alleen trek ik me er zelf niet zo veel van aan, mijn excuses daarvoor)
Oh oké dan is het goedquote:Op maandag 6 februari 2023 09:30 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik heb zelf Libra ook al eeuwen op m'n telefoon staan, die voorspelling neem ik ook totaal niet serieus.
Ik ben ook gewoon even aan het klagen hoor, ik weet dat je niet in een dag aankomt, dat gewichtsverlies niet lineair naar beneden gaat, dat 2 kilo per maand helemaal prima is.![]()
Ik moest het gewoon even kwijt
Beterschapquote:
Alles dit. Los van de chips en de kleuterquote:Op maandag 6 februari 2023 16:13 schreef minilot het volgende:
Mijn echtgenoot kan ook gerust twintig minuten boven de pot ellendig gaan staan kokhalzen voordat er wat komt. Wat lijkt me dat lastig! Heb jij dat ook, @:SQ?![]()
Ik wandel bij toenemende misselijkheid bij ziek (of dronken) naar een zo geschikt mogelijke plek, zeg één keer BWEEEEURGH en klaar.
Dit gesprek helpt wel tegen neiging nog wat chips van mijn kleuter te stelen
Nee hoor, dat heb ik niet, ik kots heel makkelijk. Maar daarna meteen opstaan en croissants eten is zelfs voor mij een brug te verquote:Op maandag 6 februari 2023 16:13 schreef minilot het volgende:
Mijn echtgenoot kan ook gerust twintig minuten boven de pot ellendig gaan staan kokhalzen voordat er wat komt. Wat lijkt me dat lastig! Heb jij dat ook, @:SQ?![]()
Ik wandel bij toenemende misselijkheid bij ziek (of dronken) naar een zo geschikt mogelijke plek, zeg één keer BWEEEEURGH en klaar.
Dit gesprek helpt wel tegen neiging nog wat chips van mijn kleuter te stelen
Dit geldt voor mij ook. Ik ontwijk dit onderwerp liever, omdat ik al misselijk word als ik erover lees.quote:Op maandag 6 februari 2023 18:50 schreef BE het volgende:
Kotsen...Ik doe echt alles om dat te voorkomen.
En als iemand anders kotst ga ik met mijn vingers in mijn oren liedjes zingen.Echt, ik ben al geneigd om uit dit topic te blijven zolang dit een onderwerp is.
The horrorquote:Op maandag 6 februari 2023 19:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had dat ook heel sterk, moest zelf ook als ik iemand anders het zag of hoorde doen. Een week als leider op hockeykamp in de rol van 'kampmama' met een buikgriep die rond ging en bij elkaar zo'n 25 kinderen trof, heeft dat probleem wel opgelostsinds toen kan ik er vrij aardig tegen.
Lijst:
L: 3 boterhammen, 2 cervelaat, 1 filet americain.
S: uur krachttraining
T: boterham guacamole, flesje vanille protein drink
D: volkoren pasta met tomaten-groentesaus
T: bakje kwark met banaan en granola
Ja, het was niet bepaald feestquote:
SPOILER: voor de ranzige detailsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ snaaizucht in de avond: zorgen dat ik niks in huis heb werkt het beste. Of nou ja niks, geen dingen die ik niet wil eten. Dus als ik dan toch snaaizucht heb, eet ik fruit, of kwark met fruit en granola, of een boterham of zo. Dat is soms dan alsnog wel meer dan ik wil op een dag bij elkaar, maar iig geen chocola of chips ofzo. Iig iets met nog enigszins voedingsstoffen erin enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |