Die slijptol was wel erg naarstig op zoek naar veren in zijn holquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Blote tieten @ 4.21
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
Ik denk dat hij liever lullen heeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die slijptol was wel erg naarstig op zoek naar veren in zijn hol
Beetje de Chevycaprice van Powned.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die slijptol was wel erg naarstig op zoek naar veren in zijn hol
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Blote tieten @ 4.21
Dit is wel een hele rarequote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje de Chevycaprice van Powned.
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gaat puur genieten worden. Wat een film
Wat een onnodig lange reviewquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.
McConaughey draagt zeker bij aan het cijfer.
Jezus wat een epistel.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was zeker tof om te zien ondanks dat het niet mijn genre is. Snap nu het hoge cijfer van IMDb wel. Ik geef het een 8.
Moest je huilen toen ze terug kwamen van de water planeet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het woord epistel kent.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moest je huilen toen ze terug kwamen van de water planeet?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Achterlijke film is het met dingen die achteraf heel logisch klinken tijdens de climaxquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken dat dit wel leuk was geweest op een groot scherm, maar jeetje zeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Achterlijke film is het met dingen die achteraf heel logisch klinken tijdens de climax
En ja ik ben dom maar wat een overschatte troep.
Nee, maar die scène met een oude dochter in bed en afscheid hadden ze weg mogen laten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, maar die scène met een oude dochter in bed en afscheid hadden ze weg mogen laten.
Chernobyl spreekt me wel aan, maar ik denk dat ik voor het slapen wat luchtigers kies.quote:
Tja, we hebben niet allemaal jouw schoonheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat kind van the last of us mokerlelijk zeg.
Chernobyl is een aanrader.Dyatlovquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chernobyl spreekt me wel aan, maar ik denk dat ik voor het slapen wat luchtigers kies.
Last of Us alleen op dit moment. En ik was begonnen aan Wednesday, ook leuk maar niet zoveel tijd voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chernobyl spreekt me wel aan, maar ik denk dat ik voor het slapen wat luchtigers kies.
Wat kijk jij?
Goed dat je DJMO niet hebt getagged, respect. Ze zit niet lekker in haar velletje. Veel plezier. Hopelijk verliezen julliequote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
Op naar Enschede kennispark (lol) @:treinhoer @:treinhomo @:trein2000 @:mof
Kans is aannemelijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed dat je DJMO niet hebt getagged, respect. Ze zit niet lekker in haar velletje. Veel plezier. Hopelijk verliezen jullie
Sloop die trein, bespuug de conducteur en drink een krat bier en rook in de 1e klas.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
Zit @DJMO niet zo goed in d'r vel? Is er wat meid, wil je er over praten?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goed dat je DJMO niet hebt getagged, respect. Ze zit niet lekker in haar velletje. Veel plezier. Hopelijk verliezen jullie
Gelijkspelletje.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trouwens treincombi? Of wat.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:01 schreef Caland het volgende:
Lekker. Ik ben 2x vergeten in te vullen. RIP.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelijkspelletje.
P.s. ik sta 2e 3e bij de Eredivisie toto
De eerste trein viel al uit, karel anker NSquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste trein viel al uit, karel anker NS
Nee, zit nooit uitvak.
Dank je, dit had ik niet willen missen!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:17 schreef onlogisch het volgende:
Blote tieten @ 4.21
Weer zo een premium artikel. Gaat lekker daar.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:06 schreef onlogisch het volgende:
Na de coronarust zitten onze agenda’s weer ramvol. Waar gaat het mis?
Hier heb ik als ware zolderkamerautist nou nooit last van hé.
En wat heb je eraan gedaan?quote:Op zondag 29 januari 2023 18:43 schreef KingRoland het volgende:
ik dacht dat de horeca het had afgeleerd, wanneer ik verdomme cola zero bestel dan wil ik coca cola zero. geen pepsi max. zijn 2 totaal verschillende dranken. ik spreek toch geen chinees?
Thuisvakrelgenotquote:Op zondag 29 januari 2023 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste trein viel al uit, karel anker NS
Nee, zit nooit uitvak.
Pepsi Max >>>>>> CC Zeroquote:Op zondag 29 januari 2023 18:43 schreef KingRoland het volgende:
ik dacht dat de horeca het had afgeleerd, wanneer ik verdomme cola zero bestel dan wil ik coca cola zero. geen pepsi max. zijn 2 totaal verschillende dranken. ik spreek toch geen chinees?
Windows 11?quote:
Nee, ik had een nogal grote post, maar dit forum kan dat blijkbaar niet meer aan.quote:
Lang epistel @onlogisch of groot grafisch gezien?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, ik had een nogal grote post, maar dit forum kan dat blijkbaar niet meer aan.
Een rij twitterberichtjes en een plaatje. Nadat ik de helft van de twitterberichtjes heb verwijderd ging het wel.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lang epistel @:onlogisch of groot grafisch gezien?
Jij volgt niet het wekelijkse schema?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga aflevering 3 van The last of us kijken @:Pisces29
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik hoop tenminste dan dat je chinese thee wel lekker vindtquote:Op zondag 29 januari 2023 19:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pepsi Max >>>>>> CC Zero
Voor de rest is Pepsi waterige koeienstront.
quote:Op zondag 29 januari 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij volgt niet het wekelijkse schema?
Ik heb vanmiddag aflevering 2 gekeken.
Aflevering 3 wil ik nog een kans geven maar…Kan het zijn dat the last of us pas net uit is en er niet meer dan 2 afleveringen zijn vrijgegeven? Ik kan nergens een episode 3 vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan het zijn dat the last of us pas net uit is en er niet meer dan 2 afleveringen zijn vrijgegeven? Ik kan nergens een episode 3 vinden.
Ja elke week een nieuwe aflevering, maandagnacht geloof ik. Paar uurtjes geduld dus nog.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan het zijn dat the last of us pas net uit is en er niet meer dan 2 afleveringen zijn vrijgegeven? Ik kan nergens een episode 3 vinden.
Klootzakquote:Op zondag 29 januari 2023 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja elke week een nieuwe aflevering, maandagnacht geloof ik. Paar uurtjes geduld dus nog.
Ik haat dat, dat je niet alles gelijk kan bingen.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed nieuws, morgen staat aflevering 3 online!
Je kunt nu allemaal gelijk kijken, is dat niet heel gezellig?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik haat dat, dat je niet alles gelijk kan bingen.
Dat was het grootste gedeelte van jouw leven zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het wel lekker gewoon wekelijks.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heerlijk!!! Kom je daar wel eens bij Chinese Thee?quote:Op zondag 29 januari 2023 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop tenminste dan dat je chinese thee wel lekker vindt
Ik ben er wel eens na een seizoen (die ik best leuk vond) achtergekomen dat ze met de hele serie gekapt waren. Dat is pas kutquote:Op zondag 29 januari 2023 19:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is toch heerlijk joh.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Een post met het woord 'tieten' is geliked door @:Drizzt
Goh.
Donder opquote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
VANAVOND WEER EEN NIEUWE RONDE SKRIBBL MET FOKKERS!
![]()
OFTEWEL TEKENEN TEGEN ELKAAR
![]()
LINKJE: https://skribbl.io/?cyCBuoHA
tot zo!
Niet te doen mobiel (klein scherm en lange nagels).quote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
tot zo!
ga wegquote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
tot zo!
volgende x beter wijffiequote:Op zondag 29 januari 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet te doen mobiel (klein scherm en lange nagels).
Krijg coronaquote:Op zondag 29 januari 2023 21:06 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
tot zo!
Ik heb liever @tong80 denk ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Ik krijg de indruk dat Paul nog niet erg geliefd is hier.
snap ook niet heequote:Op zondag 29 januari 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Als je termen als "wijffie" gebruikt ben je ook gewoon af.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:06 schreef Sked het volgende:
Zuid-Holland ontkennertquote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je termen als "wijffie" gebruikt ben je ook gewoon af.
In Den Haag is dat doodnormaalquote:Op zondag 29 januari 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je termen als "wijffie" gebruikt ben je ook gewoon af.
De hele provincie wel.quote:
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.quote:
Maar dan wel een klein konijntje zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.
Is cultuur daar moet je respect voor hebbenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee zij vinden het doodnormaal. Ik heb al een grafhekel aan verkleinwoorden maar wijffie slaat alles.
Gefeliciteerd ouwe reus.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik ben geslaagd voor m'n eerste tentamen.
Jullie kunnen je gebakje ophalen bij @:scrummie
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Ik heb een hekel als men in Nederland hun kinderen kids noemtquote:Op zondag 29 januari 2023 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
held?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef KingRoland het volgende:
De kids
Krijg gauw even een held ernstige griep
Oh, dat heb ik met ‘mijn lief’ en ‘beteugelen’.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb een hekel als men in Nederland hun kinderen kids noemt
me mannetjequote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik met ‘mijn lief’ en ‘beteugelen’.
Verschrikkelijk ja. Laatst nog de kantinejuffrouw (mens is begin 30 of zo) tegen haar collega ; Oh veel plezier en geniet ervan met je mannetje.quote:
Wijze woorden makkerquote:Op maandag 30 januari 2023 12:12 schreef Sked het volgende:
Praat gewoon normaal of rot op. Zo simpel is het.
Oké, graag ook alle dialecten verbieden dan.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:12 schreef Sked het volgende:
Praat gewoon normaal of rot op. Zo simpel is het.
quote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, graag ook alle dialecten verbieden dan.
Ben ik helemaal voor in.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké, graag ook alle dialecten verbieden dan.
Gaat wel alle joie de vivre (quote:
Ik vind eigenlijk alleen @Haags wel mooi, of is dat dan weer geen dialectquote:Op maandag 30 januari 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat wel alle joie de vivre () eraf.
![]()
Gronings vind ik wel meesterlijk.
Dat klinkt eigenlijk echt niet. Wel erg leuk om na te doen.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen @:haags wel mooi, of is dat dan weer geen dialect
Daar komen we wel overheen.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaat wel alle joie de vivre () eraf.
![]()
Gronings vind ik wel meesterlijk.
Ik vind Limburgs nog net iets kutter.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:59 schreef onlogisch het volgende:
Brabants is wel het meest treurige wat er is.
Onverstaanbaar.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Limburgs nog net iets kutter.
Je komt vaak op een manege of sm club?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik met ‘mijn lief’ en ‘beteugelen’.
Dat kan ik me voorstellenquote:Op maandag 30 januari 2023 14:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had ik vorige week ook nadat ik bruine bonensoep had gegeten Sked.
Zonne grote clitors jonguh bamquote:Op maandag 30 januari 2023 15:39 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)t_a_chance_to_share/
@:coco iets voor jou zo'n powervrouw?
Een soepje.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik twijfel of ik Thuisbezorgd ga doen vandaag (omdat ik wel iets lekkers verdiend heb!) of gewoon avg.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom heb jij wel iets lekkers verdiend?quote:Op maandag 30 januari 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Thuisbezorgd ga doen vandaag (omdat ik wel iets lekkers verdiend heb!) of gewoon avg.
Ik kom hier op terug.
Zuurkoolquote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doe eens gek, bestel wat.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Thuisbezorgd ga doen vandaag (omdat ik wel iets lekkers verdiend heb!) of gewoon avg.
Ik kom hier op terug.
GGMM in VBL / [VBL SC #8204]quote:Op maandag 30 januari 2023 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarom heb jij wel iets lekkers verdiend?
Bestel een pizza shoarma met een bak knoflooksausquote:Op maandag 30 januari 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug.
Sorry maar dat zag er echt waanzinnig smerig uitquote:Op maandag 30 januari 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestel een pizza shoarma met een bak knoflooksaus
Gefeliciteerd, jij hebt zeker wel iets van Thuisbezorgd verdiend!quote:
Ik ga weer een pasta maken (zonder plakken kaas ranzig zwijn), en vervolgens mij klaar maken voor de eerste pingpongwedstrijd van het seizoen!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rucphen uit, altijd lastig.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga weer een pasta maken (zonder plakken kaas ranzig zwijn), en vervolgens mij klaar maken voor de eerste pingpongwedstrijd van het seizoen!
(Uitspelen op een maandagavond in één of ander kutdorp)
Lekker man, proef hem nu nogquote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maar dat zag er echt waanzinnig smerig uit
Dat is wel erg laagquote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
The last of us S1E3
5/10, Adolf did not die for this
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie zie review
Ik ga het vanavond nog even proberen.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:23 schreef Caland het volgende:
The last of us S1E3
5/10, Adolf did not die for this
@:ggmm @:onlogisch @:scrummie zie review
Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
quote:Op maandag 30 januari 2023 15:39 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)t_a_chance_to_share/
@:coco iets voor jou zo'n powervrouw?
Poké Bowlquote:Op maandag 30 januari 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wilde ik dus ook maar m'n favoriete Sushi-tent is op maandag gesloten.quote:
Succes kampioen!quote:Op maandag 30 januari 2023 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga weer een pasta maken (zonder plakken kaas ranzig zwijn), en vervolgens mij klaar maken voor de eerste pingpongwedstrijd van het seizoen!
(Uitspelen op een maandagavond in één of ander kutdorp)
Lekker man, zo’n yuppenkapsalonquote:Op maandag 30 januari 2023 17:45 schreef Coco het volgende:
Sushi rijst, Geflambeerde zalm, Mais, Mango, Jalapeños, Radijs, Sriracha mayonaise (pittig), Geraspte kokos, Shichimi togarashi (Japanse chilipoeder), Lente ui
@:Caland
Hij doet het goed he.quote:Op maandag 30 januari 2023 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hallo zeer gewaardeerde mod Coco
Ja.quote:
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan mag hij ook wel in de OP.
VBL / [FAQ en FB #163] Waar we niet wegkijken
Ik vind hem geen type bondscoach.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Bosz mss kandidaat om bondscoach te worden van België.
Zou dit een goede keuze zijn van België?
Maak je dit zelf?quote:Op maandag 30 januari 2023 17:45 schreef Coco het volgende:
Sushi rijst, Geflambeerde zalm, Mais, Mango, Jalapeños, Radijs, Sriracha mayonaise (pittig), Geraspte kokos, Shichimi togarashi (Japanse chilipoeder), Lente ui
@:Caland
Wat heeft ie gedaan?quote:Op maandag 30 januari 2023 19:36 schreef Wereldgozer het volgende:
De hellofresh inpakker van deze week gun ik flinke corona
@:kingroland @:Pisces29
Box mokervol gestopt (had extra dingen) waardoor van alles kapot was.quote:
Hellofresh kan haar borst nat maken.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Box mokervol gestopt (had extra dingen) waardoor van alles kapot was.
Die krijgen van de week wel van mij te heuren.
Beetje overschatte trainer.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Peter Bosz mss kandidaat om bondscoach te worden van België.
Zou dit een goede keuze zijn van België?
quote:Op maandag 30 januari 2023 20:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Accepteer jij Jezus nog? @:KingRoland
Van de week? Je moet eerst nadenken over hoe je het gaat brengen?quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Goeie.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van de week? Je moet eerst nadenken over hoe je het gaat brengen?
Ik bel dan meteen en breng het zo voorzichtig. Dan krijg ik 4 euro korting op een volgende bestelling.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van de week? Je moet eerst nadenken over hoe je het gaat brengen?
Nog even en je bent een volwaardig FA.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:21 schreef GGMM het volgende:
Jongens, goed nieuws
Waarschijnlijk is het @Anneloos die de beste man een veeg uit de pan geeft en jij staat er een beetje schaapachtig achter ja te knikken. Om vervolgens hier te vertellen hoe mokerhard je hem wel niet hebt aangepakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 19:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat @Anneloos gewoon met rust johquote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het @:Anneloos die de beste man een veeg uit de pan geeft en jij staat er een beetje schaapachtig achter ja te knikken. Om vervolgens hier te vertellen hoe mokerhard je hem wel niet hebt aangepakt.
En dit is geil @RamboDirkquote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het @:Anneloos die de beste man een veeg uit de pan geeft en jij staat er een beetje schaapachtig achter ja te knikken. Om vervolgens hier te vertellen hoe mokerhard je hem wel niet hebt aangepakt.
Moest je dit van haar zeggen?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat @:anneloos gewoon met rust joh
ik wist niet dat @Scrummie een expert is op het gebied van astronomie.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie deze week komt die komeet voorbij toch? Wat zijn de weersvooruitzichten en hoelaat moeten we waar naar toe kijken?
Geen idee, het is een beetje langs mij heen gegaan de aflopen week.quote:Op maandag 30 januari 2023 20:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie deze week komt die komeet voorbij toch? Wat zijn de weersvooruitzichten en hoelaat moeten we waar naar toe kijken?
Dat ben ik ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik wist niet dat @:scrummie een expert is op het gebied van astronomie.
@:ggmm wist jij dit?
Probeer je nu een wig te drijven tussen mij en @Anneloos ?quote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat @:anneloos gewoon met rust joh
Thanks maatquote:Op maandag 30 januari 2023 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee, het is een beetje langs mij heen gegaan de aflopen week.
Hier info: https://starwalk.space/nl(...)022-e3-ztf-zichtbaar
TLOU al gekeken?quote:
Ik ga zo beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat wordt hem vandaag niet meer. Welk cijfer geef je aflevering 3?
Ik kan niet wachten op je review.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LOL hoe weet je dit? Maar ja ik neem contact op jaquote:Op maandag 30 januari 2023 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lukt hem nooitquote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer je nu een wig te drijven tussen mij en @:anneloos ?
AadGOATquote:Op maandag 30 januari 2023 20:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Optimist Aad @:afcniels @:De_Kraam
Direct begonnen met een overwinningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |