Moet dit niet meer met gerechtsdeurwaarders en of notarisen ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:57 schreef BB-King het volgende:
Yes de regie heeft gesjoemeld.
En terecht.
tweede keer op rijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:16 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Het medium van astro tv was dit keer niet beschikbaar.
Iets met fraude geloof ik. Tijdens mijn belletje hoorde ik op de achtergrond nog een bekende stem van SBS6 ''DAT DIT KAN IN NEDERLAND!'' roepen.
Ik ben via een omweg in contact gekomen met ene Jomanda uit Canada.
Deze persoon schijnt ook medium te zijn en verzamelaar van flesjes water.
Zij voorspelde het volgende:
Rob als eerste door.
Daarna gaat het tussen Danny en Ilse.
Uiteindelijk Ilse naar huis.
jawel maar zij hebben onbeperkt accountjes hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Moet dit niet meer met gerechtsdeurwaarders en of notarisen ofzo?
Notaris wel, een deurwaarder heeft er weinig mee te makenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Moet dit niet meer met gerechtsdeurwaarders en of notarisen ofzo?
Geloof dat dit in België zo is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:58 schreef PS. het volgende:
[..]
Notaris wel, een deurwaarder heeft er weinig mee te maken
quote:
hoop doet leven he!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:02 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Tot nu toe zijn de live shows erg voorspelbaar. Ik kan niet begrijpen dat mensen echt verwacht hadden dat Ilse zou blijven.
Sowieso snap ik niet waarom een overgevoelig mens zich vrijwillig in een huis met 10+ schreeuwende mensen laat opsluiten
Niks mis met een beetje jing en jang.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:02 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Tot nu toe zijn de live shows erg voorspelbaar. Ik kan niet begrijpen dat mensen echt verwacht hadden dat Ilse zou blijven.
Sowieso snap ik niet waarom een overgevoelig mens zich vrijwillig in een huis met 10+ schreeuwende mensen laat opsluiten
Nee hoor Rob komt er echt volgende week niet weer op staan wedden?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:02 schreef ben34567 het volgende:
Indien finale 2 mannen/ 2 vrouwen moet zijn is het hoog tijd dat regie volgende week een man wegstuurt (Rob?) anders wordt het daarna moeilijker om nog te manipuleren
Secret room gok ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Vanavond al nomineren
De gene met de meeste stemmen zal het huis moeten Verlaten
Volgende week. Lang wachten dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Vanavond al nomineren
De gene met de meeste stemmen zal het huis moeten Verlaten
maandag gaat er pas weer iemand naar huis hoorde ik dat nu goedquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:03 schreef BB-King het volgende:
Wat?
Bewoners moeten allemaal stemmen en diegene met de meeste stemmen vertrekt?
Maandag toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:04 schreef Kinga het volgende:
HOLY SHIT. Per directe nominatie na een kort feestje. De gene met de meeste stemmen moet gelijk weg?!
ja lijkt mijn ook anders was het nog wel in de live geweest vermoed ik tochquote:
Ben bang van welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef ben34567 het volgende:
Wie zou meeste tegenstemmen halen ? Ik denk Jason
30..40 minuutjes in de vriezer en ze zijn lekker koudquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ruk die blikkies maar uit de wall rob
Oh dat zou sneu zijn!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef ben34567 het volgende:
Wie zou meeste tegenstemmen halen ? Ik denk Jason
Eindelijk, hebben ze nog niet eerder gedaan. Niet vanuit het huis daarheen zonder dat ze het weten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal wel de secret room worden inderdaad
Dan staat de wereld op z'n kop!!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef Kinga het volgende:
Fuck. Ik ben bang voor Jason nu.. yikes.
Nee, gelijk het huis verlatenquote:
Ik heb een vaag vermoedenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:04 schreef Kinga het volgende:
I swear to god, als dit achter een streamlock gebeurt
Ik gok dat diegene juist moet nomineren dan komende week.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja lijkt mijn ook anders was het nog wel in de live geweest vermoed ik toch
Zo begreep ik de aankondiging wel. Die moet het huis verlaten....maar of die ook naar huis moet is niet gezegd geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
wij mochten toch beslissen. zou raar zijn als ze er nu zelf eentje uit mogen kegelen
Danny die straks aan het eind van de avond weg moetquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef odie22 het volgende:
Danny, ik ga voorlopig nergens meer heen
vind ik ook!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef BB-King het volgende:
Jason heeft wel een grote kans om de meeste stemmen te krijgen.
Nee hier moet wat achter zitten.
De kijkers moeten bepalen en het zou niet enkel aan de bewoners moeten liggen.
Zou wel een top mindfuck zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:08 schreef PS. het volgende:
[..]
Danny die straks aan het eind van de avond weg moet
Dit werd toch niet gezegd?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, gelijk het huis verlaten
Dat wil niet zeggen dat ze naar huis moeten
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Even terug geluisterd ,toch vanavond een naar huis zover ik begrijp
Danny snapt zoveel niet..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny snapt niet dat Rob favoriet is
Nou ja die gene is sowieso genomineerd. Dus misschien tot aan volgende week zaterdag in de secret room inderdaad? Is ook een kut situatie hoor. Maar misschien win je zieltjes als je zielig ergens apart zit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef engine het volgende:
[..]
Zo begreep ik de aankondiging wel. Die moet het huis verlaten....maar of die ook naar huis moet is niet gezegd geloof ik
Degene met de meeste stemmen zal het huis moeten verlaten is er gezegdquote:
Dat dacht ik ook, die gaat naar de geheime kamer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Nee, gelijk het huis verlaten
Dat wil niet zeggen dat ze naar huis moeten
chelsea is er niet hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:10 schreef Hunter het volgende:
Pannenkoekje eten, het idee dat er een feestje volgt hebben ze al opgegeven
Het huis zou moeten verlatenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
Even terug geluisterd ,toch vanavond een naar huis zover ik begrijp
Of hij kan vannacht ladderzat wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, maar snel drinken....
Wees blij dat er wat gebeurt, nu even afwachten of we mogen meekijken, want dat weet je nooit met BB.quote:
huh waar zie je dit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]vanavond kort feestje en dan nominaties
Je hebt volgens mij gelijk. Dat moet het zijn!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:11 schreef Lpracing het volgende:
Die het huis verlaat de secretroom in en hij/zij mag er 3 nomineren en komt donderdag terug het huis in?
Zullen wel een lange SL krijgenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wees blij dat er wat gebeurt, nu even afwachten of we mogen meekijken, want dat weet je nooit met BB.
enormquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:14 schreef PunkieePie het volgende:
Hij is wel erg vol van zichzelf, die Rob..
pppff ja, bahquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:14 schreef PunkieePie het volgende:
Hij is wel erg vol van zichzelf, die Rob..
Ja maar dat zou nergens op slaan. Als ze door Big Brother gevraagd worden om iemand te nomineren straks.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Zou leuk zijn dat diegene die de meeste stemmen krijgt naar secret room gaat en power of nomination krijgt
Dat is net gezegd in de livequote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:14 schreef mario390 het volgende:
want dat chiara is kijk ik in genn
jaar meer nooit noiiit
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Chiara exit maar dan echt zou ik ook niet erg vinden...
Doe eens normaal idioot!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]rot toch op
zij doet het meeste daar
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]rot toch op
zij doet het meeste daar
Ff kalm jongens.quote:
Dat is zeker een pluspunt bij de buren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zullen wel een lange SL krijgen
Bij de buren snappen ze beter
Hahaha, nou, hij weet nu dat er TWEE mensen populairder zijn dan hij.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Danny heeft er echt de pleuris in dat Rob populairder is dan hem
Heerlijk toch, hij snapt er echt niks vanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Danny heeft er echt de pleuris in dat Rob populairder is dan hem
Ja maar als er 1 weg gaat heb je dat toch wel snel doorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:18 schreef freaky40 het volgende:
Kan nog wel eens een lange avond worden zonder dat we veel mogen zien...
Ik hoor vooral Danny daarover zeikenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ze zeiken nu al over Jason. Over een fucking pannenkoek.
Geen coins te verdelen wel een testament als we de uitzending mogen gelovenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef Hunter het volgende:
Ilse geen testament, of zouden ze haar nog 5 coins geven om te verdelen?
Over wat zeikt ie niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik hoor vooral Danny daarover zeiken
Bodempje leggenquote:
Niemand is meer veilig inderdaad. Maar goed voor deze keer is dat dus toch niet erg.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:21 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Zouden die nieuwe bewoners ook genomineerd kunnen worden. Denk het wel want nieuwe week zogezegd
Denk niet dat Bart Jason kiest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:25 schreef Kinga het volgende:
Als ze maar 1 naam mogen noemen...
Ali -> ?
Bart -> Jason
Rob -> Jason
Chayron -> Jason
Danny - >Jason
Michelangelo -> Danny?
Ias -> Jason
Jason -> Danny?
Chiara -> Jason
Charlotte - Jason
Jolien - >Jason
Jacqueline -> ?
Lindsey -> Jason
Uhm ja. He is fucked.
Kwarkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:26 schreef PS. het volgende:
Wtf is Danny aan het doen? Zijn stukje pannenkoek in de mayonaise ofzo?
Chiara niet eerder een Charlotte?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:25 schreef Kinga het volgende:
Ali -> ?
Bart -> Jason
Rob -> Jason
Chayron -> Jason
Danny - >Jason
Michelangelo -> Danny?
Ias -> Jason
Jason -> Danny?
Chiara -> Jason
Charlotte - Jason
Jolien - >Jason
Jacqueline -> ?
Lindsey -> Jason
Uhm ja. He is fucked.
Kwarkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:26 schreef PS. het volgende:
Wtf is Danny aan het doen? Zijn stukje pannenkoek in de mayonaise ofzo?
Zal wel een twist volgenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:27 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
1000 euro werd ingezameld voor zijn vliegtuigje.
Rip geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die moet nu de lucht in dan , go go go go goquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:27 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
1000 euro werd ingezameld voor zijn vliegtuigje.
Rip geld
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Veel stukjes eruit gemonteerd ...![]()
[ afbeelding ]
Bewoners tijdens de uitzending op stream 1 - 28 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zal een mindfuck zijn voor hem maar ook voor hun dat hij op een gegeven moment gewoon weer terug komt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:25 schreef Kinga het volgende:
Ali -> ?
Bart -> Jason
Rob -> Jason
Chayron -> Jason
Danny - >Jason
Michelangelo -> Danny?
Ias -> Jason
Jason -> Danny?
Chiara -> Jason
Charlotte - Jason
Jolien - >Jason
Jacqueline -> ?
Lindsey -> Jason
Uhm ja. He is fucked.
En dan duel der duels, Danny!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:28 schreef Kinga het volgende:
Het zou wel een mooie stunt zijn als Jason zelf zou mogen kiezen met wie hij op de bank zit. Dus de andere 2 nomineert.
Ik heb daar beelden bijquote:
🤣🤣🤞quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:28 schreef Krambo het volgende:
Zou ook leuk zijn als Chiara en Jason evenveel stemmen krijgen. Samen gezellig een weekje naar de secretroom
Nope, gelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:31 schreef Paul het volgende:
ik kijk nu ook half liefies, maar moet ook AZ - Utrecht kijken
HUP UTRECHTZE STAAN VOOR
Dat is nog afwachten.. confusionweekquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:32 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
De kijker beslist meer dan te voren, nou straks vliegt er 1 uit zonder onze inmeng.
Wie vind je mooier Chiara, jolien of charlotte?quote:
?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:28 schreef spapaars het volgende:
Wat een mazzel, 2 gelijkwaardige feesten.
[ afbeelding ]
Was eerder vanavond voorgesteld door Ilse aan Jason ....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:32 schreef Hunter het volgende:
Jason nu voorstel voor mixen van zitplaatsen bij eten
Lauwwarme reactie
Er zat iets meer dynamiek in door de cross talks met de bewoners. Dacht zelfs 1 extra in vergelijking met vorige weken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:33 schreef Hunter het volgende:
Ze vonden het een leuke liveshow, veel informatie
Ik mis Peter nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zat iets meer dynamiek in door de cross talks met de bewoners. Dacht zelfs 1 extra in vergelijking met vorige weken.
Klopt en iets meer spontane praatjesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zat iets meer dynamiek in door de cross talks met de bewoners. Dacht zelfs 1 extra in vergelijking met vorige weken.
Nee, maar ik vind haar ook wel een beetje kinderachtig en net of ze het tegen kindjes heeft. Dat mag wel wat volwassener.quote:
Oke ik kan dat andere niet. Nooit gevolgd teveel mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:35 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat het nogal een matig feestje is bij BB, itt bij een jaar van je leven.
Vind dat wel een goede eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:36 schreef Kinga het volgende:
Die coins voor de mooiste drag was ook zo random. En zo'n hint van, maak meer leuke televisie en we belonen jullie.
Gebrek aan orginele ideeën van de FEBOquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:36 schreef Kinga het volgende:
Die coins voor de mooiste drag was ook zo random. En zo'n hint van, maak meer leuke televisie en we belonen jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |