Als jij na alle shit wat de russen hebben gedaan en zelf zeggen niet ziet dat ze Oekranse cultuur willen vernietigen, wil jij het niet zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:40 schreef theunderdog het volgende:
Je moet kunnen bewijzen dat dit allemaal is gedaan om de Oekraense cultuur uit te wissen.
Maar volgens mij was bv nazi-duitsland ook best voorzichtig met niet op papier zetten wat ze allemaal met joden van plan waren. Dat was die wannsee conferentie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies. En je moet daarbij kunnen bewijzen dat het gedaan is OMDAT het Oekraners zijn. Heb jij een document op je bureau waarin Putin en/of zijn handlangers dat expliciet zeggen?
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar wat je hier neerpent is holocaust bagatelliseren.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar volgens mij was bv nazi-duitsland ook best voorzichtig met niet op papier zetten wat ze allemaal met joden van plan waren. Dat was die wannsee conferentie.
Maar volgens 'de nieuwste inzichten alhier' was dat dus ook geen genocide. Helder. Want stond niet op papier.
Ja, en er is volop bewijs van kinderen en mensen die gedeporteerd worden nu in oekraine.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar wat je hier neerpent is holocaust bagatelliseren.
De holocaust is een van de best onderzochte genocides. Er zijn meerdere documenten, bewijs van gaskamers.
Valide reden. Zeker voor de mensen die nu zitten te verkleumen omdat ze de kachel niet hoger dan 21 graden kunnen zetten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:58 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik neem die opiniepeiling dan ook met een korreltje zout. In Nederland schreeuwt het nutteloze en onrendabele deel der samenleving ook het hardst dat de sancties opgeheven dienen te worden omdat "me gas".
klopt, ,maar verder dan losung der juden frage kwam Hitler niet , hoe die losung in zijn werk ging dat wist niemand , mede omdat de wahrheit gruwelijker was dan een ieder kon denkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zal het vast niet zo bedoelen, maar wat je hier neerpent is holocaust bagatelliseren.
De holocaust is een van de best onderzochte genocides. Er zijn meerdere documenten, bewijs van gaskamers.
Deporatie =/= genocide.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en er is volop bewijs van kinderen en mensen die gedeporteerd worden nu in oekraine.
Maar wonderbaarlijk is dat bewijs alleen in dat geval weer net geen bewijs voor genocide.
Als je verkleumt met de kachel op 21 graden ben je bijna dood.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Valide reden. Zeker voor de mensen die nu zitten te verkleumen omdat ze de kachel niet hoger dan 21 graden kunnen zetten.
Gaat een beetje alle kanten op, maar documenten die het uitspellen zijn van tafel op dit punt neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deporatie =/= genocide.
Althans, niet per definitie.
1: Mwau. Men wist al vrij snel van de gaskamers, hoor. Men koos alleen om geopolitieke redenen om er relatief weinig aan te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt, ,maar verder dan losung der juden frage kwam Hitler niet , hoe die losung in zijn werk ging dat wist niemand , mede omdat de wahrheit gruwelijker was dan een ieder kon denken
Achteraf wisten we het allemaal , maar de Duitsers hebben hun best gedaan om die gruwelijkheden vlak na de oorlog te verbergen door opgraven en verbranden
ook de joden die op transport gingen die dachten dat het een werkkamp zou zijn, ook vreselijk ,maar rechtstreeks naar de gas kamer dat durfde de geen mens te denken, ook omdat ze hun bagage mee mochten nemen , denk ik dat de Duitsers die hen op transport moesten zetten, dat ook niet wisten
Dit is dan wel weer een correctie observatie. Het vinkt het aan, maar het is nog geen bingo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gaat een beetje alle kanten op, maar documenten die het uitspellen zijn van tafel op dit punt neem ik aan?
Mooi, want dan kijken we naar daden, en kinderen kidnappen alleen al, om die door anderen buiten de oekrainse cultuur te laten opvoeden, vinkt het gewoon al aan.
Pre-oorlog stookte ik al nooit hoger dan 19.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:57 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als je verkleumt met de kachel op 21 graden ben je bijna dood.
Wat moet Rusland nog doen voor jij het genocide vind?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is dan wel weer een correctie observatie. Het vinkt het aan, maar het is nog geen bingo.
Je doet er trouwens lacherig om, maar je bewijst gewoon keihard mijn gelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deporatie =/= genocide.
Althans, niet per definitie.
Verkleumen in een kamer die 21 graden is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Valide reden. Zeker voor de mensen die nu zitten te verkleumen omdat ze de kachel niet hoger dan 21 graden kunnen zetten.
De intensies van Poetin waren meteen duidelijk, Oekrane heeft geen bestaansrecht en er bestaat ook geen Oekranse cultuur.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Precies. En je moet daarbij kunnen bewijzen dat het gedaan is OMDAT het Oekraners zijn. Heb jij een document op je bureau waarin Putin en/of zijn handlangers dat expliciet zeggen?
Laat even zijn waar precies staat hoeveel van de vinkjes aangevinkt moeten zijn, voordat we het zo mogen noemen...?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:00 schreef theunderdog het volgende:
Het vinkt het aan, maar het is nog geen bingo
Al die Kremlin trolletjes zijn eigenlijk hele angstige onzekere mietjesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Verkleumen in een kamer die 21 graden is.Dan ben je wel een heel bijzonder soort mietje.
Ik vind oorlog niet om te lachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je doet er trouwens lacherig om, maar je bewijst gewoon keihard mijn gelijk.
Ik kom met gaskamers als chargering. En je argumenten verraden dat jij een bepaald beeld hanteert waarin blijkbaar de mate waarin het officieel is (en dat is het NOOIT, zelfs in WO2 zette het regime het niet op papier) of een zekere graad van organisatie, industrialisatie (de gaskamer) bepaald of het het is.
Maar laten die dingen nou gewoon volstrekt geen argumenten zijn, mbt de bepaling of het het is, J/N.
Ik ook niet, maar dan hadden we het niet over.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind oorlog niet om te lachen.
Waarom ben je boos dan? Beetje dom toch ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:14 schreef superniger het volgende:
Een Wit-Rus heeft zojuist de Australian open gewonnen. Wat vinden jullie daarvan?
Iedereen MAD.
Leuk voor hemquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:14 schreef superniger het volgende:
Een Wit-Rus heeft zojuist de Australian open gewonnen. Wat vinden jullie daarvan?
Iedereen MAD.
Ik durf geen assumpties te doen hierquote:
Eens.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:20 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Waarom ben je boos dan? Beetje dom toch ?
Absolutely! Zou dom zijn van de Oekraeners om dexe modern day kolonisten daar te laten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:55 schreef ExTec het volgende:
Een interessante & lichtelijk controversiele.
[ twitter ]
Laten we hopen dat ze het goed en netjes aanpakken. Dat er er geen mensen het leven laten, wat helaas historisch wel vrijwel altijd het geval was, in geval van geforceerde volksverhuizingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Absolutely! Zou dom zijn van de Oekraeners om dexe modern day kolonisten daar te laten.
Ik begrijp dat propaganda een belangrijk onderdeel is van oorlogsvoering, maar ajb houdt het realistischquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
On topic en off topic titel:
Die abrams zijn al weer stuk !
[ twitter ]
Net zoals toen de eerste HIMARS gearriveerd was.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik begrijp dat propaganda een belangrijk onderdeel is van oorlogsvoering, maar ajb houdt het realistisch
De grootste doelgroep zal het wel slikken moet je bang zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik begrijp dat propaganda een belangrijk onderdeel is van oorlogsvoering, maar ajb houdt het realistisch
Dat is niet nodig, ze tonen het uitgebreid op de Russische televisie:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoho, dit is bloggosphere h.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
Hey is een controversieel onderwerp, omdat het zo veel negatieve connotaties heeft , maar etnische zuiveringen zijn wel effectief. Zoals deze guy aangeeft mbt de Krim Tataren heb je de Russische manier van etnische zuiveringen en ik hoop dus een nieuwe manier zoals de Oekraners het zullen uitvoeren, maar dan zullen ze het niet etnische zuiveringen noemen, maar eerder "illegalen deporteren" of iets in die geest.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze het goed en netjes aanpakken. Dat er er geen mensen het leven laten, wat helaas historisch wel vrijwel altijd het geval was, in geval van geforceerde volksverhuizingen.
En volgens de letter van de wet is dat ook gewoon correct. Als krim straks weer onder de oekrainse rechtsruimte valt, heb jij als rus geen verblijfsvergunning aangevraagd, en ben je er dus illegaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef Slayage het volgende:
maar eerder "illegalen deporteren" of iets in die geest.
Deels zal dat ook gebeuren, omdat de meeste mensen geen risico willen lopen dat ze per ongeluk een granaat ofzO koppen, maar er blijven altijd wel mensen hangen in een oorlogsgebied zelfs als er een oproep komt voor evacuatie. Met name oudjes vinden het lastig om huis en haard te verlaten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik ga er vanuit dat veel Russen al richting Rusland vertrokken zijn en nog achter gebleven Russen snel vertrekken wanneer over enkele maanden de oorlog zich naar de Krim verplaatst.
zeker diegenen die een Oekraens huis in beslag hebben genomenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:00 schreef bedachtzaam het volgende:
Ik ga er vanuit dat veel Russen al richting Rusland vertrokken zijn en nog achter gebleven Russen snel vertrekken wanneer over enkele maanden de oorlog zich naar de Krim verplaatst.
Rusland is altijd al een rotland geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
Eerst Syri nu Rusland schijnbaar kunnen dictators maar doen waar ze zin in hebben.
Ik zit niet te verkleumen en heb de verwarming niet eens aan staan. Je doet net of we hier in Finland zitten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Er waren toch nog helemaal geen Abrams aan het front?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
On topic en off topic titel:
Die abrams zijn al weer stuk !
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |