AAAAWWWW Heb medelijden met jequote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
we hebben een J-A-S-O-N-
met twee vingers in de neus wordt gewoon eventjes big brother kampioen, in zo'n voorspelbaar makkelijk jaar
hoeft niet, een fortunees die BB wint, wowquote:
Dat werken ze zelf in de hand De halve wereld heeft medelijden met hem.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeft niet, een fortunees die BB wint, wow![]()
![]()
oprotten met deze pestkop vanavondquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:51 schreef Kayro het volgende:
Rob klaagt over een nat sportbroekje dat buiten ligt..
In de hoop natuurlijk dat deze van Jason is...
Bah!
Ze wil elke dag afwassen en kuisen en was gisteren beetje geirriteerd toen de jongens en Charlotte het weer vuil maaktenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:57 schreef mario390 het volgende:
kijken du chiara weer de erste deafwasst
de lauzejongen doen helemal niks
Wat een werk zeg Ik strijk dat niet voor mijn vriend en die trekt het ook gewoon lekker aanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:53 schreef Kayro het volgende:
MA pakt zijn was en strijkmomentje weer...
Onderbroek
Sokken...
zie dat hij bij de grote poll op facebook verreweg bovenaan staat om erin te blijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oprotten met deze pestkop vanavond
Als het zo doorgaat zie ik jason nog naar huis gaan door heimwee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason hoeft ook niks te doen, hij wint BB toch wel
al die andere zijn gewoon makkelijke slachtoffers voor ons wanneer ze aan de beurt komen op nominatiebank
dan moet BB ingrijpen en enkele bewoners eruitzetten door te veel pestgedragquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik jason nog naar huis gaan door heimwee.
heimwee naar mamaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik jason nog naar huis gaan door heimwee.
Dan komen we nooit meer van hem af Bahquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat hij bij de grote poll op facebook verreweg bovenaan staat om erin te blijven
Denk je? AUS vond ik wel harder dan dit hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgens mij moet BB zich houden aan strikte regels, ik bedoel in VK, VS hadden ze allang ingegrepen, iemand eruitzetten
FEBO bepaald hoe iemand erop staat, gevaar van een RLS.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
net even de uitzending van gisteravond terug gekeken. Mooi stukje framing.. Jason wordt weggezet als raar en dat hij veel moeite heeft met de nominatie en dus alleen op de kamer gaat zitten (wat in werkelijkheid niet zo liep).
Rob wordt neergezet als de vriendelijke man die zijn cracker deelt en helpt in huis..
In werkelijkheid kon hij totaal niet met de nominatie omgaan en zat tegen meerdere mensen te klagen dat ze ali hadden moeten nomineren en hij vanaf zaterdag heeel anders gaat doen.
Verwacht niet dat ze dat gaan doen.. alles voor een 'leuke' uitzendingquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan moet BB ingrijpen en enkele bewoners eruitzetten door te veel pestgedrag
wat een scheldpartij maak je er weer van.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:57 schreef mario390 het volgende:
kijken du chiara weer de erste deafwasst
de lauzejongen doen helemal niks
vor deze lauzejongen is nur ligen en vretenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een scheldpartij maak je er weer van.
hij doet waarschijnlijk niets omdat het niet zijn beurt is om af te wassen.
Ik denk dat iedereen zich ergert aan Jason omdat hij gewoon rechtstreeks zegt wat hij denkt, hij heeft geen filter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:12 schreef ben34567 het volgende:
Indien bijna iedereen zich ergert aan Jason misschien ligt het dan toch echt aan hem en niet aan peer pressure door Chiara ?? Ze zouden wel in gesprek moeten gaan met hem om hun irritaties te melden want hun aanpak nu is slecht
sterker nog, lees op twitter:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:20 schreef jegmo het volgende:
Is het "gluur-verhaal" van de dames over Jason waar ?? Heeft iemand hier het gezien/geconstateerd ? Even de komende dagen in de gaten houden of Jason ook gaat douchen als de dames naar de badkamer gaan
De dames douchen niet koud, dus het is omkleden en wassen, en ze beweren dat als ze dat doen, Jason telkens net toevallig in de badkamer is, andere mannen is niet erg, maar Jason is lang, en zou over het muurtje kunnen kijken. Chiara heeft al een keer gezegd ''niet over het muurtje kijken he'' en toen antwoorde hij, ik kan er niet overheen kijken. in mijn opinie is het ''zoeken''quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:20 schreef jegmo het volgende:
Is het "gluur-verhaal" van de dames over Jason waar ?? Heeft iemand hier het gezien/geconstateerd ? Even de komende dagen in de gaten houden of Jason ook gaat douchen als de dames naar de badkamer gaan
Gooi er 12 flessen cava in en 6 blikkies voor Robquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:21 schreef Kayro het volgende:
vanavond de alcohol erin.
En aanstaande week nieuw drama...
Maskers vallen en de irritatie komt eruit😁
precies elkaar op jutten en jason als pispaal gebruiken die van alles verkeerd doet in hun ogen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
De dames douchen niet koud, dus het is omkleden en wassen, en ze beweren dat als ze dat doen, Jason telkens net toevallig in de badkamer is, andere mannen is niet erg, maar Jason is lang, en zou over het muurtje kunnen kijken. Chiara heeft al een keer gezegd ''niet over het muurtje kijken he'' en toen antwoorde hij, ik kan er niet overheen kijken. in mijn opinie is het ''zoeken''
Chiara kan heel goed manipuleren, zodat andere mensen een slechte naam krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
De dames douchen niet koud, dus het is omkleden en wassen, en ze beweren dat als ze dat doen, Jason telkens net toevallig in de badkamer is, andere mannen is niet erg, maar Jason is lang, en zou over het muurtje kunnen kijken. Chiara heeft al een keer gezegd ''niet over het muurtje kijken he'' en toen antwoorde hij, ik kan er niet overheen kijken. in mijn opinie is het ''zoeken''
Ach de meesten juffen zijn zo zal ook nooit veranderenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
precies elkaar op jutten en jason als pispaal gebruiken die van alles verkeerd doet in hun ogen.
was gister ook wel duidelijk toen chiara zo bitchie deed tegen hem.. jason die nog zei: er waren er nog 5 maar ze zei alleen iets van houd je mond?
zal de juf van je kind maar zijn.. kort lontje en niet opkomen voor iemand die anders is maar juist aanstichter zijn.
sinds zij erin is gekomen met al haar feitjes ook van de buitenwereld, info die ze her en der dropt is de dynamiek niet ten goede veranderd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Chiara kan heel goed manipuleren, zodat andere mensen een slechte naam krijgen.
Nou enorm, zie het resultaatquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:42 schreef Kayro het volgende:
Ilse mijn vader zijn altijd;
'Draai eerst je tong 3 maal rond voor je je uitspreekt'
Een wijze man!
Ja en in charlotte haar gezicht leuk doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef rinardo het volgende:
Ging dat over charlotte? Mangelo Ilse en Jolien
nou idd zegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en in charlotte haar gezicht leuk doen.
sinds de komst van chiara klets jolien opeens negatief over charlotte (al paar keer eerder deze week)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Nu dus roddelen over charlotte dat ze alleen komt te staan. Wat is jolien ook dubbel zeg. Die laat zich echt beïnvloeden door chiara. Ze krijgt geen koffie van charlotte en daarom is ze gepikeerd op haar
Waarop?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:50 schreef Monique___ het volgende:
bart naar de dgk, kan hij daar aub aangesproken worden..
zal wel niet gebeuren
Ja en net zoveel mensen ergeren zich aan je prinsesje. Lees de postquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee an hem ärgeren zich meer mensen lez de posts
Charlottequote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:52 schreef Monique___ het volgende:
deze morgen zag jolien het weer he, die is niet oprecht tegen mij?
over wie heeft ze het?
Hop juist dat een van de twee gaat winnen Eruit met die meidquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:53 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte en Jason mogen volgende week nominatieopdracht niet winnen want ze gaan Chiara erop zetten. Al de rest kan goed overweg met haar.
Als Chiara echt zo'n schatje is houdt het stemmende publiek haar er wel in toch? Of vrees je voor een terechte exit?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:53 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte en Jason mogen volgende week nominatieopdracht niet winnen want ze gaan Chiara erop zetten. Al de rest kan goed overweg met haar.
Die weet wat ze doet, en dat het publiek haar dat niet in dank zal afnemenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als Chiara echt zo'n schatje is houdt het stemmende publiek haar er wel in toch? Of vrees je voor een terechte exit?
Psies, dus als ze er uit moet zal dat wel verdiend zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die weet wat ze doet, en dat het publiek haar dat niet in dank zal afnemen
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
chiara weer over charlotte dat ze in de buitenwereld als heeel zielig meisje werd neergezet.
Jammer dat er dit jaar geen verbod is op info delen van buitenaf. Nu zie je wat er dan kan gebeuren.
Jammer dat Ilse hier aan mee lijkt te doen.
Dit doet de FEBO expres om zo voor opschudding te zorgenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:58 schreef Ireth het volgende:
Ik haat het dat ze info krijgen van buiten via de nieuwen
Ja dat was voorgaande jaren ook zo, ik vind het ook achterlijk, maar die nieuwe info zorgt wel voor onrustige mensen in huisquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:58 schreef Ireth het volgende:
ja afgelopen jaren dacht ik wel een: waarom zo spastisch op nieuws van buitenaf doen. Maar nu het wel mag zie je wat het doet met de mensen.. rob die zich verheven voelt omdat hij zoo populair was , onzekerheden etcquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:58 schreef Ireth het volgende:
Jaq doet het bewust niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja afgelopen jaren dacht ik wel een: waarom zo spastisch op nieuws van buitenaf doen. Maar nu het wel mag zie je wat het doet met de mensen.. rob die zich verheven voelt omdat hij zoo populair was , onzekerheden etc
jaq en ias doen het niet (of ik heb het niet meegekregen)
ja klopt maar toch.. ik vind er wat van..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Dit doet de FEBO expres om zo voor opschudding te zorgen
Zo echt wel!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja afgelopen jaren dacht ik wel een: waarom zo spastisch op nieuws van buitenaf doen. Maar nu het wel mag zie je wat het doet met de mensen.. rob die zich verheven voelt omdat hij zoo populair was , onzekerheden etc
jaq en ias doen het niet (of ik heb het niet meegekregen)
Eens!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja klopt maar toch.. ik vind er wat van..
hier geen last van verspringende postsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef Ireth het volgende:
Wordt er nu geswifferd?? @:Dotteke ? Mijn post verspringen elke keer...
Tis nog steeds Battle weekquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef odie22 het volgende:
waarom loopt boerin jakhals nog steeds in die roze overall![]()
Nah, je ziet spookjesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef Monique___ het volgende:
Misschien juist omdat er nu meer en meer iets over het roddelen/ pesten geschreven wordt dat ze het minder laten zien op de streams?
Is maar een ideetje.
ik verbaas me ook elke keer weer , kom op BB sanctiesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis nog steeds Battle week
NNiet dat er wat mee gebeurt verder
Dat klopt helemaal niet die meid lult. Ze is al 2 weken in dat huis dus.kan niet weten wat wij denkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
chiara weer over charlotte dat ze in de buitenwereld als heeel zielig meisje werd neergezet.
Jammer dat er dit jaar geen verbod is op info delen van buitenaf. Nu zie je wat er dan kan gebeuren.
Jammer dat Ilse hier aan mee lijkt te doen.
Deze week zou hij strenger zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik verbaas me ook elke keer weer , kom op BB sancties
iemand vroeg zich deze week af wat bewoners aan medicijnen bij zich haddenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
ilse staat daar met haar medicijn tas
voor haar allergie , voor migraine , oogdruppels , bloeddruk, voedingssuplement van olijfblad, de dietiste had dat gezicht zou kunnen helpen.
ze heeft vaker jeuk aan haar ogen.
Maar het valt hier wel mee zei ze ook nogquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:07 schreef Monique___ het volgende:
ilse staat daar met haar medicijn tas
voor haar allergie , voor migraine , oogdruppels , bloeddruk, voedingssuplement van olijfblad, de dietiste had dat gezicht zou kunnen helpen.
ze heeft vaker jeuk aan haar ogen.
Haar ogen zijn geopend blablablablaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:09 schreef Kinga het volgende:
Wat is Jolien opeens Bffs met Ilse?! Van de week was ze nog negatief over haar samen met Charlotte..
Door BB in DBK blijkbaarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Haar ogen zijn geopend blablablabla
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis die kleine druktemaker toch een beetjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:10 schreef Ireth het volgende:
Je zou toch bijna wensen dat Chelsea weer terug mag met de info die ze nu heeft
Ja kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:03 schreef Ireth het volgende:
Wordt er nu geswifferd?? @:Dotteke ? Mijn post verspringen elke keer...
Het is net het gewone levenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:06 schreef ben34567 het volgende:
Mensen zijn verbaasd dat er in BB geroddeld en achterbaks gedaan wordt in een programma dat draait rond tegengestelde persoonlijkheden; frustraties; bondjes vormen en achterbaks doen ? Dat is niet pesten dat is het doel van het programma.
vond de eerste week wel nog het leukst om naar te kijken ook al was het soms super druk door het gezang en gehuppel van chechequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:10 schreef Ireth het volgende:
Je zou toch bijna wensen dat Chelsea weer terug mag met de info die ze nu heeft
jaa ik ook en vond haar eigenlijk te druk maar ze was wel positiefquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis die kleine druktemaker toch een beetje![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik mis die kleine druktemaker toch een beetje![]()
Ik niet nee, ze is zo zielig dat ze mag blijven vanavondquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef Kinga het volgende:
Ja maar jongens. We willen toch serieus niet dat Ilse blijft? Die maakt totaal geen tv. Behalve haar gejank.
Ik snap dat ook niet Van mij mag Danny lekker blijven. En het liefst Rob eruit kan niet meer tegen zijn gezeik en Ilse mag dan blijven nog een weekjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef Kinga het volgende:
Ja maar jongens. We willen toch serieus niet dat Ilse blijft? Die maakt totaal geen tv. Behalve haar gejank.
bb maakt tv.. die framen alles in elkaar.. dus tjaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:11 schreef Kinga het volgende:
En ze doet miepmiep na??quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:12 schreef Monique___ het volgende:
jolien ik ben 29 en heb 5 jaar terug al mijn huis gekocht ik ben al 5 jaar wie ik ben.. wij werken in het leven he
Mwah... Rob is ook niet leuk...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
pssst dat is een niet leuke opmerking he![]()
Ja lef hé!!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:19 schreef rinardo het volgende:
Eten ze nu binnen meloen, met 3 personen, terwijl Rob Buiten ligt opgebaard te cremeren?
[ link | afbeelding ]
koffietafelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:19 schreef rinardo het volgende:
Eten ze nu binnen meloen, met 3 personen, terwijl Rob Buiten ligt opgebaard te cremeren?
[ link | afbeelding ]
Jacqquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Wie heeft Bart zijn haar geknipt?
jaqquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef xdiashalizx het volgende:
Wie heeft Bart zijn haar geknipt?
DBKquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee waar hij het laatste uur heeft gezeten/ gelegen
Volgens mij nog in de DBKquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
geen idee waar hij het laatste uur heeft gezeten/ gelegen
Ja ze zien toch ook niet wat Chiara doet wat wij wel zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:22 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte is iemand die op camera leuk LIJKT te zijn en dus een populaire tv persoonlijkheid is totdat je er zelf mee samen moet wonen. Dan pas zal haar dominant gedrag echt opvallen. Het is geen toeval dat bijna alle inwoners al gezegd hebben zich beter te voelen met Chiara (leuk om mee samen te wonen maar geen leuke tv persoonlijkheid) dan met Charlotte.
Ik heb altijd geleerd dat je je vijanden dichtbij moet houden. Ik zou ook rondom chiara hangen, zodat ik in de gaten kan houden wie er nu weer uit haar gitzwarte krochten opborrelt als onderwerp...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:22 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte is iemand die op camera leuk LIJKT te zijn en dus een populaire tv persoonlijkheid is totdat je er zelf mee samen moet wonen. Dan pas zal haar dominant gedrag echt opvallen. Het is geen toeval dat bijna alle inwoners al gezegd hebben zich beter te voelen met Chiara dan met Charlotte.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:25 schreef Ireth het volgende:
De Sjakhals houdt niet van fluisteren!! Echt, raap me op!!
Ik heb me echt vergist in haar, toen zij net binnen was, was het gelijk mijn favo bewoonster, is nu wel over!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je je vijanden dichtbij moet houden. Ik zou ook rondom chiara hangen, zodat ik in de gaten kan houden wie er nu weer uit haar gitzwarte krochten opborrelt als onderwerp...
hij lult het door tegen bart haar andere bestie hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:26 schreef Ireth het volgende:
De Sjakhals weet dat ze bij Rob zich kan uiten, die lult niks door!
maar die gedragt zichquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef rinardo het volgende:
Jolien, ik ga me gewoon wassen, er is nu niemand he .....
Bart is geen man schijnbaar
[ link | afbeelding ]
haha, dat is een goeie, mag zo een meme wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
oh oh , ze gaat wel ver hoor
Ik kan Ias so far nog wel waarderen...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ias vind dat roddelen niet leuk en zegt dat in de badkamer. Maar ze vinden het geen roddelen ze noemen het hun ei kwijt te raken. Ias is er niet om vrienden te maken.
Das geen roddelen he hahahahquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:26 schreef Ireth het volgende:
De Sjakhals weet dat ze bij Rob zich kan uiten, die lult niks door!
En dan weer janken dat ze niet kan douhouhouchenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:29 schreef odie22 het volgende:
heeft jolien zo meteen iedereen uit die badkamer gewerkt, komt jason terug uit de dbk
Die was ik al zat in de secret room, vond haar toen heel venijnige steken geven richting Ias..quote:
Ja die is nu echt hypocriete aan het doen. En gisteren met Rob Jason uitdagen wat hij van Ali vind dat die zo lollig is Dan zegt Jason ik doe niet mee aan zwart maken van iemand en dan zeggen ze dat is geen zwart maken Kom op hoe is dat dan. Niet iemand tot roddelen uitdagenquote:
intro gezien van haar thuis? begreep van haar man dat alles moet gaan zoals jaq het wil en dat je het anders ook zult bezurenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die was ik al zat in de secret room, vond haar toen heel venijnige steken geven richting Ias..
Oeh klinkt gezelligquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
intro gezien van haar thuis? begreep van haar man dat alles moet gaan zoals jaq het wil en dat je het anders ook zult bezuren
jip leek me in dat filmpje al niet een 'makkelijk' persoon maar ietwat dominant dat het moet gaan zoals zij het wil.quote:
met makeup 29 zonder makeup +10 jaarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:34 schreef Kinga het volgende:
Hola, Jolien is 29?! Ik dacht eind 30 joh
joewel over het nomineren en inslijmenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq houd niet van schijnheiligheid
Gaat geen details noemen
Maar roddelen doet ze nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq houd niet van schijnheiligheid
Gaat geen details noemen
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:37 schreef Ireth het volgende:
En ondertussen zwermen de vliegjes rondom Jolien....
het is ook maar alleen jason die erover heen gaat / kan kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:40 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Heel de badkamer loopt vol.....en Jolien zegt dat ze dadelijk gaat douchen
Nee de Sjakhals roddelt nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zal het roddelen zijn afgelopen nu
en je hebt die kleine dwerg mimi ook nog, die kan er onderdoor kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is ook maar alleen jason die erover heen gaat / kan kijken
die ligt buiten te creperen ook in de zonquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:43 schreef odie22 het volgende:
[..]
en je hebt die kleine dwerg mimi ook nog, die kan er onderdoor kijken
die komt zo wel naar de badkamer als jolientje aan het douchen isquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die ligt buiten te creperen ook in de zon
Psycholoog is er word niet opgenomenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:44 schreef rinardo het volgende:
Hey we hebben 2 streams, terwijl dbk actief is....
bedankt. 2x zelfde stream nuquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:44 schreef rinardo het volgende:
Hey we hebben 2 streams, terwijl dbk actief is....
Maar Jolien heeft niet als enige gestemd hé...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:47 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Danny, je bent een zeikstraal....het was geen tactische beslissing. Jolien heeft letterlijk tegen jou gezegd dat ze met jou het minste gevoel had!
Chayron is net een windvaan, draait zich bij iedereen naar binnen om met iedereen vriendjes te blijven..quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Het valt me ook op dat Chay steeds als een priester loopt te preken....maar tegen DanzeikDan durft ie blijkbaar niks zeggen...
Inclusief Dannyquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Lillfex het volgende:
Ik kan Danny zijn gevoel wel voorstellen Hij word nog steeds afgerekend op zijn eerste week. Maar het is een corrupte bende Ze roddelen allemaal en zijn daarbij ook nog schijnheilig
Ik dacht dat Mimi en Charlotte 2 stemmen hadden, en Danny 3....dus die stem van Jolien was wel bepalend voor Danny geweest....Chay weet datquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar Jolien heeft niet als enige gestemd hé...
Hij voelt zich genaaid, so be it. Zijn gevoel. Is hij daarom een zeikstraal?
ja dat lijkt hij goed te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Chayron is net een windvaan, draait zich bij iedereen naar binnen om met iedereen vriendjes te blijven..
die houdt wijselijk zijn mondquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mimi en Charlotte 2 stemmen hadden, en Danny 3....dus die stem van Jolien was wel bepalend voor Danny geweest....Chay weet dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:53 schreef Monique___ het volgende:
dada hoopt vanavond zijn eerste naam te zien, bamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 blik in de cos rond 20:45 en je weet het
kloptquote:
dada hoopt vanavond zijn eerste naam te zien, bamStiekem je mobieltje op schootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dada hoopt vanavond zijn eerste naam te zien, bamDat hoop ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ja ik ga het niet kunnen laten om te wachten tot ik kan terug kijken hahaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
1 blik in de cos rond 20:45 en je weet het
Misschien was de stem van Chayron wel de derde bepalende? Hij had 3 stemmen, niet 1.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:51 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mimi en Charlotte 2 stemmen hadden, en Danny 3....dus die stem van Jolien was wel bepalend voor Danny geweest....Chay weet dat
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook
ow jij ziet het ook niet live!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha staan ze volgens mij niet eens bij stilquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Kayro het volgende:
Slim matrassen beddenruil voor vertrek bekend is🤣🤣🤪
Ik kijk dus echt wel terug!! Geen cos of streams aan!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja ik ga het niet kunnen laten om te wachten tot ik kan terug kijken haha
wel jammer had het wel live willen zien! maar gezellig uit eten met vrienden is natuurlijk leuk!!!
zie je, voor iemand die veel online is heb ik toch een leven buitenshuis chiara![]()
en dan wat je hoopt? of wat je denkt dat bb /febo gaat doen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe stemt fok
https://strawpoll.com/polls/QrgebVP2QZp
lastig, je mag zelf kiezenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en dan wat je hoopt? of wat je denkt dat bb /febo gaat doen?
dat vind ik dan ook lastig hahaquote:
Goedemiddag, ja gevonden om 0335 uur. Maar ik zie hem alleen opstaan en uit bed gaan, niet over de grond kruipen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:19 schreef ledn81 het volgende:
Ja ik las het ook. Maar toen lag ik idd te slapen. Misschien idd DGK_Tegengas als er een opname liep? Tussen 3:30 en 4:00 als ik twitter mag geloven.
Dit is echt vals van chiara, als je het moeilijk hebt met verlies en dat andere er dan zo over lullen, ze weet niet wat het is schijnbaar!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:33 schreef Yolk het volgende:
[ twitter ]
Als Chiara nog ruiten overhad, zijn die nu wel ingegooid.
zal ook wel geen consequentie hebben nu ze toch al beeldmateriaal hebben voor vanavond.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben maar eigenhandig besloten dat battle week over is
Michela wil volgens mij in blauw blijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
wie slaapt dadelijk waar?
bij rood chacha, ias, lindsy, ali, ilse en? michela?
en jolien weer terug bij chacha op de kamer? ook raar.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Michela wil volgens mij in blauw blijven
Danny wil vooralsnog weer naar rood
hahahaha hoe verzinnen ze hetquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goedemiddag, ja gevonden om 0335 uur. Maar ik zie hem alleen opstaan en uit bed gaan, niet over de grond kruipen.
Over dat geld eigenlijk, Rob zegt steeds dat er 1 van de 14 hier de deur uitloopt met een ton. Hij vergeet denk ik even dat er neem ik aan nog om het geld gespeeld gaat worden en het bedrag heus wel zal minderenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou BB straf dit gedrag eens af ¤10k uit de pot dat zal ze leren
er is hem al gezegd door een van de jongens dat er nog iemand een aanbod gaat krijgen om voor geld weg te gaan. Kan me herinneren dat jason meen ik? toen zei dat nu nog niet te doen, zo vroeg in het spelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Over dat geld eigenlijk, Rob zegt steeds dat er 1 van de 14 hier de deur uitloopt met een ton. Hij vergeet denk ik even dat er neem ik aan nog om het geld gespeeld gaat worden en het bedrag heus wel zal minderen
Dat wasvtegen Angelo volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:17 schreef Monique___ het volgende:
ow zie nu dat jason dus in blauw ligt, met rob, michela, ali, chiara, jaq
rob weer snibbig tegen jason die iets vraagt over de kleruen van het dekbed..
rob zegt: man pak gewoon een kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |