AAAAWWWW Heb medelijden met jequote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
we hebben een J-A-S-O-N-
met twee vingers in de neus wordt gewoon eventjes big brother kampioen, in zo'n voorspelbaar makkelijk jaar
hoeft niet, een fortunees die BB wint, wowquote:
Dat werken ze zelf in de hand De halve wereld heeft medelijden met hem.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeft niet, een fortunees die BB wint, wow![]()
![]()
oprotten met deze pestkop vanavondquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:51 schreef Kayro het volgende:
Rob klaagt over een nat sportbroekje dat buiten ligt..
In de hoop natuurlijk dat deze van Jason is...
Bah!
Ze wil elke dag afwassen en kuisen en was gisteren beetje geirriteerd toen de jongens en Charlotte het weer vuil maaktenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:57 schreef mario390 het volgende:
kijken du chiara weer de erste deafwasst
de lauzejongen doen helemal niks
Wat een werk zeg Ik strijk dat niet voor mijn vriend en die trekt het ook gewoon lekker aanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:53 schreef Kayro het volgende:
MA pakt zijn was en strijkmomentje weer...
Onderbroek
Sokken...
zie dat hij bij de grote poll op facebook verreweg bovenaan staat om erin te blijvenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oprotten met deze pestkop vanavond
Als het zo doorgaat zie ik jason nog naar huis gaan door heimwee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason hoeft ook niks te doen, hij wint BB toch wel
al die andere zijn gewoon makkelijke slachtoffers voor ons wanneer ze aan de beurt komen op nominatiebank
dan moet BB ingrijpen en enkele bewoners eruitzetten door te veel pestgedragquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik jason nog naar huis gaan door heimwee.
heimwee naar mamaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik jason nog naar huis gaan door heimwee.
Dan komen we nooit meer van hem af Bahquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zie dat hij bij de grote poll op facebook verreweg bovenaan staat om erin te blijven
Denk je? AUS vond ik wel harder dan dit hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgens mij moet BB zich houden aan strikte regels, ik bedoel in VK, VS hadden ze allang ingegrepen, iemand eruitzetten
FEBO bepaald hoe iemand erop staat, gevaar van een RLS.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
net even de uitzending van gisteravond terug gekeken. Mooi stukje framing.. Jason wordt weggezet als raar en dat hij veel moeite heeft met de nominatie en dus alleen op de kamer gaat zitten (wat in werkelijkheid niet zo liep).
Rob wordt neergezet als de vriendelijke man die zijn cracker deelt en helpt in huis..
In werkelijkheid kon hij totaal niet met de nominatie omgaan en zat tegen meerdere mensen te klagen dat ze ali hadden moeten nomineren en hij vanaf zaterdag heeel anders gaat doen.
Verwacht niet dat ze dat gaan doen.. alles voor een 'leuke' uitzendingquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dan moet BB ingrijpen en enkele bewoners eruitzetten door te veel pestgedrag
wat een scheldpartij maak je er weer van.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:57 schreef mario390 het volgende:
kijken du chiara weer de erste deafwasst
de lauzejongen doen helemal niks
vor deze lauzejongen is nur ligen en vretenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:10 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een scheldpartij maak je er weer van.
hij doet waarschijnlijk niets omdat het niet zijn beurt is om af te wassen.
Ik denk dat iedereen zich ergert aan Jason omdat hij gewoon rechtstreeks zegt wat hij denkt, hij heeft geen filter.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:12 schreef ben34567 het volgende:
Indien bijna iedereen zich ergert aan Jason misschien ligt het dan toch echt aan hem en niet aan peer pressure door Chiara ?? Ze zouden wel in gesprek moeten gaan met hem om hun irritaties te melden want hun aanpak nu is slecht
sterker nog, lees op twitter:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:20 schreef jegmo het volgende:
Is het "gluur-verhaal" van de dames over Jason waar ?? Heeft iemand hier het gezien/geconstateerd ? Even de komende dagen in de gaten houden of Jason ook gaat douchen als de dames naar de badkamer gaan
De dames douchen niet koud, dus het is omkleden en wassen, en ze beweren dat als ze dat doen, Jason telkens net toevallig in de badkamer is, andere mannen is niet erg, maar Jason is lang, en zou over het muurtje kunnen kijken. Chiara heeft al een keer gezegd ''niet over het muurtje kijken he'' en toen antwoorde hij, ik kan er niet overheen kijken. in mijn opinie is het ''zoeken''quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:20 schreef jegmo het volgende:
Is het "gluur-verhaal" van de dames over Jason waar ?? Heeft iemand hier het gezien/geconstateerd ? Even de komende dagen in de gaten houden of Jason ook gaat douchen als de dames naar de badkamer gaan
Gooi er 12 flessen cava in en 6 blikkies voor Robquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:21 schreef Kayro het volgende:
vanavond de alcohol erin.
En aanstaande week nieuw drama...
Maskers vallen en de irritatie komt eruit😁
precies elkaar op jutten en jason als pispaal gebruiken die van alles verkeerd doet in hun ogen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
De dames douchen niet koud, dus het is omkleden en wassen, en ze beweren dat als ze dat doen, Jason telkens net toevallig in de badkamer is, andere mannen is niet erg, maar Jason is lang, en zou over het muurtje kunnen kijken. Chiara heeft al een keer gezegd ''niet over het muurtje kijken he'' en toen antwoorde hij, ik kan er niet overheen kijken. in mijn opinie is het ''zoeken''
Chiara kan heel goed manipuleren, zodat andere mensen een slechte naam krijgen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
De dames douchen niet koud, dus het is omkleden en wassen, en ze beweren dat als ze dat doen, Jason telkens net toevallig in de badkamer is, andere mannen is niet erg, maar Jason is lang, en zou over het muurtje kunnen kijken. Chiara heeft al een keer gezegd ''niet over het muurtje kijken he'' en toen antwoorde hij, ik kan er niet overheen kijken. in mijn opinie is het ''zoeken''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |