Te veel, maar ja zullen wel weer niet mogen van de rest van de 3-hoek...quote:
En wat is dat dan precies?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben alle aandacht die ze willen hebben, daar gaat het om, dus ze hebben weldegelijk wat bereikt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.mejudice.nl/a(...)offen-ongekend-groot
(via https://a12blokkade.nl)
[..]
Wat een stelletje communisten.quote:In de definitie van subsidies die het kabinet hanteert, gaat het om gemiste staatsinkomsten
Aandacht natuurlijk, en we weten toch allemaal dat aandacht er op magische wijze voor zorgt dat huizen geisoleerd worden en er panelen op de daken komen?quote:
Hoho, deze mensen staan aan "de goede kant van de geschiedenis".quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef AchJa het volgende:
Ik zie parallellen met de wappie demo's...
politie/ me weet dat als iemand begint met klappen dat het 1 grote chaos/gevecht wordtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef spoilert het volgende:
[..]
Te veel, maar ja zullen wel weer niet mogen van de rest van de 3-hoek...
Radicaal blijft radicaal dus niet zo verwonderlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:48 schreef AchJa het volgende:
Ik zie parallellen met de wappie demo's...
Ik vind ze strontvervelend met hun gedram.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoho, deze mensen staan aan "de goede kant van de geschiedenis".
Schien moet ik ook maar eens op de weg gaan staan daar, kan ik van al die aandacht ook leuke dingetjes kopenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Aandacht natuurlijk, en we weten toch allemaal dat aandacht er op magische wijze voor zorgt dat huizen geisoleerd worden en er panelen op de daken komen?
Die XR lui slaan echt niet terug, gewoon optillen, de bus in en naar een plek waar ze afgehandeld kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef Paul het volgende:
[..]
politie/ me weet dat als iemand begint met klappen dat het 1 grote chaos/gevecht wordt
Wat koop je ervoor?quote:
Hopelijk snel een knuppel tegen hun naïeve drammerige harses.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind ze strontvervelend met hun gedram.
Dat dachten er in het verleden meer. Toch zijn ern hoop naar Argentinië gevlucht toen ze door hadden dat niet iedereen achter ze stondquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoho, deze mensen staan aan "de goede kant van de geschiedenis".
Liever een emmer sop om die leuzen te verwijderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hopelijk snel een knuppel tegen hun naïeve drammerige harses.
Dat is waar demonstraties voor dienen; aandacht. Niets meer niets minder. Gezellig op het Malieveld staan zonder enige vorm van nieuwsaandacht had niets bereikt.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:51 schreef spoilert het volgende:
[..]
Die XR lui slaan echt niet terug, gewoon optillen, de bus in en naar een plek waar ze afgehandeld afgeranseld kunnen worden.
Lijfelijk ondervinden dat je acties gevolgen kunnen hebben, helaas dat het zo moet maar wat moet je anders als de prinsjes en prinsesje dat van huis uit niet hebben mee gekregen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit ook niet vermoed ik zomaarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is waar demonstraties voor dienen; aandacht. Niets meer niets minder. Gezellig op het Malieveld staan zonder enige vorm van nieuwsaandacht had niets bereikt.
Idd het merendeel van wat daar staat te kijken is gewoon ramptoerist, weer is wat anders dan een dagje Artis.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit ook niet vermoed ik zomaar
Haha kijk al die gekkies gaan ... wat zullen we eten vanavond?
Heb een collega die vaak meeloopt in klimaatdemonstraties. Die had "een leuke dag gehad". Zo staan ze er dus inquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Met deze logica zeg je eigenlijk dat elke vorm van demonstreren nutteloos is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
Tot maandag avond.. En dan maandag een boerenprotest organiseren!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hekken eromheen en ze laten zitten tot zondagavond.
Waarom trek jij niet zelf een politiepak aan? Of wil jij in de buurt waar jij woont niet bekend staan als iemand die met geweld zijn zin wil krijgen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wordt het ook niet eens tijd dan dat de politie al die demonstrerende boeren gaat neerknuppelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Lijfelijk ondervinden dat je acties gevolgen kunnen hebben, helaas dat het zo moet maar wat moet je anders als de prinsjes en prinsesje dat van huis uit niet hebben mee gekregen.
Dat is het 99 van de 100 keer toch ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met deze logica zeg je eigenlijk dat elke vorm van demonstreren nutteloos is.
Niets, en dat is nou net hele probleem. Er is aandacht, vraag en geld in overvloed maar het ontbreekt domweg aan de handjes, aan arbeidsuren in zo'n beetje alle stadia van het proces (van het vergunningsproces tot het daadwerkelijke instaleren). Als je daadwerkelijk een verschil wil maken kun je je beter omscholen dan je aan de A12 vastlijmen.quote:
Kijk, jij trekt de juiste conclusie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met deze logica zeg je eigenlijk dat elke vorm van demonstreren nutteloos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |