Deze poll is altijd wel leidend geweest, maar idd ben benieuwd hoe het dit jaar is. Zeker nu Salar ook beetje aan het pushen was voor Ilse. Kan het allemaal spannend maken morgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is wel verschillend hoor sommige polls staat Rob bovenaan en sommigen staat die onderaan Salar is een nieuwe poll begonnen daar komt Rob steeds lager te staan
en ter aanvulling omdat er toch even niks gebeurd op stream.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze poll is altijd wel leidend geweest, maar idd ben benieuwd hoe het dit jaar is. Zeker nu Salar ook beetje aan het pushen was voor Ilse. Kan het allemaal spannend maken morgen.
zijn oude kamellenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en ter aanvulling omdat er toch even niks gebeurd op stream.
Twitter lijkt dit jaar actiever te zijn en FB wat minder. Er word een hoop geroepen op twitter, maar ook wel veel leuks gedeeld.
Deze post heeft bijvoorbeeld 4000 unieke weergaves. Dat is in mijn ervaring met eerdere BB en Utopia JVJL erg hoog. De jeugd vind Twitter ook weer beetje terug. Op Youtube halen sommige filmpjes nog niet de helft van die unieke weergaves. Beetje invloed van Salar misschien. Die is daar ook erg actief dit jaar.
[ twitter ]
Die Oliver is een eikel voor zijn BB-page op FB.quote:
ja ik had ook idee dat dit jaar BB veel meer speelt op twitterquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en ter aanvulling omdat er toch even niks gebeurd op stream.
Twitter lijkt dit jaar actiever te zijn en FB wat minder. Er word een hoop geroepen op twitter, maar ook wel veel leuks gedeeld.
Deze post heeft bijvoorbeeld 4000 unieke weergaves. Dat is in mijn ervaring met eerdere BB en Utopia JVJL erg hoog. De jeugd vind Twitter ook weer beetje terug. Op Youtube halen sommige filmpjes nog niet de helft van die unieke weergaves. Beetje invloed van Salar misschien. Die is daar ook erg actief dit jaar.
[ twitter ]
Hij kan niets meet anders Net kon die ookal niet tegen Jaquelinequote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Rob heeft een soort zondebok nodig blijkbaar. Eerst Jason. Nu veel op Ali aan het zeuren.
ff terug spoelen en opnemenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Rob wordt hier echt helemaal gek van....mensenlieve![]()
Ah nu weer chaggie op Ali. Ali heeft ook iets over het eten gevraagd.
Zeurt al sinds gisteren over Ali en Jason. Niks nieuws.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Rob heeft een soort zondebok nodig blijkbaar. Eerst Jason. Nu veel op Ali aan het zeuren.
Ja geloof ik graag. Ik meng me niet zo op FB. Die poll is gewoon altijd wel kloppend geweest met de uitslagen in het verleden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die Oliver is een eikel voor zijn BB-page op FB.
Stuurt en delete wanneer het hem uitkomt zoals hij het wil. Ben niet de enige die er zo over denkt.
Zelf ervaren.
hij zei nooit zelf eruit te stappen. nooit!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef Angelique61 het volgende:
Hij zou toch niet overwegen om naar huis te gaan
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
Ik zou wel heel erg lachen als Danny er uit moet morgen. Kan het mij haast niet voorstellen maar we gaan het zien.
Sorryquote:
Sommige bewaren m voor later om vers te houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:26 schreef engine het volgende:
Waarom pakken ze die überhaupt in eigenlijk
Pff wat een gedoe dus ze snijden iedere keer het hele brood op en gaan dan apart de sneetjes die over zijn inpakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
Sommige bewaren m voor later om vers te houden
(that's it)
ja wel waar, ben dat groen vooral zatquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
En ik ben blij dat we morgen eindelijk van die overalls af zijn. Zie ze liever in hun eigen kleren.
Morgen krijgen ze geel en blauw voor de afwisselingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
En ik ben blij dat we morgen eindelijk van die overalls af zijn. Zie ze liever in hun eigen kleren.
Ik zou Jason of Ali sturen om een opbeurend praatje met hem te hebben..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
Vind het wel erg typerend dat niemand, ik herhaal, he-le-maal niemand naar hem toe gaat. En hij maar wachten op iemand om tegenaan te jammeren
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Morgen krijgen ze geel en blauw voor de afwisselinggesponsord door de grote meubelgigant met balletjes
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Morgen krijgen ze geel en blauw voor de afwisselinggesponsord door de grote meubelgigant met balletjes
Ik dat roze....ziet helemaal geen figuur bij Chiara zoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wel waar, ben dat groen vooral zat
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dat roze....ziet helemaal geen figuur bij Chiara zo
Lekker naar de camping!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:33 schreef Kayro het volgende:
Rob teruggetrokken op z'n kamer, heeft t zwaar stoort zich..
Zou het?
Zou het?
Vrijwillige opstapper???
(Hoop dat hij Ilse en Danny ook mee neemt)
Vervangen lijkt me tof
Oh ik dacht Aliquote:
Ook nog noodles he!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
jason eet weer lekker
eet gewoon droog broodje!
on-ge-looflijk
booswoest
Die namen de hele groep ook tussendoor nog brood en alles, deze groep doet dat netjes al niet zo ook Jason niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:37 schreef Ireth het volgende:
Het is maar goed dat Michel (BB 21) hier niet bij zit qua eten
Met iets smijten graagquote:
Nee Ilse it is. Gaat een Belg deze week.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
Ik zou wel heel erg lachen als Danny er uit moet morgen. Kan het mij haast niet voorstellen maar we gaan het zien.
Je vergeet de noedels😉quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:37 schreef rinardo het volgende:
hij vreet eerst een pannenkoek
dan vreet ie brood
dan vreet ie weer een pannenkoek
dan kijkt ie naar het brood, en zit ie te kijken naar die 3e pannenkoek, hij zit maar te snaaien en te snaaien straks vreet ie ook die bak kwark nog op, ik kan er niet meer tegen
Hij is echt een zeikerd, maar inderdaad, dat heeft ook wel wat, beter zoiets dan een hele dag bankhangen zonder gezeikquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahah ik zit hier echt van te genieten
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee Ilse it is. Gaat een Belg deze week.
Jep hij is boos op Jason.quote:
🤣🤣quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat het hem maar heerlijk mag smakenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:40 schreef engine het volgende:
Op stream 2 geniet Jason van zijn noodles
🤣quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:41 schreef Ireth het volgende:
"En hij vreet zo die droge boterham in 1 hap op..."
Dus hij had er eerst nog pindakaas op moeten smeren????
Klopt!! 100% die jongen kam gewoon z'n portie nog pakken😁quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:42 schreef ledn81 het volgende:
Whaha Jason wil de noodles niet bewaren voor morgen. Gisteravond hebben anderen er 10 van die noodles pakketjes doorheen gejast om half 10 's avonds. Jason niet. Die ging op tijd naar bed omdat ie niet zo laat nog wilde eten.
Maar hij moet er niet zo over zeuren. Wat een kinderachtige vent zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft hij gelijk, is en ongezogen vent
die filmpjes doen het goed onlinequote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:45 schreef engine het volgende:
whahaha hij gaat iedereen af om er over te klagen
dat zal hij zich denken of hij is er blind voor.. oogkleppen voor opquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:45 schreef Angelique61 het volgende:
Maar hij zegt niks van de kom die Danny aan het eten is
Dat dus en vanmiddag al paar pannenkoekjes heeft weggetikt tijdens het bakken..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:45 schreef Kinga het volgende:
Nu zeiken tegen Danny, DIE OOK NOG AAN DE VREET IS
Iedereen behalve Ali en Jasonquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:47 schreef Ireth het volgende:
Turven we ff mee:
- chiara
- Bart
- Danny
- Sjak
Wie krijgen het verhaal nog meer te horen??
Kan niet harder lachen als Jason nu straks oppert om elders te willen gaan zitten omdat hij zich irriteert aan de negativiteit over het eten van Rob (paardenvoer ea.)quote:
Het feit dat Danny de dames eerst vraagt want j zegt geen nee...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:49 schreef engine het volgende:
Hij zegt nooit neeJa dan moet je het niet vragen lul.
BB binnenkort in de DBKquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:47 schreef Ireth het volgende:
Turven we ff mee:
- chiara
- Bart
- Danny
- Sjak
Wie krijgen het verhaal nog meer te horen??
Danny komt met zijn keukendiensten niets tekort versnappert tijdens het koken genoeg weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:49 schreef Monique___ het volgende:
en danny is toch zooo goed die vraagt altijd aan de dames of die nog wat willen.
heilig boontje haha
Dat kost haar punten, ons zomaar beledigenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
maar goed, dat we het hier ook even weten volgens chiara als je veel achter je scherm zit dan mis je wat sociale skills
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
maar goed, dat we het hier ook even weten volgens chiara als je veel achter je scherm zit dan mis je wat sociale skills
Ja daar leven geen andere mensen online? Ofzo..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:54 schreef Monique___ het volgende:
Op de bank bij No Biggie dan wel graagquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:58 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja daar leven geen andere mensen online? Ofzo..
Zou graag dit antwoord van haar iets verder uitgewijd hebben🤔
🤣👊quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op de bank bij No Biggie dan wel graag
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op de bank bij No Biggie dan wel graag
Chiara wordt leuker en leuker maar mensen willen haar blijven haten🙁 er is een reden dat bijna iedereen in het huis goed overweg kan met haar terwijl ze Charlotte luid en te aanwezig vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:59 schreef mario390 het volgende:
vandaag is chiara helemal niet kinderenachtig
Niet allemaal Ben, Ik ben Chiara fanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara wordt leuker en leuker maar mensen willen haar blijven haten🙁 er is een reden dat bijna iedereen in het huis goed overweg kan met haar terwijl ze Charlotte luid vinden
Vorig jaar 16 in totaal, nu ook 16 in totaal (14 huidige bewoners + Chelsea en Judy).quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:01 schreef freaky40 het volgende:
B.t.w. vorig jaar 16 deelnemers. Nu nog 14, er komen er denk ik nog 2 bij van de week.
was dat niet omdat er vroegtijdig weggingen? dat er extra kwamen?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:01 schreef freaky40 het volgende:
B.t.w. vorig jaar 16 deelnemers. Nu nog 14, er komen er denk ik nog 2 bij van de week.
Valt weer 1 af morgenavond dus ruimte voor een extra inwoner.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Vorig jaar 16 in totaal, nu ook 16 in totaal (14 huidige bewoners + Chelsea en Judy).
Nee, dat was het jaar er voor. Toen gingen er 3 of 4 tegelijk weg meen ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
was dat niet omdat er vroegtijdig weggingen? dat er extra kwamen?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210130_95742916quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat was het jaar er voor. Toen gingen er 3 of 4 tegelijk weg meen ik.
Dan breken ze met de 'traditie' van 16 bewoners per seizoen, want in seizoen 1 was de planning ook 16 bewoners, maar toen moesten er ineens drie nieuwe bewoners ingezet worden om een vroegtijdig einde van het seizoen te voorkomen. Matt, Mike en Jerrel in plaats van Jowi, Nathalie en Daniëlle, die tegelijk vertrokken. Dus toen in totaal, ongepland, 19.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat was het jaar er voor. Toen gingen er 3 of 4 tegelijk weg meen ik.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zal ik haar toch eens uitnodigen
Als ze niet tevreden zijn met de huidige bezetting zou het kunnen. Twists alom mogelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:09 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dan breken ze met de 'traditie' van 16 bewoners per seizoen, want in seizoen 1 was de planning ook 16 bewoners, maar toen moesten er ineens drie nieuwe bewoners ingezet worden om een vroegtijdig einde van het seizoen te voorkomen. Matt, Mike en Jerrel in plaats van Jowi, Nathalie en Daniëlle, die tegelijk vertrokken. Dus toen in totaal, ongepland, 19.
Maar het zóu natuurlijk kunnen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
ene week sta je nog in de bijenkorf spulletjes te verkopen en paar weken later heb je de tijd van je leven in BigBrother![]()
[ afbeelding ]
Zij is helemaal naar de achtergrond verschoven.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
ene week sta je nog in de bijenkorf spulletjes te verkopen en paar weken later heb je de tijd van je leven in BigBrother![]()
[ afbeelding ]
Daar kan ik mee leven!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:01 schreef freaky40 het volgende:
Ben bezig op te nemen en loop 10 min achterquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:20 schreef Ireth het volgende:
Iemand opname?? Ik miste het begin waar het over ging??
🤞quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze niet tevreden zijn met de huidige bezetting zou het kunnen. Twists alom mogelijk.
En klagen bij de halfgaar in de hottubquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:19 schreef Ireth het volgende:
Chiara nu ook stoer doen tegen Jason? Beetje lullig dat de rest niet bijvalt als ze idd met 5 bezig waren zoals Jason zegt..
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ben bezig op te nemen en loop 10 min achter
Scherp!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
danny zit zich alvast in te slijmen bij ali.. die weet dat ali er waarschijnlijk de volgende week op staat.
Dat is Chiara zon misselijke meid he Elke keer bommetjes laten vallen en bewoners tegen elkaar uitspelenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:22 schreef Kayro het volgende:
[..]
En klagen bij de halfgaar in de hottub
man o man o man🙄😮💨
Leuke tv welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is Chiara zon misselijke meid he Elke keer bommetjes laten vallen en bewoners tegen elkaar uitspelen
klopt nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is Chiara zon misselijke meid he Elke keer bommetjes laten vallen en bewoners tegen elkaar uitspelen
Dat klopt echt wel Mario, tis gewoon een vals secreetquote:
ben bezig met filmpje. plak er even 2 aan elkaar maar duurt even.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat heeft ze nu weer geflikt had andere stream
Jason moest stoppen met praten tegen haar nadat ze hem bevel gaf iets op te ruimen wat ze later met zijn 4en of 5en zouden doen. Jason gaf toen aan dat ze dat zo met zijn allen zouden doen. Toen bekte ze hem afquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat heeft ze nu weer geflikt had andere stream
Nou ja het is echt een feeksquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jason moest stoppen met praten tegen haar nadat ze hem bevel gaf iets op te ruimen wat ze later met zijn 4en of 5en zouden doen. Jason gaf toen aan dat ze dat zo met zijn allen zouden doen. Toen bekte ze hem af
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:35 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ben bezig met filmpje. plak er even 2 aan elkaar maar duurt even.
Rob is toch wel het levende bewijs wat dat al ontkrachtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:37 schreef Yolk het volgende:
Ai, Rob denkt dat wijsheid en leeftijd met elkaar te maken hebben.
zozoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:39 schreef Ireth het volgende:
* Ireth wijst naar de uitzending
Rob had afgewassen met pijn in zijn poot! Wat een man hé!
ik ben niet eensquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat klopt echt wel Mario, tis gewoon een vals secreet
Tsja, Twitter barst van de aanstellers.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:40 schreef ben34567 het volgende:
https://twitter.com/superlilbabybro/status/1619057534907854849
?
Nou nee hoor, lig eerder op de grond van het lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ben niet eens
en nu kunn je in de lucht springen
van woest
Mocht Rob morgen mogen blijven (god bespaaaaaar me!!) dan volgende week graag bank met Rob en Jasonquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: Wanneer je volgende week moet nomineren, nou wat ga je dan doen, dat is toch makkelijk?
Danny: Tuurlijk. Hij zei dat hij wel bang zou zijn wanneer hij met mij er op zal staan.
zo die durft!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: het wordt zo bekend op de tv, vanavond, dan weten ze het allemaal. Ik hoop wel dat ik doorga, het is nog maar een paar weekjes. En dan volgende week weer spannend. Mijn kleinddochter is zondag jarig. Ik ga morgen gewoon wat in de live-show zeggen, ik flik het zo. Wanneer Gerardine tegen me zegt, hoe voelt het nou voor de tweede keer op de bank? Dan zeg ik Olivia alvast gefeliciteerd met je verjaardag, je wordt morgen, zondag, 10 jaar.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
charlotte snapt het concept erfenis niet
lololquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:53 schreef ledn81 het volgende:
Spelletje gedaan en Jason ruimt de schade op? Vraagt het ook nog even aan Chiara of ze het ziet denk? (zit in opname van hottub) [ afbeelding ]
Zijn kleindochter was vorige zondag jarig!!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob: het wordt zo bekend op de tv, vanavond, dan weten ze het allemaal. Ik hoop wel dat ik doorga, het is nog maar een paar weekjes. En dan volgende week weer spannend. Mijn kleinddochter is zondag jarig. Ik ga morgen gewoon wat in de live-show zeggen, ik flik het zo. Wanneer Gerardine tegen me zegt, hoe voelt het nou voor de tweede keer op de bank? Dan zeg ik Olivia alvast gefeliciteerd met je verjaardag, je wordt morgen, zondag, 10 jaar.
dat meen je niet? hahahahaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn kleindochter was vorige zondag jarig!!
Oliva is de naam van zijn kleindochter, ze mag op zaterdagavond langer opblijven om de live-show te zien. Misschien heeft Rob meerdere kleindochters die deze maand jarig zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn kleindochter was vorige zondag jarig!!
👍👍👍quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:48 schreef ledn81 het volgende:
oh en mocht je wat gemist hebben staan wat filmpjes hier
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:59 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Oliva is de naam van zijn kleindochter, ze mag op zaterdagavond langer opblijven om de live-show te zien. Misschien heeft Rob meerdere kleindochters die deze maand jarig zijn.
Wat een held. Hij gaat er ook gewoon tussen zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ooh daar is jason. prompt gaan ze er zo uit let op
Dus het mag niet eerlijk verdeeld worden. Maar naderhand dus wel zeiken als iemand meer eet dan de ander. Make it make sense.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:11 schreef rinardo het volgende:
oh het zit in de aflevering Rob die zegt aan tafel , ik erger me er aan , jij nog een stukje jij nog een stukje, mensen hou daar meee op
Ben zo blij dat BB dit op tv doet
Staat hem netjes dan dat hij der verjaardag niet weet hahaquote:
Rat!!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: ik denk dat ik zo even 500 mg kwark ga eten met een lepel pindakaas er in?
Rob: Ik wilde het niet zeggen.
Ja maar met het verschil dat Jason een oprecht sympathieke persoon isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:19 schreef ledn81 het volgende:
Jason is een beetje de nieuwe Jill. Die werd ook uitgekotst door groot deel van de bewoners in het begin.
Nooit slim om één iemand zwart te maken, helemaal niet als diegene toch een keer een nominatie heeft overleefd, met de meeste stemmen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:19 schreef ledn81 het volgende:
Jason is een beetje de nieuwe Jill. Die werd ook uitgekotst door groot deel van de bewoners in het begin.
o mooi zo, want ik sprak iemand vandaag die alleen uitzendingen kijkt en rob leuk vondquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:21 schreef Ireth het volgende:
De uitzending is wel erg in het voordeel van Jason en het nadeel van Rob en ChiaraI love it!!
Verkeerde COSquote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan Bern in de hoek in zijn gele broek huppelen als Salinero
filmpje over Jason en Chiara en water drama is ook al 300 keer bekeken oa via Youtube. Twitter is dol op Jason en niet zo op Chiaraquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:21 schreef Ireth het volgende:
De uitzending is wel erg in het voordeel van Jason en het nadeel van Rob en ChiaraI love it!!
Vind dat wel sneu voor Jason Ik zou dat niet kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:21 schreef suzi1 het volgende:
gezellige gesprekspartner in bad.
net die taxichauffeur op mn terugweg
Ja omdat Jason hem wat vraagtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:24 schreef suzi1 het volgende:
ah mooi hij praat toch wel terug hoor ik nu als ik mn oren spits
Stel dat Jason en Bart in de finale zitten wat saai als ze zo bij elkaar moeten zitten hahahquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:25 schreef suzi1 het volgende:
straks als jason heeft gewonnen gaat hij zien dat hij vele fans heeft
Ja daar was ik ook heel benieuwd naar maar komt dus morgen in de live terugblikquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:25 schreef rinardo het volgende:
De uitzending op tv eindigt met de uitspraak van Rob '' ze durven niet de koning van de lach er op te zetten he'' vanaf zaterdag gaat het anders het wordt keihard keihard ''
met 50 blikjes bier (of hoeveel waren het er) die hij koud zet voor al zijn vrienden die langs komenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:26 schreef suzi1 het volgende:
haha vanaf zondag kan hij weer op de kamping zitten
Jeetje wat ongemakkelijk idd. Zie het nu voorbij komenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:21 schreef suzi1 het volgende:
gezellige gesprekspartner in bad.
net die taxichauffeur op mn terugweg
Vrienden ???quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met 50 blikjes bier (of hoeveel waren het er) die hij koud zet voor al zijn vrienden die langs komen
Heeft hij verteldquote:
30 tot 40 minties in de vriezerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft hij verteld![]()
koelkast vol bier voor' vrienden' die onverwachts langskomen..
![]()
![]()
![]()
denk dat voorlopig de 'vrienden' thuis eendrinken
juichenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:34 schreef ledn81 het volgende:
Rob blijft nog wel een weekje zeuren.
Maar voor Danny begin ik te vrezen(
)
[ afbeelding ]
Hoop eerder op (twitter)uitspraken op het schermquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:36 schreef Kinga het volgende:
Komt er trouwens nog een secret mission met het stelen van coins of hoe zit dat. Wordt eens tijd.
Of peilingenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoop eerder op (twitter)uitspraken op het scherm
Anders ik wel,quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:37 schreef Monique___ het volgende:
hoop nog steeds op een plottwist van rob en danny naar huis morgen
Danny nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:37 schreef Monique___ het volgende:
hoop nog steeds op een plottwist van rob en danny naar huis morgen
Ik probeer me in te beelden dat hij vrienden heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heeft hij verteld![]()
koelkast vol bier voor' vrienden' die onverwachts langskomen..
![]()
![]()
![]()
denk dat voorlopig de 'vrienden' thuis eendrinken
Ias is wel leuk en uitgesproken, maar gaat te snel. Op deze manier staat ie snel buiten. Kans op nominatie is groot en heeft nog weinig populariteit bij de kijker kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:44 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die Ias trouwens net zo nietszeggend als Ilse. Dan is die Jacq veel interessanter.
Dtop met Oliver de Volder zijn bullshit van FB te posten. Is een narcistiche hufter.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:34 schreef ledn81 het volgende:
Rob blijft nog wel een weekje zeuren.
Maar voor Danny begin ik te vrezen(
)
[ afbeelding ]
als ze dronken genoeg zijn vragen ze hem wrs steeds weer, vertel nog eens over dit en dat en ditquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik probeer me in te beelden dat hij vrienden heeft.
Goeike !quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als ze dronken genoeg zijn vragen ze hem wrs steeds weer, vertel nog eens over dit en dat en dit
en lachen ze hem stiekem uit.
Ja schat, maar het gaat alleen om het polletje. Die is altijd leidend geweest met de uitslag. Met bijna 8000 stemmen veel stemmers.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dtop met Oliver de Volder zijn bullshit van FB te posten. Is een narcistiche hufter.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:47 schreef suzi1 het volgende:
[..]
als ze dronken genoeg zijn vragen ze hem wrs steeds weer, vertel nog eens over dit en dat en dit
en lachen ze hem stiekem uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |