Deze poll is altijd wel leidend geweest, maar idd ben benieuwd hoe het dit jaar is. Zeker nu Salar ook beetje aan het pushen was voor Ilse. Kan het allemaal spannend maken morgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is wel verschillend hoor sommige polls staat Rob bovenaan en sommigen staat die onderaan Salar is een nieuwe poll begonnen daar komt Rob steeds lager te staan
en ter aanvulling omdat er toch even niks gebeurd op stream.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Deze poll is altijd wel leidend geweest, maar idd ben benieuwd hoe het dit jaar is. Zeker nu Salar ook beetje aan het pushen was voor Ilse. Kan het allemaal spannend maken morgen.
zijn oude kamellenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en ter aanvulling omdat er toch even niks gebeurd op stream.
Twitter lijkt dit jaar actiever te zijn en FB wat minder. Er word een hoop geroepen op twitter, maar ook wel veel leuks gedeeld.
Deze post heeft bijvoorbeeld 4000 unieke weergaves. Dat is in mijn ervaring met eerdere BB en Utopia JVJL erg hoog. De jeugd vind Twitter ook weer beetje terug. Op Youtube halen sommige filmpjes nog niet de helft van die unieke weergaves. Beetje invloed van Salar misschien. Die is daar ook erg actief dit jaar.
[ twitter ]
Die Oliver is een eikel voor zijn BB-page op FB.quote:
ja ik had ook idee dat dit jaar BB veel meer speelt op twitterquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
en ter aanvulling omdat er toch even niks gebeurd op stream.
Twitter lijkt dit jaar actiever te zijn en FB wat minder. Er word een hoop geroepen op twitter, maar ook wel veel leuks gedeeld.
Deze post heeft bijvoorbeeld 4000 unieke weergaves. Dat is in mijn ervaring met eerdere BB en Utopia JVJL erg hoog. De jeugd vind Twitter ook weer beetje terug. Op Youtube halen sommige filmpjes nog niet de helft van die unieke weergaves. Beetje invloed van Salar misschien. Die is daar ook erg actief dit jaar.
[ twitter ]
Hij kan niets meet anders Net kon die ookal niet tegen Jaquelinequote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Rob heeft een soort zondebok nodig blijkbaar. Eerst Jason. Nu veel op Ali aan het zeuren.
ff terug spoelen en opnemenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Rob wordt hier echt helemaal gek van....mensenlieve![]()
Ah nu weer chaggie op Ali. Ali heeft ook iets over het eten gevraagd.
Zeurt al sinds gisteren over Ali en Jason. Niks nieuws.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
Rob heeft een soort zondebok nodig blijkbaar. Eerst Jason. Nu veel op Ali aan het zeuren.
Ja geloof ik graag. Ik meng me niet zo op FB. Die poll is gewoon altijd wel kloppend geweest met de uitslagen in het verleden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die Oliver is een eikel voor zijn BB-page op FB.
Stuurt en delete wanneer het hem uitkomt zoals hij het wil. Ben niet de enige die er zo over denkt.
Zelf ervaren.
Deze foto en dan jouw onderschrift er onderquote:
hij zei nooit zelf eruit te stappen. nooit!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef Angelique61 het volgende:
Hij zou toch niet overwegen om naar huis te gaan
Neequote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
Ik zou wel heel erg lachen als Danny er uit moet morgen. Kan het mij haast niet voorstellen maar we gaan het zien.
Sorryquote:
Sommige bewaren m voor later om vers te houdenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:26 schreef engine het volgende:
Waarom pakken ze die überhaupt in eigenlijk
Pff wat een gedoe dus ze snijden iedere keer het hele brood op en gaan dan apart de sneetjes die over zijn inpakkenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:31 schreef Kayro het volgende:
[..]
Sommige bewaren m voor later om vers te houden
(that's it)
ja graagquote:
ja wel waar, ben dat groen vooral zatquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
En ik ben blij dat we morgen eindelijk van die overalls af zijn. Zie ze liever in hun eigen kleren.
Morgen krijgen ze geel en blauw voor de afwisselingquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
En ik ben blij dat we morgen eindelijk van die overalls af zijn. Zie ze liever in hun eigen kleren.
Ik zou Jason of Ali sturen om een opbeurend praatje met hem te hebben..quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:32 schreef Ireth het volgende:
Vind het wel erg typerend dat niemand, ik herhaal, he-le-maal niemand naar hem toe gaat. En hij maar wachten op iemand om tegenaan te jammeren
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Morgen krijgen ze geel en blauw voor de afwisselinggesponsord door de grote meubelgigant met balletjes
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Morgen krijgen ze geel en blauw voor de afwisselinggesponsord door de grote meubelgigant met balletjes
Ik dat roze....ziet helemaal geen figuur bij Chiara zoquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja wel waar, ben dat groen vooral zat
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dat roze....ziet helemaal geen figuur bij Chiara zo
Lekker naar de camping!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:33 schreef Kayro het volgende:
Rob teruggetrokken op z'n kamer, heeft t zwaar stoort zich..
Zou het?
Zou het?
Vrijwillige opstapper???
(Hoop dat hij Ilse en Danny ook mee neemt)
Vervangen lijkt me tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |