euhhhh nopequote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat Ilse een dermate logische keuze is om naar huis te gaan, maar het zou stiekem wel genot zijn om Danny te zien vertrekken
Zit net een ouder interview te lezen over rob, hij is blijkbaar erg actief geweest als zanger/ entertainer met duizenden optredens.. waar hij de gangmaker was.quote:
Robquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:24 schreef Monique___ het volgende:
Zou het niet zo zijn dat er nu een man uit moet? zijn al 2 vrouwen naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Jockari op 27-01-2023 12:33:38 ]
En toch issie daar gewoon leuk bezigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:26 schreef ledn81 het volgende:
Lekker tokken bij de make uppende vrouwtjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:27 schreef Jockari het volgende:
Chi haar leven bestaat uit afkortingen.
Bijv. lawa en kawa
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toch issie daar gewoon leuk bezig
Nee niet Chi, haar zus. Die woont in Amsterdam en daar doet iedereeeeeeeen datquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:27 schreef Jockari het volgende:
Bijv. lawa en kawa
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:27 schreef Jockari het volgende:
Bijv. lawa en kawaNee der zus zij hekelt dat ook het woordje okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel een leuke plottwist zijn als er in ieder geval 2 weggaan.. rob en dannyquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon allemaal naar huis14 nieuwe bewoners
Hij kan echt niets goed meer doen héquote:
Echt niet!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee niet Chi, haar zus. Die woont in Amsterdam en daar doet iedereeeeeeeen dat
Ik vind hem wel leuk hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En toch issie daar gewoon leuk bezig
Ja volgens Chi en haar zus hé... niet mijn mening, ik doe alleen een "koot"quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kan echt niets goed meer doen hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
En watte? Haha maar zal der maffe zus en diens vrienden alleen wezen haha gekke mensen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja volgens Chi en haar zus hé... niet mijn mening, ik doe alleen een "koot"
Aangepast.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aangepastquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nee der zus zij hekelt dat ook het woordje ok
Zat net ook Jayson af te krakenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:34 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Jak(hals) steeds minder leuk... die maakt af en toe opmerkingen met een hele gemene ondertoon...
Leroy met zijn legosteentjes, moest toen allemaal "koots" van Twitter lezenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En watte? Haha maar zal der maffe zus en diens vrienden alleen wezen haha gekke mensen.
Weet je welquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leroy met zijn legosteentjes, moest toen allemaal "koots" van Twitter lezen
Ah, van de sokkel gevallen. Dat verklaart zijn nekpijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laat Rob maar gaan die is behoorlijk van zijn sokkel gevallen
🤣🤣quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leroy met zijn legosteentjes, moest toen allemaal "koots" van Twitter lezen
Codeïne of coffiene , Codeïne is zwaarder en krijg je op recept. Maar bestaat ook niet meer en dat is wel een voorganger voor opiatenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:36 schreef Lillfex het volgende:
Mich Angelo echt paracetamol met codiene is niet zo erg hoor zoals jij het laat voorkomen
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:40 schreef Ireth het volgende:
Jason zal zo wel weer bijdehand genoemd worden..
Ach gossip, dat palmboompje dat boven de hottub uitsteekt...
Combi paracod bestaat niet meer. Codeïne kan nog wel los worden voorgeschreven maar zal niet snel meer gebeuren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Codeïne of coffiene , Codeïne is zwaarder en krijg je op recept. Maar bestaat ook niet meer en dat is wel een voorganger voor opiaten
Ik vind um leukquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:40 schreef Jockari het volgende:
En de ananas uit Schilde zit in de hottub.
[ afbeelding ]
Ja dat zei ik dat het niet bestaat meerquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Combi paracod bestaat niet meer. Codeïne kan nog wel los worden voorgeschreven maar zal niet snel meer gebeuren.
Klopt, ik viel je bijquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dat het niet bestaat meer
Ias wilde graag even alleen rennenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Zit die nu alleen in hottube, net zaten er 3 in gingen die eruit toen hij kwam ofzo? Wel lullig hij was alleen rennen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |