Mwoah in potentie heeft AZ het grootste regionale bereik, wat mij betreft mogen de ambities wel wat omhoogquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft liever Feyenoord dan AZ, zo'n CL premie groter dan je hele begroting schiet een club als AZ niet heel veel mee op, een topclub worden ze toch nooit.
Denk dat Ajax meer supporters heeft in de AZ regio dan AZ zelf, ze doen het verder goed hoor maar meer dan subtop zit er niet in, dat je nu boven komt drijven ligt meer aan het falen van zowel Ajax als PSV, hoe vaak komt dat voor dat die het allebei laten afweten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah in potentie heeft AZ het grootste regionale bereik, wat mij betreft mogen de ambities wel wat omhoog
On Topic: Wat is nu het plan omtrent het stadion?
Het is in Alkmaar ook echt nooit uitverkochtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Ajax meer supporters heeft in de AZ regio dan AZ zelf, ze doen het verder goed hoor maar meer dan subtop zit er niet in, dat je nu boven komt drijven ligt meer aan het falen van zowel Ajax als PSV, hoe vaak komt dat voor dat die het allebei laten afweten.
Er waren ook periodes in de Kuip dat het verre van vol wasquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in Alkmaar ook echt nooit uitverkocht
En wat had Dickie?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:37 schreef snabbi het volgende:
Gio 1,77 en Arne 1,84. Clearly Arne > Gio
Timmeren wel aan de weg, ook Red Bull F1 vanaf dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi nieuws, nu nog een geschikte hoofdsponsor
Vond ze ook wel mooie shirts produceren, hopelijk is de kwaliteit niet ruk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Timmeren wel aan de weg, ook Red Bull F1 vanaf dit seizoen.
Ik weet dat er best wat supporters zijn die tevreden waren met Puma. Dat vond ik dus kwalitatief echt afzichtelijke shirts.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze ook wel mooie shirts produceren, hopelijk is de kwaliteit niet ruk.
Eens, lelijk ook. Al vond ik dat paarse uitshirt misschien wel het mooiste uitshirt ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet dat er best wat supporters zijn die tevreden waren met Puma. Dat vond ik dus kwalitatief echt afzichtelijke shirts.
Paars?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, lelijk ook. Al vond ik dat paarse uitshirt misschien wel het mooiste uitshirt ooit.
Ja diequote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Paars?
Bedoel je deze? Dat is geen paars toch? Ik vond dit oprecht het enige mooie shirt wat Puma heeft gemaakt voor ons:
[ afbeelding ]
Met Diergaarde Blijdorp erop was ie nog mooierquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Paars?
Bedoel je deze? Dat is geen paars toch? Ik vond dit oprecht het enige mooie shirt wat Puma heeft gemaakt voor ons:
[ afbeelding ]
Die werden na deze ‘presentatie’ nog wel iets aangepast toch?quote:
Na alle kritiek besloot Puma om Feyenoord één seizoen geen standaard meuk te geven. (lol)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Paars?
[ afbeelding ]
Die kleine letters waren ook heel lelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Na alle kritiek besloot Puma om Feyenoord één seizoen geen standaard meuk te geven. (lol)
Al vond ik de rugnummers dat seizoen dan wel weer lelijk.
Hey Pietjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beetje gejat uit een ander topic maar deze mag niet verloren gaan.De Schreuder van Feyenoord.
[ afbeelding ]
Was toch al een jaar geleden nieuws ?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi nieuws, nu nog een geschikte hoofdsponsor
Hij kijkt er heel blij bijquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:16 schreef Caland het volgende:
We zijn live
Arend Martijn prefereert spa blauw boven rood
denk dat hij eerst nog even twente en az wil verslaanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot lult erom heen of hij denkt dat Feyenoord kampioen kan worden.
is toch ook meer een type 'lopende 10' ? dus meer voor die positie danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:40 schreef hhh38 het volgende:
Hij vindt Bullaude geen alternatief voor Kokcu als die gewisseld moet worden
Heb wel het idee dat Bullaude niet echt in de smaak valt eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch ook meer een type 'lopende 10' ? dus meer voor die positie dan
is ook een spelletje, want je kunt Kokcu prima wisselen voor een 10 als je Timber en Wieffer er nog in hebt staan bijvoorbeeld
slot wil nog wat vers bloed
Onbegrijpelijk dat Bullaude zo weinig minuten krijgt. Laat hem dan op zijn minst gewoon alles spelen bij O21(of verhuur hem) als je hem toch weigert te gebruiken bij het eerste. Dit is lachwekkende kapitaalvernietiging.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Bullaude niet echt in de smaak valt eerlijk gezegd.
Ook al stak hij er bij Jong altijd VOLLEDIG BOVENUIT volgens @:pistolero
Die totale dominantie ging over hoe hij de klassieker beschreef, je hebt er zoals gewoonlijk weer geen tyfus van begrepenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
Slot vindt vooral dat Feyenoord aan meer kansen moet komen. Hij had liever gehad in de klassieker dat de data zonder bal wat minder was en ze aan de bal beter waren
@:elan TOTALE DOMINANTIE
Vooral wat jij er in je hoofd van maakte eigenlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Die totale dominantie ging over hoe hij de klassieker beschreef, je hebt er zoals gewoonlijk weer geen tyfus van begrepen
Nah ik had de quotes er letterlijk bij gezet. Maar natuurlijk ruk je met je cokehoofd alles weer COMPLEET uit zn verband Goedkoper scoren dan bij je moederquote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral wat jij er in je hoofd van maakte eigenlijk
Pik je dit @Caland ?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Calandweetniks zou beter zijn in deze context.
Ah, oké.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nah ik had de quotes er letterlijk bij gezet. Maar natuurlijk ruk je met je cokehoofd alles weer COMPLEET uit zn verband Goedkoper scoren dan bij je moeder.
Een beetje schuimbekkende @Elan hoort bij het Feyenoordtopic.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:05 schreef Bombvis het volgende:
Misschien kunnen er wat netten geplaatst worden in het topic, dan is het meteen minder grimmig
Ik vind klaas leuker.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje schuimbekkende @:elan hoort bij het Feyenoordtopic.
Eens.quote:
Neeeeee echt?!?!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:36 schreef Caland het volgende:
Slot vindt vooral dat Feyenoord aan meer kansen moet komen. Hij had liever gehad in de klassieker dat de data zonder bal wat minder was en ze aan de bal beter waren
@:elan TOTALE DOMINANTIE
Sooowwwww koekoek!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Calandweetniks zou beter zijn in deze context.
Interessante optie, prima statistieken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat het geen Diemers wordt, maar een Wieffer. Prima gokje denk ik.
9 goals en 4 assists in 22 wedstrijden is wel indrukkend voor een verdedigende middenvelder ja. Ook al is het maar de KKD.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Interessante optie, prima statistieken.
Hoe gaat het met die Sliti? Is er iemand die de jeugd op de voet volgt? Ventje kwam een paar jaar geleden van Twente. Ik heb hem een keer aan het werk gezien tegen Ajax. Toen maakte hij een zeer goede indruk.quote:
Inderdaad wel een onverwachte primeur dit. Die zag niemand aankomen na de uitgebreide lofuitingen van Arne aan het adres van de zoon van z’n maat rond de bekerwedstrijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Laten we hopen dat het geen Diemers wordt, maar een Wieffer. Prima gokje denk ik.
Maakt mij allemaal niet zoveel uit. Schijnt echt een groot talent te zijn dus ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Inderdaad wel een onverwachte primeur dit. Die zag niemand aankomen na de uitgebreide lofuitingen van Arne aan het adres van de zoon van z’n maat rond de bekerwedstrijd.
'een keer gelijk'. Oei. @ZKA zal ziedend zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima gokje inderdaad hopelijk heeft Rutger een keer gelijk.
Die is vorige week geragequit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'een keer gelijk'. Oei. @:ZKA zal ziedend zijn.
Lollerdoos.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prima gokje inderdaad hopelijk heeft Rutger een keer gelijk.
AZ - Utrecht is nog niet afgelopen lulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Morgen winnen en je doet echt gouden zaken. Sla je een gat van 5 punten op directe concurrent AZ en 9 punten met Twente.
Flikker op.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Morgen winnen en je doet echt gouden zaken. Sla je een gat van 5 punten op directe concurrent AZ en 9 punten met Twente.
Bedankt voor deze jinx.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Klinische overwinning van Twente, 3-0.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
Echt dat voorbarige gelul altijd.
We gaan morgen niet winnen.
Dat lijkt me niet want Twente scoort vrij moeizaam, maar ik denk niet dat we gaan winnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klinische overwinning van Twente, 3-0.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:33 schreef fetX het volgende:
Echt dat voorbarige gelul altijd.
We gaan morgen niet winnen.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:29 schreef fetX het volgende:
Over twee weken sta je vierde of vijfde, want tegen Twente en AZ gaan we in deze vorm geen 6 punten pakken.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:37 schreef fetX het volgende:
Gaat nog een moeizaam seizoen worden hoor, want nogmaals tegen Twente en AZ gaan we echt geen 6 punten halen. Het trackrecord onder Slot tegen de top 5 is erg matig.
Voorbarig gelul altijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:34 schreef fetX het volgende:
En aankomende zondag tegen Twente wordt ook enorm belangrijk en eerlijk gezegd zie ik ons dat in de huidige vorm niet zo snel winnen.
Ja dat was de grap Hansquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Voorbarig gelul altijd
Ik zet een 2 neer.
Oh jeetje. Nu heb je me!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het idee van grappen is wel een beetje dat ze grappig zijn.
De grootste grap gaat het verongelijkte gezicht van Streuer zijn als Wieffer de 0-2 erin tikt.quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste grap gaat het verongelijkte gezicht van Streuer zijn als Wieffer de 0-2 erin tikt.
Nouja, bij Ajax & PSV vind ik dat wel relevant. Wat Pietje komt posten echter niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:38 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je je überhaupt actief bezig houden met wat andere clubs doen en hopen dat ze verliezen. Minderwaardig gedoe zeg.
Helaas, OpenAI zegt dit:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De grootste grap gaat het verongelijkte gezicht van Streuer zijn als Wieffer de 0-2 erin tikt.
quote:De voorspelling voor FC Twente - Feyenoord van 28 januari 2023 is een spannende wedstrijd met veel kansen voor beide teams. Het zal een close game worden met een eindscore van 2-2.
Input foutje.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alhoewel we de 29e pas spelen tegen Twente, dus het is wèl uitgesloten dat die AI gelijk heeft
Die maakt geen indruk, maar dat is jou nog niet helemaal duidelijk geloof ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Pistolero het volgende:
Het is wel vrij duidelijk dat Arne per se wat meer Nederlandse spelers in de selectie wil, lol.
Verder heb je helemaal geen 10 nodig. Zou hij vergeten dat Bullaude ook nog bestaat..?
Klopt, kan ook op de vleugel overigens.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Maar Mijnans is aanvallende middenvelder toch?
Dat hij geen indruk maakt op Arne betekent niet dat hij ook daadwerkelijk niet goed genoeg is, Hans.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Die maakt geen indruk, maar dat is jou nog niet helemaal duidelijk geloof ik.
Jij staat niet dagelijks met hem op het veld.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat hij geen indruk maakt op Arne betekent niet dat hij ook daadwerkelijk niet goed genoeg is, Hans.
Alsof Slot het altijd goed ziet en de juiste keuzes maakt. Het gaat er bij jou blijkbaar niet in dat trainers het ook wel eens mis kunnen hebben. mAaR JiJ sTaaT nIeT DaGeLIjks mEt HeM oP hEt VeLd. Ofzo.
Users in het Feyenoord-topic die er geen ene klote van snappen. Gras is groen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pistolero begrijpt ook niet waarom Walemark op het bankie zit.
Het blijft soms wonderlijk.
Maar iedereen (inclusief technische staf) ziet het helemaal verkeerd!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pistolero begrijpt ook niet waarom Walemark op het bankie zit.
Het blijft soms wonderlijk.
Klootzakquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Wat het ook gaat worden morgen, we staan hoe dan ook bovenaan.
Walemark is een ongekende slappe vaatdoek. Jij haalt steeds die pot van hem erbij in de voorbereiding waaarin hij 2x scoorde. En die had je niet eens gezienquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Users in het Feyenoord-topic die er geen ene klote van snappen. Gras is groen.
Walemark en Bullaude moeten lekker een transferverzoekje indienen aankomende zomer. Die kunnen en verdienen veel beter dan dit kansloze verpieteren op de bank.
Al besprokenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Voetbal International gaat Feyenoord een bod uitbrengen op Sven Mijnans, aanvallende middenvelder van Sparta.
Dat is niet verbodenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij het weer ter sprake brengt.
De Taab naar Den Boschquote:Op zaterdag 28 januari 2023 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Arne denkt nogal in duootjes. Mijnans zal wel de man achter Kokcu worden. Bullaude bij Szymanski en Wieffer/Timber.
Zal Taabouni wel verhuurd worden.
Oké Pistoleroquote:Op zondag 29 januari 2023 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou eerder Bullaude naar den Bosch verhuren, die komt duidelijk tekort.
Ken hem eerlijk gezegd niet. Maar als hij nog bij Emmen speelt en Slotgod zich vanuit zijn hoedanigheid niet eerder heeft laten gelden, ben ik voorzichtig sceptisch. We gaan het zien, iig fijn als de selectie toch nog iets meer smaken krijgt voor de tweede helft, al zou ik liever een échte kwalitatieve impuls in de aanval zien...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Maakt mij allemaal niet zoveel uit. Schijnt echt een groot talent te zijn dus ben wel nieuwsgierig.
Hij zit bij Sparta hèquote:Op zondag 29 januari 2023 00:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ken hem eerlijk gezegd niet. Maar als hij nog bij Emmen speelt en Slotgod zich vanuit zijn hoedanigheid niet eerder heeft laten gelden, ben ik voorzichtig sceptisch. We gaan het zien, iig fijn als de selectie toch nog iets meer smaken krijgt voor de tweede helft, al zou ik liever een échte kwalitatieve impuls in de aanval zien...
Edit: waarmee ik niet wil stellen dat het geen goede aankoop is, meer dat ik verwacht dat het nog wel even zal duren voor hij aan kan haken. Zou graag iemand zien die er gelijk staat, gezien de huidige gang van zaken in de top van de eredivisie.
12 miljoen voor een 21-jarige spits.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:47 schreef fetX het volgende:
Die Amin Sarr gaat gewoon voor 12+ miljoen weg bij Heerenveen. Zet die (veel te lage) bedragen van Malacia en Aursnes toch weer in perspectief.
Dus omdat één club die in crisis is en voor geen meter draait in alle paniek te veel betaald voor een spits van Heerenveen, zijn Malacia en Aursnes voor te weinig verkocht.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:47 schreef fetX het volgende:
Die Amin Sarr gaat gewoon voor 12+ miljoen weg bij Heerenveen. Zet die (veel te lage) bedragen van Malacia en Aursnes toch weer in perspectief.
Zucht, wat ben jij toch ongekend vermoeiend. Zit je hier nou om alleen maar irritant te doen of om af en toe ook een leuke discussie te voeren en wat nuttigs bij te dragen?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus omdat één club die in crisis is en voor geen meter draait in alle paniek te veel betaald voor een spits van Heerenveen, zijn Malacia en Aursnes voor te weinig verkocht.
Lol.
Naja, het is ook een beetje flauwekul die post/redenatiequote:Op zondag 29 januari 2023 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zucht, wat ben jij toch ongekend vermoeiend. Zit je hier nou om alleen maar irritant te doen of om af en toe ook een leuke discussie te voeren en wat nuttigs bij te dragen?
Mwah. Beetje slap geouwehoer is dat eigenlijk. Dat er wat meer wordt betaald in de winter klopt wel, maar alsof hij in de zomer dan ineens voor 5 zou gaan of zo. Gewoon een uitstekende deal van Heerenveen en laat zien dat je tegenwoordig niet zo snel tevreden meer hoeft te zijn met 10-15 miljoen voor een speler van Feyenoord.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Naja, het is ook een beetje flauwekul die post/redenatie
1. Feyenoord verkoopt 2 spelers in de zomer
2. Heerenveen verkoopt een spits in de winter
3. ??
4. Feyenoord heeft te weinig gekregen!
Ho ho, ik haal die transfer niet aan om een punt te maken. Dat doe jij.:+quote:Op zondag 29 januari 2023 10:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwah. Beetje slap geouwehoer is dat eigenlijk. Dat er wat meer wordt betaald in de winter klopt wel, maar alsof hij in de zomer dan ineens voor 5 zou gaan of zo.
Wat is eigenlijk de reden dat je een transfer in Heerenveen aanhaalt om een punt uit de zomer aan te halen?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden dat je een transfer in Heerenveen aanhaalt om een punt uit de zomer aan te halen?
Zit je hier alleen om te zeiken ofzo??
Het is vooral dat je een oneindige stroom aan slechte takes post en heel erg overtuigd bent van je eigen gelijk. Omgaan met andere meningen lukt je nooit zo goed heb ik het idee.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zucht, wat ben jij toch ongekend vermoeiend. Zit je hier nou om alleen maar irritant te doen of om af en toe ook een leuke discussie te voeren en wat nuttigs bij te dragen?
Hahahahaquote:Op zondag 29 januari 2023 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is vooral dat je een oneindige stroom aan slechte takes post en heel erg overtuigd bent van je eigen gelijk.
Maar goed, dat is waarschijnlijk ook hoe je over mij denkt dus ik denk niet dat we het vaak eens worden.
dat is voetbal, en dat is het mooie aan voetbalquote:Op zondag 29 januari 2023 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is vooral dat je een oneindige stroom aan slechte takes post en heel erg overtuigd bent van je eigen gelijk. Omgaan met andere meningen lukt je nooit zo goed heb ik het idee.
Maar goed, dat is waarschijnlijk ook precies hoe je over mij denkt dus ik denk niet dat we het vaak eens worden.
Je had ook gewoon kunnen accepteren dat je sprongetje van Sarr naar Malacia een beetje gek was.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:44 schreef fetX het volgende:
Dat zal vast liggen aan de users die voornamelijk inhoudelijk wat toevoegen inderdaad.
danilo hattrick lijkt mij wel watquote:Op zondag 29 januari 2023 10:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu is het hier weer loeiheet
En zometeen staan we vier punten los jaaaa Streuer in disbelief jaaaa Arend Martijn god
Dat is jouw mening, prima hoor.quote:Op zondag 29 januari 2023 10:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen accepteren dat je sprongetje van Sarr naar Malacia een beetje gek was.
Dan had je je nu niet zo aan hoeven stellen.
Ook leuk hoe je a la Arne jezelf een complimentje probeert te geven in die reactiequote:
(lol)quote:Op zondag 29 januari 2023 10:44 schreef fetX het volgende:
Dat zal vast liggen aan de users die voornamelijk inhoudelijk wat toevoegen inderdaad.
Ik benoem net als ArneGod graag de feiten inderdaad. Misschien leuk als jij de komende tijd ook weer even voornamelijk op de inhoud blijft. Je was zo goed op weg!quote:Op zondag 29 januari 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ook leuk hoe je a la Arne jezelf een complimentje probeert te geven in die reactie
complimenten
[..]
(lol)
Ik mag hopen dat die er niet isquote:Op zondag 29 januari 2023 10:50 schreef aTypisch het volgende:
Is er iets bekend over de afkoopsom van Slot?
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat kwam nog niet zo lang geleden voorbij dacht ik, geruchten
waar is @ZKA als je hem nodig hebtquote:
Neem aan dat ‘ie dan nog niet helemaal fit is? Onze beste buitenspeler afgelopen weken al is dat niet zo moeilijk.quote:
Denk het, kan ook geen andere reden bedenkenquote:Op zondag 29 januari 2023 11:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Neem aan dat ‘ie dan nog niet helemaal fit is? Onze beste buitenspeler afgelopen weken al is dat niet zo moeilijk.
Fixedquote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dilrosun vanaf links, dat wordt niks.
Misschien wel wat meer voorzetten.
SantiaGODquote:Op zondag 29 januari 2023 11:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij krijgt van mij wat te horen als hij er niets van bakt vandaag
Slot zei zelf gisteren op de persconferentie dat iedereen fit is. (Behalve Trauner natuurlijk)quote:Op zondag 29 januari 2023 11:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denk het, kan ook geen andere reden bedenken
en is volgens mij als hij fit is ook gewoon basisklant voor ARNEGODquote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij was goed in de eerste helft woensdag!
Dat zal eerder betrekking hebben op blessures, niet dat ze 90 minuten kunnen voetballen.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:10 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Slot zei zelf gisteren op de persconferentie dat iedereen fit is. (Behalve Trauner natuurlijk)
Want Noppert heeft dat uiteraard wel gedaan, lol.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:26 schreef aTypisch het volgende:
ik heb naar French Corner en Hands Crow zitten luisteren
Bijlow moet het op een hoger niveau laten zien, 'hij heeft alles een beetje'. Aldus de wonderkeeperstrainer
is er ook nog een bijdrage waarin je niet over pedersen zeurt?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Tering die Pedersen, gevaar voor de eigen ploeg.
Echt he. Mensen die continu afgeven op één bepaalde spelerquote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
is er ook nog een bijdrage waarin je niet over pedersen zeurt?
Neequote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik hoop het.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
Jammer dat we nu weer minstens een kwartier moeten wachten op een goede actie van hem.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:30 schreef hhh38 het volgende:
Dilrosun doet weer eens alles goed behalve de eindpass of het schot
Wedstrijd in evenwicht, veel druk op de bal van allebei de teamsquote:Op zondag 29 januari 2023 12:31 schreef RvLaak het volgende:
Schakel net in... Hoe waren de eerste 10 minuten?
Dank.... Hopelijk komt het goedquote:Op zondag 29 januari 2023 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wedstrijd in evenwicht, veel druk op de bal van allebei de teams
Ik ben niet zo’n groot fan van Santi maar dit was wel een lastige bal om te controleren.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Santi kreeg de bal niet onder controle.
Corner Twente.
Mwah, in de omschakeling ligt juist de ruimte, daar is Gimenez beter.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:37 schreef mrchlle het volgende:
Dit leek mij nou juist een geschikte pot voor Danilo.
voorbarigquote:Op zondag 29 januari 2023 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, in de omschakeling ligt juist de ruimte, daar is Gimenez beter.
mwa santi is wel een betere speler om een kans voor zichzelf te creeren. Danilo is een beter aanspeelpuntquote:
Twente kreeg die bal daar wel met erg veel fortuin mee, maar vooral de momenten in balbezit op hun helft zijn wat slordig.quote:
De man, niet de bal.quote:
Verneukt iets daarvoor nog een gigantische kansquote:Op zondag 29 januari 2023 12:48 schreef Wicky15 het volgende:
Gimenez is er nog lang niet maar hij laat wel zien dat hij gewoon beter is dan Danilo.
Ik neem mijn opmerking terug.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, in de omschakeling ligt juist de ruimte, daar is Gimenez beter.
FeyenoordGodquote:Op zondag 29 januari 2023 12:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoezo ben jij voor die Rotterdammers?!
Die hij dan ook zelf creëert.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verneukt iets daarvoor nog een gigantische kans
Die hij voor zichzelf creëerdequote:Op zondag 29 januari 2023 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In wat? Een overwinning tegen Twente? Dat zou een realistische hoop moeten zijnquote:Op zondag 29 januari 2023 12:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik ga er nog in geloven ook boys!
stop hiermeequote:Op zondag 29 januari 2023 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar compleet verkeerde keuze maken... Had 'm af moeten leggen. Maar goed, je eigen fout op die manier goedmakenquote:
santi is iemand die echt voor zichzelf de kans creeert maar die gaan er dan ook vaak niet in, maar liever wel iemand die een wedstrijd kan openbreken dan alleen maar tikkie terug doet.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Dat deed hij gewoon heel slecht.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
stop hiermee
geen enkele spits maakt alle kansen af
Dat was echt geen hoge xG dus viel wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Dat deed hij gewoon heel slecht.
Hij had ‘m ook af moeten geven, dan was het vast een hogere xG.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat was echt geen hoge xG dus viel wel mee.
tja een zakelijke kaart voor de keeper is niet zo heel risicovol toch, snap wel dat er even wat rust mag komenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef RvLaak het volgende:
Bijlow moet oppassen dat 'ie geen kaart krijgt voor tijdrekken
Ik blijf tijdrekken bloed irritant vinden, ongeacht wie het doet.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja een zakelijke kaart voor de keeper is niet zo heel risicovol toch, snap wel dat er even wat rust mag komen
Gisteren kreeg ik een 'flikker op' naar mijn hoofd toen ik dat zei.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:54 schreef hhh38 het volgende:
Virtueel 4, 6, 9 en 7/9/10 punten voorsprong
Of hiervoorquote:Op zondag 29 januari 2023 12:52 schreef RvLaak het volgende:
Bijlow moet oppassen dat 'ie geen kaart krijgt voor tijdrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |