Rode kaart checkquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:47 schreef bbuddybb het volgende:
Dat de VAR deze beslissing zelf niet kan maken.
Debielen.
volgens de lettertjes van de wet kun je hem gevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Rood vind ik overdreven, er stond nog 1 vlakbij.
Same. Ik zie niet in hoe dit rood was... Nog zat verdedigers... Maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond dit geen doorgebroken speler, het was prima tot die VAR zich ermee ging bemoeien
geen poging om de bal te spelen bij het ontnemen van een scoringskans (en mogelijk doorgebroken speler)quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dubbele straf was toch sowieso afgeschaft? Of was het een bewussie?
Ik maakte mij zorgen totdat ik Cillessen op goal zagquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef onlogisch het volgende:
Rood een beetje overdreven. Wel erg goed ingeschoten door Kökcü
Alleen als je een poging doet de bal te spelenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dubbele straf was toch sowieso afgeschaft? Of was het een bewussie?
Ja dan is het wel rood.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen poging om de bal te spelen bij het ontnemen van een scoringskans
ik weet niet of dat dit jaar rood is
Hij maakte een grapje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft er niet zoveel meer over te vertellen.
mag zondag gewoon oreren hoor bij goedemorgen eredivisiequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft er niet zoveel meer over te vertellen.
Alleen in het hoofd van Hoek zit er een probleem of liever gezegd zat.quote:
timber kon geen helft spelen volgens arnequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:53 schreef Binge-watch het volgende:
Kokcu eraf en Timber erbij. Geen risico lopen op schorsing.
Wil ook Bullaude wel een halfuurtje zien.
Ik vind hem heel matig spelen op die laatste actie na.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Gimenez wel echt een betere spits dan Danilo ook al zet hij minder druk, het is echt een genot om zijn loopacties te zien tov dat statische.
Hopelijk een goede 2e helftquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal wel weer typisch bij 2-0 blijven
Jij bent best wel kritisch op hem altijd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem heel matig spelen op die laatste actie na.
te koudquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik miste even waarom Paixao eruit moest, wat was er?
Maar hij is toch ook nauwelijks in het spel voorgekomen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent best wel kritisch op hem altijd.
Paixao was beetje moe, beetje koppijn. Paixao doet wat hij wil.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik miste even waarom Paixao eruit moest, wat was er?
gaat nog wel een paar rode kaarten pakken zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo mooi hoe die Harman elk duel in knalt.
Dat zal best maar hij heeft echt nul schroom, heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gaat nog wel een paar rode kaarten pakken zo
Hij is continu bezig met uit de rug van zijn directe tegenstander lopen, echt een verademing tegenover Danilo die blijft staan. Het levert ook ruimte op voor andere spelers.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij is toch ook nauwelijks in het spel voorgekomen?
Ben verder ook niet zo’n fan nee.
Nope, is feit. Hier nog één; VAR wilde mogelijk een pingel vóór Feyenoord. Scheids heeft 'm terecht niet gegevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Had zelf voetbaltraining dus slinger 'm pas net aan, maar Dilrosun gescoord uit assist van Pedersen? Dat moet wel een hoax zijn.
Het is idd ongeloofwaardig maar het is echt gebeurd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Had zelf voetbaltraining dus slinger 'm pas net aan, maar Dilrosun gescoord uit assist van Pedersen? Dat moet wel een hoax zijn.
Heb liever dat ie wat meer in het spel voorkomt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is continu bezig met uit de rug van zijn directe tegenstander lopen, echt een verademing tegenover Danilo die blijft staan. Het levert ook ruimte op voor andere spelers.
die 1-0 werd bijvoorbeeld van hem afgesnoept, hij stond daar primaquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:24 schreef bbuddybb het volgende:
Santi moet vooral zijn eigen kansen creëren, valt me op.
Hij zou wel vaker bediend mogen worden.
Tegen dit NEC kan niet zo veel gebeuren met 'm. Gewoon lekker laten ballen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:33 schreef Haringkop het volgende:
Bijzonder dat Kokcu blijft staan, dit staat op scherp?
Is een obsessie van @fetX aan het worden, hij benoemt ook alleen de slechte momenten van Idrissi en nooit de goedequote:
Echt hé. Forumgebruikers die continu afgeven op één bepaalde speler. Moe word je ervan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een obsessie van @:fetx aan het worden, hij benoemt ook alleen de slechte momenten van Idrissi en nooit de goede
Niet dat hij die heeft
Zou het zijn omdat Idrissi Marokkaans is???quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Forumgebruikers die continu afgeven op één bepaalde speler. Moe word je ervan.
Ik heb wel eens gelezen dat FOK! een rechts populistisch forum zou zijn. Nu wil ik niets insinueren maar het zou zomaar kunnen!quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou het zijn omdat Idrissi Marokkaans is???
Vanaf nu vind ik iedereen die Idrissi een waardeloze kutspeler noemt een racistquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat FOK! een rechts populistisch forum zou zijn. Nu wil ik niets insinueren maar het zou zomaar kunnen!
is dat waarom je zo naar Kokcu kijkt?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat FOK! een rechts populistisch forum zou zijn. Nu wil ik niets insinueren maar het zou zomaar kunnen!
Ik vond dat ie een aantal goeie acties had aan het eind van de 1e helft!quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is een obsessie van @:fetx aan het worden, hij benoemt ook alleen de slechte momenten van Idrissi en nooit de goede
Niet dat hij die heeft
Nee dat is omdat @onlogisch helemaal niks van voetbal begrijpt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
is dat waarom je zo naar Kokcu kijkt?
Walgelijke insinuatie dit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
is dat waarom je zo naar Kokcu kijkt?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef fetX het volgende:
Dat leek weer nergens op, maar ik zal het maar niet zeggen.
Ik pest je een beetjequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef fetX het volgende:
Dat leek weer nergens op, maar ik zal het maar niet zeggen.
Ook wel weer eens "leuk". Zakelijk uitspelen, dit, dat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Dit moet de saaiste helft in tijden zijn geweest
Ja, best is het niet. Maar ja, dat hoort er ook een beetje bij. Gewoon zakelijk uitspelen die handel en de focus op zondag. Gelukkig heeft Kökcü geen geel gekregen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
het enige vermaak bij dit spelbeeld
Laat hem dat dan ff doen bij AZ in minuut 90+4, op de enkels van Karlsson ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gaat nog wel een paar rode kaarten pakken zo
nog een echt goede rechtsback, bohhquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:29 schreef De_Pel het volgende:
Blijf er bij dat je alsnog alles op alles moet zetten voor een kwaliteitsimpuls.
Benieuw me of dat nieuwe ventje er wat van ken op RB.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nog een echt goede rechtsback, bohh
een klasse voorhoede speler er nog bij is misschien wat te veel gevraagd
Had al gebeurd moeten zijn zelfs. Hopelijk ziet hij zelf ook de groei die de club doormaakt, en wil hij daar langer deel van blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:55 schreef hhh38 het volgende:
Geertruida is zo goed de laatste weken, biedt die man een topcontract aan met een clausule voor buitenlandse clubs.
Eens, ik denk dat het beter is dat we niet meer gaan kijken de komende 20 jaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sorry maar dit leek nergens op. Als je zo moeizaam kansen blijft creëren dan ga je onherroepelijk punten verspelen de komende weken.
Dit heeft ook weinig met goed voetbal te maken, in feite gewoon oud-Hollands balletje overschuiven zonder dreiging.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens, ik denk dat het beter is dat we niet meer gaan kijken de komende 20 jaar.
Het was een midweekse wedstrijd tussen Ajax en Twente in. 3 punten en weinig energie verspild is al een dikke voldoende.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kom op, dit was helemaal niets.
Waarom zou je niet gewoon reageren?quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was een midweekse wedstrijd tussen Ajax en Twente in. 3 punten en weinig energie verspild is al een dikke voldoende.
Heb ik toch weer gereageerd.
Omdat je eindeloos hetzelfde punt maakt. Tuurlijk is Slot ontevreden, maar gezien de timing van deze wedstrijd baart het me totaal geen zorgen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon reageren?Doe ik toch ook op jou?
Verder vind ik dat je tegen 10 man gewoon uit moet lopen naar 4-0 ofzo. Slot zei overigens zelf dat het de slechtste uitvoering van een 11 tegen 10 was die hij ooit heeft gezien.
Lekker vergelijkbaar :’)quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het gebrek aan creativiteit en scorend vermogen voorin is natuurlijk wel structureel. Ik vind het voetbal best goed, maar het levert te weinig gevaar op. Zo'n Idrissi bijvoorbeeld.. is er een paar keer langs en kapt dan weer terug, waarschijnlijk omdat hij met links geen pepernoot raakt. Gisteren scoort Dilrosun dan weer een goede goal, maar het blijven bevliegingen. Geen enkele aanvaller vind ik eigenlijk een zekerheidje.quote:Op donderdag 26 januari 2023 01:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je eindeloos hetzelfde punt maakt. Tuurlijk is Slot ontevreden, maar gezien de timing van deze wedstrijd baart het me totaal geen zorgen.
In tegenstelling tot Feyenoord gisteren glijd jij wél uit over deze bananenschilquote:Op donderdag 26 januari 2023 01:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was een midweekse wedstrijd tussen Ajax en Twente in. 3 punten en weinig energie verspild is al een dikke voldoende.
Heb ik toch weer gereageerd.
Vastlopende plaatquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Sorry maar dit leek nergens op. Als je zo moeizaam kansen blijft creëren dan ga je onherroepelijk punten verspelen de komende weken.
Dit heeft ook weinig met goed voetbal te maken, in feite gewoon oud-Hollands balletje overschuiven zonder dreiging.
Zit niet zo te zeiken man. NEC is zo'n typische ploeg waar je tegen uit kan glijden. Het is Feyenoord-eigen om tegen dit soort ploegen tegen een zeperd aan te lopen. Als we straks op de Coolsingel staan hoor je niemand meer over deze wedstrijd. Lekker boeiend dat het een kutpot was. Het is godverdomme nooit goed héquote:Op donderdag 26 januari 2023 01:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verder vind ik dat je tegen 10 man gewoon uit moet lopen naar 4-0 ofzo. Slot zei overigens zelf dat het de slechtste uitvoering van een 11 tegen 10 was die hij ooit heeft gezien.
Gewoon een degelijk resultaat. We hoefden ook niet meer hé. Waarom dan extra risico nemen? Je merkte gewoon hoe bewust een Kökcü daarvan was, om geen geel op te lopen. En terecht. Hoe is het met Paixão? Is daar nieuws over?quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was aanvallend inderdaad niet sterk gisteren. Gelukkig wel genoeg. Bevlieginkje Dilrosun, 1-0. Bevlieging Gimenez, 2-0. Op zich al een meevaller dat het van de aanvallers kwam in plaats van de middenvelders. Maar dat tegen 10 man breien in de 16 van de tegenstander, dat was niet best. Slechte corners, geen fatsoenlijk aanspeelpunt en zwakke spelvoortzettingen, vooral van Idrissi.
Cillessen en penalty’s blijft wel een hele leuke rubriekquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:09 schreef thedeedster het volgende:
NEC parkeert na de rode kaart de bus en Cillissen speelt gewoon een heel goed seizoen. Tja, misschien maak je er nog een, misschien twee, maar dat is niet vanzelfsprekend.
En Feyenoord vond het ook wel goed. Die speelden overduidelijk op max halve kracht.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:09 schreef thedeedster het volgende:
NEC parkeert na de rode kaart de bus en Cillissen speelt gewoon een heel goed seizoen. Tja, misschien maak je er nog een, misschien twee, maar dat is niet vanzelfsprekend.
Nogal voorspelbaar eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Cillessen en penalty’s blijft wel een hele leuke rubriek
Dat je geen risico meer neemt/onnodige energie verspilt staat wel los van dat het combineren en de spelvoortzettingen rondom de 16 niet goed lopen. Dat je niet als een gek druk blijft zetten snap ik, NEC leverde de tweede helft toch iedere bal in door hem blind in de diepte te spelen, maar dat we zo moeizaam de vrije man in de 16 vinden is wel een terugkerend probleempje.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon een degelijk resultaat. We hoefden ook niet meer hé. Waarom dan extra risico nemen? Je merkte gewoon hoe bewust een Kökcü daarvan was, om geen geel op te lopen. En terecht. Hoe is het met Paixão? Is daar nieuws over?
Oneens. Prima spits. Vooraf aan die penalty was gewoon een sterke actie van hem.quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Was in de kuip
2e helft koud zeg, saai voetbal wel heel degelijk genot.
Santi is een matige spits hoor
je ziet aan Santi dat hij alles in zich heeft om een topspits te zijn in de Eredivisiequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oneens. Prima spits. Vooraf aan die penalty was gewoon een sterke actie van hem.
Danilo en hij hebben alleen het probleem dat ze verdomd weinig in stelling worden gebracht in de 16.
We zijn wel snel tevreden. Santi had letterlijk 1 goede actie en daar kwam de pingel uit. Verder niet gezien. Ik vind Danilo ook niks hoor, maar Santi wordt wel wat beter gemaakt dan hij is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oneens. Prima spits. Vooraf aan die penalty was gewoon een sterke actie van hem.
Danilo en hij hebben alleen het probleem dat ze verdomd weinig in stelling worden gebracht in de 16.
Hij had nog een goeie actie, hij legde die bal goed terug op Kokcu waar dat waardeloze schot uit kwam. Verder is ie weinig bij het spel betrokken geweest inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn wel snel tevreden. Santi had letterlijk 1 goede actie en daar kwam de pingel uit. Verder niet gezien. Ik vind Danilo ook niks hoor, maar Santi wordt wel wat beter gemaakt dan hij is.
Ik denk dat je vooral niet moet onderschatten hoe hij verdedigers bezighoudt als wij in balbezit zijn door continu weg te lopen. Dat doet hij goed hoor, en ook wel de reden dat dit al de derde pingel is die hij veroorzaakt dit seizoen. Hij biedt zich continu aan om weg te steken en omdat hij een verdediger met zich mee neemt komt er ook ruimte in de 16 voor andere aanvallers. Het is een specifieke kwaliteit die ik verder een beetje mis voorin, vandaar dat ik ook liever Santi zie dan Danilo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
We zijn wel snel tevreden. Santi had letterlijk 1 goede actie en daar kwam de pingel uit. Verder niet gezien. Ik vind Danilo ook niks hoor, maar Santi wordt wel wat beter gemaakt dan hij is.
Het is voornamelijk geen pretje om spits te zijn in dit Feyenoord.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, de slechte spelvoortzettingen en corners maken het lastig voor een spits van Feyenoord, en zoals al vaker gezegd aanspeelpunten zijn het allebei niet. Danilo onderscheidt zich daardoor via zijn pressing en Gimenez via zijn loopacties, maar verder zijn ze daardoor per definitie weinig betrokken bij het spel. Dat kan je ook niet van ze vragen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk geen pretje om spits te zijn in dit Feyenoord.
Dat is zeker zoquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk geen pretje om spits te zijn in dit Feyenoord.
Ik vind juist dat Danilo teveel wordt gedownplayed. Hij heeft de cijfers aan zijn kant staan. Daar draait het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:08 schreef fetX het volgende:
[..]
eensquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Danilo teveel wordt gedownplayed. Hij heeft de cijfers aan zijn kant staan. Daar draait het uiteindelijk om.
Dat valt ook wel mee. Elf goals in 1470 minuten (sowieso niet indrukwekkend) is iets minder dan de zeven in 757 van Gimenez. Alleen het 'drukzetten' scoort Danilo beter dan Gimenez maar met dat drukzetten wordt aanvallend weinig gedaan heb ik het idee. Ajax heb je zestig minuten bij de keel maar je creëert geen fatsoenlijke kans, dat komt ook omdat Danilo werkelijk waar niks aan het spel aan de bal toevoegt, hij kan niet combineren en hij kan zich niet vrij lopen van de tegenstander. Aanvallend brengt Gimenez veel meer en dat is al niet bijster veel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Danilo teveel wordt gedownplayed. Hij heeft de cijfers aan zijn kant staan. Daar draait het uiteindelijk om.
oke pietjequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Elf goals in 1470 minuten (sowieso niet indrukwekkend) is iets minder dan de zeven in 757 van Gimenez. Alleen het 'drukzetten' scoort Danilo beter dan Gimenez maar met dat drukzetten wordt aanvallend weinig gedaan heb ik het idee. Ajax heb je zestig minuten bij de keel maar je creëert geen fatsoenlijke kans, dat komt ook omdat Danilo werkelijk waar niks aan het spel aan de bal toevoegt, hij kan niet combineren en hij kan zich niet vrij lopen van de tegenstander. Aanvallend brengt Gimenez veel meer en dat is al niet bijster veel.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
goeie oneliner zonder de rest te lezen
classic atypisch
hier wat xG/cijfers voor je, Feyenoord creëert genoeg met danilo in de basisquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
goeie oneliner zonder de rest te lezen
classic atypisch
Je moet niet alleen naar hun eigen goals kijken, maar naar totaal aantal goals (en eigenlijk zelfs xG, maar goed dat is vast onmogelijk om op te zoeken) wanneer ze op het veld staan, dan heb je een idee met welke spits ons spel het best loopt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Elf goals in 1470 minuten (sowieso niet indrukwekkend) is iets minder dan de zeven in 757 van Gimenez. Alleen het 'drukzetten' scoort Danilo beter dan Gimenez maar met dat drukzetten wordt aanvallend weinig gedaan heb ik het idee. Ajax heb je zestig minuten bij de keel maar je creëert geen fatsoenlijke kans, dat komt ook omdat Danilo werkelijk waar niks aan het spel aan de bal toevoegt, hij kan niet combineren en hij kan zich niet vrij lopen van de tegenstander. Aanvallend brengt Gimenez veel meer en dat is al niet bijster veel.
Kamphuis kan er niets van.quote:De rode kaart die Iván Márquez woensdagavond kreeg in de uitwedstrijd van NEC tegen Feyenoord is geseponeerd. De centrale verdediger werd na ingrijpen van de VAR door scheidsrechter Edwin van de Graaf van het veld gestuurd.
Ik vond het een twijfelgeval, maar er viel zeker iets voor te zeggen dus dan is seponeren wel vreemdquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kamphuis kan er niets van.
Al vond ik die trainer met z'n 'nauwelijks een overtreding' ook weer overdrijven.
[ afbeelding ]
Lijkt me vrij duidelijk.
Was een overduidelijke pingel, maar vond rood wel erg overdreven dus snap het seponeren wel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kamphuis kan er niets van.
Al vond ik die trainer met z'n 'nauwelijks een overtreding' ook weer overdrijven.
[ afbeelding ]
Lijkt me vrij duidelijk.
Ik snap echt niet hoe je hier rood voor kan geven nadat je de beelden hebt bekeken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Was een overduidelijke pingel, maar vond rood wel erg overdreven dus snap het seponeren wel.
was een rare situatie, want ik had het idee dat hij ging kijken of het binnen of buiten de 16 wasquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je hier rood voor kan geven nadat je de beelden hebt bekeken.
Ben wel benieuwd naar de communicatie maar dat zullen ze wel niet vrijgeven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je hier rood voor kan geven nadat je de beelden hebt bekeken.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het een twijfelgeval, maar er viel zeker iets voor te zeggen dus dan is seponeren wel vreemd
Jullie zitten niet op 1 lijnquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Was een overduidelijke pingel, maar vond rood wel erg overdreven dus snap het seponeren wel.
Wilden ze sowieso die 'dubbele straf' niet voorkomen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten niet op 1 lijn.
Maar eens met fetX, pingel overduidelijk, rood vond ik nergens op slaan. Die VAR was gewoon niet zo best gister, eerst die handsbal waar niemand zich verder druk om maakte en vervolgens dit moment.
die regels veranderen heel de tijdquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wilden ze sowieso die 'dubbele straf' niet voorkomen?
Ja of je moet een 100% goal voorkomen. Zo'n Suarezhandsbal bijvoorbeeld is ook nog steeds gewoon rood.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die regels veranderen heel de tijd
ik dacht dat je alleen ook rood kon krijgen als de overtreding zelf ook rood is, ergens anders op het veld
maar dat was dit trekken sowieso niet
Alleen als je een poging doet de bal te spelen, dat was hier duidelijk niet het geval.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wilden ze sowieso die 'dubbele straf' niet voorkomen?
Meh, volgens mij is vrijwel iedereen het wel er over eens dat je hier geen rood voor trekt. Zelfs de KNVB.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is een heel leuke discussie voor mijn ontzettend toffe spelregeltopic!!!
VBL / Discussies over Spelregels
Jaaaaaaa
Het voelt te zwaar om hier rood voor te trekken en iedereen had ermee kunnen leven als dat niet was gebeurt, maar dat maakt het nog geen foute beslissing. Zoals zo vaak is hier weer eens sprake van een grijs gebied waar je eindeloos over kan discussiëren als je dat wil. Voor die vermeende handsbal geldt eigenlijk hetzelfde. We hadden te maken met een VAR die alles lekker zwaar wilde bestraffen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, volgens mij is vrijwel iedereen het wel er over eens dat je hier geen rood voor trekt. Zelfs de KNVB.
Mjah, het druk zetten moet dus niet een doel op zich worden. Dat je straks met 0-1 verliest van, pak hem beet, Go Ahead maar je wel 'zo lekker druk hebt gezet' (extreem voorbeeld). Potje tegen Ajax waar je zestig minuten extreem dominant bent maar een gelijkspel toch terecht aanvoelt heeft er een beetje ingehakt bij mij. Ook dat gisteren Slot ook al over active pressing aan het lullen was vond ik een beetje overdreven eigenlijk. Als je zo actief druk zet op de helft van de tegenstander moeten de combinaties in de 16 soepeler anders gaat de tegenstander gewoon blind ballen wegrossen en moet alles bij ons komen van uitspattingen/afstandsschoten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:17 schreef hhh38 het volgende:
Slot gelooft heilig in deze manier van spelen en tot nu toe hebben we er veel succes mee, dus ik weet niet of we daar nu aan moeten gaan twijfelen.
Danilo lijkt het begrip pressing wel beter te begrijpen dan Gimenez, of laatstgenoemde wordt steevast met een andere opdracht het veld ingestuurd, dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, het druk zetten moet dus niet een doel op zich worden. Dat je straks met 0-1 verliest van, pak hem beet, Go Ahead maar je wel 'zo lekker druk hebt gezet' (extreem voorbeeld). Potje tegen Ajax waar je zestig minuten extreem dominant bent maar een gelijkspel toch terecht aanvoelt heeft er een beetje ingehakt bij mij. Ook dat gisteren Slot ook al over active pressing aan het lullen was vond ik een beetje overdreven eigenlijk. Als je zo actief druk zet op de helft van de tegenstander moeten de combinaties in de 16 soepeler anders gaat de tegenstander gewoon blind ballen wegrossen en moet alles bij ons komen van uitspattingen/afstandsschoten.
Dan maakt het trouwens weinig uit of je met Danilo of Gimenez speelt want combineren kunnen ze allebei niet.
hij spartelt naquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah, het druk zetten moet dus niet een doel op zich worden. Dat je straks met 0-1 verliest van, pak hem beet, Go Ahead maar je wel 'zo lekker druk hebt gezet' (extreem voorbeeld). Potje tegen Ajax waar je zestig minuten extreem dominant bent maar een gelijkspel toch terecht aanvoelt heeft er een beetje ingehakt bij mij. Ook dat gisteren Slot ook al over active pressing aan het lullen was vond ik een beetje overdreven eigenlijk. Als je zo actief druk zet op de helft van de tegenstander moeten de combinaties in de 16 soepeler anders gaat de tegenstander gewoon blind ballen wegrossen en moet alles bij ons komen van uitspattingen/afstandsschoten.
Dan maakt het trouwens weinig uit of je met Danilo of Gimenez speelt want combineren kunnen ze allebei niet.
Gimenez is gewoon van nature een luie spits. Dat zie je aan alles. Het gaat echt heel veel moeite kosten om daar een pressingmachine van te maken, als het überhaupt gaat lukken. Het valt mij ook altijd op hoe snel hij is aan de bal want de rest van de tijd is het hoogstens een sukkeldrafjequote:Op donderdag 26 januari 2023 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Danilo lijkt het begrip pressing wel beter te begrijpen dan Gimenez, of laatstgenoemde wordt steevast met een andere opdracht het veld ingestuurd, dat kan ook natuurlijk.
Over dat dominant zijn toch veel misvattingen, als je er geen kansen uit creeërt is het niet echt dominant te noemen, dan is controle misschien een beter woord.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat in principe ook prima kan zijn als je al voor staat.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over dat dominant zijn toch veel misvattingen, als je er geen kansen uit creeërt is het niet echt dominant te noemen, dan is controle misschien een beter woord.
Eens wat betreft die druk Ook omdat het achterin behoorlijk broos is, zeker zonder TraunerGOD, elke counter is een beetje afhankelijk van de stand billenknijpen. Moest wel lachen toen werd gevraagd of hij zich aan de media stoorde. TOTAAL NIET HOOR. Om vervolgens een hele rant af te steken waarom men in de media hem verkeerd zou begrijpenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van het woord controle ben ik weer niet zo fan, want ik vond ons dus kwetsbaar op de omschakeling van Ajax ook al kwamen ze er het eerste uur maar heel weinig uit. Wel eens hoor dat dominant niet helemaal waar is als je weinig tot geen kansen creëert maar het is ook bij gebrek aan een beter woord.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over dat dominant zijn toch veel misvattingen, als je er geen kansen uit creeërt is het niet echt dominant te noemen, dan is controle misschien een beter woord.
Eens. Het moet gewoon beter, met elke wedstrijd 1 of 2 kansen wordt het over 34 wedstrijden een lastig verhaal. Of je moet echt een Twente-seizoen (2010) hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het achterin eigenlijk helemaal niet broos. Geertruida en Hancko zijn misschien wel de ideale verdedigers om met veel ruimte in hun rug te spelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens wat betreft die druk Ook omdat het achterin behoorlijk broos is, zeker zonder TraunerGOD, elke counter is een beetje afhankelijk van de stand billenknijpen. Moest wel lachen toen werd gevraagd of hij zich aan de media stoorde. TOTAAL NIET HOOR. Om vervolgens een hele rant af te steken waarom men in de media hem verkeerd zou begrijpen
De afgelopen 13 wedstrijden, 10 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren. Het gaat hartstikke goed.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Het moet gewoon beter, met elke wedstrijd 1 of 2 kansen wordt het over 34 wedstrijden een lastig verhaal. Of je moet echt een Twente-seizoen (2010) hebben.
https://footystats.org/netherlands/eredivisie/xgquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van het woord controle ben ik weer niet zo fan, want ik vond ons dus kwetsbaar op de omschakeling van Ajax ook al kwamen ze er het eerste uur maar heel weinig uit. Wel eens hoor dat dominant niet helemaal waar is als je weinig tot geen kansen creëert maar het is ook bij gebrek aan een beter woord.
het is ook achterin helemaal niet broosquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het achterin eigenlijk helemaal niet broos. Geertruida en Hancko zijn misschien wel de ideale verdedigers om met veel ruimte in hun rug te spelen
OH ARNEquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:47 schreef aTypisch het volgende:
achterin is het een gatenkaas, er loopt een spits die er geen hol van kan
en toch sta je bovenaan met weinig gestolen punten
arnegod
Eens, is ook gedeeltelijk de reden dat het met Geertruida defensief misschien wel nog beter loopt dan met Trauner, en het opbouwende gedeelte los je enigszins op doordat Wieffer nu zo goed speelt op die plek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het achterin eigenlijk helemaal niet broos. Geertruida en Hancko zijn misschien wel de ideale verdedigers om met veel ruimte in hun rug te spelen
Wat dat betreft had ziener Slot het al vroeg door, die riep al om een aanvallende versterking voordat we gingen kijken naar middenvelders of verdedigersquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:47 schreef onlogisch het volgende:
Zondag tegen Twente wordt het wel interessant. Dat we moeilijk kansen creëren is wel duidelijk. Tegenover de minst gepasseerde defensie van Nederland zullen we echt uit een ander vaatje moeten tappen.
Die doet het goed hé. Opeens hebben we het niet meer over Zerrouki (wie?). Echt ontzettend leuk voor die jongenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, is ook gedeeltelijk de reden dat het met Geertruida defensief misschien wel nog beter loopt dan met Trauner, en het opbouwende gedeelte los je enigszins op doordat Wieffer nu zo goed speelt op die plek.
Mwa elke wedstrijd worden er wel 3 of 4 grote kansen weggegeven al dan niet uit dode spelmomenten, was gisteren weer niet anders. Tegen Ajax ook, tegen Utrecht brak het je helemaal op. Zelf creëer je amper echte kansen. Dit is totaal geen kampioenselftal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
je kijkt dit seizoen ook weer een keer met je kont elan?quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa elke wedstrijd worden er wel 3 of 4 grote kansen weggegeven al dan niet uit dode spelmomenten, was gisteren weer niet anders. Tegen Ajax ook, tegen Utrecht brak het je helemaal op. Zelf creëer je amper echte kansen. Dit is totaal geen kampioenselftal.
Vraag mij dan ook af hoe noodzakelijk het is dat een spits continu druk blijft zetten, onze verdediging vangt iedere lange bal op, blok op het middenveld houdt iedere opbouw tegen en we bereiken ook steeds sneller de overkant. Ik vond het wel prima zo dat er gisteren de eerste helft wat minder druk op NEC werd gezet, uit hun opbouw kwam toch heel weinig en in de omschakeling kan je dan Gimenez of Dilrosun met meer ruimte wegsteken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gimenez is gewoon van nature een luie spits. Dat zie je aan alles. Het gaat echt heel veel moeite kosten om daar een pressingmachine van te maken, als het überhaupt gaat lukken. Het valt mij ook altijd op hoe snel hij is aan de bal want de rest van de tijd is het hoogstens een sukkeldrafje
Correct, maar als je zelf maar heel moeilijk je kansen afmaakt is dat toch wel een redelijk problematisch gegeven. Nou gaf Slot dat zelf ook aan maar zie niet 1,2,3 een oplossing.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
Met de speelstijl van Feyenoord geef je als je al kansen weggeeft doorgaans grote kansen weg ja
Mind=blown, elan snapt voetbal weer eens niet
Zondag is wel weer een aardige test om te kijken waar je staat, Twente geeft ook heel weinig weg.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct, maar als je zelf maar heel moeilijk je kansen afmaakt is dat toch wel een redelijk problematisch gegeven. Nou gaf Slot dat zelf ook aan maar zie niet 1,2,3 een oplossing.
Het is vooral de concurrentie die extreem instabiel is en op de meest infantiele momenten weer punten laat liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kijkt dit seizoen ook weer een keer met je kont elan?
stabieler heb ik feyenoord zelden gezien
en in het voetbal geef je inderdaad ook kansen weg, en onder arnegod slotgenot een stuk minder dan gemiddeld
Waar heeft Slot het precies gehad over totale dominantie? Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vooral de concurrentie die extreem instabiel is en op de meest infantiele momenten weer punten laat liggen.
Slot overdrijft enorm met zijn zogenaamde totale dominantie door pressievoetbal, Ajax had ook gewoon meer balbezit uiteindelijk en misschien wel de iets betere kansen.
Wat dat betreft een interessant reeksje die er nu aan komt.
Gisteren in zijn verhaaltje na de wedstrijd schetste hij een beeld alsof we Ajax totaal overklast hadden met een manier van spelen die zelden vertoond was in het moderne voetbal (zijn eigen woorden)quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar heeft Slot het precies gehad over totale dominantie? Ben wel benieuwd.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren in zijn verhaaltje na de wedstrijd schetste hij een beeld alsof we Ajax totaal overklast hadden met een manier van spelen die zelden vertoond was in het moderne voetbal (zijn eigen woorden)
Tikkeltje overdreven voor wie die wedstrijd gezien heeft.
Zal ook wel een lekker sfeertje zijn. Hoop dat Utrecht wat punten weg kan halen in Alkmaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zondag is wel weer een aardige test om te kijken waar je staat, Twente geeft ook heel weinig weg.
Ja dat dus.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit bedoel je? Vind dat eigenlijk wel meevallen. Denk dat het inderdaad vrij uniek is dat een ploeg als Ajax slechts 6 balcontacten heeft op jouw helft in 45 minuten. Al zegt dat net iets meer over de staat van Ajax gok ik.
Slot heeft het vrij bewust over de prestatie zonder bal, aangezien deze aan de bal ondermaats isquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Hij zegt ook de beste wedstrijd uit zijn trainerscarrière met als kanttekening zonder de bal.
Maar goed ze werken zich wel helemaal de tyfus, dus als dat het doel is, zelfs Pedersen begon gisteren zowaar ergens op te lijken .
Als je die wedstrijd niet gezien hebt en de uitslag niet zou kennen maar hem aan zou horen zou je denken dat het 8-0 was geworden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Slot heeft het vrij bewust over de prestatie zonder bal, aangezien deze aan de bal ondermaats is
Maar volgens user elan heeft hij het dan over totale dominantie, stukje woorden in iemands mond leggen.
Dat lijkt me vrij lastig zonder bal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je die wedstrijd niet gezien hebt en de uitslag niet zou kennen maar hem aan zou horen zou je denken dat het 8-0 was geworden.
Ook weer waar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij lastig zonder bal.
Volgens mij geeft Feyenoord de minste kansen weg in de hele Eredivisie trouwens.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
Met de speelstijl van Feyenoord geef je als je al kansen weggeeft doorgaans grote kansen weg ja
Mind=blown, elan snapt voetbal weer eens niet
Beste verdediging van de Eredivisie.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Volgens mij geeft Feyenoord de minste kansen weg in de hele Eredivisie trouwens.
Wel xGT genot maar goed het zal wel iets tegenspreken mbt 'gatenkaas'
Helemaal eens.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren in zijn verhaaltje na de wedstrijd schetste hij een beeld alsof we Ajax totaal overklast hadden met een manier van spelen die zelden vertoond was in het moderne voetbal (zijn eigen woorden)
Tikkeltje overdreven voor wie die wedstrijd gezien heeft.
Conclusie is eigenlijk dat dit elftal weinig bijzonder VOETballers heeft maar dat ze wel allemaal heel hard kunnen werken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je die wedstrijd niet gezien hebt en de uitslag niet zou kennen maar hem aan zou horen zou je denken dat het 8-0 was geworden.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Conclusie is eigenlijk dat dit elftal weinig bijzonder VOETballers heeft maar dat ze wel allemaal heel hard kunnen werken.
Want?quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:18 schreef fetX het volgende:
Hahaha wat een onzin komt hier toch voorbij
Kom eens van de lul van ARNE af.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:06 schreef Caland het volgende:
PietjeAids en Elan zijn het eens met elkaar
Punt wel gemaakt denk ik
Ik besef me opeens dat dit komt van de user die zich hardop afvroeg of Slot het wel beter zou doen dan Dick Advocaat.quote:
Als jij daadwerkelijk concludeert dat er weinig voetbal in ons elftal zit, kijk je echt met je ogen dicht. Er is geen substantieel beter middenveld of verdediging te vinden in de Eredivisie op dit moment. Onze aanval is alleen ruk dus overwicht/controle/dominantie hoe je het noemen wil wordt te weinig uitgedrukt in kansen. Gelukkig is dat bij andere teams nagenoeg hetzelfde.quote:
Het zal vast niet meegeholpen hebben dat er sinds zijn vertrek40-45 versterkingen zijn toegevoegd aan de selectie en dat we (zowaar) actief zijn gaan scouten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik besef me opeens dat dit komt van de user die zich hardop afvroeg of Slot het wel beter zou doen dan Dick Advocaat.
Gelachen
Eens ik ben het ook totaal niet eens met hem dit ter info, want er zit juist superveel voetbal in de ploeg. Al kun je je wel afvragen af of het daadwerkelijk kwalitatief beter is dan vorig seizoen. Wellicht als collectief gebalanceerder maar vorig seizoen had je met Sinisterra wel een stuk creativiteit en variatie in het aanvalsspel wat je nu amper ziet. Maar vooral de concurrentie is een stuk matiger dat is wel lekker.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Als jij daadwerkelijk concludeert dat er weinig voetbal in ons elftal zit, kijk je echt met je ogen dicht. Er is geen substantieel beter middenveld of verdediging te vinden in de Eredivisie op dit moment. Onze aanval is alleen ruk dus overwicht/controle/dominantie hoe je het noemen wil wordt te weinig uitgedrukt in kansen. Gelukkig is dat bij andere teams nagenoeg hetzelfde.
AZ speelt leuker voetbal. Derhalve AZ.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wie zou je liever kampioen zien worden, AZ of Fey? @:PietjePuk2000
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
AZ speelt leuker voetbal. Derhalve AZ.
Ik weet nog wel toen ik een keer in het PSV topic ging kijken, volgde dit topic hier toen al heel lang. En opeens zag ik hem dus posten in het PSV topic en ook ''wij'' zeggen. Ik dacht echt wtf.quote:
Aandacht Zoekenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:04 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Wie zou je liever kampioen zien worden, AZ of Fey? @:PietjePuk2000
Die spelen nu sinds de winterstop wel leuk, maar daarvoor was het helemaal niet goed. OpportunismeGodquote:
Bij de beelden aan de kant stond in dat gele vlakje boven de camerabeelden van de VAR gewoon de hele tijd heel duidelijke Rode Kaart, terwijl de commentator alleen maar zat te praten of het misschien buiten de 16 was.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
was een rare situatie, want ik had het idee dat hij ging kijken of het binnen of buiten de 16 was
en toen dacht hij ineens: oke dan geef ik ook nog rood
VARgenot, zijn eerste beslissing was gewoon goed
Uiteindelijk zal het gewoon tussen Feyenoord en Ajax gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Die spelen nu sinds de winterstop wel leuk, maar daarvoor was het helemaal niet goed. OpportunismeGod
In het stadion begon iedereen al vertwijfeld te fluiten toen hij naar het scherm liep, iedereen dacht dat gekeken zou worden of het wel genoeg was voor een penalty. Toen kwam er "check rode kaart" op het scorebord te staan en dacht iedereen echt "huh?"quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Bij de beelden aan de kant stond in dat gele vlakje boven de camerabeelden van de VAR gewoon de hele tijd heel duidelijke Rode Kaart, terwijl de commentator alleen maar zat te praten of het misschien buiten de 16 was.
Dat kan per dag verschillen met dat debieltje.quote:
Ajax is het wel echt helemaal kwijt lijkt hetquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal het gewoon tussen Feyenoord en Ajax gaan.
(Maar wij worden het)
Al sinds oktober. Bizar dat Ajax tot deze speelronde maar vijf punten achter stondquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax is het wel echt helemaal kwijt lijkt het
Omdat de concurrentie het ook vrijwel wekelijks laat afweten, Feyenoord zou normaal gesproken geen titelkandidaat zijn met dit materiaal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Al sinds oktober. Bizar dat Ajax tot deze speelronde maar vijf punten achter stond
Er zijn weinig zekerheden in het leven, maar dat is er wel éénquote:Op donderdag 26 januari 2023 22:40 schreef jorienvdherik het volgende:
En 19 maart verliezen wij weer in die snelpan zeker
Op de laatste zin na zeg je precies wat de persoon die je quotetete al zei.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens ik ben het ook totaal niet eens met hem dit ter info, want er zit juist superveel voetbal in de ploeg. Al kun je je wel afvragen af of het daadwerkelijk kwalitatief beter is dan vorig seizoen. Wellicht als collectief gebalanceerder maar vorig seizoen had je met Sinisterra wel een stuk creativiteit en variatie in het aanvalsspel wat je nu amper ziet. Maar vooral de concurrentie is een stuk matiger dat is wel lekker.
Eerst zelf deze periode maar eens overleven. Als we die redelijk goed door komen ga ik er echt in geloven. Laatste reeks wedstrijden zijn bijna allemaal tegen de kleintjes.quote:
Als het ooit kan dan moet het nu.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst zelf deze periode maar eens overleven. Als we die redelijk goed door komen ga ik er echt in geloven. Laatste reeks wedstrijden zijn bijna allemaal tegen de kleintjes.
AZ en PSV in de Kuip zie ik toch met alle vertrouwen tegemoet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Eerst zelf deze periode maar eens overleven. Als we die redelijk goed door komen ga ik er echt in geloven. Laatste reeks wedstrijden zijn bijna allemaal tegen de kleintjes.
Ik heb serieus een goed gevoel over zondag.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zondag wordt wel een serieus ander verhaal.
Dat heb ik dan toch wat minder.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb serieus een goed gevoel over zondag.
Ik gek genoeg ook welquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit elke keer bij een belangrijke wedstrijd dit seizoen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Lazio uit nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 23:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dit elke keer bij een belangrijke wedstrijd dit seizoen.
Gaat lastig worden, sowieso.
Twente uit wordt een gelijkspel. Schrijf maar op.quote:Op donderdag 26 januari 2023 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Lazio uit niet
Zeer terecht achteraf!
Worden twaalf punten uit vierquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Twente uit wordt een gelijkspel. Schrijf maar op.
PSV en AZ winnen we.
Lijkt me sterk maar met 10 ook tevreden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Worden twaalf punten uit vier
Ik Denk Verliest Twente, gelijk AZ (zeg ik geheel neutraalquote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Worden twaalf punten uit vier
Wat mij betreft liever Feyenoord dan AZ, zo'n CL premie groter dan je hele begroting schiet een club als AZ niet heel veel mee op, een topclub worden ze toch nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik Denk Verliest Twente, gelijk AZ (zeg ik geheel neutraal) winst PSV.
Persoonlijk denk ik dat AZ goede kans maakt op de titel omdat AZ meestal relatief veel laat liggen in de eerste helft (vaak last minute verkopen) nu staan ze er goed bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |