Rode kaart checkquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:47 schreef bbuddybb het volgende:
Dat de VAR deze beslissing zelf niet kan maken.
Debielen.
volgens de lettertjes van de wet kun je hem gevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Rood vind ik overdreven, er stond nog 1 vlakbij.
Same. Ik zie niet in hoe dit rood was... Nog zat verdedigers... Maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef Scrummie het volgende:
Ik vond dit geen doorgebroken speler, het was prima tot die VAR zich ermee ging bemoeien
geen poging om de bal te spelen bij het ontnemen van een scoringskans (en mogelijk doorgebroken speler)quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dubbele straf was toch sowieso afgeschaft? Of was het een bewussie?
Ik maakte mij zorgen totdat ik Cillessen op goal zagquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef onlogisch het volgende:
Rood een beetje overdreven. Wel erg goed ingeschoten door Kökcü
Alleen als je een poging doet de bal te spelenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dubbele straf was toch sowieso afgeschaft? Of was het een bewussie?
Ja dan is het wel rood.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geen poging om de bal te spelen bij het ontnemen van een scoringskans
ik weet niet of dat dit jaar rood is
Hij maakte een grapje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft er niet zoveel meer over te vertellen.
mag zondag gewoon oreren hoor bij goedemorgen eredivisiequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft er niet zoveel meer over te vertellen.
Alleen in het hoofd van Hoek zit er een probleem of liever gezegd zat.quote:
timber kon geen helft spelen volgens arnequote:Op woensdag 25 januari 2023 21:53 schreef Binge-watch het volgende:
Kokcu eraf en Timber erbij. Geen risico lopen op schorsing.
Wil ook Bullaude wel een halfuurtje zien.
Ik vind hem heel matig spelen op die laatste actie na.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind Gimenez wel echt een betere spits dan Danilo ook al zet hij minder druk, het is echt een genot om zijn loopacties te zien tov dat statische.
Hopelijk een goede 2e helftquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal wel weer typisch bij 2-0 blijven
Jij bent best wel kritisch op hem altijd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem heel matig spelen op die laatste actie na.
te koudquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik miste even waarom Paixao eruit moest, wat was er?
Maar hij is toch ook nauwelijks in het spel voorgekomen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent best wel kritisch op hem altijd.
Paixao was beetje moe, beetje koppijn. Paixao doet wat hij wil.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik miste even waarom Paixao eruit moest, wat was er?
gaat nog wel een paar rode kaarten pakken zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Zo mooi hoe die Harman elk duel in knalt.
Dat zal best maar hij heeft echt nul schroom, heerlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gaat nog wel een paar rode kaarten pakken zo
Hij is continu bezig met uit de rug van zijn directe tegenstander lopen, echt een verademing tegenover Danilo die blijft staan. Het levert ook ruimte op voor andere spelers.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij is toch ook nauwelijks in het spel voorgekomen?
Ben verder ook niet zo’n fan nee.
Nope, is feit. Hier nog één; VAR wilde mogelijk een pingel vóór Feyenoord. Scheids heeft 'm terecht niet gegevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Had zelf voetbaltraining dus slinger 'm pas net aan, maar Dilrosun gescoord uit assist van Pedersen? Dat moet wel een hoax zijn.
Het is idd ongeloofwaardig maar het is echt gebeurd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:21 schreef Kerftminister het volgende:
Had zelf voetbaltraining dus slinger 'm pas net aan, maar Dilrosun gescoord uit assist van Pedersen? Dat moet wel een hoax zijn.
Heb liever dat ie wat meer in het spel voorkomt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is continu bezig met uit de rug van zijn directe tegenstander lopen, echt een verademing tegenover Danilo die blijft staan. Het levert ook ruimte op voor andere spelers.
die 1-0 werd bijvoorbeeld van hem afgesnoept, hij stond daar primaquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:24 schreef bbuddybb het volgende:
Santi moet vooral zijn eigen kansen creëren, valt me op.
Hij zou wel vaker bediend mogen worden.
Tegen dit NEC kan niet zo veel gebeuren met 'm. Gewoon lekker laten ballen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:33 schreef Haringkop het volgende:
Bijzonder dat Kokcu blijft staan, dit staat op scherp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |