Karma compensatie voor vorig seizoen Europees?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit Europese seizoen mogeb wij nirt meer klagen over de VAR. Met nadruk op EUROPESE.
Kökcü neemt ze meestal vrij matig.quote:
Tegen NEC en PSV zat het op het eind ook niet mee. Dan mag dit wel.quote:
Op zich eens, maar ik heb ook nog geen moment het idee gehad dat die andere gasten in de buurt van een doelpunt komen.quote:
Standaard situaties zijn altijd billenknijpenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich eens, maar ik heb ook nog geen moment het idee gehad dat die andere gasten in de buurt van een doelpunt komen.
Op het moment dat zo'n scheids fluit voor een vrije trap denk je dat altijd wel inderdaad, maar in de praktijk doorstaan we ze vrij simpel vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Standaard situaties zijn altijd billenknijpen
Vind hem ook geen goede pingelnemer. Kennelijk hebben we niemand die ze beter kan nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kökcü neemt ze meestal vrij matig.
Maar zolang ze erin gaan.
Het zit in ieder geval eens mee met de scheids. Verder moet er gewoon een andere penaltynemer komen, dit was echt weer kut ingeschoten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef hhh38 het volgende:
Er gaat echt HEEL VEEL fout.
Het is een wonder dat het 0-2 staat
Gimenez natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind hem ook geen goede pingelnemer. Kennelijk hebben we niemand die ze beter kan nemen
Toch was er genoeg te zeggen voor beide beslissingen. zeker de 1-0 is geen geluk, maar terecht goed gekeurd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het zit in ieder geval eens mee met de scheids. Verder moet er gewoon een andere penaltynemer komen, dit was echt weer kut ingeschoten.
Als Danilo hem raakt niet toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch was er genoeg te zeggen voor beide beslissingen. zeker de 1-0 is geen geluk, maar terecht goed gekeurd.
Santi schoot 'm er laatst goed inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind hem ook geen goede pingelnemer. Kennelijk hebben we niemand die ze beter kan nemen
Die pingel zie je ook vaak genoeg niet gegeven worden, ook door de VAR niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch was er genoeg te zeggen voor beide beslissingen. zeker de 1-0 is geen geluk, maar terecht goed gekeurd.
Jawel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Danilo hem raakt niet toch?
Raakt 'm met de arm die er bewust naar toe gaat. Hem niet geven is idioter dan wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die pingel zie je ook vaak genoeg niet gegeven worden, ook door de VAR niet.
Klopt. Laat hem of Kökcü er maar even uit gaan voor Wieffer in de loop van de 2e helftquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:56 schreef Slobeend het volgende:
Timber doet ook weinig goed. Veel te veel een momentenvoetballer tot nu toe.
Maar vaak ook wel, dus geen compleet belachelijke beslissing.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens hoor. Anderzijds lekker dat het een keertje meezit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die stond uiteindelijk geen buitenspel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Ik kan beide kanten goed begrijpen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar vaak ook wel, dus geen compleet belachelijke beslissing.
Ah. Nouja prima allemaal. Matige pot verder maar je hoopt dat de ploeg door een goed resultaat iets van vertrouwen krijgt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die stond uiteindelijk geen buitenspel.
Heb je het lijntje niet gezien? Daar was het uiteindelijk duidelijk dat het geen buitenspel was.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens, voetballend lijkt het nog nergens op.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah. Nouja prima allemaal. Matige pot verder maar je hoopt dat de ploeg door een goed resultaat iets van vertrouwen krijgt.
Op RRIjnmond zijn ze ook positief.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:03 schreef Scrummie het volgende:
Perez zegt dat we niet slecht spelen. Wauw
@PietjePuk kijkt ook AZ dus die mist weleens wat. Buiten dat mist ook nog wel meerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Heb je het lijntje niet gezien? Daar was het uiteindelijk duidelijk dat het geen buitenspel was.
Serieuze vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah. Nouja prima allemaal. Matige pot verder maar je hoopt dat de ploeg door een goed resultaat iets van vertrouwen krijgt.
Bizar. Het is echt niet om aan te gluren (vind ik).quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:03 schreef Scrummie het volgende:
Perez zegt dat we niet slecht spelen. Wauw
Schakel inderdaad. Beiden gaan me nauw aan het hart.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:04 schreef alopio het volgende:
[..]
@:pietjepuk kijkt ook AZ dus die mist weleens wat. Buiten dat mist ook nog wel meer
Overdrijven kan natuurlijk ook. Maar ik mis vooral creativiteit. Ondanks dat blijft het rendement voorin opvallend hoog dit seizoen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Bizar. Het is echt niet om aan te gluren (vind ik).
Bedoelt denk ik vooral dat er weinig wordt weggegeven.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Bizar. Het is echt niet om aan te gluren (vind ik).
Feyenoord luisteren op RRijnmond & AZ kijken niet een optie?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Schakel inderdaad. Beiden gaan me nauw aan het hart.
Veelbelovende aanval?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Scheids is makkelijk met geel geven.
Ik vind de creativiteit vooral een dingetje. Sinds PSV uit vliegt voorin elk schot op doel erin maar krijg je eigenlijk nauwelijks kansen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bedoelt denk ik vooral dat er weinig wordt weggegeven.
Vooral aanvallend hebben we het nodige ingeleverd. Ook wel begrijpelijk, Sini is niet makkelijk te vervangen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind de creativiteit vooral een dingetje. Sinds PSV uit vliegt voorin elk schot op doel erin maar krijg je eigenlijk nauwelijks kansen.
Zelfs in die 6-0 tegen Sturm Graz werd er niet zo heel veel gecreëerd. (3 of 4 schoten uit vrijwel onmogelijke hoeken erin)
Wellicht heeft Feyenoord gewoon klinische afmakers dit jaar, dat zou ook kunnen.
Eens, echt waardeloos als aanspeelpunt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:18 schreef alopio het volgende:
Danilo voegt ook niks toe aan het spel. Pakt soms een goaltje mee maar houd geen bal vast, kaatst verschikkelijk slecht en geeft de meest domme passes
Is ook wel zo maar toch. Het is nog niet zo veel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:18 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vooral aanvallend hebben we het nodige ingeleverd. Ook wel begrijpelijk, Sini is niet makkelijk te vervangen.
Die heeft tot nu toe echt 4 balcontacten gehad. Kan zo zonder te douchen de bus inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, echt waardeloos als aanspeelpunt.
Tijd voor Gimenez.
Nee, Walemark op links is niks. Gewoon Paixão.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Danilo > Gimenez
Dilrosun > Walemark
Akkoord?
Die is voetballend ook niet zo goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, echt waardeloos als aanspeelpunt.
Tijd voor Gimenez.
Hebben ook minder laten zien natuurlijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:28 schreef hhh38 het volgende:
Interessante keuzes van Slot. Paixao en Wieffer staan laag in de pikorde
Paixao met denk ik vooral tactisch nog veel leren. Doet veel goed maar veel ook niet. Is vooral voor de toekomst denk ik, Sini was ook zn eerste jaren niet veel. Maar heb wel vertrouwen dat het een meer dan prima speler gaat wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:28 schreef hhh38 het volgende:
Maar Walemark op links en Geertruida op het middenveld was ook nog geen succesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hebben ook minder laten zien natuurlijk.
Paixao snap ik nog wel, Wieffer wellicht nog vanwege wedstrijdrimte / conditieopbouw?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:28 schreef hhh38 het volgende:
Gewoon omdat Geertruida veel meer een zekerheidje isquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Paixao snap ik nog wel, Wieffer wellicht nog vanwege wedstrijdrimte / conditieopbouw?
Tegen Vitesse wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar Walemark op links en Geertruida op het middenveld was ook nog geen succes
Geen idee wie slechter is... Mid, Fey, of de scheidsquote:
Mid is echt slecht, Feyenoord doet rustig mee met dat niveauquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee wie slechter is... Mid, Fey, of de scheids... Ah well, hopen dat ze de voorsprong vast kunnen houden
Hier had wel een andere kleur voor gemogen jaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon met twee benenWat een gast joh
Is ook niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ze trappen godverdomme al de hele avond Szymanski naar de grond.
Ik geniet wel van die lange ballen van achteruit van Midtjyllandquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Hotseknotse voetbal met een kansloze commentator
Dit gaat gewoon nog 2-2 worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het zit me niet lekker zal blij zijn als 't 11u is en we staan 1e in die poule
Jezelf quoten is niet sjiek maar ik vind m vanavond echt slechtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gewoon omdat Geertruida veel meer een zekerheidje is
Dat wordt het eerder dan 1-3 in ieder geval. Jezus christus wat een strontpot.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon nog 2-2 worden.
Geertgodquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezelf quoten is niet sjiek maar ik vind m vanavond echt slecht
Klopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik niet helemaal dement met m'n gedachte dat hij dit seizoen nog niet goed speelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:43 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Klopt.
Hij heeft altijd een paar weken nodig om weer op niveau te komen.
Eens, lijdt alleen maar balverlies. Echt ongekend.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Was te verwachten.
We verdienen ook niet te winnen met zulk tering voetbal.
Midgetland speelt ook zwaar kut trouwens. Die kunnen er geen klote vanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:49 schreef fetX het volgende:
Echt afzichtelijk voetbal. Zal ook nog wel 3-2 worden
Die vent die hem erin loopt moet toch vooral tegengehouden worden door de centralen. Loopt zo overal tussendoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Maar Alireza moet daar toch ook gewoon oppleuren. Loopt Pedersen in de weg en zijn vent kan die voorzet geven.
We kijken naar de lamme tegen de blinde.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Midgetland speelt ook zwaar kut trouwens. Die kunnen er geen klote van
Mogelijk dat Feyenoord zich aan het niveau aanpast... Ik zie af en toe wel vlagen van voetbal van Feyenoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Midgetland speelt ook zwaar kut trouwens. Die kunnen er geen klote van
Volgens mij doet iedereen maar wat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:50 schreef Wicky15 het volgende:
Wieffer is aanvallende middenvelder ofzo?
5 metergebied. Die moet altijd voor de keeper zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kon Bijlow daar ook weer niet wat meer doen?
Slot disasterclassquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Je zou zeggen dat onze ploeg steeds beter ingespeeld raakt naarmate de tijd vordert, maar het proces lijkt zich wel in omgekeerde volgorde te voltrekken.
Niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounounou wat een grafstemming weer hier.
Je kan niet altijd met 6-0 winnen
Als je uit speelt gaat dat wat moeilijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounounou wat een grafstemming weer hier.
Je kan niet altijd met 6-0 winnen
Hij vloog er in Nijmegen toevallig 1x in.quote:
Er is echt nog geen enkele lijn of automatisme te ontdekken. Pijnlijke conclusie is denk ik toch dat ook Dessers, Til en Linssen beter zijn dan hun vervangers.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Je zou zeggen dat onze ploeg steeds beter ingespeeld raakt naarmate de tijd vordert, maar het proces lijkt zich wel in omgekeerde volgorde te voltrekken.
Heb ik geen woord gelogen dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je uit speelt gaat dat wat moeilijk.
Eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Stelling : Feyenoord heeft een hele matige ploeg.
Dat niet helemaal. Een Szymanski is beter dan Til natuurlijk. Dessers had zn kwaliteiten maar ook zn zwakke plekken. Denk dat Gimenez wel beter kan worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er is echt nog geen enkele lijn of automatisme te ontdekken. Pijnlijke conclusie is denk ik toch dat ook Dessers, Til en Linssen beter zijn dan hun vervangers.
Akkoord.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Ik neem aan de spreekwoordelijke aap.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:57 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat jullie ons weer voor aap moeten zetten in Europa.
In dat andere topic was deze ook al niet leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:57 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat jullie ons weer voor aap moeten zetten in Europa.
Ik begin dit langzamerhand te accepteren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Ziedendquote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In dat andere topic was deze ook al niet leuk.
In dat andere topic was deze ook al niet leuk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan de spreekwoordelijke aap.
Gelukkig hebben dus maar 3 users die hier lezen die post al gezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In dat andere topic was deze ook al niet leuk.
Ik denk wel dat op dit moment Dessers en Linssen beter waren dan Gimenez en zeker Danilo. Ik zie wel de potentie, maar teveel spelers moeten nog groeien, dat gaat ons teveel punten kosten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat niet helemaal. Een Szymanski is beter dan Til natuurlijk. Dessers had zn kwaliteiten maar ook zn zwakke plekken. Denk dat Gimenez wel beter kan worden.
Feyenoord heeft een hele matige trainer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:56 schreef onlogisch het volgende:
Ja het samenspel lijkt echt nog nergens op, onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ajax heeft op dit moment precies hetzelfde. Kort geleden vaagde Ajax deze ploeg nog 2x helemaal weg, maar dat zouden nu ook niet even 123 doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het samenspel lijkt echt nog nergens op, onbegrijpelijk.
Terwijl je wmb wel de individuele kwaliteiten ziet bij de meeste spelers
Het was gewoon tering slecht, en tegen NEC was het ook erg matig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan we alweer degraderen?
Dit topic heeft wel heel erg veel moeite met zijn emoties.
Ik vind het ook ontzettend tegenvallen. Sowieso vind ik Feyenoord oprecht maar matig presteren dit seizoen. Absoluut niet onder de indruk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Het huidige Feyenoord vind ik maar een middelmatig stel voetballers, zit ook weinig pit in. Maar goed, we kijken het nog even aan.
Je kan het nu eigenlijk nog niet beoordelen omdat spelers zich nog kunnen ontwikkelen, maar afgaande op wat ik tot nu toe heb gezien zijn niet alle aanwinsten goed gescout en waren sommigen te duur gezien hun kwaliteiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het samenspel lijkt echt nog nergens op, onbegrijpelijk.
Terwijl je wmb wel de individuele kwaliteiten ziet bij de meeste spelers
Als je zondag verliest begint het wel echt problematisch te worden hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wie neemt het woord crisis even in de mond?
Defensief staat het wel. Zeker nu Geertruida terug is (al was die vandaag matig). Het is vooral de aanval waar echt iets aan gedaan moet worden. Want alle drie de spelers die de laatste tijd spelen (Dilrosun, Danilo en Idrissi) voldoen niet. Gimenez is de toekomst en beter dan Danilo, die moet gewoon basis, en qua vleugels liever Walemark op rechts dan Dilrosun. Kan je nog discussiëren over Idrissi of Paixao. Danilo moet er echt per direct uitquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het enige wat Slot moet doen is de juiste samenstelling vinden in de aanval. En dan voornamelijk Gimenez eens de kans geven. Voor de rest staat het gewoon meer dan prima. En ja, een Lopez kan wel eens het wat minder spelen zoals vandaag.
En als we winnen? Worden we dan weer kampioen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je zondag verliest begint het wel echt problematisch te worden hoor.
Je kan denk ik niet ongestraft bijna een compleet elftal vervangen, en dan is er ook nog weinig ervaring in deze ploeg. Geen leiders, allemaal jonge gasten die nooit de ploeg op sleeptouw zullen nemenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook ontzettend tegenvallen. Sowieso vind ik Feyenoord oprecht maar matig presteren dit seizoen. Absoluut niet onder de indruk.
Nee en dat heeft ook nooit iemand gezegd dus dit slaat nergens op.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En als we winnen? Worden we dan weer kampioen?
Eens, maar ik heb nu weinig gezien wat vertrouwen geeft op een goed resultaat zondag. We komen amper tot fatsoenlijke aanvallen, laat staan kansen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je zondag verliest begint het wel echt problematisch te worden hoor.
Als ik spelers als Szymanski, Timber en Gimenez zie dan zijn er wel echt kwaliteiten die je veel beter moet kunnen benutten. En Hancko vind ik eigenlijk constant positief opvallenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je kan het nu eigenlijk nog niet beoordelen omdat spelers zich nog kunnen ontwikkelen, maar afgaande op wat ik tot nu toe heb gezien zijn niet alle aanwinsten goed gescout en waren sommigen te duur gezien hun kwaliteiten.
Oke.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee en dat heeft ook nooit iemand gezegd dus dit slaat nergens op.
Wat lees ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het enige wat Slot moet doen is de juiste samenstelling vinden in de aanval. En dan voornamelijk Gimenez eens de kans geven. Voor de rest staat het gewoon meer dan prima. En ja, een Lopez kan wel eens het wat minder spelen zoals vandaag.
Ik denk dat we gaan degraderen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat lees ik.
Het staat helemaal niet prima. Sterker nog, vanaf de eerste wedstrijd van het seizoen deugt er al he-le-maal niks van de tactiek, het veldspel en de onderlinge afstemming. En het allerergste is dat er al weken nul verbetering in zit.
met een hoofdletter C!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een crisis.
Aanvallend is je grootste probleem. Met Timber, Kokcu en Szymanski kom je zeker in de eredivisie wel weg, gewoon teveel kwaliteit. Probleem is dat er voorin geen bal word vastgehouden waardoor het middenveld ook niet kan aansluiten. En de aanvallers zijn matig aanspeelbaar waardoor de middenvelders teveel gaan lopen met de bal.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb echt geen idee meer hoe je het middenveld moet oplossen eigenlijk. Blijkbaar is Wieffer nog niet goed genoeg. Geertruida is aan de bal te slordig om op 6 te staan. Kökcü is totaal nog niet op niveau, wat ie zelf ook toegeeft. Timber is geen 6 en ook geen 10 en houdt de bal te lang bij zich. Szymanski is je beste middenvelder maar loopt steeds overal en nergens. Dilrosun lijdt veel te veel balverlies. Bijna al die spelers hebben ook een hoop kwaliteiten maar de laatste wedstrijden komen vooral de negatieve kanten naar voren.
Je zou bijna denken dat je met dit team 352 moet gaan spelen maar 433 is heilig bij Slot
Jammer vooral ook dat de tendens dan meteen maar is dat de spelers matig zijn terwijl er amper kritisch wordt gekeken naar de trainer.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef fetX het volgende:
Jammer dat je niet gewoon kunt zeggen dat Feyenoord (al een tijdje) matig voetbalt.
Ik vraag me af of je er mee wegkomt. Nou ja, tegen de kleintjes wel natuurlijk. Tegen de top 5 krijg je het simpelweg erg moeilijk. Ik zie ons in deze vorm niet even winnen van Twente terwijl dat normaal wel een zekerheidje zou moeten zijn eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Aanvallend is je grootste probleem. Met Timber, Kokcu en Szymanski kom je zeker in de eredivisie wel weg, gewoon teveel kwaliteit. Probleem is dat er voorin geen bal word vastgehouden waardoor het middenveld ook niet kan aansluiten. En de aanvallers zijn matig aanspeelbaar waardoor de middenvelders teveel gaan lopen met de bal.
Danilo heeft vandaag echt niks gedaan. Je bij de 0-1, maar verder totaal afwezig. Die moet je eruit halen. Gimenez is in alles een betere speler
Trainer is gewoon prima. Mindere fases kan altijd, en hij moet zeker aanvallend wel iets veranderen. Maar Slot is het beste wat Feyenoord kon overkomen. Afgelopen seizoen in heel veel jaren niet zulke leuke wedstrijden met goed voetbal gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jammer vooral ook dat de tendens dan meteen maar is dat de spelers matig zijn terwijl er amper kritisch wordt gekeken naar de trainer.
Eens dat het (ook) aan de aanval ligtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:25 schreef alopio het volgende:
[..]
Aanvallend is je grootste probleem. Met Timber, Kokcu en Szymanski kom je zeker in de eredivisie wel weg, gewoon teveel kwaliteit. Probleem is dat er voorin geen bal word vastgehouden waardoor het middenveld ook niet kan aansluiten. En de aanvallers zijn matig aanspeelbaar waardoor de middenvelders teveel gaan lopen met de bal.
Danilo heeft vandaag echt niks gedaan. Je bij de 0-1, maar verder totaal afwezig. Die moet je eruit halen. Gimenez is in alles een betere speler
Vanavond was matig en NEC was matig. Daarvoor was iedereen laaiend enthousiast over Sparta en Sturm Graz.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef fetX het volgende:
Jammer dat je niet gewoon kunt zeggen dat Feyenoord (al een tijdje) matig voetbalt.
Dan moet je wellicht wat aanpassingen doen. Maar dat heeft verder allemaal weinig zin als je de huidige aanvallers laar staan. Dat is imo echt de zwakste linie waar de verkeerde spelers nu spelenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er mee wegkomt. Nou ja, tegen de kleintjes wel natuurlijk. Tegen de top 5 krijg je het simpelweg erg moeilijk. Ik zie ons in deze vorm niet even winnen van Twente terwijl dat normaal wel een zekerheidje zou moeten zijn eerlijk gezegd.
Danilo kan er gewoon geen kut van. Je zet hem zo van de bal. Hij staat altijd verkeerd, doet niet mee en kan geen medespeler bereikenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens dat het (ook) aan de aanval ligt
Gimenez rent wel weinig, maar misschien komt dat pas als ie meer wedstrijdritme opdoet. Je kan je op dit moment moeilijk voorstellen dat hij minder van waarde is dan Danilo. Het is inmiddels wel duidelijk hoe waardevol het was dat Sinisterra en Dessers de bal goed in de ploeg konden houden voorin en eigenlijk altijd voor dreiging zorgden. Nu gebeurt er veel te weinig als de bal in de aanval terecht komt
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Sinds @:coco moderator is gaat het slecht met Feyenoord. SAD.
Je ziet dit seizoen totaal nog niet de goeie dingen die je vorig seizoen wel zag. Het effectief druk zetten, de flitsende aanvallen, het creëren van kansen. Dat was allemaal de hand van Slot want dat zijn geen individuele kwaliteiten. Wat is jouw verklaring waarom dat dit seizoen niet lukt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jammer vooral ook dat de tendens dan meteen maar is dat de spelers matig zijn terwijl er amper kritisch wordt gekeken naar de trainer.
Laaiend enthousiast is echt enorm overdreven. Ook tegen PSV, Lazio, GAE, RKC en Heerenveen was Feyenoord helemaal niet zo goed. Tot nu toe kan dit team mij echt absoluut niet bekoren. Kwaliteit genoeg hoor, maar het komt er nog niet uit. Tijd? Prima. Maar er zit heel weinig vooruitgang in.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vanavond was matig en NEC was matig. Daarvoor was iedereen laaiend enthousiast over Sparta en Sturm Graz.
Je kan van dit team niet verwachten dat iedereen ten alle tijden consequent zal gaan spelen in deze fase van de competitie. We wisten dat we de schade zoveel moesten gaan beperken in de eerste seizoenshelft. En dat mag dan ook niet als een totale verrassing komen. Voor hetzelfde geld vegen we Twente aankomende zondag totaal van de mat.
Irritant ja. Het is allemaal niet zo moeilijk. Qua potentie is de selectie prima maar het is gewoon niet zo in balans. Er ontbreekt diepgang voorin en stabiliteit op het middenveld.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef fetX het volgende:
Ik vind dat mensen echt met een veel te rooskleurige bril naar het afgelopen seizoen kijken. Zal wel door die finaleplaats komen, maar toch.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je ziet dit seizoen totaal nog niet de goeie dingen die je vorig seizoen wel zag. Het effectief druk zetten, de flitsende aanvallen, het creëren van kansen. Dat was allemaal de hand van Slot want dat zijn geen individuele kwaliteiten. Wat is jouw verklaring waarom dat dit seizoen niet lukt?
Dit is gewoon niet waarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen echt met een veel te rooskleurige bril naar het afgelopen seizoen kijken. Zal wel door die finaleplaats komen, maar toch.
Zeker in de competitie was het vorig seizoen ook gewoon verschrikkelijk slecht in de meeste wedstrijden.
Dan keek jij met een te negatieve bril. Voor Feyenoord begrippen zat het gewoon erg goed in elkaar, terwijl het, net als nu, geen wereldspelers waren (behalve Sini danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen echt met een veel te rooskleurige bril naar het afgelopen seizoen kijken. Zal wel door die finaleplaats komen, maar toch.
Zeker in de competitie was het vorig seizoen ook gewoon verschrikkelijk slecht in de meeste wedstrijden.
Eens. Vorig seizoen was echt veel beter. Dit seizoen hebben we eigenlijk nog amper te weinig gekregen gezien het spel. Het is simpelweg minder goed. Niet erg, maar wel een klein beetje zorgelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar
Je was bijna iedere wedstrijd gewoon de bovenliggende partij, we hadden statistisch gezien zelfs 2e moeten eindigen volgens mij. Ik denk dat jij gewoon met een asgrauwe bril naar vorig seizoen kijkt, om onverklaarbare redenen
Ja, alleen de eindconclusie is wat verschillend.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:37 schreef Slobeend het volgende:
Volgens mij vindt iedereen hier dat Feyenoord niet zo goed speelt.
Dit spreekt niet per se tegen wat ik zeg heh, we hebben het over de Eredivisie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar
Je was bijna iedere wedstrijd gewoon de bovenliggende partij, we hadden statistisch gezien zelfs 2e moeten eindigen volgens mij. Ik denk dat jij gewoon met een asgrauwe bril naar vorig seizoen kijkt, om onverklaarbare redenen
De mentale kant is altijd zoiets ongrijpbaars, maar vorig seizoen maakten we muv Drita wel echt een vliegende start waarin gelijk heel veel wedstrijden overtuigend werden gewonnen en er een hechte kern van 14-15 spelers ontstond die elkaar heel goed konden vinden op en buiten het veld. Dit seizoen zijn er heel veel nieuwe spelers die maar bleven binnendruppelen en er is nog geen vaste kern die meer dan een paar wedstrijden samen heeft gespeeld. Dat zou een verklaring kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vorig seizoen was echt veel beter. Dit seizoen hebben we eigenlijk nog amper te weinig gekregen gezien het spel. Het is simpelweg minder goed. Niet erg, maar wel een klein beetje zorgelijk.
De gedachte achter ons spel is goed. Het materiaal is goed. Maar de zwakke punten zijn gewoon te schrijnend. We hebben twee backs en twee achterste middenvelders die naar voren rennen maar met een trage handelingssnelheid, maar de 10, spits en buitenspelers hebben geen diepgang. Gevolg is dat je je tegenstanders vast zet op hun helft zonder directe dreiging terwijl je kwetsbaar bent op de counter.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb echt geen idee meer hoe je het middenveld moet oplossen eigenlijk. Blijkbaar is Wieffer nog niet goed genoeg. Geertruida is aan de bal te slordig om op 6 te staan. Kökcü is totaal nog niet op niveau, wat ie zelf ook toegeeft. Timber is geen 6 en ook geen 10 en houdt de bal te lang bij zich. Szymanski is je beste middenvelder maar loopt steeds overal en nergens. Dilrosun lijdt veel te veel balverlies. Bijna al die spelers hebben ook een hoop kwaliteiten maar de laatste wedstrijden komen vooral de negatieve kanten naar voren.
Je zou bijna denken dat je met dit team 352 moet gaan spelen maar 433 is heilig bij Slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |