Mwoah in potentie heeft AZ het grootste regionale bereik, wat mij betreft mogen de ambities wel wat omhoogquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft liever Feyenoord dan AZ, zo'n CL premie groter dan je hele begroting schiet een club als AZ niet heel veel mee op, een topclub worden ze toch nooit.
Denk dat Ajax meer supporters heeft in de AZ regio dan AZ zelf, ze doen het verder goed hoor maar meer dan subtop zit er niet in, dat je nu boven komt drijven ligt meer aan het falen van zowel Ajax als PSV, hoe vaak komt dat voor dat die het allebei laten afweten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mwoah in potentie heeft AZ het grootste regionale bereik, wat mij betreft mogen de ambities wel wat omhoog
On Topic: Wat is nu het plan omtrent het stadion?
Het is in Alkmaar ook echt nooit uitverkochtquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Ajax meer supporters heeft in de AZ regio dan AZ zelf, ze doen het verder goed hoor maar meer dan subtop zit er niet in, dat je nu boven komt drijven ligt meer aan het falen van zowel Ajax als PSV, hoe vaak komt dat voor dat die het allebei laten afweten.
Er waren ook periodes in de Kuip dat het verre van vol wasquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is in Alkmaar ook echt nooit uitverkocht
En wat had Dickie?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:37 schreef snabbi het volgende:
Gio 1,77 en Arne 1,84. Clearly Arne > Gio
Timmeren wel aan de weg, ook Red Bull F1 vanaf dit seizoen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi nieuws, nu nog een geschikte hoofdsponsor
Vond ze ook wel mooie shirts produceren, hopelijk is de kwaliteit niet ruk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Timmeren wel aan de weg, ook Red Bull F1 vanaf dit seizoen.
Ik weet dat er best wat supporters zijn die tevreden waren met Puma. Dat vond ik dus kwalitatief echt afzichtelijke shirts.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ze ook wel mooie shirts produceren, hopelijk is de kwaliteit niet ruk.
Eens, lelijk ook. Al vond ik dat paarse uitshirt misschien wel het mooiste uitshirt ooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet dat er best wat supporters zijn die tevreden waren met Puma. Dat vond ik dus kwalitatief echt afzichtelijke shirts.
Paars?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens, lelijk ook. Al vond ik dat paarse uitshirt misschien wel het mooiste uitshirt ooit.
Ja diequote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Paars?
Bedoel je deze? Dat is geen paars toch? Ik vond dit oprecht het enige mooie shirt wat Puma heeft gemaakt voor ons:
[ afbeelding ]
Met Diergaarde Blijdorp erop was ie nog mooierquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Paars?
Bedoel je deze? Dat is geen paars toch? Ik vond dit oprecht het enige mooie shirt wat Puma heeft gemaakt voor ons:
[ afbeelding ]
Die werden na deze ‘presentatie’ nog wel iets aangepast toch?quote:
Na alle kritiek besloot Puma om Feyenoord één seizoen geen standaard meuk te geven. (lol)quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Paars?
[ afbeelding ]
Die kleine letters waren ook heel lelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Na alle kritiek besloot Puma om Feyenoord één seizoen geen standaard meuk te geven. (lol)
Al vond ik de rugnummers dat seizoen dan wel weer lelijk.
Hey Pietjequote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beetje gejat uit een ander topic maar deze mag niet verloren gaan.De Schreuder van Feyenoord.
[ afbeelding ]
Was toch al een jaar geleden nieuws ?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi nieuws, nu nog een geschikte hoofdsponsor
Hij kijkt er heel blij bijquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:16 schreef Caland het volgende:
We zijn live
Arend Martijn prefereert spa blauw boven rood
denk dat hij eerst nog even twente en az wil verslaanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slot lult erom heen of hij denkt dat Feyenoord kampioen kan worden.
is toch ook meer een type 'lopende 10' ? dus meer voor die positie danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:40 schreef hhh38 het volgende:
Hij vindt Bullaude geen alternatief voor Kokcu als die gewisseld moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |