Ik deed het om je aan te moedigenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
Wat goed dat je het gewoon hebt laten doen, @:vanyel! Ik voel me nu helemaal een lambal, want ik zeg al weken (maanden) dat ik naar de huisarts moet en ben nog steeds niet geweest.
Eens, maar het was toch echt zo. Misschien toch nog een en ander aan weefsel dat achtergebleven is na de Novasure en toen afgevoerd is? Geen idee, maar ik weet nog dat ik dat wat jammer vond, omdat ik vreesde een van die mensen te zijn waarbij het maar voor een lichte afname had gezorgd.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik zo raar. Als ze de hele zooi wegbranden, hoe ben je daarna dan nog ongesteld. Zou toch niet moeten kunnen
Als ik zo google dan hebben moderne deurschilden een schroef boven en een schroef onder, dus zonder aanpassingen 1 op 1 vervangen wordt lastig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef amaranta het volgende:
Zeg, heeft er iemand verstand van deurschilden?
Ik wil boven nieuw deurbeslag kopen. Alleen, dat gaat natuurlijk niet passen.
Zo is de situatie nu. Met het schroefgat onder de klink.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ik wil eigenlijk zoiets. Sleutelgat hoeft niet.
Dus gewoon een blind schild.
https://www.gamma.nl/asso(...)-aluminium/p/B516754
Dat gaat zeker niet passen niet zonder te boren of andere aanpassingen?
Je bedoelt die blauwe ronde toren? Als je bij burger king zit en je kijkt naar dat blauwe gevaarte, zie je iig niksquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:02 schreef Troel het volgende:
Is toevallig een van jullie al eens in het Fletcherhotel geweest in Amsterdam Zuid? Dat hotel met de glazen (!!) douche in het midden van de kamer waar ze om bekend staan.
Worden die wanden doorzichtig als je er in staat?
(ik vraag dit voor mijn vriend. Ik wil hem niet wegjagen)
Menstruatieondergoed? Voelt minder naar dan maandverband.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Nergens last van verder. En het is niet pijnlijk of heftig, geen liters bloed, dus ik maak me geen zorgen.
Ik wil er alleen vanaf.
Ik heb nog nooit maandverband gebruikt (na de bevalling uiteraard wel) omdat ik dat de duivel vind en nu loop ik er al dagen mee rond omdat ik wilde dat het helemaal stopte. Ril ende bah
Ja, van helemaal buiten naar binnen snap ik. Ik bedoel meer dat als ik onder de douche sta, dan dan buiten de douche, in de kamer niet alles zichtbaar isquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Je bedoelt die blauwe ronde toren? Als je bij burger king zit en je kijkt naar dat blauwe gevaarte, zie je iig niks![]()
Binnenkant, geen idee
Als ik zo op trip advisor kijk wordt ik er niet blij van.. De glazen wand is alleen semi-doorzichtig omdat er teveel kalkaanslag op het doucheraam zitquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, van helemaal buiten naar binnen snap ik. Ik bedoel meer dat als ik onder de douche sta, dan dan buiten de douche, in de kamer niet alles zichtbaar is![]()
![]()
Ik snap jequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, van helemaal buiten naar binnen snap ik. Ik bedoel meer dat als ik onder de douche sta, dan dan buiten de douche, in de kamer niet alles zichtbaar is![]()
![]()
Dat ga ik toch niet kopen voor iets wat ELK MOMENT kan eindigen gekkie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Menstruatieondergoed? Voelt minder naar dan maandverband.
Jouw vriend weet niet hoe jij eruit ziet?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:26 schreef Troel het volgende:
[..]
![]()
OB mini?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet kopen voor iets wat ELK MOMENT kan eindigen gekkie.
Dan bewaar je het gewoon voor momenten van ongewenst urineverliesquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ga ik toch niet kopen voor iets wat ELK MOMENT kan eindigen gekkie.
Ik ben ook helemaal in de war? Hoop je nou wel of niet dat de wand doorzichtig is? Want voor mijn vriend zou hij liever doorzichtig zijn dan niet zeg maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw vriend weet niet hoe jij eruit ziet?
Oplossingsgericht, ik hou er van.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan bewaar je het gewoon voor mijn menten van ongewenst urineverlies
Mag niet. Operatie, dus niets inwendig en niet in bad tot dit vloeien stopt. Dat is net het puntquote:
Jouw momenten daarvan,quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan bewaar je het gewoon voor mijn menten van ongewenst urineverlies
Ik zou het voor een keertje, zeker bij een relatief nieuwe vlam, ook fantastisch vindenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal in de war? Hoop je nou wel of niet dat de wand doorzichtig is? Want voor mijn vriend zou hij liever doorzichtig zijn dan niet zeg maar.
Ikzelf vind douchen in privacy dan altijd wel weer lekker.
Daar denk ik net aan jah, niet handig dusquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mag niet. Operatie, dus niets inwendig en niet in bad tot dit vloeien stopt. Dat is net het punt
Is ook wel wat zweterig hoor... voelt minder naar dat zeker. Maar het zit naar de achterkant een stuk hoger (zweet in je bilspleetquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Menstruatieondergoed? Voelt minder naar dan maandverband.
Huuu.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:29 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is ook wel wat zweterig hoor... voelt minder naar dat zeker. Maar het zit naar de achterkant een stuk hoger (zweet in je bilspleet).
En vrij kostbaar als je het mogelijk alleen nu nog nodig hebt.
Hahhaa, jawel, maar dat is anders en dan spelen hormonen mee enzo en en enquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw vriend weet niet hoe jij eruit ziet?
Dat laatstequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal in de war? Hoop je nou wel of niet dat de wand doorzichtig is? Want voor mijn vriend zou hij liever doorzichtig zijn dan niet zeg maar.
Ikzelf vind douchen in privacy dan altijd wel weer lekker.
Samen douchen achter glas dusquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahhaa, jawel, maar dat is anders en dan spelen hormonen mee enzo en en en
(het probleem zit bij mij, niet bij hem)
Dat vond het meisje van het hotel dus ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou het voor een keertje, zeker bij een relatief nieuwe vlam, ook fantastisch vinden
De douches zijn dan weer niet zo ruim dat dat heel comfortabel wordtquote:
Mijn telefoon meent op de raarste momenten te moeten beslissen dat ik aan het swypen ben en creëert dan een boel flauwekulquote:
Beter was je echt aan het swipenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn telefoon meent op de raarste momenten te moeten beslissen dat ik aan het swypen ben en creëert dan een boel flauwekul
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:50 schreef Vicky het volgende:
🥳🥳 de kozijnen zitten erin 🥳🥳
Alleen moet ik straks even naar Ikea, tijdelijke plakgordijnen halen aangezien onze rolgordijnen niet meer terug kunnen 🤐
Oh ennuhh mocht je van die geneugten van het ouderschap hebben zoals piesen in je broek als je moet hoesten of niesen... ga voor een tvt sling..
Heb 5 november een bandje gehad en geen gezeik meer 🥳
De popcorn gaat weer de kast inquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:29 schreef exode het volgende:
Jullie hadden je ook verheugd he op mijn ouderavond inzake de schooltijden. Die gaat dus niet door. Volgens mij wordt ie wel verzet.
Blijft het langer spannend
Verwijzing bij de Ha gevraagd voor de gyn, afdeling bekkenbodem. Moest formulieren invullen, dagje bijhouden hoeveel je piest/drinkt en hoe vaak je in je broek zeikt. Toen afspraak met een verpleegkundige, daarna afspraak bij de gyn. Echo gehad, ze zag een kleine verzakking. Ik kon kiezen: bekkenbodem fysio of een kleine ingreep. Fysio had ik al gehad, deed weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:56 schreef BE het volgende:
[..]Vertel eens? Want ik ben nog altijd Annelies van der Pies2.
Stuur je hem naar de burgerking en whoesj jij ff onder de douche doorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
De douches zijn dan weer niet zo ruim dat dat heel comfortabel wordt
De eerste grappen over flessen olijfolie zijn ook al gemaakt (door mijn vriend nota bene).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De site https://www.jouwbekkentherapeut.nl/ en Wil jij ook van je klachten af? Start dan met de 4 gratis video’s.
Succes maandag Tinkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:36 schreef Tink89 het volgende:
Ik lees in de tt steeds 'buuuuuren' en ben dan in de war omdat het niet over buren gaat![]()
En ik heb een enorm drukke week gehad en ben nu compleet uitgeblust. Ik kan gewoon echt niet meer. Soms is moeder zijn dan zo kut. Dat ik niet gedachteloos sollicitatiegesprekken kan inplannen (al is 4 in een week altijd wel veel, denk ik) of na een hele drukke dag echt niks meer hoef. De kinderen waren des duivels vandaag, we hadden een afspraak in het ziekenhuis 40 minuten verderop @:SQ: we hebben naar je gezwaaiden de jongste sliep vervolgens niet de hard nodige 2 uur, maar drie kwartier.
Ik ga wel enorm eng doen en zonder definitief ja op een nieuwe baan m'n baan opzeggen maandag. Als ik de ballen maandag op kantoor tenminste nog heb...
Heel herkenbaar... vooral mijn jongste kan dat heel goed...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:02 schreef LeSage het volgende:
@:Tink89 ik vind het leven met kinderen soms ook zo enorm pittig. Zeker als ik al niet helemaal lekker met mezelf ga. En dan lijken ze altijd aan te voelen dat ze nog even een schepje er bovenop moeten doen![]()
En zet ‘m op maandag! Spannende stap, maar klinkt wel alsof je er aan toe bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Lieve dames,
Graag zou ik wat advies willen, andere inzichten, wellicht een duw in de goede richting.
Vanwege lang (wellicht ook warrig) verhaal in spoiler:Geen tips, maar heel erg herkenbaar. Standaard voor dat vakgebied helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Heb ik ook gehad, heb m uiteindelijk weggedaan toen ie besloot 112 te bellen en ik m niet uit kon doenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn telefoon meent op de raarste momenten te moeten beslissen dat ik aan het swypen ben en creëert dan een boel flauwekul
Nee, dat heb ik bij mijn vorige werkgever al gebruikt door een tijdlang van 4 werkdagen naar 3 te gaan.quote:
Lieve dames,
Graag zou ik wat advies willen, andere inzichten, wellicht een duw in de goede richting.
Vanwege lang (wellicht ook warrig) verhaal in spoiler:En richting een andere baan zoeken? Niet in exact hetzelfde vakgebied, maar iets met raakvlakken, maar minder stress? Als ik het zo lees los je dit niet op met een eenmalige sabbatical en moet je wellicht een radicaal andere keuze maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Lieve dames,
Vanwege lang (wellicht ook warrig) verhaal in spoiler:Ik vraag me af of een lange vakantie hét verschil gaat maken. Dikke kans dat je al gauw net zo gestrest bent als je al was wanneer je weer aan het werk gaat. Ik heb het zelf gehad: ik werkte vrijwel altijd, ook in de avonduren, weekeindes en vakanties. Een tijdje ben ik minder gaan werken en minder verantwoordelijkheden gaan nemen, maar dat maakte eigenlijk geen verschil. In die werkomgeving werd ik toch steeds onder druk gezet om meer te doen dan goed was voor me (en m'n gezin).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een heel andere baan gaan zoeken en dat was precies wat ik op dat moment nodig had. Uiteindelijk gaf die nieuwe baan me te weinig voldoening, maar ik heb me nooit meer zo ellendig gevoeld als daarvoor. Door de relatief rustige jaren die volgden, had ik genoeg tijd en aandacht voor m'n gezin.
Nu de jongste naar de middelbare school gaat, heb ik voor een baan gekozen die meer van me vraagt. Vooralsnog bevalt dat goed.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Het krioelt hier van de mussen, pimpelmeesjes, koolmeesjes, roodborstjes, merels etc etc etc. Dan blijf ik tellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:49 schreef Mushanga71 het volgende:
Tis weer tijd voor de nationale tuinvogeltelling![]()
Had net merels in de tuin, eerst 2 vrouwtjes en joeg de een de ander wegen daarna een mannetje. Die dacht ook...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef exode het volgende:
[..]
Het krioelt hier van de mussen, pimpelmeesjes, koolmeesjes, roodborstjes, merels etc etc etc. Dan blijf ik tellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het hardop gezegd....dus Juul staat nu met een telblad bij de voortuin.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:01 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Juist gaaf![]()
Ik heb vaste bezoekers, onder andere een roodborstje. Die zich, uiteraard niet liet zien in dat halve uurtje
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:41 schreef exode het volgende:
[..]
Ik heb het hardop gezegd....dus Juul staat nu met een telblad bij de voortuin.
En B wil na de scouting ook tellen.
Dit is onze vaste bezoeker:
[ afbeelding ]
Juul heeft 100 van elk soort geteld, ik heb niet nageteldquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:27 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]![]()
Voor kids is het juist leuk én leerzaamen scheelt jou naar buiten staren
![]()
Zoon had geen zin. Weet toch niet wat voor vogels dat zijn mammaar wél de godgansedag met neus op tab zitten
Haha, Juulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:38 schreef exode het volgende:
[..]
Juul heeft 100 van elk soort geteld, ik heb niet nageteld
B is gek op dieren met name insecten maar vogels vindt ie ook wel interessant. Hij weet er ook verrassend veel van af.
De kinderen zijn hier de vogelvoer beheerders. Dus zij zorgen dat alles steeds gevuld is. Ik vind het geweldig al die vogels in de voortuin. In de achtertuin komen alleen duiven, dat vind ik echt vieze beesten.
We wonen in een oude wijk vol bomen dus we hebben nogal wat vogels (en muggen en wespen en spinnen en vleermuizen en andere beesten)
Ik heb noscapect gehaald.quote:
Dat is tzelfde. Sterktequote:
Beterschap! Hopelijk knap je snel op, maar of dat morgen al lukt...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:04 schreef Vicky het volgende:
Help! Hoe kom ik van mijn hoestbuien en koorts af? Heb het ijskoud, 39,6 op de thermometer en ik zou morgen naar Robbie Williams gaan...
Andere baan, bijv. op een financiële administratie bij een bedrijf, heb ik ook al over nagedacht. Maar dan ben je alleen met dat ene bedrijf bezig, terwijl ik het nu juist zo leuk vind om de ene keer bezig te zijn met bijv. een autobedrijf, dan weer een sportschool of een IT-bedrijf en vervolgens een bedrijf in de gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
En richting een andere baan zoeken? Niet in exact hetzelfde vakgebied, maar iets met raakvlakken, maar minder stress? Als ik het zo lees los je dit niet op met een eenmalige sabbatical en moet je wellicht een radicaal andere keuze maken.
Dat hoop ik inderdaad, dat die afstand en helemaal doen wat ik zelf wil, zonder aan werk te denken ervoor zorgen dat ik meer duidelijkheid krijg. Ik kan dus sowieso wel 6 weken achter elkaar opnemen als mijn werkgever akkoord gaat, maar (deels) onbetaald verlof is ook mogelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:36 schreef Phaidra het volgende:
Een paar weken of maanden écht afstand nemen kan wel tot meer inzicht leiden wat je nu eigenlijk wil. Ga je het werk missen, of juist niet? Is het financieel haalbaar om (deels) onbetaald verlof te nemen? Kan je via het werk cursussen volgen, zoals NLP of loopbaanadvies?
Daar ben ik ook bang voor, dat een lange vakantie niks oplevert en dat ik in no time weer in dezelfde ratrace zit.Of nog erger, dat er na bijv. 6 weken gewoon heel veel werk is blijven liggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vraag me af of een lange vakantie hét verschil gaat maken. Dikke kans dat je al gauw net zo gestrest bent als je al was wanneer je weer aan het werk gaat. Ik heb het zelf gehad: ik werkte vrijwel altijd, ook in de avonduren, weekeindes en vakanties. Een tijdje ben ik minder gaan werken en minder verantwoordelijkheden gaan nemen, maar dat maakte eigenlijk geen verschil. In die werkomgeving werd ik toch steeds onder druk gezet om meer te doen dan goed was voor me (en m'n gezin).
Ik ben een heel andere baan gaan zoeken en dat was precies wat ik op dat moment nodig had. Uiteindelijk gaf die nieuwe baan me te weinig voldoening, maar ik heb me nooit meer zo ellendig gevoeld als daarvoor. Door de relatief rustige jaren die volgden, had ik genoeg tijd en aandacht voor m'n gezin.
.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 05:58 schreef Lemijn het volgende:
Goed om iets mee te doen, Tolstoi. Als moeder heb je te maken met al die mensen die iets van je willen. Daarmee omgaan is voor de ene persoon ingewikkelder dan de ander. Ik lees in jouw rijtje vragen terug dat je erg bezig bent met die ander: vinden ze het wel goed, dat betekent het voor hen. Ik denk dat de kunst is om (te leren om) meer uit te gaan van jezelf en jouw wensen. Of 6 weken vrij daarvoor de manier is weet ik niet, maar wat heb je te verliezen? Zeker als je in die tijd op wat andere plekken zou gaan praten om te zien of de druk echt overal op die manier wordt ervaren of dat je dat denkt op basis van 2 werkplekken, lijkt me de moeite waard.
En je stelt je niet aan. Zo over jezelf denken ja nooit helpend dus neem je eigen wens serieus. Zou je zelfs hierover kunnen sparren met je leidinggevende?
Ik herken het wel hoor. Ik probeer op zware dagen mijn werk te beschouwen als middel om voor mijn gezin te zorgen. Dat helpt. Maar het is gewoon best zwaar om te werken en een gezin te hebben tegelijk. De vraag of het teveel van je vraagt, die moet je zelf proberen te beantwoorden. Zou het nog een optie voor je zijn om via de huisarts eens met een objectief iemand te sparren zoals de poh-ggz?
Ja, dat is met alle vakanties, ze vliegen voorbij en binnen een week zit je weer in dat ritme van daarvoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:28 schreef Nijna het volgende:
@:TolstoiFan, je zeurt niet!
Ik vraag me af of 6 weken vrij het verschil gaat maken, tuurlijk 6 weken rust is fijn. Maar ze zijn ook zo voorbij
Jij legt ook de vinger behoorlijk op de zere plek. Het ligt ook deels aan mezelf omdat ik het lastig vind om grenzen aan te geven. Ergens anders loop je daar natuurlijk ook tegenaan (en ben ik al eerder tegenaan gelopen toen ik voor deze carrière in het onderwijs werkzaam was).quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:40 schreef LeSage het volgende:
Moeilijk, Tolstoi. Ik kan me voorstellen dat een beetje afstand wel goed voor je kan zijn.
Toch denk ik ook dat in welk vakgebied dan ook het een deel bij jezelf ligt. Blijkbaar vind jij het moeilijk om een grens te trekken bij wat voor jou werkbaar is. Is dat na 6 weken thuis over? Zou je hier in een ander vakgebied ook last van hebben?
Misschien kan het goed zijn voor jezelf om te leren waar je ‘stop’ zegt.
Mijn vriend werkt als boekhouder en heeft een hele tijd steeds onder druk gewerkt. Hij heeft de afgelopen jaren geleerd om op tijd op de rem te stappen. Is het dan niet af, dan heeft de werkgever een probleem (bijvoorbeeld te weinig mensen voor het werk dat er ligt) en dat is niet aan vriend om zich druk over te maken (voordeel van loondienst).
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:20 schreef FlyingFish het volgende:
Tolstoi, is een gewone baan in de financiële sector niet iets voor je?Het is een optie, maar ik ben bang dat ik dan die afwisseling ga missen, die ik hiervoor ook al noemde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is inderdaad een veeleisende sector, ook door alle wet- en regelgeving.
Dames, bedankt voor het meedenken! Fijn om objectief een andere visie te krijgen. Mocht iemand nog tips hebben, graag! Ik laat het even bezinken en denk er verder over na.
Maar het idee, om na 22 jaar nog eens 22-25 jaar zo door te moeten maakt me echt benauwd, dus ik moet er wel wat mee......
Beterschap! Hopelijk knap je echt snel op, zou toch wel superjammer zijn om Robbie te missen....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:04 schreef Vicky het volgende:
Help! Hoe kom ik van mijn hoestbuien en koorts af? Heb het ijskoud, 39,6 op de thermometer en ik zou morgen naar Robbie Williams gaan...
Ja echt wel.. kijk er al zo lang naar uit...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:25 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Beterschap! Hopelijk knap je echt snel op, zou toch wel superjammer zijn om Robbie te missen....
Dat zou ik ook doen, als die-hard vegetariër wil ik geen beesten in m'n voerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:24 schreef amaranta het volgende:
Ik had een wappie aan m’n broek hangen in de supermarkt.
Hij had z’n speciale wappiebril bij zich zodat hij goed op de etiketten kon lezen of er wel insecten in zaten verwerkt
quote:Op zondag 29 januari 2023 10:25 schreef trui het volgende:
Haha BE.Lijkt me toch sterk dat een ‘groter iets’ jouw trek in frikandellen gaat beïnvloeden. Of dat die dolende zielen zich met hun uitvaartbegeleider gaan bezighouden. Maar je weet het natuurlijk nooit.
Maar de link met die mevrouw is toch enorm ver gezocht?quote:Op zondag 29 januari 2023 10:27 schreef BE het volgende:
[..]Bizar he, met vlinders ofzo kun je je er nog iets bij voorstellen.
En toch, we maken wel eens vaker een geintje 's avonds maar pakken dan toch maar een appel ofzo maar die keer dus niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |