abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207717730
@Claudia_x , wat een wending. Wel een goede! Maar erg gek dat zoiets opeens komt en weer weggaat. Kan me indenken dat je dan op je hoede blijft. Hopelijk blijft het goed gaan!

[ Bericht 1% gewijzigd door Deepfreeze op 26-01-2023 09:11:51 ]
pi_207717841
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 08:41 schreef Leandra het volgende:
Claudia, wat bizar dat zoiets zomaar kan :o
Heel fijn en hopelijk blijft het zo, maar het is tegelijkertijd ook heel eng dat je instant zo ver weg kunt zijn en dan ineens weer terug.
Hoop dat het goed blijft gaan :*
Ja, het is toch bizar dat je zonder een psychiatrische geschiedenis en enige aanleg ineens een psychose kunt krijgen? Maar het is duidelijk niet een complete verklaring voor alles wat er is gebeurd, want in de eerste fase kon ze op een bepaald moment niet meer praten of eten.

En ik ben zó moe, van alle indrukken op m'n nieuwe werk, de ziekenhuisperikelen, de schoolbezoeken. De verjaardag van dochter hebben we gelukkig goed kunnen vieren, met als sluitstuk een logeerfeest afgelopen weekeinde, maar het heeft veel van ons gevraagd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 26 januari 2023 @ 09:10:10 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207717857
:*
Komt goed.

Vergeet ook even niet hoe je afgelopen 5 jaar geweest zijn, je hebt nogal wat op je bordje gehad.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 januari 2023 @ 09:12:16 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207717876
Oh wauw Claudia! :o Wat een wending!
Het lijkt me zo ontzettend fijn dat jullie nu alsnog een kans krijgen om te zeggen wat er gezegd moet worden. O+
Ik hoop heel hard dat het iig zo blijft en dat ze niet alsnog weer terugvalt. :*

:* voor jou, het is niet weinig wat je op je bordje hebt (gehad).

Ik heb de laatste tijd redelijk wat onverwachte overlijdens meegemaakt in mijn werk en hoewel het natuurlijk voor de overledene 'fijn' is dat er geen lange lijdensweg was, vind ik het altijd zo snoeihard dat er geen kans meer is nog een keer die laatste keer heel bewust 'ik hou van je' of wat dan ook te zeggen. ;( Dat is zo voelbaar soms. ;(
pi_207718298
Pfoeh Claudia wat heftig. Fijn dat het voorbij lijkt te zijn, maar de onzekerheid is natuurlijk nog steeds naar.
Hopelijk komt er snel meer zekerheid.
En needless en makkelijk gezegd, neem je tijd, voor jezelf.
pi_207718348
Och @Claudia_x Fijn wel maar ook heel weird. Nu maar afwachten en denk ook aan jezelf :*

Nou, dat @BE, het poef, weg is ook echt niet tof ;( Ik heb dat nooit voor de laatste keer tegen mijn moeder kunnen zeggen. Nouja, zeggen wel maar of ze dat gehoord heeft...(coma)
Zal wel mede de reden zijn dat ik het héél vaak op een dag tegen zoon zeg, en vroeger tegen dochter. Weet niet, kan zomaar afgelopen zijn.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  donderdag 26 januari 2023 @ 10:25:39 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_207718711
@Claudia_x wat een bijzondere wending. Het blijft wel lastig dat er niet met zekerheid gezegd kan worden wat er gebeurd is. Heel begrijpelijk dat je moe bent. Neem vooral de tijd om te verwerken wat er de laatste periode allemaal op jullie af is gekomen. :*
  donderdag 26 januari 2023 @ 11:42:34 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_207719307
Wat een intense tijd zo, Claudia. Zo iets bijzonders is extra moeilijk om te verwerken denk ik, omdat je geen referentiekader hebt, geen idee over hoe verder, geen herkenning in de omgeving. Heel pittig en dat naast alle andere dingen. Sterkte voor jullie :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 26 januari 2023 @ 14:47:44 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_207720932
wow Claudia, wat een spectaculaire verbetering, geweldig. Al kan ik me voorstellen dat de bezorgdheid blijft, want het zou natuurlijk zomaar weer terug kunnen komen. Ook lastig dat het medisch zo lastig te verklaren/duiden is. Maar bovenal fantastisch dat jullie nu in elk geval weer/nog met haar kunnen praten. Ik hoop heel erg dat het herstel duurzaam is en dat ze zelf ook weer een beetje haar draai kan vinden. Sterkte met het bijkomen van alle heftigheid, hopelijk volgt nu een wat rustiger fase voor jullie allemaal! X
in de haak.
pi_207721638
Wat fijn dat ze weer helder is Claudia! *O* Hopelijk blijft dat zo! Blijven ze wel onderzoeken hoe het heeft kunnen gebeuren?

Toen mijn vader een delier had en een paar dagen "weg" was, werd hij ook weer helder. En vervolgens is dat op heel willekeurige momenten weer gebeurd. Dan zaten we weer met iemand die in een andere dimensie leek te zitten... We hebben nooit geweten wat de precieze oorzaak was. Hadden we dat wel, dan hadden we er destijds misschien wel op kunnen anticiperen, want het kwam elke keer zo onverwachts (en dat was echt heel eng) ;(
pi_207722284
Wat fijn Claudia! Lijkt me ook wel apart, zo spontaan dat het gekomen is, zo spontaan dat het weer verdwijnt.
Hopelijk komt het niet meer terug!

Hopelijk kun je ergens tijd voor jezelf vinden om even weer ‘bij te komen’ van afgelopen periode
  donderdag 26 januari 2023 @ 19:32:13 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207724008
Okay, ik was toch net een beetje te fanatiek aan de wandel en het reizen geweest want behoorlijk wat vocht in de benen, dus behalve de 3 dagelijkse wandelingen van 20 minuten lig ik tot de therapeute maandagochtend weer komt op bed met het voeteneind iets omhoog...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_207728284
Oei, dat is soms ook lastig om rustig aan te doen, om een goede balans te vinden tussen in beweging blijven of te veel doen. Hopelijk helpt het iets in de tussentijd met het voeteneind omhoog.

Ik zat afgelopen week op Facebook een bericht voorbij komen van een vrouw die in Turkije liposuctie had laten doen (niet voor lipoedeem maar puur cosmetisch). Maar bij haar hadden ze het niet goed gedaan. Toen ik de foto’s van de blauwe benen zag moest ik wel even aan je denken.
En ik begrijp daardoor ook des te meer dat je voor de ingreep voor de duurdere optie hebt gekozen omdat je daar een beter gevoel bij had.
(Ik snap sowieso niet dat iemand er voor kiest overigens om een dergelijke ingreep in Turkije te laten doen)
pi_207728508
Lieflijke Novasurers, hoe lang lekten jullie na na de ingreep?
Ik vond het gebeuren op zich ontzettend meevallen maar ben dit na een aantal dagen wel vrij zat al.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Redactie Frontpage donderdag 26 januari 2023 @ 23:52:05 #291
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_207729748
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond het gebeuren op zich ontzettend meevallen maar ben dit na een aantal dagen wel vrij zat al.
Lekken? Als in bloed?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_207729835
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Hoeveel dagen is een aantal? En hoe heftig de lekkage?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207730818
Ik vroeg het aan jullie :P

Beetje bloed eerst maar meer wondvochtachtig lijkt na een dag of 2. Heel lichtroze. Niet heel heftig maar wel gewoon irritant.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 27 januari 2023 @ 07:37:13 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207730957
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef hilliebillie het volgende:
Oei, dat is soms ook lastig om rustig aan te doen, om een goede balans te vinden tussen in beweging blijven of te veel doen. Hopelijk helpt het iets in de tussentijd met het voeteneind omhoog.

Ik zat afgelopen week op Facebook een bericht voorbij komen van een vrouw die in Turkije liposuctie had laten doen (niet voor lipoedeem maar puur cosmetisch). Maar bij haar hadden ze het niet goed gedaan. Toen ik de foto’s van de blauwe benen zag moest ik wel even aan je denken.
En ik begrijp daardoor ook des te meer dat je voor de ingreep voor de duurdere optie hebt gekozen omdat je daar een beter gevoel bij had.
(Ik snap sowieso niet dat iemand er voor kiest overigens om een dergelijke ingreep in Turkije te laten doen)
Volgens mij doen ze in Turkije sowieso niet aan tumescente liposuctie, en dat is bij lipoedeem wel de meest verantwoorde methode.

Maar ik zag een kliniek in Duitsland ook echt niet zitten, ik weet dat er wel een hele goede in Spanje zit, maar dan zit je daar een week of langer in een hotelkamer, plus dat ik het taalprobleem echt wel een issue vind, steeds meer ook, en dat terwijl mijn Engels aan native speaker grenst.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 januari 2023 @ 07:38:47 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207730966
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:59 schreef Vanyel het volgende:

Beetje bloed eerst maar meer wondvochtachtig lijkt na een dag of 2. Heel lichtroze. Niet heel heftig maar wel gewoon irritant.
Oi, vervelend :{
Hoe voel je je verder? :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 07:42:47 #296
5428 crew  miss_sly
pi_207730982
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 06:59 schreef Vanyel het volgende:

Dat heb ik wel een aantal dagen gehad. Niet te veel voor een inlegkruisje of klein maandverbandje. Geen pijn meer na een paar dagen.

Heb je nog pijn?
En als het niet goed voelt, kun je altijd even bellen.
pi_207731003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 07:37 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij doen ze in Turkije sowieso niet aan tumescente liposuctie, en dat is bij lipoedeem wel de meest verantwoorde methode.

Maar ik zag een kliniek in Duitsland ook echt niet zitten, ik weet dat er wel een hele goede in Spanje zit, maar dan zit je daar een week of langer in een hotelkamer, plus dat ik het taalprobleem echt wel een issue vind, steeds meer ook, en dat terwijl mijn Engels aan native speaker grenst.
Nee het was niet hetzelfde wat ze had laten doen, puur cosmetisch. Ze had ook nog iets van een facelift gedaan volgens mij, die ook mislukt was.
Maar na het verhaal over je blauwe benen moest ik er aan denken.

Ik kan me voorstellen dat je taalproblemen als barrière zou zien voor een buitenland operatie. Dan kan jouw Engels nog zo goed zijn, maar je weet niet hoe de ander z’n Engels is.
En in je moedertaal denkt en spreekt toch het makkelijkst.

Klinkt vervelend @vanyel. Hopelijk trekt het snel weg!
pi_207731317
Dank voor jullie reacties. :*

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 09:12 schreef BE het volgende:
Oh wauw Claudia! :o Wat een wending!
Het lijkt me zo ontzettend fijn dat jullie nu alsnog een kans krijgen om te zeggen wat er gezegd moet worden. O+
Ik hoop heel hard dat het iig zo blijft en dat ze niet alsnog weer terugvalt. :*

:* voor jou, het is niet weinig wat je op je bordje hebt (gehad).

Ik heb de laatste tijd redelijk wat onverwachte overlijdens meegemaakt in mijn werk en hoewel het natuurlijk voor de overledene 'fijn' is dat er geen lange lijdensweg was, vind ik het altijd zo snoeihard dat er geen kans meer is nog een keer die laatste keer heel bewust 'ik hou van je' of wat dan ook te zeggen. ;( Dat is zo voelbaar soms. ;(

Ik heb zelf dat gevoel in ieder geval nooit gehad, Tegen mijn geliefden heb ik alles gezegd wat ik wilde zeggen. Weten dat iemand overlijdt en bewust afscheid moeten nemen lijkt mij dan weer loodzwaar. Ik heb sowieso veel moeite met afscheid nemen in het dagelijks leven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207731410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 07:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oi, vervelend :{
Hoe voel je je verder? :*
^O^
Nergens last van verder. En het is niet pijnlijk of heftig, geen liters bloed, dus ik maak me geen zorgen.
Ik wil er alleen vanaf.

Ik heb nog nooit maandverband gebruikt (na de bevalling uiteraard wel) omdat ik dat de duivel vind en nu loop ik er al dagen mee rond omdat ik wilde dat het helemaal stopte. Ril ende bah :r
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 09:03:01 #300
5428 crew  miss_sly
pi_207731426
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 09:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
^O^
Nergens last van verder. En het is niet pijnlijk of heftig, geen liters bloed, dus ik maak me geen zorgen.
Ik wil er alleen vanaf.

Ik heb nog nooit maandverband gebruikt (na de bevalling uiteraard wel) omdat ik dat de duivel vind en nu loop ik er al dagen mee rond omdat ik wilde dat het helemaal stopte. Ril ende bah :r
Dat herken ik ook :D Haat aan maandverband en er dan wel mee moeten lopen.
Het is maar tijdelijk, als het goed is. En de eerste menstruatie erna was bij mij maar een tikje minder heftig. Daarna stelde het echt niets meer voor tot zelfs helemaal niet bestaand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')