Ja, het is toch bizar dat je zonder een psychiatrische geschiedenis en enige aanleg ineens een psychose kunt krijgen? Maar het is duidelijk niet een complete verklaring voor alles wat er is gebeurd, want in de eerste fase kon ze op een bepaald moment niet meer praten of eten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:41 schreef Leandra het volgende:
Claudia, wat bizar dat zoiets zomaar kan
Heel fijn en hopelijk blijft het zo, maar het is tegelijkertijd ook heel eng dat je instant zo ver weg kunt zijn en dan ineens weer terug.
Hoop dat het goed blijft gaan
Lekken? Als in bloed?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Lieflijke Novasurers, hoe lang lekten jullie na na de ingreep?
Ik vond het gebeuren op zich ontzettend meevallen maar ben dit na een aantal dagen wel vrij zat al.
Hoeveel dagen is een aantal? En hoe heftig de lekkage?quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Lieflijke Novasurers, hoe lang lekten jullie na na de ingreep?
Ik vond het gebeuren op zich ontzettend meevallen maar ben dit na een aantal dagen wel vrij zat al.
Volgens mij doen ze in Turkije sowieso niet aan tumescente liposuctie, en dat is bij lipoedeem wel de meest verantwoorde methode.quote:Op donderdag 26 januari 2023 22:29 schreef hilliebillie het volgende:
Oei, dat is soms ook lastig om rustig aan te doen, om een goede balans te vinden tussen in beweging blijven of te veel doen. Hopelijk helpt het iets in de tussentijd met het voeteneind omhoog.
Ik zat afgelopen week op Facebook een bericht voorbij komen van een vrouw die in Turkije liposuctie had laten doen (niet voor lipoedeem maar puur cosmetisch). Maar bij haar hadden ze het niet goed gedaan. Toen ik de foto’s van de blauwe benen zag moest ik wel even aan je denken.
En ik begrijp daardoor ook des te meer dat je voor de ingreep voor de duurdere optie hebt gekozen omdat je daar een beter gevoel bij had.
(Ik snap sowieso niet dat iemand er voor kiest overigens om een dergelijke ingreep in Turkije te laten doen)
Oi, vervelendquote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik vroeg het aan jullie
Beetje bloed eerst maar meer wondvochtachtig lijkt na een dag of 2. Heel lichtroze. Niet heel heftig maar wel gewoon irritant.
Dat heb ik wel een aantal dagen gehad. Niet te veel voor een inlegkruisje of klein maandverbandje. Geen pijn meer na een paar dagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik vroeg het aan jullie
Beetje bloed eerst maar meer wondvochtachtig lijkt na een dag of 2. Heel lichtroze. Niet heel heftig maar wel gewoon irritant.
Nee het was niet hetzelfde wat ze had laten doen, puur cosmetisch. Ze had ook nog iets van een facelift gedaan volgens mij, die ook mislukt was.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze in Turkije sowieso niet aan tumescente liposuctie, en dat is bij lipoedeem wel de meest verantwoorde methode.
Maar ik zag een kliniek in Duitsland ook echt niet zitten, ik weet dat er wel een hele goede in Spanje zit, maar dan zit je daar een week of langer in een hotelkamer, plus dat ik het taalprobleem echt wel een issue vind, steeds meer ook, en dat terwijl mijn Engels aan native speaker grenst.
Ik heb zelf dat gevoel in ieder geval nooit gehad, Tegen mijn geliefden heb ik alles gezegd wat ik wilde zeggen. Weten dat iemand overlijdt en bewust afscheid moeten nemen lijkt mij dan weer loodzwaar. Ik heb sowieso veel moeite met afscheid nemen in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 09:12 schreef BE het volgende:
Oh wauw Claudia!Wat een wending!
Het lijkt me zo ontzettend fijn dat jullie nu alsnog een kans krijgen om te zeggen wat er gezegd moet worden.
Ik hoop heel hard dat het iig zo blijft en dat ze niet alsnog weer terugvalt.voor jou, het is niet weinig wat je op je bordje hebt (gehad).
Ik heb de laatste tijd redelijk wat onverwachte overlijdens meegemaakt in mijn werk en hoewel het natuurlijk voor de overledene 'fijn' is dat er geen lange lijdensweg was, vind ik het altijd zo snoeihard dat er geen kans meer is nog een keer die laatste keer heel bewust 'ik hou van je' of wat dan ook te zeggen.Dat is zo voelbaar soms.
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oi, vervelend
Hoe voel je je verder?
Dat herken ik ookquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Nergens last van verder. En het is niet pijnlijk of heftig, geen liters bloed, dus ik maak me geen zorgen.
Ik wil er alleen vanaf.
Ik heb nog nooit maandverband gebruikt (na de bevalling uiteraard wel) omdat ik dat de duivel vind en nu loop ik er al dagen mee rond omdat ik wilde dat het helemaal stopte. Ril ende bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |