Is ook wel wat zweterig hoor... voelt minder naar dat zeker. Maar het zit naar de achterkant een stuk hoger (zweet in je bilspleetquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Menstruatieondergoed? Voelt minder naar dan maandverband.
Huuu.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:29 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is ook wel wat zweterig hoor... voelt minder naar dat zeker. Maar het zit naar de achterkant een stuk hoger (zweet in je bilspleet).
En vrij kostbaar als je het mogelijk alleen nu nog nodig hebt.
Hahhaa, jawel, maar dat is anders en dan spelen hormonen mee enzo en en enquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jouw vriend weet niet hoe jij eruit ziet?
Dat laatstequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:59 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal in de war? Hoop je nou wel of niet dat de wand doorzichtig is? Want voor mijn vriend zou hij liever doorzichtig zijn dan niet zeg maar.
Ikzelf vind douchen in privacy dan altijd wel weer lekker.
Samen douchen achter glas dusquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahhaa, jawel, maar dat is anders en dan spelen hormonen mee enzo en en en
(het probleem zit bij mij, niet bij hem)
Dat vond het meisje van het hotel dus ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou het voor een keertje, zeker bij een relatief nieuwe vlam, ook fantastisch vinden
De douches zijn dan weer niet zo ruim dat dat heel comfortabel wordtquote:
Mijn telefoon meent op de raarste momenten te moeten beslissen dat ik aan het swypen ben en creëert dan een boel flauwekulquote:
Beter was je echt aan het swipenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn telefoon meent op de raarste momenten te moeten beslissen dat ik aan het swypen ben en creëert dan een boel flauwekul
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:50 schreef Vicky het volgende:
🥳🥳 de kozijnen zitten erin 🥳🥳
Alleen moet ik straks even naar Ikea, tijdelijke plakgordijnen halen aangezien onze rolgordijnen niet meer terug kunnen 🤐
Oh ennuhh mocht je van die geneugten van het ouderschap hebben zoals piesen in je broek als je moet hoesten of niesen... ga voor een tvt sling..
Heb 5 november een bandje gehad en geen gezeik meer 🥳
De popcorn gaat weer de kast inquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:29 schreef exode het volgende:
Jullie hadden je ook verheugd he op mijn ouderavond inzake de schooltijden. Die gaat dus niet door. Volgens mij wordt ie wel verzet.
Blijft het langer spannend
Verwijzing bij de Ha gevraagd voor de gyn, afdeling bekkenbodem. Moest formulieren invullen, dagje bijhouden hoeveel je piest/drinkt en hoe vaak je in je broek zeikt. Toen afspraak met een verpleegkundige, daarna afspraak bij de gyn. Echo gehad, ze zag een kleine verzakking. Ik kon kiezen: bekkenbodem fysio of een kleine ingreep. Fysio had ik al gehad, deed weinig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:56 schreef BE het volgende:
[..]Vertel eens? Want ik ben nog altijd Annelies van der Pies2.
Stuur je hem naar de burgerking en whoesj jij ff onder de douche doorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
De douches zijn dan weer niet zo ruim dat dat heel comfortabel wordt
De eerste grappen over flessen olijfolie zijn ook al gemaakt (door mijn vriend nota bene).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De site https://www.jouwbekkentherapeut.nl/ en Wil jij ook van je klachten af? Start dan met de 4 gratis video’s.
Succes maandag Tinkquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:36 schreef Tink89 het volgende:
Ik lees in de tt steeds 'buuuuuren' en ben dan in de war omdat het niet over buren gaat![]()
En ik heb een enorm drukke week gehad en ben nu compleet uitgeblust. Ik kan gewoon echt niet meer. Soms is moeder zijn dan zo kut. Dat ik niet gedachteloos sollicitatiegesprekken kan inplannen (al is 4 in een week altijd wel veel, denk ik) of na een hele drukke dag echt niks meer hoef. De kinderen waren des duivels vandaag, we hadden een afspraak in het ziekenhuis 40 minuten verderop @:SQ: we hebben naar je gezwaaiden de jongste sliep vervolgens niet de hard nodige 2 uur, maar drie kwartier.
Ik ga wel enorm eng doen en zonder definitief ja op een nieuwe baan m'n baan opzeggen maandag. Als ik de ballen maandag op kantoor tenminste nog heb...
Heel herkenbaar... vooral mijn jongste kan dat heel goed...quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:02 schreef LeSage het volgende:
@:Tink89 ik vind het leven met kinderen soms ook zo enorm pittig. Zeker als ik al niet helemaal lekker met mezelf ga. En dan lijken ze altijd aan te voelen dat ze nog even een schepje er bovenop moeten doen![]()
En zet ‘m op maandag! Spannende stap, maar klinkt wel alsof je er aan toe bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:46 schreef TolstoiFan het volgende:
Lieve dames,
Graag zou ik wat advies willen, andere inzichten, wellicht een duw in de goede richting.
Vanwege lang (wellicht ook warrig) verhaal in spoiler:Geen tips, maar heel erg herkenbaar. Standaard voor dat vakgebied helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Heb ik ook gehad, heb m uiteindelijk weggedaan toen ie besloot 112 te bellen en ik m niet uit kon doenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 13:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn telefoon meent op de raarste momenten te moeten beslissen dat ik aan het swypen ben en creëert dan een boel flauwekul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |