Tis net een tandarts die moet trekken zonder verdoving... geen vaart in te krijgen en zijn gesprekspartners werken ook niet echt lekker mee..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik vind Jason echt het kneusje van de groep
Elke keer als hij met iemand praat, denk ik "ocharme die jongen" want hij bedoelt alles zo goed, maar iedereen praat achter zijn rug
Ja klopt. Hij bedoelt het goed. Ook het verdelen enzo. Maar ik herken in hem ook zeker mijn neef, die autisme heeft. Ze kunnen daar moeilijk met hem om, maar ik gun hem zijn verblijf daar!quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:58 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik vind Jason echt het kneusje van de groep
Elke keer als hij met iemand praat, denk ik "ocharme die jongen" want hij bedoelt alles zo goed, maar iedereen praat achter zijn rug
Ik zat ook te wachten tot de 2 min voorbij waren. En jij hebt ook netjes de 2 min gewachtquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:59 schreef Benny het volgende:
Ik had het topic geopend omdat het alarm ging. Mocht je een andere TT willen, @:Lillfex, dan geef je maar een gil...
Had ik ook en wilde dan op de Belg op Rob stemmen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:01 schreef Koos1958 het volgende:
Heb maar op Danny gestemd om te blijven.
Oh kun je niet meer op nl en be stemmen? Dacht in week 1 nog wel. Vorige week heb ik niet gestemd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook en wilde dan op de Belg op Rob stemmen.
Maar dat kon niet meer. Eerder kon je dubbelstemmen maar daar hebben ze iets aan gedaan nu
Heb dat nu 2x kee r gedaan, vanmorgen lukte het niet meerquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Oh kun je niet meer op nl en be stemmen? Dacht in week 1 nog wel. Vorige week heb ik niet gestemd.
Ja ik ook. 2x Ilsequote:
Het is mij net gelukt. Misschien een insectje vanochtend.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat nu 2x kee r gedaan, vanmorgen lukte het niet meer
ik ookquote:
Ik heb net bij beiden gestemd op Danny?quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat kon niet meer. Eerder kon je dubbelstemmen maar daar hebben ze iets aan gedaan nu
Nee hoor Het is goed Top gedaanquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:59 schreef Benny het volgende:
Ik had het topic geopend omdat het alarm ging. Mocht je een andere TT willen, @:Lillfex, dan geef je maar een gil...
quote:
Zo ineens was dat anders nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:08 schreef Benny het volgende:
Ze hebben het over de sleutelopdracht van Jason. Dat het vreemd was hoe hij opeens de goede sleutel vond
Ik heb 4 keer gestemd op Danny Ofwel sommigen hier op mijn werkquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb net bij beiden gestemd op Danny?
ja niet normaal..quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
Chay, je zit er bijna tot je elleboog in bij Danny
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:23 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Ik erger mij dood aan Danny
nee, hun favoriete persoon om tegen aan te trappen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:22 schreef suzi1 het volgende:
dacht ik al, maar hoopte een keer over een ander
Deze mooi-boy Danny hult met de verkeerde in 'reallife' zou hij iemand als Chayron hard uitlachen op z'n crocs en zijn kleurrijke truitjesquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:22 schreef Donna1000 het volgende:
Chay, je zit er bijna tot je elleboog in bij Danny
Dat Jason op hem heeft gestemd omdat Jason tegen Rob wil battelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:28 schreef Ireth het volgende:
Wat vertelde Rob nu over Jason aan Danny? Had volume ff lager staan..
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:28 schreef Donna1000 het volgende:
wat staat Rob nu te kletsen tegen Danny, het gesprek met Jason was heel anders
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:29 schreef Ireth het volgende:
Jason nu tegen Danny uit leggen, waar Rob bij staat..
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:29 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dat Jason op hem heeft gestemd omdat Jason tegen Rob wil battelen
Heb het net nog gedaan....misschien weer ff op de tweede proberen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat nu 2x kee r gedaan, vanmorgen lukte het niet meer
Ik zap ook meteen weg als ie begint te zwatelen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Chayron lult ook een pak melk zuur hoor
Hijs bij mij al onder NAP gezakt...quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:32 schreef Jockari het volgende:
Rob kan niet praten met Jason. Zit de jongen nog wat uit te kafferen en een schuldgevoel aan te praten.
Rob zakt met het uur op mijn meter.
Goeie samenvattingquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:32 schreef suzi1 het volgende:
moet je drm een vriend erop gooien
moet je drm stemmen op iemand er al op heeft gestaan
jij moet
jij moet zo denken
niet wat
niet dit
jij moet
aldus rob
Bij mij stijgt hij meer en meer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:32 schreef Jockari het volgende:
Rob kan niet praten met Jason. Zit de jongen nog wat uit te kafferen en een schuldgevoel aan te praten.
Rob zakt met het uur op mijn meter.
Wees blij....hij zet zichzelf te kijk en laat zich niet van zijn goede kant zien.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:33 schreef Kayro het volgende:
Whaaaahhh whaaahhhh Rob niet wijzen, niet zo je stem verheffen..
Rob opbokken!!!
Ga die jongen niet vertellen hoe hij denken moet!!!
Duzzz voor iedereen begrip, alleen voor Jayson niet🤪🤪
Allemaal worden ze loco daar. 🤪🤪quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:34 schreef Monique___ het volgende:
rob: ik ga de volgende keer de nek uitsteken en ik durf wel iemand erop te zetten die grappig en leuk is! Iemand speelt hier een rol!!
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:35 schreef suzi1 het volgende:
ik durf wel op ali te stemmen
ik durf het wel te zeggen
zei hij het ook al eens tegen ali zelf?
Andere stream kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:30 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Rob kan je even je bek houden aub!
Erger me meer en meer aan die man.....
Opoe is toch een vrouw??quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
Hij gaat volgende week zijn nek uitsteken zegt opoe.
Thuis hoop ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:35 schreef Jockari het volgende:
Hij gaat volgende week zijn nek uitsteken zegt opoe.
Wel te hopen wat een kwalquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:35 schreef Monique___ het volgende:
ben benieuwd of ze deze kant van rob laten zien op tv...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jockari het volgende:
Speciaal voor @:Mario390Heeft Mario dan een reputatie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?? Oooo je had fout naam sollyquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:40 schreef suzi1 het volgende:
ik ga niet stemmen op ali wat die is grappig en leuk
ach rot toch op
rob over jason
Volgens mij hebben ze hun gevoel gevolgd!quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:39 schreef Monique___ het volgende:
danny: ik heb er een hekel aan als mensen als schapen achter elkaar aan lopen, ga niet tegen je gevoel in.. volg je gevoel.
het was toch danny die vorige week achter mimi aanliep om te slijmen om hem te beinvloeden..
Jason kwam net naar Rob toe dat hij op Rob heeft gestemd en niet op Ali. Want Rob en Danny zijn sterk en zo kunnen ze Ilse eruit wippen, volgens Jasonquote:
ga ik zo kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:44 schreef Monique___ het volgende:
iemand dit filmpje al gezien:
https://twitter.com/yourc(...)-jw0aWOeB-2xlKD-VmLQ
leuke compilatie over rob
Vooral gezaag zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:44 schreef Monique___ het volgende:
iemand dit filmpje al gezien:
leuke compilatie over rob van de afgelopen tijd
🤣🤣😵💫quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:46 schreef Monique___ het volgende:
huispsycholoog chay voorziet jason van goede raad
Maar de mensen in de buitenwereld ook hoor denk ik Veel mensen vinden hem grappig en is verder niet met het spel bezig alleen misschien door grappig te doen Heeft veel voor anderen over plus hij maakt mensen aan het lachenquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Jason kwam net naar Rob toe dat hij op Rob heeft gestemd en niet op Ali. Want Rob en Danny zijn sterk en zo kunnen ze Ilse eruit wippen, volgens Jason
Alleeeeeen Rob zit het heeeeeeeeeeel hoog dat Ali er niet op staat. Want volgens Rob zou NL/BE moeten bepalen of Ali wel zo grappig is. De bewoners zouden hem de hand boven het hoofd houden
heb wel het idee dat chay het goed bedoeld naar jason toe.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:48 schreef Koos1958 het volgende:
Bah ik erger me kapot hoe er tegen Jason wordt gedaan. Knul is 20 en vind hem behoorlijk sterk in zijn schoenen staat. Hij is eigelijk maar behalve nu chay die hem even apart neemt en hem op dingen wijst.
Nuja, dat kan je nog ergens begrijpen dat ze het niet recht in haar gezicht zegt dat ze teveel babbelt. Chiara zegt wel steeds wat haar stoort, maar heeft wel door dat ieder zijn eigen karakter heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:48 schreef Monique___ het volgende:
voor mario:
compilatie over chiara en haar eerlijkheid
ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:59 schreef suzi1 het volgende:
ik denk zomaar dat chey vooral zijn best doet op jason in te praten. niet voor jason, maar voor zijn bontje
quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ali haat fake wimpers. Cheche had ze ook, het leken wel handvegers
Ja kan het niet volgen, maar hoop niet dat Jason er teveel in mee gaat. Hij was juist zo lekker zichzelf eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:59 schreef suzi1 het volgende:
ik denk zomaar dat chey vooral zijn best doet op jason in te praten. niet voor jason, maar voor zijn bontje
Yes bij mij ook!!quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij mij stijgt hij meer en meer.
Nee, is alleen voor de show denk ik. Er is nog geen statement geweest dat ze uit mochten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:03 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Eigenlijk hebben ze die overals nu toch voor niets aan? komen geen battles meer toch?
Het is sowieso minnetjes wat voor leeftijd ook en of het een man of vrouw is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Rob met 66 jaar een meisje van 21 belachelijk maken terwijl ze al uit huis is. Beetje minnetjes vind ik dat.
Ik denk dat ook, vlak voordat het roze team de slaapkamer inging om te "Nomineren" zei Chey tegen Danny dat hij er alles aan zou doen om het roze team niet op hem te laten gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:59 schreef suzi1 het volgende:
Team roze.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:21 schreef missmistreated het volgende:
ff vraagje (gemist): wie had de PON deze week ?
Dat denk ik wel, maar is niet bevestigd. Denk in de afl van vanavond.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:23 schreef missmistreated het volgende:
[..]
En moesten ze individueel elk 3 stemmen uitbrengen ...of ?
Wat ik er van begrepen heb moesten ze allemaal 3 stemmen uitbrengen (het roze team he)quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:23 schreef missmistreated het volgende:
[..]
En moesten ze individueel elk 3 stemmen uitbrengen ...of ?
Tja, als je een tijdje in de Joenaaitit Steets hebt gewerkt dan spiek joe lajk zis.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:30 schreef ledn81 het volgende:
Charlotte had nog honger na het eten : "Do you know why? Because i got my menstruation"
haha, alleen zeggen ze het daar niet op deze manierquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, als je een tijdje in de Joenaaitit Steets hebt gewerkt dan spiek joe lajk zis.![]()
Meek det de ket waaisquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:46 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, alleen zeggen ze het daar niet op deze manier
Ooo echtquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:49 schreef BBERTJE het volgende:
Ze hebben de spelen van karton moeten inleveren
ja en nog even later de vermelding dat 1 van zijn kinderen zo'n ding op de hele arm heeft (sleeve) maar dat had voor hem ook niet gehoeven heeft hij tegen zn kind gezegdquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:51 schreef Benny het volgende:
Rob vrij fel over ouders die hun kind al vroeg een oorbel geven: "Dat kan toch niet! Dat doe je niet! Ben je er net uit en dan krijg je zo'n ding in je oor van je ouders"
om vervolgens te melden:
"Maar dat is mijn mening. Iedereen moet doen wat hij zelf wil"
De nuance. De nuance.
lukt hier wel nog , rtl en goplay gestemdquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
lukt hier wel nog , rtl en goplay gestemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoelde hij daarmee? Ik heb het even gemist.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:01 schreef Monique___ het volgende:
gatverdamme ik hoor rob weer over een verhaal dat hij op terrasje zit ' en dan komt er een leuk meisje en dan is het van hupsakee'
quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:01 schreef Benny het volgende:
Rob is zooooooo aanwezig. De hele dag al.
Of ligt dat aan mij?Niet anders dan anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zwart zieltje... beetje akelig gedrag tov diegenen die zich niet kunnen verdedigen. Zegt veel over je man.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:09 schreef Koos1958 het volgende:
Rob met 66 jaar een meisje van 21 belachelijk maken terwijl ze al uit huis is. Beetje minnetjes vind ik dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zullen zien hoe ie in de uitzending neergezet wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:56 schreef Ptr67 het volgende:
Begin te denken dat productie Rob ook zat is... al heel de dag met zijn negatieve uitspattingen continu in beeld te brengen.
Mij niet gelaten hoor...
quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:55 schreef Kodiak100 het volgende:
goh ineens 3 keer zo duur geworden? meisje had wel even wat meer research mogen doen dan zomaar een bedel actie startenquote:
Te hopen dat Rob dit niet ziet, anders heeft Ilse ook al afgedaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ilse gaat los, samen met ali liedje zingen
Nah nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gavond Cos![]()
zou het gedrag van Rob een secret mission zijn ?
zolang este kinsquote:
En die olie gaat straks door de gootsteen, gebeurd elke middag en elke avond en BB heeft niet door dat dat de problemen veroorzaakt van de verstoppingen in het rioolquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En hij doet er vaak ook nog zout in de olie.....
Echt, gelukkig stolt het niet maar niemand doet dat toch thuis?? Is er niet eentje die zegt niet doen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
En die olie gaat straks door de gootsteen, gebeurd elke middag en elke avond en BB heeft niet door dat dat de problemen veroorzaakt van de verstoppingen in het riool
Hier staan de filmpjes van de nominatiesquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:30 schreef Ptr67 het volgende:
Heb je nomies voor mij... tatataratataaa
ooheeeyooo
Er is er net 1 exit gegaan bij die andere RLS.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
nog een nieuwe bewoner graag, eentje met russische roots![]()
Ze lijkt er wel vies van, ze kan niet kneden misschien moet ze ff 2 handjes gebruikenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara is bezig met een experimentje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begin ietwat allergisch te worden voor de stem / manier van praten van chiara merk ik... geen idee waardoor, maar het irriteert mequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Chiara is bezig met een experimentje
quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef Jockari het volgende:
ik weet niet waarom maar de deze toch er in heb gestemd. Komt hij/zij nog met iets verrassend ?haar kracht is imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ze niet mee gaat in dat hysterische
dr eigen plan trekt
tijd neemt voor dingen
en met name Jason "normaal "" benaderd behandeld
ze zei eerder vd week o.i.d ..kan niet tegen rauw vlees of plakkerig aan mn vingersquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:50 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel vies van, ze kan niet kneden misschien moet ze ff 2 handjes gebruiken
Ikke niet, ik hou d'r vanquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin ietwat allergisch te worden voor de stem / manier van praten van chiara merk ik... geen idee waardoor, maar het irriteert me
je bent maar straks uit de ust te bringenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik begin ietwat allergisch te worden voor de stem / manier van praten van chiara merk ik... geen idee waardoor, maar het irriteert me
Klopt! Ook gezien ... ze heeft meer vreemde dingen🙄quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze zei eerder vd week o.i.d ..kan niet tegen rauw vlees of plakkerig aan mn vingers
ZENDER CHECK!! Slaapt🤣🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:04 schreef Angel79 het volgende:
Wat voert ali daar eigenlijk uit?
Zie hem alleen maar vreten,bankhangen of slapen
quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent maar straks uit de ust te bringen
⛔️quote:
🫤quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob over Ilse
dr zit zoveel geur of kleur aan
verder over Danny , mensen denken misschien leuke body
Rob heeft er wel vertrouwen in te blijven
Bart maakt wel kans Rob nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Bart en Rob denken weinig kans te maken op de winst.
Is me al een paar keer opgevallen dat Bart vooral aan het luisteren is in diverse gesprekken maar meestal geen eigen mening uitdrukt. Camera's spelen een rol denkt ie wellicht.quote:
ik ga m'n eigen quoten...quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:31 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Is me al een paar keer opgevallen dat Bart vooral aan het luisteren is in diverse gesprekken maar meestal geen eigen mening uitdrukt. Camera's spelen een rol denkt ie wellicht.
verstandigquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:32 schreef Lillfex het volgende:
Bart denkt bij zichzelf laar Rob maar lullen ik zeg maar niets
Je zegt wel de waarheid hahaquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:33 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
ik ga m'n eigen quoten...
Rob aan het mopperen, en Bart begint ineens over de warmte in de hottub lol
Denk ik ook. Grote kanshebber is volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:22 schreef engine het volgende:
Bart en Rob denken weinig kans te maken op de winst.
Hier kan ik me wel bij aansluitenquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk ik ook. Grote kanshebber is volgens mij
• Jayson. Eerlijk en oprecht in zijn uitspraken. Sterke speler.
• Ali: glipt momenteel overal tussendoor met zijn verhaaltjes. Tot dit ook doorprikt wordt door enkele bewoners. Geen finale vermoed ik.
• Charlotte serieuse positieve twist na vertrek van Chelsea.
• Chiari te dubieus op dit moment.
• Bart is harde werker, maar gaat het strijdspel niet op tijd in zien.
• Chayron is vogel voor de kat met zijn "levenswijsheid" en zal zoals Jolien de finale niet halen.
• Ias, nog onduidelijk, maar loopt als vogel zonder kop door het huis.
• Jacqueline, ook onduidelijk, maar lijkt een stevige dame in het huis.
• Michelangelo: toffe kwiet, lieve jongen, maar gaat het spel ook te laat uit het oog verliezen. Te braaf
• Ilse: erg onduidelijk. Is momenteel de dode duif in huis. Kan zij nog iets in gang steken ? Ik betwijfel het, maar hoop er op. Anders zou die toch niet gecast zijn.
• Lindsey; aanvankelijk toffe madam, maar gaat nu voorlopig in het grijs. Valt in niks meer op.
• Rob; heeft vandaag zijn kansen verbrand door zijn rancuneuze uitvallen na zijn nominering.
• Danny: blijft kanshebber. Onduidelijk wat zijn doel is. Vooral overal voordeel uithalen bij de bewoners.
• Jolien: glipt overal smoothfull tussendoor, maar zal net voor de finale er uit gewipt worden.
dubelus du ookquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
• Ali: glipt momenteel overal tussendoor met zijn verhaaltjes. Tot dit ook doorprikt wordt door enkele bewoners. Geen finale vermoed ik.
• Chayron is vogel voor de kat met zijn "levenswijsheid" en zal zoals Jolien de finale niet halen.
• Michelangelo: toffe kwiet, lieve jongen, maar gaat het spel ook te laat uit het oog verliezen. Te braaf
• Ilse: erg onduidelijk. Is momenteel de dode duif in huis. Kan zij nog iets in gang steken ? Ik betwijfel het, maar hoop er op. Anders zou die toch niet gecast zijn.
• Lindsey; aanvankelijk toffe madam, maar gaat nu voorlopig in het grijs. Valt in niks meer op.
• Rob; heeft vandaag zijn kansen verbrand door zijn rancuneuze uitvallen na zijn nominering.
• Danny: blijft kanshebber. Onduidelijk wat zijn doel is. Vooral overal voordeel uithalen bij de bewoners.
• Jolien: glipt overal smoothfull tussendoor, maar zal net voor de finale er uit gewipt worden.
Je ziet toch graag vrouwen in bikini of niet ? Anders stuur ik er nog van de mannen door.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
dubelus du ook
hoezo zend je me en video waar ch
in hottub gaat? moet je me erklren
Nog niet op gelet...quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:53 schreef suzi1 het volgende:
Over het algemeen groeit er uit 1 haarzakje ook maar 1 haartje. Uitzonderingen hierop zijn de haarzakjes van de oksel- en schaamgebieden. Daar kunnen uit n zakje wel twee of drie haartjes groeien!
Tweelingharen🙄🤨quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:53 schreef suzi1 het volgende:
Over het algemeen groeit er uit 1 haarzakje ook maar 1 haartje. Uitzonderingen hierop zijn de haarzakjes van de oksel- en schaamgebieden. Daar kunnen uit n zakje wel twee of drie haartjes groeien!
Nee Mario heeft ons verteld dat hij op Jacqueline valt hij noemt haar een Gilf wat betekend volgens hem Grandmother I like F*ckquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je ziet toch graag vrouwen in bikini of niet ? Anders stuur ik er nog van de mannen door.
Jacqueline heeft wel iets als vrouw vind ik ook.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee Mario heeft ons verteld dat hij op Jacqueline valt hij noemt haar een Gilf wat betekend volgens hem Grandmother I like F*ck
mann in bikini? schies ik me dood dann, cha heeft maar bijna en brett met w.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Je ziet toch graag vrouwen in bikini of niet ? Anders stuur ik er nog van de mannen door.
hou opquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nee Mario heeft ons verteld dat hij op Jacqueline valt hij noemt haar een Gilf wat betekend volgens hem Grandmother I like F*ck
heb ik gezien op joetoep!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bart verteld over tsjernobyl
mooii verhaal.. hoe en wat huidig en de ellende die het heeft gebracht
de kleding die daar nog ligt van o.a. Brandweer personeel
wat het in de grond/aarde heeft gedaan
het bos .. /de straling
het rode bos
Nu versta ik er geen ballen van, behalve dat ik u dood moet schieten als mannen bikini aan hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
mann in bikini? schies ik me dood dann, cha heeft maar bijna en brett met w.
de apres ski viel wat tegenquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:00 schreef engine het volgende:
Lekker skin in Tsjechi. Rob heeft erover gehoord van de gasten.
Bizar en akward dit is het begin van iets nieuws..quote:
Goh wat gek.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de apres ski viel wat tegen
Waren zeker geen leuke serveerstertjesquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de apres ski viel wat tegen
Chiara droeg vandaag sportbh tijdens het zonnen maar nog geen bikiniquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
mann in bikini? schies ik me dood dann, cha heeft maar bijna en brett met w.
nee iik schies me dood als ik en mann in bikini ziequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nu versta ik er geen ballen van, behalve dat ik u dood moet schieten als mannen bikini aan hebben.
Soms typ jij voorbeeldig nederlands, andere keren steenkolen-oostenrijks. Ik kan niet meer volgen.
Nee ik zie het toch anders...quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
geurvlag uitquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:04 schreef Kayro het volgende:
Wtf smorgens bakt chiara zelfstandig een brood en nu staat ze bij Danny een beetje dom en hulpbehoevend
Zaagsel is ook hout ja!quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee iik schies me dood als ik en mann in bikini zie
ik bedoel cha heeft bijna geen hout
mooi zo beter zoquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara droeg vandaag sportbh tijdens het zonnen maar nog geen bikini
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik ook volgen, maar de volgende weken zullen veel duidelijkheid brengen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee ik zie het toch anders...
De medebewoners irriteren zich aan jason bijvoorbeeld
Dus zal iedere x genomineerd worden
Ali doet naief is het niet
Charlotte leek even te veranderen na vertrek chelsea maar valt toch weer in oude schreeuwerige patroon , met vreemde dingen zoals een zelf opgenomen kreet/zang af te spelen als ze in hottub gaat
Chiara... vind ik juist een sterke speler
Bart blijft er lang inzitten omdat men denk hem nodig te hebben met zijn mac guyver oplossingen
Chayron zeilt mee op de vleugels van andere
Ias durf ook ik niks over te zeggen
Jaqueline...onduidelijk
Michelaangelo...juist een hele sterke speler... kijk maar naar de nominaties van vorige week
Ilse vliegt er uit as zaterdag
Lindsey... voegt niets toe
Rob..ik zie zijn kansen niet vergasn want wat hij zei ocer jason is wat de andere zachtjes denken
Danny ..mooiboy... meer dan dat voegt hij miet toe
Misschien sterk in spelletjes...maar tot nu toe vind ik zijn kracht best meevallen
Jolien erg op de achtergrond.. wat haar een makkelijk prooi maakt om te nomineren... je mist het niet..
succes!quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:09 schreef Ireth het volgende:
Ah storytell vanuit de hottub![]()
* Ireth switcht streams...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |