Ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar charlotte staat er deze keer niet op, had ik niet verwacht
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemdquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef bpi het volgende:
Namen zijn bekend. Denk dat BB er nog wel iets op gaat verzinnen.
ik twijfel ook nog, want heb nergens gehoord dat ze het op deze manier mogen doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemd
Denk dat het zoiets gaat zijn. Anders laat hij het toch niet zien. Mss nog een vrijstelling in de wall of nog een game om vrijstelling. Afwachten dus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemd
klopt, maar we hebben ook niet gehoord dat het niet mag, de roze groep is gisteren naar DBK geroepen dus daar zal het wel besproken zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik twijfel ook nog, want heb nergens gehoord dat ze het op deze manier mogen doen.
Nah, het publiek moet gewoon weer een keuze maken tussen 3 mensen.. vorig jaar was er geloof ik 1x een uitzondering... weet ik niet meer zekerquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:20 schreef bpi het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets gaat zijn. Anders laat hij het toch niet zien. Mss nog een vrijstelling in de wall of nog een game om vrijstelling. Afwachten dus.
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, het publiek moet gewoon weer een keuze maken tussen 3 mensen.. vorig jaar was er geloof ik 1x een uitzondering... weet ik niet meer zeker
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..
En dan hopen dat ilse de vrijstelling krijgt![]()
en nee ik vind haar niet leuk om te zien en helemaal niet om te horen klagen,.. maar gewoon.. om dada eruit te krijgen
Alles om dada uit te zwaaienquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..
En dan hopen dat ilse de vrijstelling krijgt![]()
en nee ik vind haar niet leuk om te zien en helemaal niet om te horen klagen,.. maar gewoon.. om dada eruit te krijgen
nee maar als ze zelf zou weggaan komt er hopelijk nog een nieuwe inquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komen
ze kan best blijven als schoonmaaksterquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komen
Voor zover ik heb begrepen is dit de PON, dus team roze heeft PON, zoiets hoorde ik toen ze gisteren uit DBK kwamenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:35 schreef Hunter het volgende:
Het is helemaal niet zeker of ze er wel drie mogen nomineren. Misschien komt er ook nog een power of nomination die twee anderen kan nomineren.
Dit had ik ook zo begrepen en volgens mij de bewoners ookquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dit de PON, dus team roze heeft PON, zoiets hoorde ik toen ze gisteren uit DBK kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja dat heb ik dus ook Ik ben het gezeik van de ouderen over de jongeren een beetje zat Verdiep je toch eens in de jongeren. Ben blij dat Bart daar niet aan meedoetquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:31 schreef BB-King het volgende:
Rob, Ilse en Danny unaniem gekozen door team roze?
Dan krijgt Rob sowieso mijn stem(men).
Snap dat mensen Danny eruit willen hebben maar ik zie liever Ilse vertrekken.
Leuk dat ze af en toe labiel oogt maar verder voegt het helemaal niks toe aan BB.
Danny kan nog voor een beetje actie zorgen. Programma heeft een "bad guy" nodig.
Die gaat er heus nog wel uit in een volgende nominatieronde.
Alles op zijn tijd.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef rinardo het volgende:
?? whatsup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef rinardo het volgende:
Jammer, ik was net zo blij dat er weer streamverslagen waren. Maar ik begrijp je irritatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Nooitquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef spapaars het volgende:
Wanneer zullen ze eens slagen de 2 streams gelijktijdig te laten lopen?
Zolang het niet dezelfde zijn valt het niet zo op, meer van dat dusquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef spapaars het volgende:
Wanneer zullen ze eens slagen de 2 streams gelijktijdig te laten lopen?
Ze zijn gisteren met zijn allen in de dbk geweest, neem aan dat ze daar wel uitleg hebben gekregen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:35 schreef Hunter het volgende:
Het is helemaal niet zeker of ze er wel drie mogen nomineren. Misschien komt er ook nog een power of nomination die twee anderen kan nomineren.
Als wij nou eens uitleg kregen, dat zou beter zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren met zijn allen in de dbk geweest, neem aan dat ze daar wel uitleg hebben gekregen?
Zal wel toeval zijn, maar wanneer ik kijk is het 1 situatie op beiden streams.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zolang het niet dezelfde zijn valt het niet zo op, meer van dat dus
Stream 2 loopt wel voorquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel toeval zijn, maar wanneer ik kijk is het 1 situatie op beiden streams.
Dat is nog nooit eerder zo erg geweest, stream 2 doet voor spek en bonen mee.
Geweldig.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stream 2 loopt wel voor
En nu SL op 1
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
agh Danny weer genomineerd dat geeft hoop![]()
![]()
Ik heb zoiets nou nooit uitgesproken, ja heb slecht geslapen ben lamlendig maar zet je er lekker overheen en stel je niet zo aan met je heb geen energie om te praten ook hahahquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara zeurt wel hoor geen energie enzo niet een gesprek en daarna een proef kunnen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |