Ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar charlotte staat er deze keer niet op, had ik niet verwacht
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemdquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef bpi het volgende:
Namen zijn bekend. Denk dat BB er nog wel iets op gaat verzinnen.
ik twijfel ook nog, want heb nergens gehoord dat ze het op deze manier mogen doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemd
Denk dat het zoiets gaat zijn. Anders laat hij het toch niet zien. Mss nog een vrijstelling in de wall of nog een game om vrijstelling. Afwachten dus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemd
klopt, maar we hebben ook niet gehoord dat het niet mag, de roze groep is gisteren naar DBK geroepen dus daar zal het wel besproken zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik twijfel ook nog, want heb nergens gehoord dat ze het op deze manier mogen doen.
Nah, het publiek moet gewoon weer een keuze maken tussen 3 mensen.. vorig jaar was er geloof ik 1x een uitzondering... weet ik niet meer zekerquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:20 schreef bpi het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets gaat zijn. Anders laat hij het toch niet zien. Mss nog een vrijstelling in de wall of nog een game om vrijstelling. Afwachten dus.
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, het publiek moet gewoon weer een keuze maken tussen 3 mensen.. vorig jaar was er geloof ik 1x een uitzondering... weet ik niet meer zeker
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..
En dan hopen dat ilse de vrijstelling krijgt![]()
en nee ik vind haar niet leuk om te zien en helemaal niet om te horen klagen,.. maar gewoon.. om dada eruit te krijgen
Alles om dada uit te zwaaienquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..
En dan hopen dat ilse de vrijstelling krijgt![]()
en nee ik vind haar niet leuk om te zien en helemaal niet om te horen klagen,.. maar gewoon.. om dada eruit te krijgen
nee maar als ze zelf zou weggaan komt er hopelijk nog een nieuwe inquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komen
ze kan best blijven als schoonmaaksterquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komen
Voor zover ik heb begrepen is dit de PON, dus team roze heeft PON, zoiets hoorde ik toen ze gisteren uit DBK kwamenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:35 schreef Hunter het volgende:
Het is helemaal niet zeker of ze er wel drie mogen nomineren. Misschien komt er ook nog een power of nomination die twee anderen kan nomineren.
Dit had ik ook zo begrepen en volgens mij de bewoners ookquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:38 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dit de PON, dus team roze heeft PON, zoiets hoorde ik toen ze gisteren uit DBK kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja dat heb ik dus ook Ik ben het gezeik van de ouderen over de jongeren een beetje zat Verdiep je toch eens in de jongeren. Ben blij dat Bart daar niet aan meedoetquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:31 schreef BB-King het volgende:
Rob, Ilse en Danny unaniem gekozen door team roze?
Dan krijgt Rob sowieso mijn stem(men).
Snap dat mensen Danny eruit willen hebben maar ik zie liever Ilse vertrekken.
Leuk dat ze af en toe labiel oogt maar verder voegt het helemaal niks toe aan BB.
Danny kan nog voor een beetje actie zorgen. Programma heeft een "bad guy" nodig.
Die gaat er heus nog wel uit in een volgende nominatieronde.
Alles op zijn tijd.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef rinardo het volgende:
?? whatsup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:40 schreef rinardo het volgende:
Jammer, ik was net zo blij dat er weer streamverslagen waren. Maar ik begrijp je irritatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Nooitquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef spapaars het volgende:
Wanneer zullen ze eens slagen de 2 streams gelijktijdig te laten lopen?
Zolang het niet dezelfde zijn valt het niet zo op, meer van dat dusquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef spapaars het volgende:
Wanneer zullen ze eens slagen de 2 streams gelijktijdig te laten lopen?
Ze zijn gisteren met zijn allen in de dbk geweest, neem aan dat ze daar wel uitleg hebben gekregen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:35 schreef Hunter het volgende:
Het is helemaal niet zeker of ze er wel drie mogen nomineren. Misschien komt er ook nog een power of nomination die twee anderen kan nomineren.
Als wij nou eens uitleg kregen, dat zou beter zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn gisteren met zijn allen in de dbk geweest, neem aan dat ze daar wel uitleg hebben gekregen?
Zal wel toeval zijn, maar wanneer ik kijk is het 1 situatie op beiden streams.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Zolang het niet dezelfde zijn valt het niet zo op, meer van dat dus
Stream 2 loopt wel voorquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel toeval zijn, maar wanneer ik kijk is het 1 situatie op beiden streams.
Dat is nog nooit eerder zo erg geweest, stream 2 doet voor spek en bonen mee.
Geweldig.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stream 2 loopt wel voor
En nu SL op 1
quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
agh Danny weer genomineerd dat geeft hoop![]()
![]()
Ik heb zoiets nou nooit uitgesproken, ja heb slecht geslapen ben lamlendig maar zet je er lekker overheen en stel je niet zo aan met je heb geen energie om te praten ook hahahquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara zeurt wel hoor geen energie enzo niet een gesprek en daarna een proef kunnen doen.
Onenigheid tussen lindsey en Ilsequote:Op woensdag 25 januari 2023 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff een vraag
gister i de uitzending Ilse traantjes
over iemand die lelijk tegen haar doet..?
wie is mn vraag ??
oke thnxs.. idee waarover ?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Onenigheid tussen lindsey en Ilse
3 jaar niet schoon gemaaktquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:02 schreef freaky40 het volgende:
Wat doet BB daar allemaal van wat wij allemaal niet zien, in die DBK dat hij nu zo smerig is....peeskamer?
Snurken van lindsey en dat Ilse haar er wakker gemaakt had en lesley noemdequote:Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke thnxs.. idee waarover ?
Doe eerst "zielige" Rob maar, dat gemekker over die knie ben ik wel zat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:07 schreef ledn81 het volgende:
Wie stemt deze memeqeeun nou naar huis![]()
[ afbeelding ]
Wij doen niet meequote:Op woensdag 25 januari 2023 12:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Als wij nou eens uitleg kregen, dat zou beter zijn
En nu klagen bij Jolien... ze trekt m niet..quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:11 schreef ledn81 het volgende:
Chiara is vast op dr teentjes getrapt dat Danny genomineerd is. Jason kwam even naar buiten en ze vroeg "Ben je niet geschokt over wie erop staan?"
Jason : "Ik heb 6x 3 briefjes gezien met namen erop en we zouden het er toch niet meer over hebben. Je wil het er toch over hebben? Zou ik niet doen...."
Jason loopt weg ondertussen..
Chiara : "Loop door...."
Verdorie ik schrok me rotquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:07 schreef ledn81 het volgende:
Wie stemt deze memeqeeun nou naar huis![]()
BB : "Ilse controleer je microfoon... "
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt wat een vreselijke doosquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:13 schreef Ireth het volgende:
Ik kan chiara steeds minder handelen... die denkt serieus dat ze de Qeeun Queen is
D3ze vrouw kost mij zoveel energie... 60%🤪🤪quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie is deze zielige verkleurde Wokkel?
Moet dat niet lekker terug naar huis!
[ afbeelding ]
Eerst breken die handel, die kan nog wel voor wat sensatie zorgen hopelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
ze had voor het eerst een goede nacht zei ze eerder vandaag rest van de week slaapt ze maar 4 uur per nachtquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Slaapt slecht, irriteert zich en meer van dat
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:14 schreef Kayro het volgende:
[..]
D3ze vrouw kost mij zoveel energie... 60%🤪🤪
Hebben we tenminste weer een echte Queenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:13 schreef Ireth het volgende:
Ik kan chiara steeds minder handelen... die denkt serieus dat ze de Qeeun Queen is
D3ze vrouw kost mij zoveel energie... 60%🤪🤪quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[ afbeelding ]
Die is vooral moe van d'r eigen.. grote klagers in tegenstelling tot kleine kinderen doen deze kids niet precies wat zij wil...quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:14 schreef Monique___ het volgende:
ze is dus heeeel moe door jason , hij bedoeld het niet slecht maar WAAUWWW
Ze snapt niet hoe hij gestemd heeft. Weer over Jason.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara is niet tevreden
Er is raar gestemd
Eensquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:19 schreef BB-King het volgende:
Chiara was precies wat deze BB nodig had.
Dit soort streams zijn toch heerlijk om te kijken.
VRAAG: Bestaat er zoiets als een rode kaart bij BB ??quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:21 schreef Monique___ het volgende:
Nou ze bespreken met mimi gewoon de nominaties.. dat moet jason weten..
Vast wel, maar niet openlijk, er is geen duidelijke regel dat het een rode kaart op levertquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:22 schreef Kayro het volgende:
[..]
VRAAG: Bestaat er zoiets als een rode kaart bij BB ??
geweld/dingen slopenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:22 schreef Kayro het volgende:
[..]
VRAAG: Bestaat er zoiets als een rode kaart bij BB ??
Ja maar die had wel over LEGO gelopen weet je wel!quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Die weet je wel gluurder mocht ook blijvendus je kan een hoop maken volgens mij.
Ze zei van de week ook iets zinnigs... een stem zegt bij verlies slapen jullie buiten, en we doen het ook gewoon... wat als we het niet zouden doen...quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geweld/dingen slopen
is toedeledokie
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:30 schreef b_engeltje het volgende:
Ze vinden het ook gewoon om tampons door de wc te spoelen...???
Nee bart is veels te oud...quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel een romance aankomen tussen Bart en Chiara aan komen
Ik weet het, daarom ook dequote:Op woensdag 25 januari 2023 13:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee bart is veels te oud...
Ze vind hem leuk als vader figuur zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ilse zegt sorry tegen Charlotte - 24 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemiddag, enkele aardige fragmenten van gisteren ....![]()
[ afbeelding ]
Charlotte over haar aanvaring met Ilse - 24 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Ilse zegt sorry tegen Charlotte - 24 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij als oud streamer weet ook wel beterquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze zei van de week ook iets zinnigs... een stem zegt bij verlies slapen jullie buiten, en we doen het ook gewoon... wat als we het niet zouden doen...
Kijk van dat soort gedachtes, wat zou kunnen lijden tot leuke tv
Hou ik gewoon..brengt wat leven in de brouwerij
het zijn schaapjes die samen met febo tv maken
dus dat hakken int zand en kijken als groep wat er gebeurd
is voor ons een lange slock
en een gesprekk tussen de programma makers en de cast![]()
Jolien en Chiara vinden Jacqueline een leuke vrouw.
Chiara had meteen al een beter gevoel bij haar dan Charlotte.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
ja en jolien beaamt het ook nog.. heeft meer klik met chiara.. had ik ook niet verwacht.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chiara zou buiten nooit met Charlotte om gaan
ze is to mutch
te veel praten te veel ik
en weer draaien , ze is echt lief, doet veel
maar heb die conectie gewoon niet
zo fladdert Chiara .. hendige skills
ff gossipeh /afbranden
om vervolgens zeggen iemand is lief en aardig
chiara is echt een slimme snake![]()
Als ze dat niet zouden doen staan de koffers klaar en krijgen we een vrijwillig vertrek zoals in 2021quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze zei van de week ook iets zinnigs... een stem zegt bij verlies slapen jullie buiten, en we doen het ook gewoon... wat als we het niet zouden doen...
Kijk van dat soort gedachtes, wat zou kunnen lijden tot leuke tv
Hou ik gewoon van..brengt wat leven in de brouwerij
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Terror Jaap?quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie was het ook al weer die het huis niet wilde verlaten? Ben zijn naam kwijt.![]()
Jawel en niet biiten slapen is ook het extreme... maar gewoon "bb het ff moeilijker maken"quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jij als oud streamer weet ook wel beter
het zijn schaapjes die samen met febo tv maken
dus dat hakken int zand en kijken als groep wat er gebeurd
is voor ons een lange slock
en een gesprekk tussen de programma makers en de cast
Ik herinner me die jongen... was uit de bb met die zwangere vrouw... die was ook niet zo braaf... en dat vond ik geweldig...het was net die grens opzoeken
En bart uit de eerste bb was ook niet de braafste... net dat...tis maar net hoe je opdrachten interpeteerd....idee![]()
oeh das oud BBquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie was het ook al weer die het huis niet wilde verlaten? Ben zijn naam kwijt.
een man .. had kids thuis
droeg zn shirt met label aan de voorkant
oogde als pastoor
ind dat was om te gieren toen![]()
Ik heb nog eens gezocht Edquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oeh das oud BB
een man .. had kids thuis
droeg zn shirt met label aan de voorkant
oogde als pastoor
ind dat was om te gieren toen![]()
En Jolien praat iedereen naar de mond. Komt nog als een boemerang terug denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja en jolien beaamt het ook nog.. heeft meer klik met chiara.. had ik ook niet verwacht.
chiara is echt een slimme snake![]()
Lekker voor het programma, beetje drama de tent inquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:36 schreef Benny het volgende:
Chiara is echt van het roddelen en stoken![]()
En dat op 2 streamsquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:36 schreef Benny het volgende:
Chiara is echt van het roddelen en stoken
https://twitter.com/bigbr(...)-SbgNvo4_PjuzJAoQUwA
Big Brother
@bigbrothernlbe
Bedankt voor alle fantastische hints. Zorg ervoor dat je om 14u klaar zit om te zien hoe Bart het Secret Room spel speelt! #bigbrothernlbe #secretroom![]()
Stond er vorige week ook. Toen werd het na 16:00quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
om 14 uur speelt bart het spel staat op twitter![]()
zal je juf maar zijn.. kan niet tegen geluiden/ drukte , irriteert zich aan van alles en iedereen en dat gestookquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:36 schreef Benny het volgende:
Chiara is echt van het roddelen en stoken![]()
Ok dat is het extreme..maar een beetje bb uitdagen... dat mag best en geeft buiten het boekje senario'squote:Op woensdag 25 januari 2023 13:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
o jaaa
ik ga niet!
handen in zn zij![]()
Jacqueline verteld even hoe je kan bezuinigen
5 honden en overal lid zijn om te streamen
daar kan je op besparen
meid .. doe ff normaal.. vooroordeel
"betreft een tv programma![]()
En ze gaan net weer lunchen om 14u. Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:37 schreef Monique___ het volgende:
om 14 uur speelt bart het spel staat op twitter![]()
![]()
Jonnie boer in de keukenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En ze gaan net weer lunchen om 14u. Hoe krijgen ze het voor elkaar![]()
![]()
dit zijn toch de laatste jaren allemaal makke schapenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok dat is het extreme..maar een beetje bb uitdagen... dat mag best en geeft buiten het boekje senario's
..
zeker deze setting ,.. 3 mnden is niets byzonders meer![]()
Dat was nog eens tv en Hummie van der Tonnekreek maar tegen hem schreeuwen je moet verrekkenquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok dat is het extreme..maar een beetje bb uitdagen... dat mag best en geeft buiten het boekje senario's![]()
BB kondigt aan dat vanaf 14.00 uur de Secret Room met Bart op stream komt.Het komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat was nog eens tv en Hummie van der Tonnekreek maar tegen hem schreeuwen je moet verrekken![]()
ja Tummy vd Honnekreek
een Legende![]()
![]()
en keihard
toen met dat jatten ..![]()
< vroegah.. wat hebben we gelachen![]()
quote:![]()
Staat ook in filmpjes topic.![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023![]()
Ja die kletst gewoon met iedereen mee.. over iedereen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:37 schreef Jockari het volgende:
E
[..]
n Jolien praat iedereen naar de mond. Komt nog als een boemerang terug denk ik.![]()
![]()
ja klopt liep toch behoorlijk uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Stond er vorige week ook. Toen werd het na 16:00
maar wie weet lukt het ze vandaag wel om op tijd te zijn![]()
![]()
Michelangelo verteld over zijn werk en bedrijf van zijn vader. Kwam van deze foto vd week tegen op internet.
-knip-
Sorry AVG
De vader van Michelangelo kiest er niet voor om in een programma te zitten
[ Bericht 49% gewijzigd door Dotteke op 25-01-2023 15:10:59 ]![]()
Zie Danny trouwens echt nog niet vertrekken, en sowieso komende zaterdag nog niet. Die is veel te belangrijk voor het programma omdat het de ex van Gaby Blaasser is wat natuurlijk weer quotjes oplevert voor programma's als Boulevard en Shownieuws en extra toestroom van kijkers, dat zagen we van de week nog.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik vind MA wel altijd heel liefdevol praten over zijn familie
Komt zo. Ze moeten eerst even wat uitleggen en camera's goed zettenquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, maar geen beelden. Flikkers daar bij BB![]()
Komt goed harryquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, maar geen beelden. Flikkers daar bij BB![]()
![]()
Anders ga ik weer hoor. Ga niet naar zingende pubers luisteren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Komt zo. Ze moeten eerst even wat uitleggen en camera's goed zettenHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:02 schreef ledn81 het volgende:
Chiara : "We kunnen hem opnemen he dat liedje"
Allemaal cabaretteketet!![]()
Hier was om gevraagd, had het net nog voor de stream vannacht vastliep ....![]()
Chayron en Lindsey over de nominaties - 25 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ali heeft een week niet gepoept daar in de eerste week , zelfs op vakantie in marokko had hij 20 verse sinaasappels gedronken? toen was het over![]()
vraagt hij net in een gesprek: hoor je dat ik een belgisch accent heb?![]()
zou wel les van die grapjas willen krijgen wat een figuur![]()
No worriesquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:15 schreef -river- het volgende:
Wij kunnen nog niet stemmen, ik ga er sws voor dat Rob mag blijven.Allemaal cabaretteketet!![]()
Nee toch niet.. Hij begint gewoon tochquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:21 schreef ledn81 het volgende:
bart gaat de gaatjes een andere kleur geven?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij checkt welke kleuren gemengd moeten worden voor bepaalde kleurenquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:21 schreef ledn81 het volgende:
bart gaat de gaatjes een andere kleur geven?
[ afbeelding ]![]()
Ja dit!quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
1 goed, bij die andere zei BB niets.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Alle opdrachten zijn ingewikkeld dit seizoen. Ze maken er wel wat van.![]()
eensch
vnd het deze keer op tv ook leuk om te zien
de dagelijkse en de live![]()
Daarna leek die dezelfde kleurcombinatie te hebben en werd er niks gezegd?quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:22 schreef freaky40 het volgende:
1 goed, bij die andere zei BB niets.![]()
Net als bij widm begreep ik de helft nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De uitleg klonk ingewikkeld, of ligt dat aan mij ....
Ja, BB heeft zich in de nesten gewerkt. Eerst wel aangeven of het fout/goed is, dan gaat hij inderdaad ook vragen![]()
![]()
Jawel, zelfs meer dan ooitquote:I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
BB; wil je nog even uitrusten in het hangende bed?
BB; waarom koos je om de kleuren te mengen ?
Bart verteld![]()
Bart bedankt de online kijkers voor het meekijken en het stemmen
en parraat te zijn met evt een hint te mogen geven![]()
bart vertelt wat hij gedaan heeft.. dada meteen op vervelende toon: die kast heb ik niet verteld!!
Pff dada wil geen voordeeltjes weggeven![]()
Ja vreselijk hequote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef TheLuckyman het volgende:
Lekker veel interesse zeg… bah bah![]()
Danny is een sfeerbepalende blaag!quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef ledn81 het volgende:
Bart van Danny niet zeggen wat er in de kast lag. Laat Bart dat lekker zelf bepalenHet komt goed.... En anders maar niet.![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef TheLuckyman het volgende:
Lekker veel interesse zeg… bah bah![]()
![]()
![]()
wij zaten met adem in ..quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef TheLuckyman het volgende:
Lekker veel interesse zeg… bah bah
de meute zal het jeuken
als er maar eten is![]()
Er lag 1 bal extra in het spel . Bart klaagde erover bij BB en mocht 1 bal eruit halen![]()
BB : "Bart ik ontken alles"![]()
dada is bang dat er nu een heel groot voordeel is weggegevenquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef ledn81 het volgende:
Bart van Danny niet zeggen wat er in de kast lag. Laat Bart dat lekker zelf bepalen
haha hoor nu dat bart zegt: ik heb bb terecht gewezen..
er laten 10 ballen.. bart had gezegd; bb ik tel maar 9 gaten?
bart: bb toch niet onfeilbaar?
NU op de stream de stem van bb: bart ik ontken alles![]()
deze saus heeft iets weg van Olifanten spermmquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
met wat kruiden, kip en rozijntjes wel ja![]()
In de secret room staan die 2 kasten met 10 voorwerpen die kunnen helpen bij het spel. Als ze een spel gaan spelen zegt bb dat ze daar een ding uit kunnen kiezen wat mogelijk helpt bij het geheime spel..quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef suzi1 het volgende:
van dada en de kast begrijp ik niet/ ik luister weer zonder te luisteren blijkbaar
dada heeft daar al een spel gedaan maar heeft niks losgelaten aan de groep..
bart vertelde net over de kast en voorwerpen..
dada bang nu de rest iets weet van wat daar staat/ ligt.. pff![]()
Toch nog aardig wat bekertjes in de kast... zo slecht is hij dus nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 13:54 schreef ledn81 het volgende:
Michelangelo verteld over zijn werk en bedrijf van zijn vader. Kwam van deze foto vd week tegen op internet.
[ afbeelding ]![]()
Jolien eet wel altijd braaf zonder morren d'r bordje leeg..
Chiara is een herkauwer, net een hamster met volle wangen! Ze krijgt het niet weg.. bulkopslag in dr mond🤣
vanmorgen ook al de kwart likte ze minim van de onder kant lepel.. 🤣🤣![]()
knul doet het heel goedquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Toch nog aardig wat bekertjes in de kast... zo slecht is hij dus niet
.en zn fam is zn alles..![]()
![]()
Snap oprecht niet de steun voor Jason.
Naar mijn mening (ik respecteer ieder zijn of haar mening) is het een zeer vervelend ventje.![]()
Danny had het over 8 april.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tot welke datum is deze BB ?
zat net te kijken mbt Ramadan
die begint woe 22 maart sávonds![]()
Geen idee. Maar dan zijn we nog wel bezigquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die begint woe 22 maart sávonds![]()
Rond 9 april meen ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die begint woe 22 maart sávondsAllemaal cabaretteketet!![]()
Dacht eerder 14 april gehoord te hebben ....quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die begint woe 22 maart sávonds.![]()
ind ieder zn/haar meningquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:53 schreef patrick37 het volgende:
Snap oprecht niet de steun voor Jason.
Naar mijn mening (ik respecteer ieder zijn of haar mening) is het een zeer vervelend ventje.
Jayson houd van structuur/regels/afspreken tijden ritme
<vnd het een prima knul . lkkr in the game..hersens
zie toch nu ook al veranderingen mbt zijn social skills , gaat steeds iets beter
doet hij helemaal zelf ..ruimte geven ,en gaan vragen wat is er waarom reageer je zo
. kleine stapjes![]()
![]()
Ik vind dit wel een mooi voorbeeld over hoe ze tegen Jason doen...
Btw, chiara is aardig aan het zakken qua populariteit op Twitter
vlgs de Schijf van Vijf.quote:
2 per dag
lekker, gezond, en rijk aan vezels.
wist je dat
Volgens het Mandarijnenonderzoek hebben de meeste mandarijnen ergens tussen de 7 en de 14 partjes. Mandarijnen met 9 of 10 partjes komen relatief het vaakste voor.
![]()
![]()
Dit help niet echtquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vlgs de Schijf van Vijf.
2 per dag
lekker, gezond, en rijk aan vezels.
wist je dat
Volgens het Mandarijnenonderzoek hebben de meeste mandarijnen ergens tussen de 7 en de 14 partjes. Mandarijnen met 9 of 10 partjes komen relatief het vaakste voor.
![]()
* Ireth heeft geen mandarijntjes...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
de warme hap zit er in
wie doet de vaat
getok over de pakken/roze, groen
Jacq vnd het net gevangenis pakken![]()
Danny is een modeshow aan het organiseren. Eerst vrouwen die zich helemaal netjes maken. Daarna de mannen.
Beiden gaan elkaar vervolgens beoordelen.![]()
Huh hebben ze het draaiboek van vorig jaar in de DBK gevonden?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:14 schreef Benny het volgende:
Danny is een modeshow aan het organiseren. Eerst vrouwen die zich helemaal netjes maken. Daarna de mannen.
Beiden gaan elkaar vervolgens beoordelen.![]()
![]()
Zei chiara nu dat ze een heksenkostuum bij zich heeft??
Dies te makkelijk om in te koppen...Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Jacq houd er helemaal niet van ..optutten /modeshow
Chiara; ik ook niet .je bent toch geen vlees keuring
Ilse vnd het ook niks
"dames staan in de keuken![]()
Oh ik heb de secret room gemist!![]()
Is er toevallig een filmpje?
Live is toch anders dan de aflevering...![]()
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
Oh ik heb de secret room gemist!![]()
Is er toevallig een filmpje?
Live is toch anders dan de aflevering...![]()
Thx !!quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023![]()
![]()
klagen over ik ben zo moe
Jolie, chiara
. alles is zo vermoeiende
komt omdat e rteweinig in gaat "voeding "aldus chiara
Febo gooi dr ff wat vitamine pillen in
ontevreden gemekker
tis warm,dr is eten,tis droog,je kan douchen
..verwend vold![]()
Jacq; het zou een keer leuk zijn
als we een keer een leuke film avond krijgen
![]()
meid...
tis geen ponnykamp he
film en popcorn doe je maar lkkr thuis
tv maken mot je![]()
Chayron stoere praat tegen Ias... hij kan nog steeds niet verkroppen dat ias hem verslagen heeft met armpje drukken
Chayron vind zichzelf helemaal geweldigquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:33 schreef Ireth het volgende:
Chayron stoere praat tegen Ias... hij kan nog steeds niet verkroppen dat ias hem verslagen heeft met armpje drukken![]()
Zit er toch al bijna 4 dagen hè, is pittig hoor zonder film-avondquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
meid...
tis geen ponnykamp he
tv maken mot je![]()
dus datquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:37 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Zit er toch al bijna 4 dagen hè, is pittig hoor zonder film-avond![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
meid...
tis geen ponnykamp he
tv maken mot je!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: