Ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef Fikkert2 het volgende:
Maar charlotte staat er deze keer niet op, had ik niet verwacht
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemdquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:16 schreef bpi het volgende:
Namen zijn bekend. Denk dat BB er nog wel iets op gaat verzinnen.
ik twijfel ook nog, want heb nergens gehoord dat ze het op deze manier mogen doen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemd
Denk dat het zoiets gaat zijn. Anders laat hij het toch niet zien. Mss nog een vrijstelling in de wall of nog een game om vrijstelling. Afwachten dus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:18 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoezo?, 3 namen dus het plaatje is compleet toch?... tenzij BB het niet eens is met de manier waarop ze hebben gestemd
klopt, maar we hebben ook niet gehoord dat het niet mag, de roze groep is gisteren naar DBK geroepen dus daar zal het wel besproken zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik twijfel ook nog, want heb nergens gehoord dat ze het op deze manier mogen doen.
Nah, het publiek moet gewoon weer een keuze maken tussen 3 mensen.. vorig jaar was er geloof ik 1x een uitzondering... weet ik niet meer zekerquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:20 schreef bpi het volgende:
[..]
Denk dat het zoiets gaat zijn. Anders laat hij het toch niet zien. Mss nog een vrijstelling in de wall of nog een game om vrijstelling. Afwachten dus.
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, het publiek moet gewoon weer een keuze maken tussen 3 mensen.. vorig jaar was er geloof ik 1x een uitzondering... weet ik niet meer zeker
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komenquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..
En dan hopen dat ilse de vrijstelling krijgt![]()
en nee ik vind haar niet leuk om te zien en helemaal niet om te horen klagen,.. maar gewoon.. om dada eruit te krijgen
Alles om dada uit te zwaaienquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:23 schreef Monique___ het volgende:
[..]
vermoed ook een vrijstelling via spel of in the wall of door de team captain..
En dan hopen dat ilse de vrijstelling krijgt![]()
en nee ik vind haar niet leuk om te zien en helemaal niet om te horen klagen,.. maar gewoon.. om dada eruit te krijgen
nee maar als ze zelf zou weggaan komt er hopelijk nog een nieuwe inquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komen
ze kan best blijven als schoonmaaksterquote:Op woensdag 25 januari 2023 12:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ilse is wel 1 vd slechtste deelneemsters ooit, gaat ook niet meer goed komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |