Ik drink dus heel braaf nu heel veel (voor mij dan h). Nooit meer nierstenen gehad. Uroloog zei ook dat als iedereen genoeg dronk hij heel wat minder werk hadquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:16 schreef Blues het volgende:
Ik ben ook niet opgegroeid met water drinken of zo tussendoor.
Zelfde als @:Isabeau
En die nierstenen van jou toen![]()
Dank!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met verdunnen van de spijsverteringssappen en dan krijg je problemen. maar dat is helemaal niet zo. Vocht gaat langs de korte curvatuur van de maag via een soort gootje zo direct richting duodenum.
Ik ruik het hierquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:19 schreef minilot het volgende:
Nog steeds een fysieke huiverreactie als ik denk aan lekkende beker aardbeismaakyogidrink in de eerste week van de brugklas en al de bladzijden van mijn zorgvuldig zelfgekafte mooie nieuwe schoolboeken zaten aan elkaar geplakt en dat bleef ik nog het hele schooljaar ruiken en huuuuuu.
Story of my lifequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:19 schreef minilot het volgende:
Nog steeds een fysieke huiverreactie als ik denk aan lekkende beker aardbeismaakyogidrink in de eerste week van de brugklas en al de bladzijden van mijn zorgvuldig zelfgekafte mooie nieuwe schoolboeken zaten aan elkaar geplakt en dat bleef ik nog het hele schooljaar ruiken en huuuuuu.
Och hemel, hermanquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
Story of my lifeof die keer dat Herman het Vriendsschapsbrood in mijn tas lekte
Heel fijn om te lezen. Want las toevallig vandaag op een of andere vage site juist het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met verdunnen van de spijsverteringssappen en dan krijg je problemen. maar dat is helemaal niet zo. Vocht gaat langs de korte curvatuur van de maag via een soort gootje zo direct richting duodenum.
Mensen blijven het ook gewoon herhalen en het kan echt geen kwaad.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:26 schreef Sarabi het volgende:
Heel fijn om te lezen. Want las toevallig vandaag op een of andere vage site juist het tegenovergestelde.
Maar ik vertrouw jouw kennis meer
Sowieso kan/wil ik niet zonder water bij mijn maaltijden.
En dan moet je steeds plassen als je net in bed ligt? Dat heb ik als ik 's avonds laat nog glazen water drinkquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik drink 's ochtends koffie en dan ga ik trainen en dan joeps ik er zo'n blikje fitaid in als ik dorst heb, shake met kwark en eiwitpoeder daarna (en water tot het fatsoenlijk vloeibaar is) en vervolgens vergeet ik tot 5 uur 's middags dat ik moet hydrateren. Dan word ik ineens ongelukkig en existentile crisis en alles en dan denk ik "oh ja water". De rest van de avond drink in dan 5 of 6 grote glazen.
Ik leer hier niet van.
Nee, in de loop van de ochtend 4x ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan moet je steeds plassen als je net in bed ligt? Dat heb ik als ik 's avonds laat nog glazen water drink
Dat valt dan an sich nog meequote:Op donderdag 26 januari 2023 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Nee, in de loop van de ochtend 4x ofzo
Hup!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef minilot het volgende:
Ik drink 's morgens vroeg meteen na opstaan twee mokken koffie. Zwart als ik ga hardlopen, met sojamelk als ik dat niet doe. Paar glazen water in de ochtend rondom trainen, dan net als @:Lonaa een hele tijd niks en dan denk ik eind van de middag meh, en dan kan het gerust nog twee uur meh duren voordat ik denk: oh ja, iets drinken. Al vanaf dat het er hier over begon te gaan dacht ik al: zo even een glas water en daar is het nog steeds niet van gekomen
Jeetje! Hup!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Normaal drink ik tussen de 2 en 3 liter per dag.
Nu op vakantie denk ik nog geen 3 liter sinds maandagbegin het nu ook wel te voelen.
Waaaaaaaarom? Lekker of nog iets anders?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
savonds tegenwoordig gekookt water met gember
Vet lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Waaaaaaaarom? Lekker of nog iets anders?
Ik had steeds beginnende keelontstekingen en die vervaagden dan weer wat en dan waren ze er weer. Sinds de shitloadgember in het hete water zijn die klachten langzaamaan verdwenen. En het is lekkerder dan kaal water vind ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Waaaaaaaarom? Lekker of nog iets anders?
Alles dit. Inclusief "even nu iets te drinken pakken"quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef minilot het volgende:
Ik drink 's morgens vroeg meteen na opstaan twee mokken koffie. Zwart als ik ga hardlopen, met sojamelk als ik dat niet doe. Paar glazen water in de ochtend rondom trainen, dan net als @:Lonaa een hele tijd niks en dan denk ik eind van de middag meh, en dan kan het gerust nog twee uur meh duren voordat ik denk: oh ja, iets drinken. Al vanaf dat het er hier over begon te gaan dacht ik al: zo even een glas water en daar is het nog steeds niet van gekomen
Ik kijk het nu voor de derde keer en begin een Ding voor de toetsenist te krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef Molo het volgende:
Te weird om niet te delen. Specifiek voor @:minilot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |