Jeetje! Hup!quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:39 schreef Sarabi het volgende:
Normaal drink ik tussen de 2 en 3 liter per dag.
Nu op vakantie denk ik nog geen 3 liter sinds maandagbegin het nu ook wel te voelen.
Waaaaaaaarom? Lekker of nog iets anders?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
savonds tegenwoordig gekookt water met gember
Vet lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Waaaaaaaarom? Lekker of nog iets anders?
Ik had steeds beginnende keelontstekingen en die vervaagden dan weer wat en dan waren ze er weer. Sinds de shitloadgember in het hete water zijn die klachten langzaamaan verdwenen. En het is lekkerder dan kaal water vind ik.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Waaaaaaaarom? Lekker of nog iets anders?
Alles dit. Inclusief "even nu iets te drinken pakken"quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:36 schreef minilot het volgende:
Ik drink 's morgens vroeg meteen na opstaan twee mokken koffie. Zwart als ik ga hardlopen, met sojamelk als ik dat niet doe. Paar glazen water in de ochtend rondom trainen, dan net als @:Lonaa een hele tijd niks en dan denk ik eind van de middag meh, en dan kan het gerust nog twee uur meh duren voordat ik denk: oh ja, iets drinken. Al vanaf dat het er hier over begon te gaan dacht ik al: zo even een glas water en daar is het nog steeds niet van gekomen
Ik kijk het nu voor de derde keer en begin een Ding voor de toetsenist te krijgenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef Molo het volgende:
Te weird om niet te delen. Specifiek voor @:minilot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |