Waar gaat die serie over?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Chernobyl wel een aanradertje ja, ondanks het Engels.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over je moeder die door 7 negers wordt uitgewoond.
Toen begonnen de hartproblemenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:02 schreef onlogisch het volgende:
Vroeger gingen er nog wel eens 6 topics op één dag. @:tong80
Over de kernbom op Fukushimaquote:
Snap ik niet helemaal. Zijn snelle beesten hoor, en vrij gevaarlijk. Maar je schiet ze toch zo dood?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:16 schreef onlogisch het volgende:
Duitsland gaat Leopards aan Oekraïne leveren. Wat een genot
quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Snap ik niet helemaal. Zijn snelle beesten hoor, en vrij gevaarlijk. Maar je schiet ze toch zo dood?
Gekeken. @Scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doen. The Last of Us is een topserie (tot nu toe).
Kijk, een vrouw met smaak.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekeken. @:scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.
Band of Brothers ook begonnen. Die krijgt een like.
Goedemorgen onlo. Het was geen goede nacht helaas.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Je bent er vroeg bij vandaag
Klote.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedemorgen onlo. Het was geen goede nacht helaas.
Ik verwacht er niet veel meer van. Handhaving en alles op volgend seizoen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote.
Hopelijk biedt Vitesse vanavond wat verlichting.
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik verwacht er niet veel meer van. Handhaving en alles op volgend seizoen.
Dan ben je denk ik nog nooit buiten de Kuip geweest. Nederland heeft echt een walgelijke 'stadioncultuur'quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar het stadion? Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me echt het meest deprimerende 'stadion' van Nederland.
Utrecht/PSV/Heerenveen/Groningen/Dordrecht/Sparta/NAC het valt inderdaad wat tegen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan ben je denk ik nog nooit buiten de Kuip geweest. Nederland heeft echt een walgelijke 'stadioncultuur'
Band of Brothers is puur genieten ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 01:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gekeken. @:scrummie 1e aflevering. Tot nu toe wel oké.
Band of Brothers ook begonnen. Die krijgt een like.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |