Wow, wtfquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien probeert je vriend je te vermoorden.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf28062007_018
Inscheuren is voor amateursquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jouw lens is vast niet het enige dat wel eens gescheurd is
Ja ben bij dat die lens er nog voor zat als een schild!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zat wat druk achter zeg. Was al eventjes geleden voor hem?
Per ongeluk neerschieten in z'n slaap.quote:
Het overkomt de beste.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Per ongeluk neerschieten in z'n slaap.
Uhu.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Je had het wapen onder je kussen mdat je zo van je guns houdt, en door t woelen ging ie af?
'Murrica.
Nog beter, Florida.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu. Je had het wapen onder je kussen mdat je zo van je guns houdt, en door t woelen ging ie af?
'Murrica.
Wat een kut staat hequote:
Levert wel goeie "lolwat"-berichten.quote:
Ja wilde net zeggen, het beste nieuws komt daar vandaanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Levert wel goeie "lolwat"-berichten.
Stuur hem ff door naar Almelo. Fucking koud op kantoorquote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:40 schreef Senn88 het volgende:
Cv ketel meneer kom tussen nu en 17.00 uur.. alles snel klaar gezet. Nog ff toillet gepoetst altijd als ik dat niet gedaan heb wil er namelijk een naar de wc…
Uh nee ik heb het zelf al koud genoeg. Waarom ga je dan toch ook op kantoor zitten.. ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stuur hem ff door naar Almelo. Fucking koud op kantoor
Geld besparen door thuis de kachel niet te hoeven stoken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Uh nee ik heb het zelf al koud genoeg. Waarom ga je dan toch ook op kantoor zitten.. ik begrijp het niet.
Heb ikquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jongens, trek dan ook gewoon lekker warme kleren aan. Truien
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jongens, trek dan ook gewoon lekker warme kleren aan. Truien
Ik ook!quote:
Vanavond maar half uur loeiheet douchen danquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geld besparen door thuis de kachel niet te hoeven stoken.
Dat ik vervolgens met de auto naar Almelo ga letten we dan maar even niet op
In theorie zou ik ook in bad kunnen gaan liggen straks.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vanavond maar half uur loeiheet douchen dan
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In theorie zou ik ook in bad kunnen gaan liggen straks.
Is zielig voor ons!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet warm genoeg
Lekker. Ik ben morgen vrijquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook tot 5. Kan ik morgen mooi iets eerder stoppen
Ik hoop straks 32 uur te gaan werken als de cao gunstig uitvalt..quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker. Ik ben morgen vrij
Wat doe je nu? 40, 36..?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoop straks 32 uur te gaan werken als de cao gunstig uitvalt..
Eens.quote:
Nu 5x 7,2. 4x9 viel me te zwaar met de hondenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eens.
36 is beter ja. Doe je dan 4x9 of heb je ergens een middag vrij?
Ah, okequote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu 5x 7,2. 4x9 viel me te zwaar met de honden
Half dagje vrij doet het voor mij ook niet, dit is met de honden prettiger. Maar ik mag altijd schuiven hoor als het nodig isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke![]()
5 dagen werken, ga ik echt nooit meer doen
Ik weet nog dat toen ik 40 uur ging werken en ik dat onwijs kut vond dat mensen zeiden 'ja maar dat hoort zo' en 'welkom in het echte leven'.quote:
Nee, dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Half dagje vrij doet het voor mij ook niet, dit is met de honden prettiger. Maar ik mag altijd schuiven hoor als het nodig is
Burn out heb ik geen werk voor nodig die kan ik mijzelf zo wel gevebquote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet nog dat toen ik 40 uur ging werken en ik dat onwijs kut vond dat mensen zeiden 'ja maar dat hoort zo' en 'welkom in het echte leven'.
Nu ben ik degene die 50+ uur draait en zijn de zanikers vier dagen gaan werken en hebben ze burns-outs gehad
Was hij een beetje leuk?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 12:40 schreef Senn88 het volgende:
Cv ketel meneer kom tussen nu en 17.00 uur.. alles snel klaar gezet. Nog ff toillet gepoetst altijd als ik dat niet gedaan heb wil er namelijk een naar de wc…
Gewoon in natura toch?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
En had ze wel geld in huis om hem te betalen.
Ik denk te veel aan geldquote:
Part-timers hebben het juist slim bekeken. Maarja, heb toch geen priveleven.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:34 schreef gianni61 het volgende:
Stelletje parttimers. 40 is het minimum!
Geld kan je altijd nog verdienen. Je tijd komt nooit meer terug.quote:
Misschien houdt de tijd om geld te verdienen dan ook opquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geld kan je altijd nog verdienen. Je tijd komt nooit meer terug.
Oja, je opdracht was plotseling afgelopen he. Heb je al zicht op wat nieuws?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien houdt de tijd om geld te verdienen dan ook op
Maar goed. Als semi werkloze ben ik het nu wel hard aan het uitgeven op vakantie
Detachering vrouw is er mee bezig, maar ze had gezegd dat ze me niet ging bellen zo lang ik op vakantie was.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, je opdracht was plotseling afgelopen he. Heb je al zicht op wat nieuws?
Feliciteren? Ben je jarig?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Detachering vrouw is er mee bezig, maar ze had gezegd dat ze me niet ging bellen zo lang ik op vakantie was.
Ze heeft vanmorgen wel even geappt om me te feliciteren
Ja, 40. Ouwe lul en zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Feliciteren? Ben je jarig?![]()
En waar zit je nu?
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, 40. Ouwe lul en zo.
En op dit moment zit ik in Valencia
Oh ja het weer is prachtig. Alleen als de zon onder gaat wordt het ook wel erg frisquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!40 is nog jong
![]()
Lekker joh! Goed bekeken! Is het een beetje mooi weer daar?
Beetje met vrouwen appenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Detachering vrouw is er mee bezig, maar ze had gezegd dat ze me niet ging bellen zo lang ik op vakantie was.
Ze heeft vanmorgen wel even geappt om me te feliciteren
Getrouwde vrouwen ook nogquote:
Nog in bad geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:22 schreef DrMarten het volgende:
VPN storing, Suzan en Freek op de radio, koffie laten vallen.... topochtend dit.
Die mag echt bij de wet van murphy er bij jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh altijd irritant als je dan aan het einde van 't slot blijkt te zitten ja
Vraag me sterk af of die vent niet volgende week woensdag bedoelde..quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh altijd irritant als je dan aan het einde van 't slot blijkt te zitten ja
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, 40. Ouwe lul en zo.
En op dit moment zit ik in Valencia
Wat zeiden ze toen je belde?quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:14 schreef Senn88 het volgende:
12 uur geweest. Nu heeft hij pech. Moet straks hond ophalen bij de trimster en heb geen back up in huis.
Waarom niet even bellen voor de zekerheid? Anders zit je weer voor niks thuis.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:34 schreef Senn88 het volgende:
Zal wel volgende week bedoeld hebben..
Omdat ik me heel dom voel als het volgende week woensdag is..quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom niet even bellen voor de zekerheid? Anders zit je weer voor niks thuis.
Ik heb bij mij oude huis 2 jaar op rij meegemaakt dat ze niet op kwamen dagen op de afgesproken tijd en dat vervolgens bleek dat ze per brief bevestigde afspraak niet in hun agenda stond
Waarom? Wie weet hebben zij het stiekem fout gezegd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omdat ik me heel dom voel als het volgende week woensdag is..
Vast niet. Ik wacht volgende week woensdag wel af en anders kan ik altijd nog bellen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom? Wie weet hebben zij het stiekem fout gezegd.
Sjezus hoe vermijdend kun je zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vast niet. Ik wacht volgende week woensdag wel af en anders kan ik altijd nog bellen.
Ow enorm vermijdendquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sjezus hoe vermijdend kun je zijn
Tutjequote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:17 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga een fok vakantie inlassen. Tot weer ziens.
Was het iets wat ik zei?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:17 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga een fok vakantie inlassen. Tot weer ziens.
Wat heb je nu weer uitgevreten?quote:
Nog heb je niks verkeerds gezegd..quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze besloot dit een kwartier na mijn post.
Ga jij me nu ook over een kwartier verlaten?
Ben ik nog op tijd voor de gianni uitwuif?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze besloot dit een kwartier na mijn post.
Ga jij me nu ook over een kwartier verlaten?
Pas je op. Ik kan jou blijkbaar ook uitschakelen in 15 minutenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik nog op tijd voor de gianni uitwuif?
Een ruige quickie, heftig klaarkomen en in slaap vallen na afloop? Deal, schakel jij mij maar uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pas je op. Ik kan jou blijkbaar ook uitschakelen in 15 minuten.
Hoi Faxiequote:
Jij hebt het vorige topic niet opgeletquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ruige quickie, heftig klaarkomen en in slaap vallen na afloop? Deal, schakel jij mij maar uit.
Met de snelheid hier tegenwoordig is een post uit het vorige topic al vier weken oud. Dat weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt het vorige topic niet opgelet.
Ok boomerquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:23 schreef Faxie het volgende:
Er waren dagen dat er 4 topics in een dag volgepost werden
Je bent immers ook al wat ouder, geheugen is niet meer wat het was.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de snelheid hier tegenwoordig is een post uit het vorige topic al vier weken oud. Dat weet ik echt niet meer.
Dit ja. Vroeger had ik die michaeljacksonpopcorn.gif of disgonbegood.gif. standaard klaarstaanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De hoeveelheid popcornvermaak valt wel een beetje tegen ja.
Sowieso weinig popcorn op Fok.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De hoeveelheid popcornvermaak valt wel een beetje tegen ja.
Ken ik jou? Ik kan het mij niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Je bent immers ook al wat ouder, geheugen is niet meer wat het was.
Hier geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken ik jou? Ik kan het mij niet meer herinneren.
Dit, Debs vergeten.quote:
Jep. Ingezakte bende.quote:
Je hebt er geen actieve herinnering meer aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik probeer 2x per week te sporten om het beetje strak te krijgen allemaal
Twitter / Mastodon / Reddit / Xbox / Playstation / slapen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk met al die tijd nu je niet op Fok zit?
Gelukkig. Het ligt niet aan mij.quote:
Dan is 2x per week te weinig fatty.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou zeg. Ik probeer 2x per week te sporten om het beetje strak te krijgen allemaal
Met de 3 kinderen naar de speeltuin toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk met al die tijd nu je niet op Fok zit?
De binnenspeeltuin dan tochquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met de 3 kinderen naar de speeltuin toch?
Met Simba, Ortega en Maneschijn. Bloedjes van kinderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met de 3 kinderen naar de speeltuin toch?
Ik zie hem al helemaal genieten van al die gillende kinderen om hem heenquote:
Saai.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Twitter / Mastodon / Reddit / Xbox / Playstation / slapen.
Ik ga ook proberen ervan weg te blijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker met de kids naar ballorig
Ik heb nog waarschijnlijk vergeefse hoop dat dat me bespaard mag blijven.
Is dat het krijspaleis?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
Jij bent de baas thuis dus Kaneel sturen. Kan hij nog een beetje de milf'jes checken aldaar. Win-win.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ballorig en monkey town zijn wel de twee groteren, volgens mijquote:
Kaneels ouders vinden die krijspaleizen volgens mij leuk. Dus hij heeft geluk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de baas thuis dus Kaneel sturen. Kan hij nog een beetje de milf'jes checken aldaar. Win-win.
Dank voor de naam inspiratie *noteert*quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Met Simba, Ortega en Maneschijn. Bloedjes van kinderen.
En een zonnebril. En drank.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Krijspaleizen moet je omarmen, maar dan wel met noise cancelling headphones erbij.
Thuis overigens ook geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Krijspaleizen moet je omarmen, maar dan wel met noise cancelling headphones erbij.
Maar zelfs met drank...quote:
Ook zonder kinderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Thuis overigens ook geen overbodige luxe.
Samen milf'jes scoren is een prima vader-zoon momentje. Kan schoonmama de kleine in de gaten houden.quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneels ouders vinden die krijspaleizen volgens mij leuk. Dus hij heeft geluk.
Gewoon even googlen op "Vreselijke kindernamen".quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank voor de naam inspiratie *noteert*
Of een vlammenwerper.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Is 3 niet iemand die een beroerte had?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon even googlen op "Vreselijke kindernamen".![]()
1. Toefail (jongen)
2. Qut (meisje)
3. Ghëarmiangelijanno (jongen)
4. Goudberg (jongen)
5. Hoi (meisje)
Zo'n geval waarbij denje hoopt dat ze bij de burgerlijke stand denken van fuck dat en gewoon Jan invullen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is 3 niet iemand die een beroerte had?
Of "even met mijn hoofd op het toetsenbord slaan en dan klopt het wel ongeveer"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo'n geval waarbij denje hoopt dat ze bij de burgerlijke stand denken van fuck dat en gewoon Jan invullen.
Dit klopt wel jaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit ja. Vroeger had ik die michaeljacksonpopcorn.gif of disgonbegood.gif. standaard klaarstaan
"Hoi"quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon even googlen op "Vreselijke kindernamen".![]()
1. Toefail (jongen)
2. Qut (meisje)
3. Ghëarmiangelijanno (jongen)
4. Goudberg (jongen)
5. Hoi (meisje)
Anno 2023 nog verbaasd zijn door een Chinese naam.quote:
Nou zeg, wat zuur.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anno 2023 nog verbaasd zijn door een Chinese naam.Onder welke steen hebben jij en Q. geleefd?
Onder Boomer Humor. Fight mequote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anno 2023 nog verbaasd zijn door een Chinese naam.Onder welke steen hebben jij en Q. geleefd?
Dat is Foe Yong Hai.quote:
Zal ik je mee uit eten nemen?quote:
*plopquote:
*dubbelplopquote:
Dat hangt er vanaf of je eerst nog iets eet voor ik bij je ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:26 schreef Tegan het volgende:
[..]. Hoelang duurt het dan tot ik geen honger meer heb?
Als ik nu iets eet heb ik jou niet meer nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je eerst nog iets eet voor ik bij je ben.
Ff geduld dan nog.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik nu iets eet heb ik jou niet meer nodig.
Worst bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of je eerst nog iets eet voor ik bij je ben.
Nee. Ik ben bezig met een opleiding van het werk en hij vat me nogal zwaar, dat in combi met mijn eigen onrust, slaapgebrek en frustraties helpt niet. Gister goed gesprek gehad met mijn praktijkbegeleider en nog iemand anders voel me nu wel wat beter.quote:
Gewoon nog een keer gaan, of iets anders te zuipen pakken.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:12 schreef DrMarten het volgende:
Kou in geweest, boodschappen gedaan, vergeten bier mee te nemen
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben bezig met een opleiding van het werk en hij vat me nogal zwaar, dat in combi met mijn eigen onrust, slaapgebrek en frustraties helpt niet. Gister goed gesprek gehad met mijn praktijkbegeleider en nog iemand anders voel me nu wel wat beter.
In het weekend is iedereen druk toch. Nu weer tijd voor werkontwijkend gedragquote:
Toen was alles beterquote:
Tot de lunch kom ik daar nog wel mee wegquote:Op maandag 30 januari 2023 09:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het weekend is iedereen druk toch. Nu weer tijd voor werkontwijkend gedrag
We zijn te woke, houden teveel rekening met anderen en hun meningen waardoor we dingen niet meer of voorzichtiger zeggen en er dus geen tegenreactie meer op komtquote:
Nouja moet zeggen dat ik me wel meer op de vlakte hou ja.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn te woke, houden teveel rekening met anderen en hun meningen waardoor we dingen niet meer of voorzichtiger zeggen en er dus geen tegenreactie meer op komt
Ja, zie. En als we dat allemaal doen dan is er niemand die ruzie maaktquote:Op maandag 30 januari 2023 11:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nouja moet zeggen dat ik me wel meer op de vlakte hou ja.
Ben ook niet zo van het rellenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zie. En als we dat allemaal doen dan is er niemand die ruzie maakt
Zijn we te oud voor geworden hequote:
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:59 schreef TaMieke het volgende:
Valt ook weinig te rellen als er geen stiekeme lijntjes meer zijn enzo.
Bedenk me net dat ik vannacht gedroomd heb dat ik een appje kreeg van Hosti![]()
Allures does not aproof this message.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:59 schreef TaMieke het volgende:
Bedenk me net dat ik vannacht gedroomd heb dat ik een appje kreeg van Hosti![]()
Jep. Of ik moet al in het OV zitten ofzo. En dat gebeurt nooit.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn we te oud voor geworden heIk vond het vroeger nog wel geinig om vol een discussie in te gaan. Tegenwoordig vind ik het zonde van mijn tijd en energie
Wat is er met die jongen gebeurd eik? Getrouwd, 3 kinderen en een stationwagon?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:59 schreef TaMieke het volgende:
Die jongen? Een fokking baas man. Hosti.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen gebeurd eik? Getrouwd, 3 kinderen en een stationwagon?
Heeft die nog iets te zeggen dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Allures does not aproof this message.
Ik heb geen idee. Mssn dat Air meer weer. Of Joel of CE/Cali?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
2017 belde.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Allures does not aproof this message.
Ongetwijfeld met een huis in het mooie Almere naast Dinoquote:Op maandag 30 januari 2023 12:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Weet oprecht niet wie hij nog aandrukte en wie niet :’)quote:Op maandag 30 januari 2023 12:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heeft die nog iets te zeggen dan?
[..]
Ik heb geen idee. Mssn dat Air meer weer. Of Joel of CE/Cali?
Niemand van Fok volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Weet oprecht niet wie hij nog aandrukte en wie niet :’)
Stoven met een uitje.quote:Op maandag 30 januari 2023 12:58 schreef TaMieke het volgende:
"We zijn klaar met het afhandelen van je bestellen".
Oke. En nu? Gaan jullie hem ook verzenden of laat je hem gewoon in het magazijn liggen?
Discreet, ditdat...quote:Op maandag 30 januari 2023 12:52 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb geen idee. Mssn dat Air meer weer. Of Joel of CE/Cali?
quote:Op maandag 30 januari 2023 13:00 schreef TaMieke het volgende:
Weet niet of dat zo lekker is met een trui.
Ik doe niet aan 'we'.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:07 schreef TaMieke het volgende:
Where is the fun in that? We gingen toch roddelen en rellen hier?
quote:Op maandag 30 januari 2023 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'we'.Ik kom hier alleen om tettenpics te hosselen.
Stuur mij een pic van je tetten en dan kijk ik welke info ik met je deel.quote:
Moet werkenquote:Op maandag 30 januari 2023 14:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lekker windje vandaag of niet? Ga je nog vliegeren?
En toen moest je je bed verschonenquote:Op maandag 30 januari 2023 17:58 schreef Tegan het volgende:
Ik had gedroomd dat ik (hoog)zwanger was.
HOAX!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
Hoor er eindelijk bij, eindelijk ook COVID!
2022 belde, ze willen hun Coronabesmetting terug.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
DIE OOK! EN WEF!quote:
CORONA BESTAAT NIET. JE HEBT GEWOON GRIEP!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
En dat terwijl hij zijn overheidschip al in z'n arm heeft zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
CORONA BESTAAT NIET. JE HEBT GEWOON GRIEP!!!!!
Je was okay, soort van.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
Te weinig vogels drones in de buurt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl hij zijn overheidschip al in z'n arm heeft zitten
Die zijn door Rutte en z'n roverheid allemaal naar Oekraīne gestuurd natuurlijk. Thanks, Obama.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Te weinig vogels drones in de buurt waarschijnlijk.
Blijkbaar hebben ze die dus geactiveerd om 'm onder de duim te houden. Is ie waarschijnlijk weer losgegaan op social media en zijn corrigerende maatregelen ingezet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:55 schreef Barbusse het volgende:
En dat terwijl hij zijn overheidschip al in z'n arm heeft zitten
Geen test = geen virusquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
2022 belde, ze willen hun Coronabesmetting terug.
Je was okay, relatiefquote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
Terecht wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze die dus geactiveerd om 'm onder de duim te houden. Is ie waarschijnlijk weer losgegaan op social media en zijn corrigerende maatregelen ingezet.
Hij heeft er drie toch? Welke?quote:
Ieuwwwwquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het meest schokkende vind ik misschien toch wel dat Q. blijkbaar iets sociaals heeft gedaan. Met andere mensen.
Normaal gesproken zou je dat hier een ban opleveren.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het meest schokkende vind ik misschien toch wel dat Q. blijkbaar iets sociaals heeft gedaan. Met andere mensen.
Of dat 'ie gewoon kinderen blijkt te hebben die Covid hebben opgelopen op de opvang en hem hebben besmet.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Samzz en vinnie en sting hebben ons toch aan ons lot overgelatenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je dat hier een ban opleveren.
Nog ergerquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of dat 'ie gewoon kinderen blijkt te hebben die Covid hebben opgelopen op de opvang en hem hebben besmet.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Samzz en vinnie en sting hebben ons toch aan ons lot overgelaten
Ik woon samen. Daar ging het mis.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan klopt haar stelling dat je iets sociaals hebt gedaan. Vieze verrader.quote:
Echt he? Gegen die Mauer met 'mquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan klopt haar stelling dat je iets sociaals hebt gedaan. Vieze verrader.
Ja, en die kinderen zijn dus ook nog niet uitgesloten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan klopt haar stelling dat je iets sociaals hebt gedaan. Vieze verrader.
Je hebt het lang volgehouden. Knap hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 09:45 schreef Q. het volgende:
Jij al aan de beurt geweest?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt het lang volgehouden. Knap hoor.
Wat heb je met mij in m'n slaap gedaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Denk dat ik het van de week ook heb
Ga volgende week donderdag op vakantie dus hopelijk net voor die tijd weer beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van de zomer, toen ik met vakantie zou gaan. Echt fijn was dat.
Doe vooral heeeeeel rustig aan. Ik was niet zozeer ziek maar ben echt nog lang moe geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ga volgende week donderdag op vakantie dus hopelijk net voor die tijd weer beter.
Rustig aan doen kan ik heel goed.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe vooral heeeeeel rustig aan. Ik was niet zozeer ziek maar ben echt nog lang moe geweest.
Sorry.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik rij Utrecht binnen met de trein naar er is niemand meer om naar te zwaaien.
Elke week wel een keertjequote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry.Maar je kan in je woonplaats wel naar Sting en Yvie zwaaien.
Er is een reden dat ik nooit meer met de trein ga. Of buiten kom.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:04 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader heeft het nu ook voor het eerst. M'n moeder voor de tweede keer. De hartpatiënt die beide keren na drie dagen weer beter is.
Zit nu in de trein tussen het gerochel.
De komende maanden kun je goed losgaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik nooit meer met de trein ga. Of buiten kom.
Naah, je hebt een week of 3 immuniteit. Voor dezelfde variant. Er gaan nu een stuk of 5 varianten rond.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De komende maanden kun je goed losgaan.
Hij heeft iemand van zijn vaste flexplek gejaagd waarna die persoon op hem heeft gehoest.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft iemand van zijn vaste flexplek gejaagd waarna die persoon op hem heeft gehoest.
Ze moeten van mn vaste flexplek afblijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij heeft iemand van zijn vaste flexplek gejaagd waarna die persoon op hem heeft gehoest.
Drie weken dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, je hebt een week of 3 immuniteit. Voor dezelfde variant. Er gaan nu een stuk of 5 varianten rond.
Hopen dat er geen sneeuwstorm is, of storing of staking.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 08:14 schreef DrMarten het volgende:
Voor het eerst in lange tijd weer eens met de trein. Ben benieuwd
Deed een collega bij mij dus sindsdien kijk ik er niet meer van opquote:Op dinsdag 31 januari 2023 12:57 schreef DrMarten het volgende:
waarna die persoon op hem heeft gehoest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |