Ik denk te veel aan geldquote:
Part-timers hebben het juist slim bekeken. Maarja, heb toch geen priveleven.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:34 schreef gianni61 het volgende:
Stelletje parttimers. 40 is het minimum!
Geld kan je altijd nog verdienen. Je tijd komt nooit meer terug.quote:
Misschien houdt de tijd om geld te verdienen dan ook opquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geld kan je altijd nog verdienen. Je tijd komt nooit meer terug.
Oja, je opdracht was plotseling afgelopen he. Heb je al zicht op wat nieuws?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien houdt de tijd om geld te verdienen dan ook op
Maar goed. Als semi werkloze ben ik het nu wel hard aan het uitgeven op vakantie
Detachering vrouw is er mee bezig, maar ze had gezegd dat ze me niet ging bellen zo lang ik op vakantie was.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, je opdracht was plotseling afgelopen he. Heb je al zicht op wat nieuws?
Feliciteren? Ben je jarig?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Detachering vrouw is er mee bezig, maar ze had gezegd dat ze me niet ging bellen zo lang ik op vakantie was.
Ze heeft vanmorgen wel even geappt om me te feliciteren
Ja, 40. Ouwe lul en zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Feliciteren? Ben je jarig?![]()
En waar zit je nu?
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, 40. Ouwe lul en zo.
En op dit moment zit ik in Valencia
Oh ja het weer is prachtig. Alleen als de zon onder gaat wordt het ook wel erg frisquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!40 is nog jong
![]()
Lekker joh! Goed bekeken! Is het een beetje mooi weer daar?
Beetje met vrouwen appenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Detachering vrouw is er mee bezig, maar ze had gezegd dat ze me niet ging bellen zo lang ik op vakantie was.
Ze heeft vanmorgen wel even geappt om me te feliciteren
Getrouwde vrouwen ook nogquote:
Nog in bad geweest?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:22 schreef DrMarten het volgende:
VPN storing, Suzan en Freek op de radio, koffie laten vallen.... topochtend dit.
Die mag echt bij de wet van murphy er bij jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh altijd irritant als je dan aan het einde van 't slot blijkt te zitten ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |