Een ruige quickie, heftig klaarkomen en in slaap vallen na afloop? Deal, schakel jij mij maar uit.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pas je op. Ik kan jou blijkbaar ook uitschakelen in 15 minuten.
Hoi Faxiequote:
Jij hebt het vorige topic niet opgeletquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een ruige quickie, heftig klaarkomen en in slaap vallen na afloop? Deal, schakel jij mij maar uit.
Met de snelheid hier tegenwoordig is een post uit het vorige topic al vier weken oud. Dat weet ik echt niet meer.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt het vorige topic niet opgelet.
Ok boomerquote:Op donderdag 26 januari 2023 20:23 schreef Faxie het volgende:
Er waren dagen dat er 4 topics in een dag volgepost werden
Je bent immers ook al wat ouder, geheugen is niet meer wat het was.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de snelheid hier tegenwoordig is een post uit het vorige topic al vier weken oud. Dat weet ik echt niet meer.
Dit ja. Vroeger had ik die michaeljacksonpopcorn.gif of disgonbegood.gif. standaard klaarstaanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De hoeveelheid popcornvermaak valt wel een beetje tegen ja.
Sowieso weinig popcorn op Fok.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:54 schreef IJsdraakje het volgende:
De hoeveelheid popcornvermaak valt wel een beetje tegen ja.
Ken ik jou? Ik kan het mij niet meer herinneren.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:46 schreef Debsterr het volgende:
Je bent immers ook al wat ouder, geheugen is niet meer wat het was.
Hier geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken ik jou? Ik kan het mij niet meer herinneren.
Dit, Debs vergeten.quote:
Jep. Ingezakte bende.quote:
Je hebt er geen actieve herinnering meer aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou zeg. Ik probeer 2x per week te sporten om het beetje strak te krijgen allemaal
Twitter / Mastodon / Reddit / Xbox / Playstation / slapen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk met al die tijd nu je niet op Fok zit?
Gelukkig. Het ligt niet aan mij.quote:
Dan is 2x per week te weinig fatty.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nou zeg. Ik probeer 2x per week te sporten om het beetje strak te krijgen allemaal
Met de 3 kinderen naar de speeltuin toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk met al die tijd nu je niet op Fok zit?
De binnenspeeltuin dan tochquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met de 3 kinderen naar de speeltuin toch?
Met Simba, Ortega en Maneschijn. Bloedjes van kinderen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met de 3 kinderen naar de speeltuin toch?
Ik zie hem al helemaal genieten van al die gillende kinderen om hem heenquote:
Saai.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Twitter / Mastodon / Reddit / Xbox / Playstation / slapen.
Ik ga ook proberen ervan weg te blijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
Lekker met de kids naar ballorig
Ik heb nog waarschijnlijk vergeefse hoop dat dat me bespaard mag blijven.
Is dat het krijspaleis?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
Jij bent de baas thuis dus Kaneel sturen. Kan hij nog een beetje de milf'jes checken aldaar. Win-win.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ballorig en monkey town zijn wel de twee groteren, volgens mijquote:
Kaneels ouders vinden die krijspaleizen volgens mij leuk. Dus hij heeft geluk.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de baas thuis dus Kaneel sturen. Kan hij nog een beetje de milf'jes checken aldaar. Win-win.
Dank voor de naam inspiratie *noteert*quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Met Simba, Ortega en Maneschijn. Bloedjes van kinderen.
En een zonnebril. En drank.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Krijspaleizen moet je omarmen, maar dan wel met noise cancelling headphones erbij.
Thuis overigens ook geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Krijspaleizen moet je omarmen, maar dan wel met noise cancelling headphones erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |